hormonen spuiten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leonie25, 3 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonie25

leonie25 Lid

3 jul 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mensen,

Wij zijn nu bijna 1 jaar bezig om zwanger te raken, maar helaas het is nog niet gelukt.
    Vorige menstruatie dacht ik echt dat raakt was, want bijna 6 weken overtijd.
    Huisarts besloot toen om een echo te laten maken, maar helaas er zat helaas niks. Mijn hormoon waarde is waarschijndelijk niet hoog genoeg om zwanger te raken.
    Misschien moet ik moet hormonen werken, heeft iemand die al gedaan en ervaring mee.

Gr Leo

2. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    hoi leonie

Hier iemand die in februari is gestart met hormonen. Heb je dat al over gehad met de arts? want je start niet zomaar met hormonen. Er zijn diversen soorten hormonen elk met een ander effect ( clomid, puregon, fostimon e.d. )
    Heb je al wel een doorverwijzing naar de gyneacoloog om hier over te praten?

3. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb al eens hormonen gespoten voor onze icsi behandeling. Dit was dus om zoveel mogelijk eitjes te kweken;).. Wel iets anders dus als jij moet doen denk ik. Maar ik was vooraf heel erg bang, maar het viel gelukkig allemaal nog wel mee. Tuurlijk is het geen pretje, en prikt de vloeistof soms (ligt er aan welk hormoon je spuit) maar het stelt weinig voor. En dat zeg ik, iemand die altijd als de dood was voor prikken!

4. leonie25

leonie25 Lid

3 jul 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dreasmwisch,

Nee daar ben ik nog niet geweest.
    Ik moet tot augustus afwachten, kijken hoe het gaat en dan opnieuw de huisarts inschakelen.

gr leonie

5. leonie25

leonie25 Lid

3 jul 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee daar heb nog niet over gesproken.
    In september moet opnieuw de huisarts bellen, als het niet gelukt is.
    Best irritent, ik zie allemaal zwangere mensen, hmm ik wil ook

Gr Leonie

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik slik en spuit hormonen... dus ja heb er wel ervaring mee al een maand of 6.

7. leonie25

leonie25 Lid

3 jul 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi flippo,

Was het toen gauw raak, toen met hormonen spuiten begon?
    Ruim 1 week geleden moest ik al ongesteld worden helaas laat het weer op mij wachten

Deel Deze Pagina