Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik durf niet :)...ben aan 't wachten op mijn ongi. Heb er geen vertrouwen in...:(...

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    spannend zeg!! ik blijf toch voor je duimen!

ik zou dat echt niet vol kunnen houden:p

liefs

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

net weer terug uit het ziekenhuis.
    2 eitjes waren weg maar er zat er nog 1 van 13mm:D:D en mijn bms was ook al 7 dus het gaat de goede kant op:D al de andere follikels waren nog steeds super klein dus het ziet er eigenlijk gewoon heel goed uit:D zaterdag mag ik weer terug en ben erg benieuwd of hij dan doorgegroeid is en dan hopelijk snel op het wachtbankje:)
    ik heb er een goed gevoel bij deze ronde:D

@zazu,, ik ben toch wel benieuwd naar je:p je kan vandaag testen ofniet?
    @nijn succes morgen!!

liefs

4. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whoehoe!! Wat goed Boefff!!! Wat kan het dan ineens snel gaan, hè....zo zit je aan de Provera, en dalijk ben je gewoon harstikke zwanger voor je vakantie ;)

Liefs

5. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; dat is goed nieuws!! Nu maar hopen dat het bij die ene blijft, ben benieuwd zaterdag.. Wie had je vandaag? Ik ben erg benieuwd naar morgen, best wel spannend...

@zazu; het is inderdaad goed zelf opletten want anders heb je zo een overstimulatie, jij dus ook al ervaring mee?? En al getest? Knap dat je daar zo lang mee kan wachten, zou ik ook te ongeduldig voor zijn.. Succes!

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja idd hopen dat ie gewoon doorgroeit:) jij veel succes morgen en hoop dat jij ook een mooi groot eitje hebt:D
    ik vandaag de J. vind ik niet zo heel veel aan eigenlijk. ze had het ook al heel gauw gezien.. ging heel gauw naar rechts,, nee niks te zien toen heel gauw naar links, ze wou al bijna zeggen hier ook niet maar zag op het laatste moment toch het grote eitje zitten. ergens heb ik een gevoel dat die 2 eitjes rechts er ook nog zitten.. hopen dat ik zaterdag iemand anders heb.

@ zazu, kben nou toch wel heel benieuwd zeg!!

liefs

7. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet getest, en ook nog geen tekenen van een ongi...morgen 14 dagen na IUI...pfff....

Boeff, de J. heb ik helemaal geen vertrouwen in. Die heeft al zó vaak fout gekeken bij mij...snel, snel...stomme muts.

Nijn, hoe ist bij jou?

Liefs

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    oh dan ligt dat toch niet aan mij.. de volgende keer zeg ik er wat van.
    want ik kan eigenlijk niet geloven dat 2 eitjes van 10mm zomaar gaan krimpen terwijl ik gewoon puregon spuit.
    hopen dat ik morgen iemand anders heb.

nijn ik duim voor je!!

liefs

9. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas, ongi is doorgebroken :x Zoals verwacht....

Precies 14 dagen later dan de IUI-behandeling, zelfs op precies dezelfde tijd.

Ga een weekendje weg vandaag. Maandagavond weer terug. Mag m'n uitgangsecho dinsdag op cyclusdag 5. Net even gebeld. Zondag weer beginnen met spuiten......................................

Ik duim voor jullie :)

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    he wat jammer meid!! ik had nog zo geduimd voor je.. nieuwe ronde nieuwe kansen, geniet maar lekker van je weekendje weg:)

@nijn hoe is het gegaan vandaag??

liefs

11. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @zazu; he, wat balen zeg!! Wel bizar dat het precies op de tijd klopt.. Maar daar heb je natuurlijk niets aan, gelukkig heb je wat afleiding dit weekend en dan maar weer vol goede moed beginnen. Heb je vanaf het begin al IUI gehad? Welke dosis spuit je? Geniet van je weekendje en laat je maar lekker verwennen door manlief ;)

@boefff; Idd. mevr. de J. ben ik ook niet zo gelukkig mee, goed om te horen dat ik niet de enige ben. Heb eigenlijk het liefste van D. die weet ook het meeste van mij af gezien mijn overstimulaties en hoe snel dat kan gaan. Jij succes morgen!!

Vandaag tijdens mijn echo viel het een beetje tegen.. Links waar mevr.J. een eitje zag, zag van D. vandaag niks (groots dan). Wel zit er rechts een eitje van 12mm. Maar daar zat de vorige keer ook mijn cyste dus hoop niet dat het de overgebleven cyste is.. Mijn BMS was vandaag weer 9mm dus dat zit weer goed. Ik moet nog 2 dagen een tikje over de 75EH spuiten en zondag weer terug. Als er zondag geen vooruitgang is dan moet ik weer een tikje ophogen dat heb ik zo al afgesproken met van D. Ik zit zondag wel al op CD17 dus dan moet er wel iets gaan gebeuren. Maar nogmaals, liever te lang dan teveel.. Voor mij weer 2 dagen afwachten..

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    he dat had ik niet verwacht! wel fijn dat je van D. had vandaag.. hoop dat hij er morgen ook is. bms 9 mm dat heb ik nog nooit meegemaakt:p bij mij is ie altijd rond de 6/7mm.

hoe weet je eigenlijk of het een cyste is of een follikel? bij mij hebben ze nog nooit niks gezegd over cystes terwijl dat wel een symptoom van pco is..
    kga weer duimen voor je dat er zondag wat groters te zien is:) maar idd beter te lang als teveel!! bij mij gaat het ook redelijk langzaam.

liefs

13. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; wanneer een follikel blijft groeien maar niet springt praat je over een cyste, hier zit dan ook geen eitje in. Dit zijn dan hormonale cystes en zijn niet kwaadaardig en moeten vanzelf na een maand weer weg gaan. Door alle stimulatie en verandering van hormonen kunnen cystes ontstaan. Ik had hem ineens na mijn vakantie, toen ik een maandje gestopt was. Een meisje op een ander forum heeft al een aantal keren een cyste gehad die ontdekt werd tijdens haar uitgangsecho. Ze had dan een vorige ronde pregnyl mogen spuiten, een eisprong gehad maar werd 2 weken daarna helaas toch weer ongesteld. Zij moest dan een hele maand aan de pil en wanneer ze dan weer ongesteld werd was de cyste weg. Het is dus niet te hopen dat je een cyste krijgt want dan sta je effe op non-actief.. Ik merkte het tijdens mijn vakantie al dat er iets niet goed zat. Had pijn in mijn lies en omdat ik mijn ongi verwachte deed ik een ob in, dit was super gevoelig en deed echt zeer.
    Laat me morgen maar weten wie je gehad hebt, grote kans dat ik diegene de zondag dan ook krijg.. Nogmaals succes morgen!

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hmm hier ook een beetje een tegenvaller.

had de J. weer en weet nu dat ik gewoon lekker naar mijn eigen gevoel blijf luisteren. 4 dagen geleden had ik rechts 2 eitjes van 10mm en links 1 eitje van 10mm. 2 dagen geleden kreeg ik de J. waren INEENS die 2 eitjes van 10mm weg.., nouja zou kunnen maar ik geloofde het niet echt want ze was behoorlijk gehaast.. kreeg ik vandaag die echo TADAAAAA daar zijn mijn 2 eitjes weer.. nu 13mm en links 1 van 13mm. ik had wel gehoopt dat ze al iets groter waren maar goed..

ze wou meteen op gaan hogen naar 100.. ik zeg, dat gaan we dus mooi niet doen he!! nu moet ik ook 75 + 1 tikje gaan spuiten en maandag weer terug. ben benieuwd!!
    nu nam ze gelukkig wel de tijd om goed te kijken, komt misschien ook omdat ik DE ENIGE:o:o was.. heb ik nog nooit meegemaakt haha.

@nijn, jij weer succes morgen!!

liefs

15. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; dan zal ik morgen ook wel mevr. J. krijgen... Ben erg benieuwd. Maar wat ik me afvraag is waarom ze bij jou gaan ophogen terwijl er al 3 eitjes van 13mm zitten?? Welke CD is het vandaag voor jou? Je zit nog kei vroeg in je cyclus, ik zou echt voorzichtig zijn met ophogen gezien er al 3 eitjes zitten van 13mm. Maar goed, 1 tikje is nog te overzien.. Voor mij is het morgen al CD17 dus we moeten wel een beetje voort gaan maken, maar als er morgen nog te weinig activiteit is gaan we gewoon weer met 1 tikje omhoog en niet meer!! Goed dat je voor jezelf bent opgekomen meid!! Ook wel weer spannend voor jou dus, had gehoopt dat je goed nieuws kon brengen vandaag.

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nou ze gaat ophogen omdat ze niet snel groeien. ze zijn nu al 4 dagen 13mm. en omdat de rest zo ontzettend klein is durf ik dat risico wel te nemen.. zit nu op cd12 dus idd nog erg vroeg.

ik vond 1 tikje ook wel gaan. zal niet zo heel veel uitmaken denk ik. ze hoeven eigenlijk nog maar 4mm te groeien dus hopelijk snel de pregnyl erin!!

wel raar dat ik vandaag alleen was:p zat daar om 10 uur te kijken ik denk er komt niemand opdagen ofzo:p maar goed. kga weer verder duimen voor ons dat onze eitjes mooi door gaan groeien:D

liefs

17. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    JOEHOE, ben super blij!!!
    Er zit rechts 1 eitje van 18mm :) de rest, links en rechts is alles rustig. De J. wilde mij vandaag de pregnyl laten spuiten maar omdat hij nu de minimale groote is en hij zonder stimulatie niks zal doen heb ik voorgesteld om nog 1 dagje door te prikken en morgenvroeg nog een keer bekijken en dan morgen de pregnyl spuiten zodat we zeker geen risico gaan nemen nu ik eindelijk eens 1 ei heb. Dit vond ze goed, dus morgenvroeg nog een keer terug voor een echo, en dan zal ik de pregnyl mogen spuiten. Ik kan het gewoon bijna niet geloven, zal ik dan eindelijk eens een eisprong gaan krijgen.. Zo spannend!! Toch dadelijk maar eens klussen voor het geval hij spontaan zou springen hihi.. En dan morgenavond en overmorgenavond mag manlief aan de bak hihi

18. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja goedzo:D:D maar goed dat je dus maar 1 tikje opgehoogd hebt he!! anders was het miss toch weer overstimulatie geworden!! hopelijk heeft dat ene tikje net zoveel effect bij mij als bij jouw:D spannend hoor!! khoop echt voor je dat je nu eindelijk eens een eisprong hebt!!

dan zie ik je morgen vroeg weer, echt spannend:D

hoezo trouwens de minimale grootte? de J. heeft ooit tegen mij gezegd dat ze tussen de 16mm en 26mm moeten zijn.?

liefs

19. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; mij is verteld vandaag door de J. en de vorige cyclus door van D. dat een eitje minimaal 18mm moet zijn. De J. vandaag zei dat ze tussen de 18mm en de 25mm normaal gesproken springen. Vandaar dat ik voor alle zekerheid nog 1 dagje door wil spuiten met puregon dat hij morgen zeker 20mm is. De J. heeft het eitje ook maar op 1 punt gemeten, andere gyn. meten altijd 2 punten, al was het eitje super mooi rond :). Ik wil gewoon geen risico lopen en gezien alle andere eitjes klein zijn durf ik het nog wel aan om 1 dagje puregon te spuiten. Ben wel benieuwd morgen! Hopelijk is dit ook de juiste dosis voor jou, ik heb dit 4x moeten spuiten want 2 dagen terug was het eitje nog maar 12mm. Jij alvast heel veel succes morgen en we zien elkaar wel weer hihi. Kan het nog steeds niet geloven dat er een ei zit.

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    oh wat stom dan dat ze tegen mij 16mm gezegd hebben:S wel goed van je dan dat je idd nog een dagje door spuit!
    ik heb deze dosis nou 2x gespoten dus ben benieuwd morgen.

jij ook alvast heel veel succes morgen en dat we maar gauw samen dat beruchte wachtbankje opmogen:D:D

liefs

Deel Deze Pagina