Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @zazu; hoe was je echo vandaag? Welke dosis spuit jij? Ik hoop op een mooie cyclus voor jou deze keer en een positief resultaat, moet toch een keertje lukken he..

@boefff; leuk he die reactie van manlief. Vorige week zondag zagen we het ei van 18mm toen was hij erbij, hij maakte bijna een sprongetje van zijn stoel, hij was helemaal blij want had nog nooit zo een echo gezien haha, zo lief!! Hoe voel je je nu? Heb je nog bijwerkingen gehad van de pregnyl? En hoe is je temp. Mijne vanochtend 37.1 :)

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    mijn temp was vanmorgen ook weer 37,1 en mijn ovutesten zijn nog steeds knal positief.. ik heb mijn ei dus of vrijdag middag gehad of vrijdag nacht. ik merk nu eigenlijk niks meer van de pregnyl.. hopelijk blijft dat zo en heb ik over 2 weken gewoon een positieve test.. kvind het nu al spannend want weet dat als mijn temp over een week gaat zakken het niet is gelukt. gelukkig duurt mijn lf wel maar 12 dagen dus zou al iets eerder kunnen testen:p

liefs

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    zazu hoe is het gegaan vandaag?? hoop ook op een mooi ei voor jouw:)

liefs

4. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeiemiddag dames,

Vanmorgen echo gehad en rechts (goeie eierstok) een follikel van 15mm...:)...en dat op CD10. Dat heb ik nog nooit gehad!

BMS was 6mm, maar die zal nog wel wat groeien, zeker met Pregnyl.

Dinsdag terug, hopelijk is ie dan gegroeid. Zeer waarschijnlijk dus donderdag of vrijdag 2e IUI...wat kan het snel gaan ineens.

Ben wat terughoudend, omdat ik vorige keer zo'n goede hoop had, we zullen zien ;)

Hoe gaat het met jullie?

Fijne zondag!

Liefs

5. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wow zazu wat goed!! wat gaat het snel ineens he!! dan kun je miss dinsdag de pregnyl al zetten!! wel leuk zitten we allemaal best dicht bij elkaar:D:D wat spannend zeg:D
    ik snap dat je wat terughoudend bent,, dat probeer ik ook te zijn. als het dan ineens lukt is het extra fijn:D

deze ronde word voor ons alle 3.. we gaan gewoon twinklestar nadoen:D

liefs

6. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; hoe kan het eigenlijk dat de ovutesten positief blijven ook nog na de eisprong?? Ik heb die testen nooit gebruikt dus weet niet zo goed hoe het werkt.. En een ander vraagje, hoeveel dagen na je eisprong begon jou temp. met zakken? Die van mij was vanochtend 36.9 dus dat kan gewoon nog normaal zijn maar vind het toch wel heel spannend! Heb jij nog bijwerkingen van de pregnyl gehad? Ik helemaal niks.. Wanneer ga je testen als je niet ongi wordt? Ik wacht maar netjes tot dinsdag, zou niet weten hoelang mijn LF is, dit zou gewoon mijn eerste eisprong zijn in meer als een jaar tijd :D

@zazu; wow, dat klinkt heel positief. Volgens mij als ze 15mm zijn kun je er zeker van zijn dat hij doorgroeit. Ben erg benieuwd morgen!! Heel veel succes! Welke dosis spuit je nu?

Morgen ga ik bloed laten prikken en dan kan ik woensdag bellen voor de uitslag, ben zo benieuwd..

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey, geen idee hoe het kan dat ze positief blijven.. is bij mij ook nog.., heb wel gelezen dat dat een paar dagen aan kan houden maar weet ook dat pco valse positieve uitslagen kan geven. mijn temp begon na 9 dagen volgens mij te zakken,, die van mij was vanmorgen 36,8. is gewoon goed maar begin er wel onzeker door te worden.

ik heb nergens last van,,(alleen wat meer afscheiding) heel raar want de vorige keer had ik zoon last van mijn (.)(.) en nu helemaal niks..wil natuurlijk niks zeggen maar je word er wel echt onzeker van.. ik hou gewoon mijn temp in de gaten en als die dan na 14 dgn nogsteeds hoog is ga ik testen.. weet dat mijn lf de vorige keer 12 dagen was dus miss dat ik dan 2 daagjes eerder durf te testen. maar hou het tot nu toe gewoon bij tempen en ga ook geen testen kopen want weet toch dat ik die dan weer veel te vroeg doe.

oh trouwens dat dipje in je temp kan ook de innesteling zijn he;) dan heb je een dag iets mindere temperatuur. hopen dat het dat is;)

bij mij is 36,8 denk ik gewoon normaal want had zaterdag nacht om 04.00 getempt en was 36,8 en toen ik weer wakker werd om 12.00 was ie 37,1.. dit was zondag precies hetzelfde.. en heb vanmorgen om 7 uur getempt.

liefs

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt lieve meiden het voelt nog zo onwerkelijk:) maar na nog zo'n vette streep vanmorgen begin ik toch echt te geloven dat het zo is heb 21 oktober de eerste echo dan weten we meer:D

mijn duimen blijven draaien voor jullie meiden ik hoop dat jullie snel zullen volgen een dikke knuffel voor jullie alllemaal

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nou net nog even een ovu test gedaan,, de test lijn was deze keer nog donkerder als de controle lijn:S zal nog maar even doorklussen voor het geval en denk dat ik ook ga vragen of ik bloed mag laten prikken vrijdag ofzo.

liefs

10. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; dat is wel heel vreemd ja.. Ik ben erg benieuwd naar mijn bloeduitslag.. Nog 2 daagjes wachten.. Als ik jou was zou ik ook even bellen dan kun je vast nog voor de zekerheid bloed laten prikken, weet je het in ieder geval wel zeker.

@twinklestar; ben je nog steeds aan het testen hihi. Gewoon lekker van genieten want het is echt zo ;) ben benieuwd naar je eerste echo, heb je al zwangerschapskwaaltjes?

11. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boeff, even snel tussen door op m'n werk.

Ovutesten heeft geen zin als je Pregnyl hebt gespoten. Dan slaan ze altijd positief uit, net als zwangerschapstesten. Komt door de HCG die in de Pregnyl zit. Als na 9 à 10 dagen de Pregnyl weer uit je lichaam is, zou de ovu-/zwangerschapstest negatief moeten zijn. Daarna wordt ie - als alles goed is - weer positief!

Dus je hoeft je niet ongerust te maken. Zeker niet als je temp mooi gestegen is.

Liefs

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff net wat zazu zegt dat is waarschijnlijk van de pregnyl dus maak je geen zorgen;)

@ nijn ben alleen erg moe en wat last van me (*)(*) maar verder eigenlijk niet daarom is het denk ook zo onwerkelijk:D

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja ik weet wel dat het aan de pregnyl kan liggen en ook aan de pco maar de vorige ronde ging echt perfect met die ovu testen.. eerst negatief toen de eisprong kwam knal positief en 2 dagen erna weer negatief. maar ik hou me gewoon vast aan mijn temperatuur;) dan maak ik mezelf ook niet al te gek haha.

@twinklestar,, als je de 21e je echo hebt gehad zul je het wel gaan beseffen;) wel spannend zeg!! had je 1 goed eitje of meerdere voordat je de pregnyl kreeg?

liefs

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    succes morgen zazu,, hopelijk voor jouw morgen ook de pregnyl dan zitten we gezellig met zn 3en op het wachtbankje:p

liefs

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff ik had 1 eitje;) mijn duimen draaien voor je

@ zazu succes vandaag hoop op goed nieuws;)

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

vandaag mijn temp nog steeds 36.8,, zal ook nog wel even zo blijven.. hoe staat het met jouw temperatuur nijn?
    werd vanmorgen ook wakker met een soort van ongi krampen maar dit duurde eigenlijk maar heel even. heb verder nog steeds nergens geen last van:) ik vind het wel met de dag spannender worden!

@zazu,, heb je vandaag de pregnyl gehad??

liefs

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff spannend:D duim duim duim

18. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @zazu; hoe is het vandaag gegaan??

@boefff; mijn temp. was vanochten 36.9 al 2 dagen, hoop dat het goed is want hij is ook een keer 37.2 geweest... Maarja we zullen zien.. Ik vind het ook met de dag spannender worden nu. Morgen wat later op de dag kan ik bellen voor de uitslag van mijn bloed wat er vanochtend geprikt is. Dat vind ik ook al spannend omdat het de vorige keer zo tegen viel. En als dat goed is maar gaan duimen dat het raak is, al is dat te mooi om waar te zijn, bij ons is tot nu toe alles nog mis gegaan, ben al heel blij met een eerste eisprong na ruim een jaar :)

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    die van mij was ook 2 dagen 37,1 maar toen werd ik heel laat wakker. nu blijft ie ook gewoon 36.8 maar dat is 0.5 hoger als normaal dus zal wel goed zijn.. als ik trouwens savonds of smiddags temp is ie 37.3/37.4. maar goed hou alleen smorgens in de gaten

bij ons is eigenlijk ook tot nu toe alles fout gegaan dus zou idd wel mooi zijn als het nou meteen raak is he;)
    spannend morgen ben benieuwd wat je uitslag is!!..

ik ga heel hard duimen voor ons!!
    liefs

20. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Eitje was vanmorgen 16 à 17mm, dus nog niet groot genoeg. Morgen weer terug. Nog 1 of 2 dagen Puregon en dan de Pregnyl...spannend! Dus vrijdag of zaterdag IUI, komt mij ook beter uit dan donderdag ;) hihi...

Hoop zo dat alles goed blijft verlopen.

BMS was mooi >> 9mm

Pfff...vind het wel weer spannend worden!

Lees bij jullie weer mooie temperaturen.
    @Nijn86, morgen uitslag progesteron, geeft toch altijd maar weer een bevestiging, hè.
    @Boeff, moet jij ook bloedprikken?
    @Twinklestar Hoe is het met jou? Lekker genieten?

Deel Deze Pagina