@ nijn spannend zeg kan me voorstellen dat je bang bent voor de uitslag we duimen voor een goede @ zazu wat spannend zeg bijna groot genoeg
@zazu; wat een goed bericht hoe was je echo vandaag? Hopelijk mag je vandaag de pregnyl prikken en kun je ook op het gevreesde wachtbankje @boefff; 's middag temp. opmeten is niet betrouwbaar meer omdat je uit bed geweest bent. Als je uit bed gaat schiet je temp. ook meteen omhoog. Vanochtend om half 6 werd ik wakker omdat ik moest plassen, mijn temp. was toen 36.8, 2 uur later toen mijn wekker ging was hij 37.0 Aangezien ik niet zo heel erg geduldig ben toch al gebeld vanochtend voor mijn bloeduitslag en tot mijn grote geluk was de uitslag al binnen Mijn bloedwaarde was 32.8. Ik had graag een iets hogere uitslag gehad maar volgens de assistente is het een goede waarde en heb ik zeker een eisprong gehad. Nu dus maar weer afwachten, maar verwacht toch wel ongi te worden.. Heb ook ooit uitslagen gelezen die veel hoger waren. Maar goed, ik mocht dinsdag of woensdag bloed laten prikken, misschien is de waarde vandaag wat hoger maar dat weet ik dan toch niet.. Ik mag in ieder geval blij zijn dat we weer een grote stap verder zijn, na 15 maanden eindelijk een eerste eisprong
Dames....HELLUP!!!! Vanmorgen geweest voor FM: rechts 1 x follikel van 19x16mm Gemiddeld dus 17,5mm Vorige ronde had ik een follikel van 17mm en Pregnyl >> progesteronwaarde maar 23,9. Nu wilde ik dus wachten met Pregnyl tot ie 19 à 20 mm zou zijn. Vanmorgen overleg met gyn....twijfelachtig. Vandaag Pregnyl of morgen pas...besloten om nog 1 dag te wachten... Nu heb ik zojuist een ovutestje gedaan...bijna positief....EN NU??? Toch vandaag de pregnyl? Ik ben zó bang dat ik em dan weer te vroeg zet...maar als ie eerder springt is 't te laat voor IUI....AAAHHHH....weet echt niet wat ik moet doen!! Liefs
@zazu; ik zou het ziekenhuis bellen voor advies... Ik zou ook echt niet weten wat ik zou moeten doen, want als die spontaan zou springen ben je te laat.. Wel mooi dat je een ei hebt Welke dosis heb je gespoten?
@ zazu je hebt afgesproken morgen pregnyl te zetten als je ovutest bijna posi is is hij morgen waarschijnlijk helemaal posi dus dan ben je gewoon op tijd meid maar als je het niet vertrouwd even de gyn bellen dan weet je het zeker spannend
Ik heb 50++ gespoten...nu 2 rondes... Rondes daarvoor: 50 > was te weinig, 75 > overstimulatie Net gebeld, m'n gyn is d'r vandaag niet... Assistente zegt toch te wachten tot morgen. Morgenvroeg echo, staat ie op springen, dan meteen Pregnyl en dan IUI plannen. Dit kan dan vrijdagochtend of middag.... Weet ook niet wat goed is. Gaan vanavond voor de zekerheid maar aan de klus
ik haat upc!!! is die internet alweer kapot!! ik kreeg al afkikverschijnselen dat ik niet op zp kan.. nu ff gauw bij mij ouders1 zazu,, spannend zeg! ik zou ook gewoon morgen afwachten en voor de zekerheid even klussen! @nijn wat goed dat je een eisprong hebt gehad mijn temp was vanmorgen 37.0 dus blijft nog lekker hoog.. ik temp ook altijd als ik net uit bed kom want savonds is ie gewoon een halve graad hoger! had vandaag ook hele vervelende steken:S maar goed dat kan altijd he,, kvind het echt spannend aan het worden en moet nog een week en 2 dagen ik hoop morgen avond weer op internet te kunnen want anders moet ik echt huilen!! zazu heel veel succes morgen en op naar het wachtbankje liefs
hey!! @zazu, hoe is het gegaan vandaag?? had vanmorgen weer getempt en was gezakt naar 36.5. hopelijk is dit een innestelingsdipje hoe is het met jouw temp nijn? voor jouw word het spannend zeg!! wanneer wou je gaan testen?? @twinkelstar!! hoe is het met jouw?? al last van de bekende kwaaltjes? liefs
@boefff; voor mij is het ook super spannend.. Mijn temp. was vanochtend weer 36.9 dus dat is nog goed. Ik temp. altijd als ik nog in bed lig, want als ik uit bed stap en eerst ga plassen ofzo issie al hoger.. Ik heb alleen nergens echt een dipje gehad, tis steeds hetzelfde. Pff ik vind het nu zo spannend, ik ben er nog niet over uit wanneer ik ga testen, wat zou jij doen? Eigenlijk kan het dinsdag pas maar ik heb hier van die testen liggen van sensitest en die zijn heel gevoelig. Als ik tot dinsdag moet wachten dan moet ik om 6 uur 's morgens al testen want manlief wil er graag bij zijn en hij moet kei vroeg al werken. Ik weet niet of bijvoorbeeld zondag al zou kunnen of dat dat veel te vroeg is (2dgn voor NOD).. Ik heb wel al een paar dagen wat steken in mijn buik maar niet steeds op dezelfde plek dus weet ook niet of het iets te betekenen heeft. Ik ben er ook super onrustig van, vanacht wederom weer onrustig geslapen, allemaal rare dromen dat ze mij aan het achtervolgen zijn haha.. Hoe issie met jou? Wanneer wil jij gaan testen? @zazu; hoe is het gegaan vandaag? Ben erg benieuwd na je ei hihi
@ boefff hier alles goed ben heel erg moe en heb af en toe last van hoofpijn mijn (*)(*) doen zeer maar verder niet echt last ergens van spannend meid ik hoop een goed teken @ nijn ik duim voor jullie hoop op roze nieuws @ zazu en hoe is het gegaan vandaag
ja ik doe dat ook als ik nog in bed lig,, zag gister avond al aan mijn temp dat ie lager was dan normaal.. hoop dat het morgen weer hoog is anders bel ik om bloed te laten prikken want dan denk ik dat er iets niet goed is gegaan..maar heb goede hoop dat ie morgen gewoon weer hoger is. ik had gister een paar minuutjes echt een rare vervelende steek heel laag in mijn buik en vandaag ook wat krampjes en steekjes dus dat maakt het wel spannend.. ik denk dat je zondag wel zou kunnen testen hoor. veel meiden testen al licht positief 4 dagen voor de nod. nou wil da niet zeggen dat dat bij iedereen zo is. ik weet nog niet wanneer ik ga testen, denk als maandag mijn temp nog hoog is dat ik dan dinsdag ofzo eens een testje waag. ik durf eigenlijk niet haha. kmoet wel veel vaker plassen als normaal en werd vanmorgen en gistermorgen helemaal bezweet wakker.. heb ik normaal nooit. maarja ik denk echt bij alles van: hmm misschien ben ik wel zwanger. over een weekje weten we het allebei en hopelijk voor ons allebei positief liefs
Hallo dames, Vanmorgen was m'n eitje 20mm (22x18mm) Direct Pregnyl gehad en morgen de IUI!! Hopen dat ie vandaag niet gesprongen is. Gisteren hebben we voor de zekerheid nog geklust. Vandaag doen we niets, omdat de kwaliteit voor de IUI dan misschien niet voldoende is. Spannend!!! @Boefff....ik ga voor de innestelingsdip bij jouw temp vandaag @Nijn86....2 dagen voor NOD kun je volgens mij wel testen met Sensitest.... @Twinklestar...ik hoop zó dat we je deze ronde alledrie mogen volgen!! Liefs
goedzo ik ga duimen voor je dat de iui morgen voor je gaat lukken en dan idd met zn 3en twinklestar volgen!! zou wel echt helemaal geweldig zijn!! liefs
@zazu; spannend meid!! Wat fijn dat je cyclus nu zo snel gegaan is Doet zo een IUI pijn? Heel veel succes vandaag!! @boefff; hoe was je temp. vanochtend? Hoop dat die weer hoog is. Die van mij nog steeds 36.9 toen ik om half 7 wakker werd en net voordat ik op stond 37.1. Tis echt zooo spannend nu.. Zelfs manlief belt me elke ochtend om te informeren hoe mijn temp. was haha. Ik heb hier 4 testen liggen, zo verleidelijk om er eentje te doen haha.. @twinklestar; fijn dat alles zo goed gaat! Ik heb ook al 2 dagen hoofdpijn. Kan natuurlijk ook betekenen dat ik me te druk maak of te onrustig slaap.. Ik hoop jou snel te mogen volgen.
IUI is prima gegaan!! Heb nog geen eisprong gevoeld, maar dat zegt natuurlijk nix...kunnen nu nog nix meer d'r aan doen. Dus zit samen met jullie op 't wachtbankje @Nijn86 Nee, IUI doet gelukkig geen pijn, stelt niet zo heel veel voor als je maar goed ontspant. Ik krijg IUI vanwege mijn afwijking aan de linkereierstok, en omdat de samenlevingstest geen positief beeld liet zien. Wilt niet zeggen dat ie daarmee zeker negatief is, maar ik heb aangegeven dat mijn voorkeur uitgaat naar IUI. Dan weet ik zeker dat er strax niet ook een probleem is met vijandig baarmoederslijmvlies. We klussen evengoed rondom de eisprong, maar daarbij komt dan ook nog de IUI Bij jou nog een mooie temp zie ik! @Boefff En, hoe was jouw temp? Liefs
mijn temp was weer 36.8 dus weer mooi omhoog gegaan ik word helemaal gek voel vanalles, heb veel afscheiding en ben super moe. nu dus heel hard duimen dat ik volgende week niet ongi word. bij mij belt me vriend ook iedere keer om te vragen hoe het staat met mijn temp ik heb extra nog geen testen gekocht want ken mezelf,, dan doe ik die weer veeeeel te vroeg. ik vind het super spannend,, ook voor jouw nijn!! je temp ziet er ook nog steeds super goed uit! zou wel lachen zijn als we alle3 dadelijk zwanger zijn en dan samen op de zelfde dag gaan bevallen hahaha @zazu,, fijn dat het allemaal goed is gegaan!! nu bij ons op het wachtbankje,, tis verschrikkelijk ik duim heeeeel hard voor ons 3en! liefs
@zazu; dan heb je eigenlijk nog een extra kans door de IUI hihi. Ik ga heel hard voor je duimen en bereid je maar voor op 2 verschrikkelijke weken, ik word echt gek haha @boefff; ohw wat fijn meid!! Die daling is precies op het goede tijdstip dan, van de innesteling . Ik heb niet echt een daling gehad.. Maarja m'n temp. is wel nog steeds rond de 37 dus moet me ook nog geen zorgen maken. Ik word helemaal gek thuis, krijg het gewoon niet uit mijn koppie.. Voel vanalles in mijn buik, maar niet het gevoel dat ik ongi wordt. Stel je voor ja, liggen we straks nog bij elkaar op de kamer in het ziekenhuis haha. Ik hoop het zo, maar ben zo bang voor de teleurstelling al moet ik dan gewoon blij zijn met mijn eerste eisprong!!
dat heb ik ook precies, voel ook vanalles in mijn buik maar niet zoals bij als je ongi moet worden.. ik had eigenlijk al stiekum gehoop dat ik gister een dipje had in mijn temp maarja kan natuurlijk ook toeval zijn.. had de dag van te voren wel een paar hele gemene steken.. maar durf echt nergens vanuit te gaan want idd ben ik ook heel bang voor een teleurstelling. nog eventjes wachten en dan weten we het! liefs
owwwwww meiden wat maken jullie het spannend nijn boefff en zazu mijn duimen maken overuren ik hoop zo dat jullie snel volgen het is jullie echt gegund knuff
AAAAHHHHH....WAT SPANNEND MEIDEN!!!!!!!!!! Hoop zó dat we een onderwerp kunnen openen: "Zwanger na hormonen spuiten."