WAAAAAAAAAAAAH meiden... Ik heb een positieve test!! Ik kan het echt niet geloven maar eerst een test gedaan van sensitest, echt mega dun roze lijntje, we twijfelde echt heel erg dus toch ook maar een test van kruidvat gedaan (2v5) en die gaf echt duidelijk een streepje.. Zal de pregnyl toch niet meer kunnen zijn? Tis eigenlijk nog zo vroeg voor te testen.. Nou weer deze onzekerheid, houd nooit op Maar stiekem ga ik een beetje blij zijn en hopen dat het niet over een paar daagjes al fout gaat. Mijn temp. is ook nog steeds hoog dus dat zit goed. Weet iemand hoe ik een foto hier kan plaatsen, heb er een foto van gemaakt met mijn tel. @boefff; hoe was jou temp? Hou jij het nog een beetje uit van de zenuwen. Hoop zo dat jij dit resultaat ook krijgt over 3 daagjes.. Succes met de laatste daagjes wachten. @zazu; hoop idd. dat we dat nieuwe topic snel kunnen openen
Het is me al gelukt Hij is wel heel licht maar zit ook nog 3dgn voor mijn NOD. View attachment 190440
Whaaaaaahhhhhhh nijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet te geloven wat een duidelijke test!!!!!
@nijn86 Heb je kwaaltjes gehad de afgelopen dagen? Jij hebt helemaal geen bruinverlies gehad, of wel? Oow, oow, oow, nu vind ik het helemaal spannend! Ik hoop zó dat Boefff en ik jullie volgen @Boeff Hoe is het bij jou? Wanneer is je NOD ook alweer? Liefs
@zazu; ik heb helemaal geen bruinverlies gehad tot nu toe. Ook niet echt een dip in mijn temperatuur en mijn progesteron was maar 32.8.. Dus ik durfde er echt niet vanuit te gaan. Enige waar ik last van heb is al een paar daagjes wat hoofdpijn maar ik ben ook erg onrustig, droom heel heftig en slaap veelste vast dus dat kan ook van de spanning zijn. Verder heb ik ook een paar daagjes wat steekjes in mijn buik maar niet echt op 1 plek. Was eerst bang voor een cyste maar de pijntjes verschuiven telkens en toen ik die cyste had was het heel duidelijk op 1 plek. Sinds gister ben ik een beetje duizelig en had ik in de winkel een opvlieger maar nogmaals dit kan ook door de spanning komen want ben er best veel mee bezig.. Mijn (.)(.) zijn nog niet gevoelig ofzo maar het is ook nog heel vroeg.. En nu ben ik een beetje misselijk maar ook dat kan spanning zijn haha. Kan het nog niet echt geloven..
Oow, dat zou ik ook echt hebben....denk dat je het pas echt gelooft als je de eerste echo gehad hebt. Ben zó blij voor je Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik van zo'n berichtje altijd héél onrustig wordt. Dan denk ik...IK WIL OOK!!! Pffff....nog 2 weken wachten. Ben net als jij was, ook bang dat ik weer geen eisprong heb gehad. Of veel te vroeg of te laat...etc.... Maak mezelf véél te gek!
@zazu; ja dat begrijp ik.. Dat had ik ook altijd. Ik schrijf al vanaf januari op dit forum en telkens werden meiden zwanger en bij mij lukte het nog niet eens om een eisprong op te wekken. Dit is gewoon mijn eerste eisprong na 15 maanden.. Echt bizar dat het meteen raak is.. Maar goed, het is nog zooo pril, dus durf nog niet te blij te zijn omdat de kans groot is dat het nog mis gaat. Ben benieuwd wanneer ik dan mijn eerste echo ga krijgen. Bel dinsdag pas naar het ziekenhuis want dat is ook de dag dat ik eigenlijk pas zou kunnen testen en ondertussen test ik gewoon iedere ochtend haha, hopelijk wordt mijn lijntje nog wat donkerder en is het niet nog wat achtergebleven pregnyl... Voor jou en boefff ga ik heel hard duimen dat jullie mij deze ronde mogen volgen en we met zijn 4tjes onze zwangerschapservaringen kunnen blijven uitwisselen
Wel toevallig! Ben officieel ook in augustus 2010 begonnen. Heb 1 eisprong gehad met een waarde van 55,3. Vorige ronde ook 1 eisprong, maar waarde was te laag, dus niet goed. Dat was 't.... Echo meestal rond de 8 weken, geloof ik?
nijn wat goed zeg!!!! gefeliciteerd!! dit is echt geen pregnyl meer!! ik ben zooooo blij voor je en wat hoop ik nou extra dat ik volgende week mag volgen!!! mijn temp was trouwens 37.2 van morgen dus lekker hoog,,, ik hoop zo dat dat nog een paar dagen blijft!! echt gewoon je eerste eisprong en meteen zwanger!! ongeloofelijk!!! nou zazu, nu jij en ik nog.. we doen gewoon iedere week een zwangere erbij vorige week twinklestar.. deze week nijn. volgende week ik en de week daarna jij ik vind het nu wel echt heel spannend zeg!! en ga heel hard verder duimen voor zazu en mezelf want schijnbaar helpt het duimen heel goed liefs
mijn nod is donderdag of vrijdag.. heb op donderdag de pregnyl gehad en op vrijdag mijn eisprong maar zolang kan ik nou al zeker niet meer wachten tot te testen! ik denk als maandag morgen mijn temp nog hoog is ik miss een eerste testje waag of miss dinsdag morgen.. jeej nou word ik helemaaaaaal gek zeg!
@boefff; ik ga nu zo hard duimen voor jou!! Net in de winkel kreeg ik ineens een kei erge steek helemaal onder in mijn buik, vindt het zo eng als ik nu iets voel, zo bang dat het nog mis gaat... Nu maar hopen dat het een plakbeeb is maar de komende weken zullen echt nog spannend zijn. Vandaag maar alvast vitamines gekocht voor zwangere vrouwen, gezien ik bijna nooit vis eet en te weinig groenten en fruit haha. Maar ga ook wel extra gezond koken nu. Boefff ik ga voor je duimen en als je de testen doet van kruidvat (2voor5euro) die zijn duidelijker als sensitest! Ik heb er vandaag nog 2 bij gekocht, doe er nu gewoon iedere ochtend 1 tot dinsdag haha..
heb net 4 testen van kruidvat 2v5 gekocht nu hopen dat ik kan wachten tot minimaal dinsdag haha. ik kan me voorstellen dat als je nu iets voelt dat dat eng is. ik ga voor je duimen dat het een plakbeeb is en op naar de 12 weken liefs
@boefff; hoe was je temp. vanochtend?? Mijne 37.2 dus dat zit wel weer goed.. Dit was mijn testje vanochtend Alleen heel raar want die test van sensitest was helemaal niet duidelijk, dacht in eerste instantie dat die negatief was maar later zag ik een heel dun lijntje echt nauwelijks zichtbaar.. Maakt me wel onzeker maar de test van kruidvat liegt er niet om en is echt duidelijk @zazu; hoe issie met jou? @twinklestar; en hoe issie met jou? Wanneer kreeg jij de eerste zwangerschapstekenen? View attachment 190611
omg omg omg omg omg! ik was aan het rekenen, heb de pregnyl op donderdag morgen gehad. dus vandaag is dag 11 na de pregnyl, ik dacht vanmorgen om half 6.. och probeer een testje en guess what!!! een 2e streepje nog niet zo duidelijk als die van jouw maar van een meter afstand zie je hem nog!!!!!!! mijn temp was mooi nog 37. ik maak me nog niet TE blij want wil eerste morgen en dinsdag zoiezo nog afwachten dat de test donkerder kan worden. nu ben ik echt zenuwachtig!!!!!! zou het echt zo zijn??? liefs
WAAUUWWW!!!! Dit is ongelooflijk!!!!!!!! Boefff!!!!!!!!!!!!!! Een heel voorzichtige GEFELICITEERD Dit kan toch niet meer aan de Pregnyl liggen? Oh, dames...nu moeten jullie echt duimen voor me Ik wil me ook bij jullie aansluiten! Liefs
ik heb gerekend als de waarde van de pregnyl iedere dag halveerd zou er nu nog maar 4.8 pregnyl in mijn bloed zitten en zo weinig ziet een testje niet, toch?? ik durf echt nog niet te blij te zijn want het kan nog alle kanten op! ik duim me zoiezo al helemaal suf voor je en nu extra wat is dit spannend zeg!! liefs
oh, oh, oh...wat een weekend!!! Ga maar lekker genieten. Dit pakt in ieder geval niemand meer van je af!!!!!!!!
@boefff; wow meid!! Snap je onzekerheid maar toch een tweede streepje hihi.. Hoe super is dit, samen zwanger zijn ik hoop zo dat het goed blijft gaan voor ons. Toch al een kleine gefeliciteerd en nu blijven duimen voor ons! @zazu; ik ga ook heel hard duimen voor jou!!
IIEEEEHHH...ik ben bijna nog zenuwachtiger dan jullie zelf...ik hoop zo dat alles goed mag gaan bij jullie!! @Nijn86 wanneer was ook alweer jouw NOD?