gefeliciteerd meid mijn temp was 36.7 dus nog steeds hoog eigenlijk.. heb ook getest. na 5 min omo wit en kwartier erna weer dat misselijke streepje dus weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet denken. ik had gister wel super veel ongi krampjes dus had verwacht dat ik wel ongi zou worden maar dat is dus ook nog niet.. ga dadelijk denk ik een andere zw test halen want die van de kruidvat geloof ik nu dus echt niet meer. goed van je dat je dadelijk niet meer gaat tempen maak je jezelf alleen maar gek mee.. je bent gewoon lekker zwanger geniet ervan!!! @zazu,, hoe gaat het met jouw? liefs
Sh*t Boefff, wat frustrerend!! Heb je geen Clearblue testen in huis? Pfff...wat spannend! Liefs Ik voel me echt blèhhh...mijn gevoel gaat op en neer...zijn natuurlijk pas 4 dagen voorbij. Voel af en toe wat prikjes in mijn buik en steken in mijn borsten/tepels. Maar dat heb ik iedere maand...
ja echt frustrerend he!! ga dadelijk clearblue testen halen en heb nog kv testen. maar ik moet nog 3 dagen tot mijn nod dus tis echt spannend! ik hoop dat mijn temp hoog blijft, zolang dat is heb ik er nog wel vertrouwen in maar hij moet niet verder gaan zakken. ik had dat de vorige keer na de pregnyl ook,, die steekjes. die maken je zo onzeker he!! ik duim voor je dat je over 2 weken net zoon mooie testen hebt als nijn en niet als mij want daar word je al helemaaaaal onzeker van liefs
Dag lieve dames, Hoe gaat het met jullie? Ik was door omstandigheden even weg van het forum, maar daar ben ik weer. Leuk dat het hier gewoon door gaat. Inmiddels ben ik weer wat verder. Ik moet nu een kuur Orgametril slikken van 10 dagen om een menstruatie op te wekken en dan op dag 3 mag ik Menopur gaan spuiten. 2 november word mijn man's zaad onderzocht en dan een week later de uitslag. Als er een goed eitje is krijg ik Pregnyl.. Het spuiten heb ik al moeten oefenen in het ziekenhuis en dat ging goed. Het is allemaal nieuw voor mij en heel spannend. Wat zijn hier de ervaringen met Menopur en Pregnyl??
hey roos!! dat is lang geleden wij spuiten eigenlijk allemaal puregon en twinklestar fostimon geloof ik maar dat heeft eigenlijk hetzelfde resultaat als menopur. mijn ervaring met puregon en pregnyl is deze ronde eigenlijk heel goed.. had na 16 dagen een eitje van 18mm en mocht toen de pregnyl zetten.. hebe deze ronde ook helemaal geen bijwerkingen gehad van de pregnyl. vorige ronde is het allemaal veel te snel gegaan,, had toen overstimulatie en moest 6 weken wachten voordat ik weer mocht beginnen.. het is de eerste ronde eigenlijk een beetje uitzoeken welke eenheid het beste aanslaat. liefs
@ nijn dat onwerkelijke gevoel had ik ook heel erg hoor maar na die test van mvm gisteren is dat gevoel nu wel weg ben nu heel erg naar de echo aan het toe leven die we vrijdag hebben zo spannend @ zazu mijn duimen draaien voor jou meid ik hoop zo dat je ook op roze mag @ boefff wat spannend zeg ik hoop dat de cb je meer duidelijkheid kan geven mijn duimen blijven draaien @ roos ik spoot inderdaad fostimon maar zoals boefff al zei heeft het uiteindelijk allemaal hetzelfde resultaat ik hoop dat dit een stapje dichterbij jullie wens komt en dat je heel snel een mooie test in handen hebt heel veel succes met spuiten het komt allemaal goed
@boefff; he meid toch, wat balen die onzekerheid!! Ik snap hoe je je moet voelen maar anderzijds is het nog heel vroeg he.. Ik heb vandaag ook nog een CB test gedaan, zie resultaat Ik moet nu niet meer zeuren en gewoon blij zijn! Ik hoop echt dat jij snel duidelijkheid krijgt!! Ik weet in ieder geval dat mocht het bij mij nog mis gaan ik nooit meer voor mijn NOD ga testen, maak mezelf helemaal gek. @zazu; hoop dat je je weer iets beter gaat voelen en deze weken ook voor jou snel om zijn zodat je weer duidelijkheid hebt!! Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en te ontspannen (hoor wie het zegt ) succes meid. @roos36; welkom terug, ik ben ondertussen nieuw hier.. Ik heb ook puregon gespoten en pregnyl en heb sinds 15 maanden mijn eerste eisprong gehad en zie het resultaat. Ik heb eerder 2x overstimulatie gehad en op de clomid reageerde ik niet. Succes met het spuiten, het valt echt reuze mee!! @twinklestar; wat spannend vrijdag! Ben echt heel erg benieuwd! Zal zo bijzonder zijn.. Ik ga ook mee doen met MVM, voelt toch wel een beetje als een verplichting haha. Bekijk bijlage 191242
wow die is wel heel duidelijk he nu lekker genieten meid tis idd nog vroeg en zolang mijn temp hoog blijft heb ik nog hoop en idd voor mijn nod testen ga ik na deze ronde ook echt niet meer doen
Amai amai...wat een onzekerheid deze ronde...Boefff, ik hóóp dat je morgen een mooie CB test hebt!!! Voor mij is deze week weer even spannend met bloedprikken voor progesteronwaarde. Donderdag prikken, hopelijk vrijdag uitslag....1e stap deze ronde Als deze waarde eindelijk goed is, dan bestaat er toch een kansje.... Liefs
spannend zazu! ga voor je duimen dat de waarde iets hoger is als de vorige keer heb weer kv testen.. ons mam had ze gehaald haha en toen had ze de digitale van cb meegenomen en die wil ik zoiezo voor vrijdag niet doen.. dus we zien het morgen wel weer. maar maak me eigenlijk niet meer zo druk om die testen meer om mijn temp.. die vertrouw ik het meest.. liefs
@boefff; he meid, hoe was je temp. en nog een test gedaan? Ben erg benieuwd.. Hoop het zo!! @twinklestar; het geloof begint nu wel te komen, ga geen testen meer doen, die zijn nu wel duidelijk.. Lekker aftellen tot dinsdag 1 november tot onze eerste echo. @zazu; sta je ook nog in weert onder behandeling? Toen ik 's ochtends bloed had laten prikken heb ik de volgende ochtend al gebeld en hadden ze de uitslag al. Ik ga voor je duimen meid!
temp nog steeds 36.7 en test omo wit dus ik denk dat ik gewoon moet gaan wachten op mijn ongi. nu ga ik er dus ook aan twijfelen of ik wel echt een eisprong heb gehad. maarja moet bijna wel anders zou mijn temp niet zo hoog zijn. ik hoop zo dat ik toch nog een positieve test krijg en heb gelukkig ook nog 2 dagen, en miss hoor ik wel bij de meiden die pas na de nod positief testen 1 november alweer de echo,das ook al bijna!! spannend zeg liefs
Ohh...Boefff!! Dit had ik totaal niet verwacht!! Sh*t, sh*t, sh*t!!! Maar het kan natuurlijk nog!! We gaan allemaal keihard duimen... Liefs
Mijn temperatuur is inmiddels gestegen na 37,1 vanmorgen. Dus da's mooi. Nu afwachten of de progesteron ook hoog genoeg is. Zou zó leuk zijn als ik op mijn verjaardag een positieve test heb!!
oh ik wel,, die andere testen waren eigenlijk ook gewoon negatief want het streepje verscheen pas na 5 min.. en na 5 min mag je niet meer aflezen zeggen ze. och zolang mijn temp hoog is en ik geen bloed bespeur heb ik nog hoop miss test ik wel pas postief tegelijk met jouw liefs
ja dat wachten duurt echt lang,, en nu bij mij zeker.. iedere morgen weer de zenuwen of mijn temp nog hoog is en dan nog die test pff word er gek van liefs
@boefff; jij maakt het wel heel erg spannend!! Ik ga nog zo hard voor je duimen, en zolang er geen ongi komt en je temp. hoog blijft is er idd. nog hoop! @zazu; mooi dat je temp. is gestegen, toch een teken dat er een eisprong geweest is! Ben benieuwd naar je progesteron, en dan nog 1 weekje wachten en weet jij ook meer. Ga voor jou ook heel hard duimen!!