daar ben ik ook zeker van dat alles goed komt de een heeft alleen wat meer geduld nodig als de ander!
Jeetje wat balen Boefff. Hopelijk om je lekker tot rust in de vakantie. @Nijn hoe gaat het met jou? Hier nog 1,5 dag Orgametril en dan hopen, hopen hopen dat ik is ongesteld word. Heb er nog nooit zo naar uit gekeken. Kennen jullie dat?
@ boefff wat klote zeg het zit je niet mee gelukkig ben jezelf heel positief knap hoor het komt goed meid ik hoop dat je snel wel heel mooi nieuws kan melden @ zazu jippie veel beter als 23 mijn duimen draaien meiss nou meiden vandaag de eerste echo gehad en tot nu toe ziet het er prima uit ik ben natuurlijk nog niet zo ver als mijn banner aangeeft heb natuurlijk een hele lange cyclus gehad dus voor zo ver het er nu naar uit ziet gaat het prima volgende week donderdag terug naar de gyn voor weer een echo dan gaan we kijken of we het hartje kunnen horen het blijft nog even spannend maar ons wondertje was in ieder geval op de goede plek te zien piep klein maar zo geweldig gaan jullie duimen voor een mooie hartslag volgende week ga de vk maar even afbellen want dat zouden twee afspraken op 1 dag zijn
@zazu; wauw, mooie waarde meid!! Nu duimen op een mooie afloop! En ook ik ben al vanaf januari in het ziekenhuis bezig met alleen maar tegenslagen! En nu mijn eerste eisprong is meteen raak, dus de moet niet opgeven!! @boefff; dat meen je niet... Dat is wel echt balen zeg! Ik heb ook een cyste gehad, bij mij duurde het ongeveer een maand voordat die weg was. Dus misschien dat je toch met provera kunt gaan beginnen in je vakantie, ik zou dat gewoon vragen. Op een ander forum had een meisje ook vaker een cyste na haar eisprong, zij werd dan ook ongi maar toch bleek er een cyste te zitten, zij moest dan 1 maand de pil slikken en wanneer ze daar ongesteld van werd kon ze weer gaan starten en was de cyste weg.. Ik heb de vorige cyclus ook getwijfeld of 5000EH wel genoeg zou zijn omdat ik toen geen eisprong gehad heb, van D. zei tegen mij dat van 5000 je eigenlijk altijd een eisprong zou moeten krijgen. 10000EH zijn gereserveerd voor meiden die IUI krijgen of IVF... Ik vind het in ieder geval knap hoe positief je blijft! @roos36; met mij gaat het heel goed, heb eigenlijk nergens last van. Ben alleen telkens bang als ik naar de wc moet dat het fout zit haha maar dat is gelukkig nog niet het geval.. Ik kan nu alleen maar hopen dat het goed blijft gaan. Fijn dat jou kuur er weer bijna op zit, hoop dat je snel je ongi krijgt en weer van start kunt gaan! @twinklestar; wat lijkt me dat super zeg een eerste echo! Hoe lang verwachten ze dat je bent? Je weet toch wel wanneer je eisprong geweest is en als je daar twee weken vanuit terug telt weet je hoe lang je zwanger bent, toch? Zo heb ik dat met mijn banner ook gedaan, was eigenlijk al eerder ongesteld maar heb de dag ingevuld dat het termijn in mijn banner zeker klopt. Wel leuk dat je volgende week weer een echo krijgt, hoop dat je snel het hartje hoort kloppen! Lijkt me zo bijzonder. Ik heb me aangemeld voor MVM as dinsdagavond krijg ik een gesprek!
@zazu; ik heb niks gemerkt. Afentoe wat steekjes in mijn buik maar die heb ik altijd wel gehad ook als ik aan het spuiten was. Nu voel ik ook nog niet zo heel veel, mijn borsten zijn iets gevoeliger maar absoluut niet pijnlijk. Ben alleen sinds 2 dagen nogal chagerijnig en super moe.. Zullen voor mij de eerste kwaaltjes zijn denk ik. Wanneer wil je gaan testen? Ben zo benieuwd!
@Boefff, Hoe gaat ie nu? @Nijn, wat fijn dat het verder goed gaat. Duimen draaien hier natuurlijk. @Twinklestar, wat fijn dat alles er goed uit ziet. Duimen draaien hier dat het allemaal goed blijft gaan.
@nijn86 Weet echt niet wanneer ik moet gaan testen. Denk toch maar donderdag of vrijdag, omdat ik woensdag jarig ben. Zou zo'n domper zijn als de test dan negatief is. En krijg woensdag heel veel bezoek. Moet dan toch mijn verdriet weer verbergen, want de meesten weten er niet vanaf. @Roos36 Al ongesteld? Hoop dat je snel verder kunt. @Twinklestar Donderdag weer een echo, toch? Spannend! @Boefff Hoe gaat het met je? Wanneer vertrek je precies? Liefs
@Zazu, Zou dan inderdaad niet op je verjaardag testen. Lijkt me heel moeilijk om het te verbergen. Hoop zo voor je dat het raak is. Ik ben nog niet ongesteld.. Vind het heel spannend want ben al eeuwen niet meer ongesteld geweest en heb er nog nooit zo naar uit gekeken hihi. Het betekend een klein beetje hoop als ik kan gaan spuiten.
@Roos36 Kan ik me goed voorstellen! Hoef jij niet eerst aan de Clomid? Mag jij meteen spuiten? Zou ik overigens ook voor kiezen achteraf...
hey!! ja gaat wel goed met me,, gister flink geweest shoppen voor de vakantie. we vertrekken 10 november.. nog 3 weekjes geduld. ik heb vrijdag wel een afspraak gemaakt. van D was op vakantie en de enige bij wie ik nog terecht kon voor de vakantie was mevr. B. op 9 november. ik ben benieuwd wat zij ervan gaat zeggen want wil wel beginnen met provera in de vakantie dat ik daarna meteen verder kan. dus ik vind het wel spannend.. @zazu, het word ook spannend voor jouw zeg! ben je je temp bij aan het houden? als deze een beetje klopt hoef je eigenlijk niet eens een test te doen ik ga heel hard voor je duimen dat je volgende week een keer een mooie positieve test hebt @roos, apart he, uitkijken naar je ongi. heb ik ook heel erg gehad. zelfs na de eerste ronde puregon was ik zooooo blij dat ik 14 dgn na de pregnyl ongi werd. was voor mij echt een bevestiging dat het wel allemaal werkte. ook idd na de eerste kuur provera kon ik ook niet geloven dat ik toch echt ongi was haha. wanneer was je laatste pil provera? liefs
@zazu; ja dat begrijp ik, anderzijds als ie positief is is het een super verjaardag... Maar begrijp het wel hoor, ik ben zelf wat ongeduldiger haha. Het is zo donderdag heel veel succes deze dagen! @roos36; hopelijk komt snel je ongi zodat je kunt gaan starten! Is dit voor jou de eerste ronde met hulp? @boefff; wat goed dat je een afspraak gemaakt hebt!! Maar wel gek dat je geen afspraak bij van D. kon maken want ik heb volgende week dinsdag (1nov.) een afspraak bij hem voor mijn eerste echo. Ik had eerst die afspraak bij mevr. B. staan maar toen hoorde ik van mijn schoonzus die net bevallen is dat zij die dag een afspraak heeft bij van D. voor een laatste controlle. Ik heb toen het ziekenhuis gebeld en uitgelegd dat hij mijn behandelend arts is geweest en ik het leuk zou vinden om bij hem mijn eerste echo te hebben en dat kon Wat een lekker vooruitzicht heb jij zeg! Jamaica lijkt me echt geweldig en staat zeker nog op mijn verlanglijstje. Heb je last van die cyste? Ik voelde het toen wel, deed behoorlijk zeer in mijn buik als ik ging zitten of wanneer ik een ob in wilde doen. Die van mij was toen 7cm. Hoe mijn ervaring ermee was issie over een week of 3 wel weer weg of zo klein dat je weer met provera kunt gaan starten, ik hoop het voor je!
wat raar dan dat hun zeggen dat hij met vakantie is:S miss had hij gewoon geen plaats meer. maakt me eerlijk gezegd op dit moment ook niet zo heel veel uit. ik voel helemaal niks van die cyste (als het een cyste is). dit had ik de eerste ronde ook alleen toen waren het er veel meer en aan allebei de eierstokken.. de week na de pregnyl had ik wel weer die druk rechts in mijn buik en dacht dat het bijwerkingen van de pregnyl waren maar weet nu dus dat het die cyste was. bij mij duurde het toen een maand voordat ze allemaal weg waren en toen nog 10 dagen provera dus hoop echt dat ik daar in mijn vakantie aan kan beginnen. spannend hoor je eerste echo lijkt me echt heel leuk willen jullie dadelijk ook een keer weten wat het word? liefs
@Zazu, Ik heb 2 keer Clomid gehad. Maar dat sloeg niet aan en ik had veel last van bijwerkingen. Ben nog steeds niet ongi.. @Boefff, Goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Mijn laatste Orgametril tablet heb ik zaterdag gehad. Er is nog hoop maar niks duid op een ongi.
@boefff; misschien is hij een week erna wel met vakantie want jij moet een week na mij pas naar het ziekenhuis he? Ben wel erg benieuwd wat mevr. B. er van zegt. Meestal is zij wel erg meegaand als jij graag de poging wil wagen om in jamaica te beginnen met provera.. Hopelijk is hij zelfs al een stuk kleiner als je die afspraak hebt. Ik ben erg benieuwd naar mijn eerste echo, al verwacht ik er nog niet zoveel van. 6 Weken is wel erg vroeg om al het hartje te kunnen horen. Hoop daarom dat ik dan een weekje later gewoon nog een keer terug mag komen. Denk dat ik pas rust krijg als ik daadwerkelijk een hartje hoor kloppen.. Ik denk wel dat we willen weten wat het wordt, kan echt niet zolang wachten en het maakt het ook wel een stuk makkelijker voor een naam te verzinnen. Met jullie zal ik het wel delen maar denk dat we het verder nog tegen niemand gaan verklappen.
@roos36; hopelijk zet je ongi snel door. In de bijsluiter van de provera staat dat het 3 tot 7 dagen erna op gang komt dus inderdaad is er nog hoop! Jij gebruikt wel een ander medicijn maar met hetzelfde doel dus zal helemaal goedkomen!
ja mevr. B. is idd wel erg meegaand, heb toen ik de pregnyl had gekregen ook meteen een recept van provera van haar meegekregen zodat ik kon beginnen in de vakantie, maarja. ik moet maandag ook nog eerst voor een echo om te kijken hoe het ermee staat dus hoop dat ie dan al een stuk kleiner is. kben wel benieuwd of ze uberhaupt wel iets hebben wat die overstimulatie voorkomt. ik snap goed dat je wil weten wat het word, is ook veel handiger met spulletjes kopen en idd een naam verzinnen. heb je zelf al een gevoel? je kunt ook op de chinese geboortekalender kijken die klopt echt heel vaak. @roos, ik werd pas 4 dagen na mijn laatste provera ongi dus het zal bij jouw ook wel komen hoor ben ik niet zo bang voor. @zazu, heb je last van kwaaltjes? liefs
hallo meiden hier ben ik ook weer even ik heb wel gelzen maar kan heel weinig onthouden op het moment sorry daarvoor ik heb donderdag weer een echo ben heel benieuwd ben ongeveer 7 weken heb 21 september mijn pregnyl gezet dus me eitje is tussen de 21ste en 24ste gesprongen maar welke dag weet ik niet precies als je een banner wilt maken gaan ze uit van de eerste dag van je laatste ongi dus vandaar dat mijn banner twee weken voor loopt als ik dat bij lilly pie aanpas blijft hij op het zelfde aantal weken staan dus dan maar zo