dank je het heerst hier heel erg, hoorde straks dat er nog een paar op het werk ziek naar huis waren gegaan. gaat wel weer over liefs
@ boefff fijn dat je je al wat beter voelt het is ook echt weer om griep te hebben hier gaat alles goed voel me prima alleen heb ik wel erg last van hoofdpijn van de hormonen maar dat komt vaak voor ja ben al in de 2de ronde zit vandaag op dag 15 en bij de laatste fm waren de follikels nog erg klein 7mm was het grootst ik denk dat de dosis te laag is maar morgen naar de gyn dus ben benieuwd wat we gaan doen
ja het weer is echt verschrikkelijk, en voor zaterdag geeft ie weer 27 graden:S maarja. 7mm is idd nog erg klein ja, dan zullen ze toch wel ondertussen op gaan hogen of niet? hoe is het je vorige ronde gegaan? liefs
@ boefff ja dat is he weer in nederland de ene keer heel warm de andere keer heel koud ja heel klein of de dosis omhoog gaat dat ga ik morgen horen dan afspraak bij de gyn mijn vorige cyclus ging het ook zo langzaam op dag 20 was mijn follikel 12,5mm en op dag 22 was hij weg toen moest ik bloed laten prikken op progesteron en ja hoor ei was gesprongen dus gemist toen afspraak gehad bij de gyn hij wilde starten met dezelfde dosis en kijken hoe dat zou gaan en dat gaat dus weer heel langzaam dus vandaar morgen de afspraak liefs
he shit dat je je ei gemist had,, hou je je temp niet bij? ik snap wel dat je gyn bij de zelfde hoeveelheid wil beginnen,, dadelijk doe je een stapje omhoog en heb je overstimulatie en dan kun je niks meer.. omhoog kan nog altijd he spannend dan morgen, hou ons op de hoogte liefs
@ boefff ja dat is ook zo even afwachten nee ik hou mijn temp niet bij gebruikte wel ovu-testen maar ben ik sinds het spuiten mee gestopt alleen was het de vorige cyclus wel handig geweest doe ik
@Boefff Beterschap!! Steek me maar niet aan, je woont in de buurt...hahaha... Morgen mag ik weer terug voor 2e FM...ben zo benieuwd!! @Twinklestart Ik hoop dat ze gaan ophogen dat je snel een mooi eitje hebt
haha ik doe mijn best,, blijf lekker binnen dan steek ik je niet aan! wie had je gister eigenlijk? ik ga voor je duimen dat er morgen wel wat te zien is liefs
Ik had De J....prutsmuts, werkelijk. De linkereierstok moeten ze bij mij uitwendig bekijken, maar ze kon em voor de zoveelste keer niet vinden. Dus zet ze maar een vraagteken op het formulier...pfff...zo is het al een keer misgegaan. Dat ze er op het allerlaatste moment achterkomen dat er plots een ei van 22 mm zat! Ik ga voor m'n rechtereierstok, daar is alles oké!
oh de J, vind ik ook echt niks nee. dus ze deed er verder niks aan om je linkereierstok te bekijken?? je moet toch weten wat daar gebeurt?! of moet je daar een speciale afspraak voor maken? liefs
@ zazu dankje dat hoop ik ook jij morgen fm 2 spannend ik hoop dat er een mooi eitje zit en wat stom dat ze dan niet even goed kijkt dat is toch juist hel belangrijk
Normaal zoeken de gyns net zolang tot ze de eierstok goed in beeld hebben, om niet het risico te nemen dat ze iets missen. Ze was gister enorm gejaagd (heet niet voor nix De J....hihi) en snel-snel...'Nee, ik kan em echt niet vinden, dan zal er wel niets zitten'...hoop dat ik morgen een andere gyn heb!!
haha dan heeft ze haar naam mee ja! oh kan hem niet vinden dus er zit niks:S lekker proffesioneel. als ik haar de volgende keer heb sla ik haar in elkaar...grapje. dan hoop ik idd voor je dat je iemand anders hebt morgen want ze zullen toch ook moeten weten wat er in je linkereierstok gebeurt toch!? liefs
Ik ga heel hard duimen voor 2 mooie eitjes van minimaal 10mm in mijn rechtereierstok...haha...dream on...