Hormonen spuiten..

Discussion in 'MMM clubs' started by Roos36, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ik ben vandaag geweest ja. we hebben op cd3 de uitgangsecho en dan is de eerste fm op cd8, vanaf cd8 moet ik om de dag komen dus moet nou dinsdag weer. ik hoop ook dat ik deze week de pregnyl mag zetten!

zet je die spuit zelf of laat je het doen? ik vind het ook wel een gemene spuit maarja, hoort erbij he!.

wij doen het gewoon op de natuurlijke manier, maar ga wel naar een samenlevingstest vragen want stel nou dat mijn bms vijandig is dan kan ik meteen overstappen op iui (wat niet te hopen is). maar in veel zh doen ze geen samenlevingstest dus hoop dat ze het bij mij wel doen.

liefs

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Wij doen het ook op de natuurlijke manier.. De puregon doe ik altijd zelf maar de pregnyl niet dat kan ik niet volgens mij ik ben toch al niet z'n held als het om priken gaat dus ik vind de puregon al heel wat..
    Over een samenlevingstest heb ik nooit nagedacht maar ik ga dat wel onthouden als het dan nu niet lukt dan ga ik het gewoon vragen in het zh..

3. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,100
    0
    0
    @boefff; spannend! Idd. duimen dat er mooi 1 of 2 doorgroeien. Ben erg benieuwd! Heel veel succes morgen, is het dan CD10? Idd. een samenlevingstest zou een optie kunnen zijn, ben benieuwd of ze het doen maar je kan het altijd vragen.

@sabine; tuurlijk mag je met ons meeschrijven. Welkom! Ik heb zelf geen ervaring met een te dun BMS maar ik hoop dat puregon je daarbij gaat ondersteunen. Ik heb ook puregon moeten spuiten maar hebben het wel "zelf" mogen doen na de pregnyl spuit. Ik kreeg van clomid helemaal geen eisprong. Moest je de pregnyl ook spuiten toen je met clomid bezig was? Ik vind die prik echt reuze meevallen, gewoon zachtjes inspuiten de vloeistof, ik deed het wel zelf, ben nogal een controle freak haha en heb het 1x in het ziekenhuis gedaan en had het idee dat ze niet zo nauwkeurig keek, er is toen best wat vloeistof verloren gegaan en heb die ronde toen ook geen eisprong gehad.. Alvast succes voor woensdag.

@zazu; hoe issie met de kwaaltjes? Ook al misselijk of nog steeds alleen last van je darmen? Helpen de kiwi's?

Ik kijk uit naar morgen! Heb om 17.20uur weer een echo. Ben zo benieuwd. Ik zal mijn berichtje wel iets later posten want we rijden daarna meteen door naar mijn schoonmoeder die is jarig.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    @nijn86 toen ik clomid gebruikte heb ik de eerste 3 keer wel pregnyl gebruikt maar omdat ik toen niet zwanger werd wilde ik het graag zonder proberen, omdat ik bij mijn zoon ook met alleen clomid zwanger ben geworden. Toen had ik ook elke keer wel eisprong maar dan wel laat soms pas op dag 20..
    Mijn moeder is verpleegster geweest dus die zet hem altijd voor me. Hier doen ze het alleen maar in het zh als je een hele goede rede hebt waarom niemand het voor je kan doen.
    Super voor jou dat je zo snel zwanger bent geworden met de puregon! Is het je eerste kindje?
    Succes morgen met de echo!

5. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hey!

ja morgen is het pas cd 10 dus het gaat hopelijk snel deze ronde. heb nog nooit gehad dat ik bij mijn eerste fm al een eitje van 11mm had dus hopelijk is het een goed teken;)

zazu heeft volgens mij ook een samenlevingstest gehad!? dus hoop dat ze dat bij mij ook doen.

heel veel plezier morgen en wel wat fotootjes posten he!;)

liefs

6. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik reageer strax effe!! Erg druk op 't werk...
    (Boefff....idd, ik heb er ook op aangedrongen!!! Wilde alles uitsluiten en bij mij was de test erg onzeker...)

7. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,100
    0
    0
    @sabine; dit is ons eerste kindje ja. Ik ben 25 jaar. Wel balen dat het bij de tweede niet wilt lukken met clomid. Hopelijk geeft puregon je wel een dikker BMS en anders zou menu pur misschien iets voor je kunnen zijn. Een meisje op een ander forum had ook problemen met haar BMS. Van puregon kreeg ze nl ook geen dik BMS en toen is ze overgestap naar menu pur en keer ze wel een dikker BMS. Succes!

@boefff; het zou fijn zijn om een iets kortere cyclus te hebben, krijg je misschien wel een mooi kerstcadeautje ;) Ben erg benieuwd naar jou morgen en ik zal de foto van morgen hier posten!

8. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nijn86 Veel succes morgen!!! Ik ben zo benieuwd!!!
    @Boefff Jij ook succes morgen!!! Hopen dat er 1 of 2 eitjes gegroeid zijn...spannend!!
    @Sabine1706 Welkom hier!! Ik heb ook een samenlevingstest gehad met twijfelachtig resultaat. De gyn zag de eerste 10 à 15 minuten helemaal niets en daarna 1 zwemmer...de rest zou al weg zijn...jaja, ik geloofde er helemaal nix van. Er zou veel meer te zien moeten zijn, maar goed. Ik had sowieso IUI aangevraagd vanwege mijn afwijking aan de linkereierstok. En zie het resultaat!! Al zal ik in dit geval nooit weten of het zonder IUI ook was gelukt. Voor ons was IUI kleine moeite en mij gaf het in ieder geval een veel zekerder gevoel.

9. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

Nov 4, 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meidennnn,

Hier ben ik weer even... Nadat ik dus vrijdag ongesteld ben geworden (grrrr..) ben ik zondag weer begonnen met Puregon spuiten. Ik mocht gelijk beginnen met 75 eh, waar ik vorige cyclus ook als laatst op was blijven steken. Dus ik hoop dat ik daardoor ook een wat kortere cyclus zal hebben dan tot nu toe het geval is (bijna nooit onder de 40 dagen).

Ik heb volgende week maandag de eerste follikelmeting, het is dan CD 11. Hopen dat er gelijk wat te zien is, dan heb ik weer iets om mee bezig te zijn en naar uit te kijken... Want nu overheerst de teleurstelling van de vorige mislukte poging nog iets te veel....

Ben blij om te lezen dat het met de rest van jullie allemaal zo goed gaat.
    @ Nijn86 en Zazu, heerlijk jullie updates over jullie zwangerschappen :)
    @ boefff, super goed man dat er zo snel al mooie groeiers bij zitten! Het kan ineens supersnel gaan he, voor je het weet moet je al klussen, wachten, testen!
    @ sabine, welkom op dit vruchtbare forum! Dat het voor jou en de rest van ons snel zover mag zijn!

Liefs,
    Weegschaaltje

10. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Weegschaaltje Ik hoop dat de tijd snel gaat en de teleurstelling weer een beetje verdwijnt. Ik herken het wel, hoor. Ik kon dat ook héél lastig van me af zetten.

@Nijn Hoe laat moest jij vandaag in het zh zijn??? Ik moet vanmiddag ook effe....heb symptomen van een BBZ. Zojuist even gebeld en kan vanmiddag terecht. Hoop zó dat 't op de juiste plek zit.

11. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    jeetje zazu, wat hoop ik voor je dat het gewoon lekker op de goede plaats zit. hoe merk je dat dan?

@weegschaaltje, ik snap je teleurstelling maar als dadelijk je eitjes goed gaan groeien ben je het weer zo vergeten;)

heb net een fm gehad en er is eigenlijk niks verandert. heb 2 eitjes van 10/11mm en de rest is gelukkig wel een stuk kleiner dus hopen dat deze mooi door gaan groeien:D. nu nog 2 dagen 75eh spuiten en als ze dan niet doorgegroeid zijn dan ga ik een tikje omhoog.

liefs

12. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vreselijke pijn aan mijn schouder, duizelig...en al 2 weken buikpijn wat doortrekt naar mijn benen. Bij mij is de kans iets vergroot op een bbz door die afwijking aan mijn linkereierstok.

13. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boefff...sh*t zeg, dat ze niet doorgegroeid zijn. Maar laat die 2 van 10 en 11 maar mooi groeien!!!! Dat zijn er meer dan genoeg ;)

14. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    pff zit je nog in die onzekerheid, wat verschrikkelijk. ik hoop echt dat het gewoon goed is meid!!
    liefs!

15. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,100
    0
    0
    @weegschaaltje; fijn dat je meteen weer door kunt en dat je op 75EH mag beginnen, waarschijnlijk heb je dadelijk veel sneller resultaat! Wel apart dat je pas op CD11 hoeft te komen, bij ons in het ziekenhuis heb je dan al zeker 2 echo's gehad.. Maar meestal begint de activiteit toch pas rond CD11 maar gewoon voor de zekerheid denk ik. In ieder geval veel succes en hopelijk heb je maandag al mooi een eitje die aan het groeien is!

@zazu; dat meen je toch niet.. Ik hoop echt zo dat alles goed zit, ik ga keihard voor je duimen! Misschien heb je hetzelfde als mijn vriendin, die is 2 weken verder als mij maar die was in het begin van de zwangerschap flauw gevallen van de pijn in haar buik, ze hebben toen een kijkoperatie gedaan omdat ze dachten dat het BBZ was maar het zat toch allemaal goed, ze is nu 13 weken zwanger! Misschien heb je wel een cyste, daar had ik ook heel veel pijn van, kon amper een ob inbrengen en wanneer ik ging zitten had ik steken in mijn lies. Hopelijk krijg jij goed nieuws vandaag, ben er zelf gewoon niet goed van! Ik moet om 17.20uur in het ziekenhuis zijn, en jij?

@boefff; fijn dat de rest klein is en je hoop op die 2 eitjes is! En je weet, 1 tikje kan in 4 dagen tijd wonderen verichten ;) Komt helemaal goed weer met jou! Ben erg benieuwd!

16. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Om 15.10 uur...ik tel de minuten weg....please, laat het goed zijn...

17. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,100
    0
    0
    @zazu; is de pijn wel te handelen? Ik hoop zo dat jij dadelijk goed nieuws krijgt!! Ik ga nu heel hard voor je duimen, succes zo meid! Xx

18. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben ik weer...pfff....

Het zit op de goede plek en het zijn er TWEE. Alleen zijn er alleen nog maar vruchtzakjes zichtbaar, nog geen vruchtjes. Eentje is een stuk kleiner dan de ander, dus die gaat het waarschijnlijk niet redden. Verder is er nog nix te zeggen...kan alle kanten op...

Nu afwachten tot volgende week donderdag.....pfffffffff....

Klachten komen waarschijnlijk van de eierstokken/hormonen, meer klachten omdat er het er 2 zijn...

In de gaten houden en wanneer het erger wordt, meteen bellen.

19. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ohh gelukkig zeg:D:D wat een opluchting! nu is het wel spannend natuurlijk of dat andere vruchtje nog goed gaat groeien!

meisje bij mij op het andere topic had ook 2 vruchtjes waarvan eentje het ook niet gehaald heeft. was ook een heel stuk kleiner.

zou je het wel leuk vinden een tweeling? kben blij dat gelukkig alles goed is:) nu lekker gaan genieten meid!!

liefs

20. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,100
    0
    0
    @zazu; dat is in ieder geval wel goed nieuws! Bij een tweeling is er vaak 1 vruchtje kleiner maar idd. is het het eerste trimester altijd een risico. Bij een collega van mij is het met 11 weken met 1 vruchtje fout gegaan, dit was op de echo's al te zien dat het zich niet goed ontwikkelde. As zaterdag is ze uitgeteld van de ander! Dus het kan nog alle kanten op al blijft het hopelijk bij beide vruchtjes gewoon goed gaan!!! Tis nu nog zooo pril dat ze natuurlijk nog niet veel kunnen zien. Welke arts had je vandaag? Probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap en dan is het zo volgende week donderdag ;) hopelijk worden de klachten snel minder!

Ik ga zo naar het ziekenhuis.. Spannend!! Zal wel pas later een berichtje posten want we rijden meteen door naar mijn schoonmoeder, die is jarig..

Share This Page