Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    vond het ook wel redelijk laat maar deze keer hebben er ook 3 dagen tussen gezeten en was ook niks gegroeid. denk niet dat het veel kwaad kan want mijn eitjes groeien toch niet heel hard. hoop dat ik wel voor mijn verjaardag de pregnyl nog mag zetten maarja, dat is vrijdag al dus vrees ervoor.

@nijn, idd raar dat je lichaam steeds anders reageert, als er maar wat gaat groeien maakt het niet uit.. hij heeft vandaag geen eitjes gemeten maar heb er zelf 1 gezien die zeker 10/11mm was dus hopen dat die nu door gaat groeien. mijn bms was wel 5/6, dus iets minder. daar baal ik wel van.

spannend zeg, derek ogilvie! lijkt me wel echt heel leuk.. dadelijk kiest ie jouw!! geloof je er ook echt in?

liefs

2. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nijn86, veel plezier bij Derek!! Zou er graag een keer naartoe gaan met mijn vriendin die een kindje heeft verloren en een kindje met een handicap heeft....maar bang voor teleurstellingen (dat ze niet uitgekozen wordt).

3. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; in 3 dagen kan veel gebeuren, hopelijk groeit die van 11 mooi door, ong. 3 mm per dag dus dan issie mooi 20mm en kun je de pregnyl zetten ;) de vorige keer werd ik ook echt verrast, was binnen 2 dagen super veel gebeurd.. Ik weet niet of ik er echt in geloof.. Ik ben ooit eerder bij een show van hem geweest en het was zeker indrukwekkend, maar ik zou het zelf pas echt geloven als ik het ook zelf zou meemaken denk ik.

@zazu; je moet er niet vanuit gaan dat je uitgekozen wordt want die kans is echt maar heel erg klein. Mijn oom is afgelopen donderdag gestorven, wordt dinsdag begraven, wie weet laat hij nog iets van zich horen morgenavond.. Maar ga er zeker niet vanuit! Tijdens de vorige show gaf hij een meisje een reading die zwanger was, en zei tegen haar dat ze een meisje kreeg, dit klopte maar ze had het niet tegen haar moeder gezegd die er wel bij was haha. Maar begrijp dat wanneer je vriendin daarna toe zou gaan ze toch wel een sterke wens zou hebben voor een reading, want het is natuurlijk niet niks.
    Hoe gaat het trouwens met jou klachten? Heb je nog veel pijn gehad?

4. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @nijn86 Met de pijn valt het mee, ben alleen zó onzeker omdat ik totaal geen kwaaltjes heb...helemaal nix. Wanneer begonnen bij jou de kwaaltjes (borsten, misselijk, etc.)?

5. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @zazu; het kan ook goed zijn dat je helemaal geen klachten krijgt, en ben maar blij! Bij mij begon het na de 6e week, dacht rond week 7. Maar ik had toen ook een blaasonsteking dus kan ook zijn dat ik daar een beetje ziek van ben geweest. Mijn borsten begonnen toen ook wel gevoelig te worden maar doen niet echt pijn, nu ook niet. Op een ander forum is een meisje al ver boven de 20 weken zwanger en heeft ook nooit iets gemerkt dus dat kan heel goed! Donderdag eindelijk bevestiging, kan voor jou denk ik niet snel genoeg gaan he.. Ik ben ook wel heel erg benieuwd! En je weet in ieder geval dat er echt een bevruchting geweest is want dat heb je al gezien. Succes deze laatste daagjes met wachten, wanneer ga je het je ouders enzo vertellen?

6. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha meissie,
    Thanks voor je snelle reactie. Ben blij dat je me weer wat 'hoop' geeft...
    We willen het mijn ouders en de vader van mijn vriend eigenlijk direct na de echo vertellen. Mijn ouders weten sinds de zomer van de MMM en ook dat we IUI krijgen. Heb één keer een opmerking naar mijn moeder gemaakt dat ze er teveel naar vroeg en nu vraagt ze er nooit meer naar ;)...alleen via een omweg, via mijn zusje (die wel van alles op de hoogte is, maar nix verteld...haha...) dus het is denk ik een complete verrasing dat het gelukt is. Ik weet gewoon dat mijn moeder iedere dag belt/mailt/langskomt als het zover is, en zeker als er nog zoveel onzekerheden zijn. Dus daarom wilde we wachten tot we het hartje(s) hebben zien kloppen. Snap je?
    Mijn zusje weet het al, die spreek ik iedere dag. Verder niemand, oh ja, mijn collega's...omdat ik natuurlijk nu niet meer naar het zh hoef om de dag...
    Ik heb nog 2 (half) broers en 1 (half) zus. Die willen we het misschien dit weekend vertellen. De rest met oud&nieuw, dan 9 weken....

Máár eerst een goede echo!!!:)

7. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even tussendoor snel een update:

Vanochtend (cd 11) de eerste fm gehad: nog niks te zien, alles was klein. Ik hoef pas vrijdag weer terug te komen. Het is dan cd 15. Ik moet wel gewoon rustig blijven door spuiten met 75 eh...

Ik reageer later nog op jullie posts lieve meiden, moet er nu helaas weer vandoor xxxx

Liefs

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey weegschaaltje!

ik heb ook tot cd 13 75eh gespoten maar mijn eitjes bleven steeds op 10mm hangen. daarna nog 3x 82.5 gespoten maar heeft ook niks gedaan.. spuit nu 3 dagen 90 en moet dan woensdag terug komen. hopelijk is er dan eindelijk wel wat te zien:)

mijn vriend had vandaag mijn horoscoop uit de krant geknipt. dit stond er:
    Een hartewens van jou die je al heel lang koestert, kan de komende tijd in vervulling gaan..

HET IS TE HOPEN:D

@sabine, heb je last van de pregnyl? ik werd er de eerste 2 dagen heel misselijk en duizelig van.

liefs

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Nou ik weet niet of het van de pregnyl komt maar ik heb ook een keelontsteking dus ik ben helemaal niet lekker. Mijn borsten doen wel heel zeer maar dat heb ik altijd na mijn eisprong voor mijn NOD dus of dat nu van de pregnyl is weet ik ook niet.. Vannacht werd ik badend in het zweet wakker.. Dus het gaat niet helemaal lekker.. maar ik weet niet of dat van de pregnyl of van de keelontsteking is of beide..

@ boefff welk sterrenbeeld heb je? Misschien dezelfde? :D Ik denk dat ik namelijk dezelfde hartenwens heb dus dat zou mooi uitkomen:D

@weegschaaltje Wat jammer dat er bij jou ook niet eentje uitsprong. Hopelijk heb je vrijdag meer geluk..!

Nu realiseer ik me wel hoeveel geluk ik heb gehad dat er met 50EH gewoon 2 mooie eitjes waren binnen 14 dagen..

@nijn86 jij bent nu vast bij Derek. Ik ben wel benieuwd hoe je het vond. Ik geloof dat nooit zo.. Een kennis van mij is er ook ooit geweest met haar zoontje. Die was 4 en sprak opeens niet meer.. Maar ze vond dat hij wel hele algemene dingen zei, en omdat jij daar dan weer op reageerde wist hij steeds meer door gewoon goed naar jou te luisteren. Maar misschien moet je het echt zelf meegemaakt hebben wil je er echt in geloven..

Hebben jullie mannen er nooit moeite mee, met presteren op commando? Hier gaat het soms wel moeizaam.. nou helpt het ook niet mee dat mijn schoonouders hier logeren dus we moeten ook nog is super zachtjes doen.. :p En dan ben ik ook nog z'n stresskip die vind dat het perse gisteren nog moest omdat ik vanmiddag mijn eisprong heb gehad dus ik wilde gisteren avond maar dat lukte niet dus dan maar vanmorgen.. Maar die arme man had er echt moeite mee terwijl dat nooit zo is.. Maar het zou toch jammer zijn als het daardoor een verspilde kans is..

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik was nog iets vergeten te vragen.. Ik heb nu de pregnyl gespoten en ik heb vanmiddag volgens mij mijn eisprong gevoelt maar ik heb helemaal geen slijm en al helemaal geen vruchtbaarslijm.. Is dit normaal of niet? Ik heb wel tijdens de puregon heel dik slijm gehad maar dat is nu helemaal weg.. Zou dit normaal zijn of niet?
    Sorry voor dit vieze vraagje:$:)

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik ben boogschutter:) word vrijdag alweer 24:( haha, mijn vriend heeft daar totaal geen moeite mee eigenlijk. voor ons is het eigenlijk ook niet echt op commando. gaat allemaal eigenlijk wel vanzelf gelukkig:p de eerste ronde was wel grappig:p had op donderdag morgen de pregnyl gekregen en moesten van de gyn op vrijdag avond klussen. MOEST HIJ OVERWERKEN!!!! en ik had al een positieve ovulatie test. heb toen wel gezegd dat ie meteen naar huis moest komen en gelijk naar boven haha.

snap wel dat als je schoonouders bij je logeren dat het dan niet zo makkelijk is:p

@nijn, veel plezier bij derek!! ik denk idd ook dat je het echt zelf mee moet maken voordat je het geloofd. ben benieuwd hoe het is geweest!

liefs

12. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    hmmm.. jammer ik ben waterman ik wordt 23 in februari.. maar mijn man is wel boogschutter dus misschien helpt dat want ik denk ook wel dat het een van zijn hartenwensen is..:D

13. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @zazu; tuurlijk snap ik dat! Wel erg leuk om het dadelijk te kunnen gaan vertellen! Weet je al hoe je het gaat zeggen? Ik ga in ieder geval hard duimen dat alles er gewoon goed uit ziet donderdag!

@weegschaaltje; hopelijk is er vrijdag meer te zien! En anders een beetje ophogen, het kan echt iedere cyclus anders zijn, zo zie je maar weer, maar komt goed, ik had mijn ei pas op CD16 en heb pas op CD17 de pregnyl gezet.

@boefff; laten we hopen dat die horoscoop van jou goed uit pakt!! Succes voor morgenvroeg, ben ook erg benieuwd!

@sabine; beterschap meid! Gelukkig is het wel nog gelukt met klussen. Mijn man heeft daar nooit last van gehad, kan hem midden in de nacht nog wakker maken als het moet.. Maar kan me voorstellen dat sommige mannen het wel ineens spannend vinden, heb het wel vaker gehoord van meiden. En wat betreft je vraagje over het slijm, ik heb daar ook niets aan gemerkt dus maak je daar geen zorgen over! Heb daar wel heel bewust op gelet en was daar wel onzeker over maar bleek niet nodig te zijn. Heb wel ooit gelezen dat wanneer het lukt om samen te komen er bij de vrouw vocht vrij komt wat de zaadjes goed begeleid naar de juiste plek, dus misschien een tip voor de dames die nog moeten klussen ;)

Bij Derek was het wel heel gaaf. Heb zelf helaas geen reading gehad maar de dingen die hij tegen de mensen zei die wel een reading kregen waren alles behalve oppervlakkig! Hij zei tegen een vrouw dat ze een plekje boven haar rechterschaamlip had haha en die vrouw zei ja dat klopt een moedervlek en kreeg een knalrode kleur.
    Vanavond om 20.30uur de nekplooimeting, wel spannend! Mijn moeder en schoonmoeder gaan mee kijken samen met mijn man. Ze wilde graag een echo meemaken en wanneer ze dadelijk kunnen zien wat het wordt moet ik ze niet meer mee hebben dus dan maar vandaag :) geef straks een update :)

14. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nijn86 wat gaaf, vanavond alweer! Succes! Enne, ik geloof ook in Derek hoor ;)

15. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sabine hier ook vaak geen slijm, wisselde een beetje. Tijdens de IUI zagen ze dan toch vruchtbaar slijm, alleen merkte ik daar zelf helemaal niets van. En bij mij was het vijandig, alleen zie je dat niet meteen aan 't slijm ;)

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nou, geen kerstcadeautje voor mij.. mijn eitjes zijn nog steeds rond de 10mm of kleiner! en mijn bms is ook weinig meer van over. zit nog op 5mm.. pfff word er een beetje lastig van. moet nou gewoon 90 door blijven spuiten en dan zaterdag maar WEER terug.. en nou heel hard hopen dat het eindelijk eens door gaat groeien..

had al aan B. gevraagd tot wanneer we blijven spuiten maar dat maakte helemaal niks uit. gewoon totdat ik een ei heb. dus maar weer heel hard duimen.

liefs

17. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verdorie, Boefff....wat een pech. Hopelijk dan een mooi Kerstei!! Dat moet geluk brengen!!

18. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; :( wat vervelend meid! Wat raar toch dat iedere cyclus zo anders verloopt! Maakt je toch ook weer onzeker zo he.. Hopelijk wordt je aankomend weekend verrast! En fijn dat ze gewoon door gaan tot er wel iets gebeurd. Welke CD is het zaterdag? Heel veel succes! En met je BMS komt het wel weer goed, die van mij werd afgelopen cyclus ook ineens dunner maar was uiteindelijk wel zwanger.

Gister de nekplooimeting gehad. Echo duurde een half uur :) De baby zat rechtop, ik moest daarom een paar keer springen, wiebelen en hoesten voordat hij of zij ging liggen haha. Maar uiteindelijk hebben ze de nekplooi kunnen meten en deze was 1.7mm, dit was een prima meting alleen de uitslag is ook afhankelijk van het bloedonderzoek wat ze gister geprikt hebben en daar krijg ik over 2 weken pas de uitslag van. Maar ben wel al gerust naar aanleiding van de meting. Echt een gave echo, zag heel duidelijk een been met een voet en hebben aan iedere hand 5 vingers geteld haha.

19. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nijn86 Super zeg!! Jeetje, een half uur in spanning. Maar wel grappig dat je nu al zo'n eigenwijs mini-Nijntje hebt ;) Hopen op een goede bloeduitslag, maar dat zal vast wel goedkomen!

20. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @zazu; hoe laat moet je morgen?? Spannend he! Hopelijk ziet alles er goed uit. Gister heb ik niet een half uur in spanning gezeten eigenlijk, heb eigenlijk van elke seconde genoten dat we de baby konden zien. Heb nu gewoon pijn in mijn buik al de hele dag zo heeft ze met dat echo apparaat op mijn buik geduwd omdat hij of zij rechtop zat.

Hier nog een foto van onze baby met zijn of haar lange benen haha

Bekijk bijlage 206821

Deel Deze Pagina