Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    sabine had je nog getest trouwens?? en hoe is het met het temperaturen? je zit al bijna op je nod is het niet?

liefs

2. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @weegschaaltje; had je de pregnyl wel lang genoeg uit de koelkast gehaald van te voren? De keren dat ik die prik gezet heb bij mezelf vond ik het echt reuze meevallen, gewoon heel zachtjes inspuiten en ruim van te voren uit de koelkast halen. Die paar seconden zullen echt niets uitmaken hoor ;) Fijn dat het bloeden gestopt is!! Nu duimen op een mooie afsluiter van 2011!

@sween; welkom!! Boefff legt eigenlijk precies uit hoe het werkt. Ook ik heb geen 150mg clomid hoeven slikken, gelukkig want ik vond de bijwerkingen verschrikkelijk!! Maar mocht je dadelijk moeten overstappen naar injecties, het valt echt 100% mee, ik ben echt een angsthaas en zet de prikken met gemak :) al is dat nu niet meer nodig dankzij puregon! Was tevens mijn eerste eisprong na ruim een jaar. Enige nadeel van spuiten is dat je echt moet waken voor overstimulatie maar 1 ding is zeker, een eisprong ga je zeker krijgen!

@sabine; ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met jou gaat...

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hoi dames..

Ik heb zondag mijn nod.. Ik heb dinsdag nog getest en toen was hij negatief dus de pregnyl is eruit..
    Ik ben nu 2 ochtenden na het ontbijt misselijk maarja ik heb onderhand alle zwangerschapsverschijnselen al gehad maar nog steeds niet zwanger.. Volgens mij wordt het ook een beetje psychisch.. Ik heb nu nog 1 test in huis en ik heb mezelf beloofd dat ik tot vrijdag ga wachten met testen..
    Boefff en weegschaaltje wat fijn dat jullie ook de pregnyl gezet hebben.. Nu die lange wachtweken in..

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    heb de pregnyl nog niet gezet, hoop dat dat morgen mag.

goed dat je tot vrijdag wacht, want zo vroeg testen heeft toch geen zin en maak je jezelf alleen maar onzeker mee!
    nou ik ga voor je duimen meid dat je vrijdag een mooi 2e streepje hebt:D

liefs

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Goedemorgen dames..

Ik kon me eigen niet inhouden en ik heb vanmorgen al getest met die gevoelige van zwanger en kids.. Ik had binnen 7 minuten ofzo een heel licht streepje staan maar wel roze en even dik als de controle streep.. maar nu weet ik niet of dit echt is of altijd zo hoort bij deze testen.. Dus eigenlijk weet ik nog niks en ben ik nog niet gerustgesteld..

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    snap dat je onzeker bent!, ik had met kv 2v5 3x achter elkaar een streepje na de 5 min. helaas was dit een indroogstreepje. weet niet of zwanger en kids testen dit ook hebben. zou morgen gewoon weer een test doen. als ie dan donkerder word durf ik je te feliciteren:)

liefs

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    :D pregnyl is gezet!! had een ei van 20mm en mijn bms was 9mm!!! en persoonlijk record haha. andere eitje was helaas maar 14mm. ik word nu wel onder controle gehouden ivm die joekels van eieren steeds bij de uitgangsecho. dus moet nou zaterdag terug en dan gaan ze kijken of ik een eisprong heb gehad en moet dan ook nog een keer bloed laten prikken.

liefs

8. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Boefff Ik zag je vanochtend in het ziekenhuis...hihi...weet niet of je mij ook herkend hebt! Wij hadden een afspraak bij D. voor een 3e echo.

Ik kom me weer melden na een week afwezig te zijn geweest........vanmorgen echo gehad met een kloppend hartje.

Na 1 seconden zag ik al een knipperlichtje, kon het niet geloven na de echo van vorige week. Barstte meteen in tranen uit, vriend helemaal in paniek. Die had natuurlijk nog niets gezien, totdat de gyn zei dat ze hartactie zag. We hebben het hartje zelfs gehoord.

Eindelijk kunnen we genieten!!!!!!!!!

Ik ga eerst even bijlezen...pfff....

Liefs Zazu

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    haha ik dacht al,, die komt me bekend voor maar had je de vorige keer niet heel goed gezien van voor.

wat fijn meid, een kloppend hartje:D nou eindelijk lekker gaan genieten meid, het is je gegund!!

liefs

10. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Zazu: Joepieeeeeeee! Wat een heerlijk nieuws meid, je kunt nu lekker gaan genieten van je zwangerschap, het is je echt van harte gegund!

@ Boefff: voor jou ook joepieeeee! Een ei van 20 mm, wauw! Fijn dat je daardoor ook direct de Pregnyl kon zetten. Welkom op het wachtbankje!!
    Ik wilde je trouwens nog bedanken voor je uitleg over het temperaturen... Ik heb blijkbaar heel wat reacties op de vorige pagina gemist en dus niet gelezen! Ging net ff teruglezen en zag het staan, heeeeel lief van je dank voor de goede en uitgebreide uitleg xxx

Ik moet als het goed is vanochtend mijn eisprong gehad hebben. Maar ik heb helemaaaaaaal NIKS gevoeld. Geen enkel steekje of rammeltje of wat dan ook daar beneden... Vind het best jammer want ga nu natuurlijk heel erg twijfelen of ik wel een goede eisprong heb/ heb gehad. Ik heb in het ziekenhuis verder niets te horen gekregen over bloed prikken o.i.d. maar denk dat ik zometeen dan toch zelf maar even ga bellen of ik volgende week bloed mag prikken om te testen op progesteron.

Oja dames, jullie zitten bijna allemaal in hetzelfde ziekenhuis he? Ik zie jullei reageren met dat jullie elkaar gezien hebben enzo, hihihi leuk hoor!

Liefs

11. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Boefff Ik zag d'r ook niet uit vanmorgen...haha...kotsmisselijk, snel gedoucht, aangekleed, haren in een knot en naar het ziekenhuis. Ook nog helemaal verregend. Maar dat maakt allemaal nix uit...haha...
    Ik had vorige week toch een mooi kerstEI voor jou voorspelt :) Super zeg!!! Ik zag dat A. je de Pregnyl ging zetten. Superlieve assistente is dat. En nu aan de klus en dan een mooie nieuwjaarsbaby...yeahhh!!!

@Weegschaaltje hier voelde ik ook nooit iets van de eisprong. Zelfs niet van een dubbele eisprong. Helemaal nix...heb wel iedere keer progesteron laten prikken. Voor eigen gevoel. Was 1 x te laag, daarom de keer daarna iets langer gewacht met Pregnyl. Succes in de wachtweken...testen rond nieuwjaar!! Spannend!!

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nee ik zag eruit!! geen make-up, heel mun kop vol uitslag/acne hoe je het ook wil noemen.. dat is bij mij het nadeel van stoppen met de pil. krijg gelijk acne:)maar het is voor een goed doel!! ow trouwens,, had je nou alweer die goeikope uggs aan:D:D:D grapje;)
    je vroeg toch aan zoon meid of jullie daar moesten gaan zitten als je een afspraak had? ofzoiets:p

ja zij ging me idd de pregnyl zetten. deze keer in mijn arm want het hoefde helemaal niet in een spier zei ze.. nou voelde er serieus helemaal niks van:$

@weegschaaltje, geen dank hoor:) daar zijn we hier voor, om elkaar te helpen. ik heb eigenlijk ook mijn eisprong nooit gevoeld dus maak je geen zorgen;)
    nijn, zazu en ik zitten idd in het zelfde ziekenhuis. echt toevallig.

liefs

13. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha...dat vroeg ik ja...was al op van de zenuwen. Kon de balie niet vinden, zag 1001 meiden zitten wachten op een follikelecho...kon slechts vertellen dat wij voor een andere echo kwamen. Eigenlijk zouden we volgende week woensdag pas de echo hebben, maar ik had afgelopen maandag gebeld dat we niet zolang konden wachten. Daarom hebben ze mij vandaag direct na de follikelecho's gepland...D. was echt superaardig, in het begin was ze wat bot. Mag volgende week woensdag alweer terug. De afspraak stond al, dus mag gewoon weer komen...

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja het was echt druk he!!!:$ ik dacht ga eens optijd.. was om 10 voor half 9 daar zaten er al 3 voor me:$ ik vond D. vandaag ook best bot.. ik vroeg aan haar of ik bloed mocht laten prikken over een week en ze zei meteen: WAAROM. ik heel dat verhaal uitgelegd en toen mocht het.
    fijn dat je er vandaag nog tussen kon, eindelijk van die onzekerheid af:) en dan volgende week nog een keer spieken:D gelijk heb je!

liefs

15. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sabine; wat spannend meid!! Ik had testen van de kruidvat (2v5) en ik kreeg direct een licht positieve lijn te zien, deze werd ook elke dag iets donkerder.. Ga je morgenvroeg weer testen? Ik duim voor een duidelijke tweede roze streep ;)

@boefff; wat fijn!!! Eindelijk weer de pregnyl erin! Veel klusplezier en hopen dat het het lange wachten waard is geweest deze ronde!

@zazu; wat fijn meid!! Nogmaals gefeliciteerd!! Ik ben echt heel blij voor jullie, nu lekker van genieten! Hoe groot is jullie beeb al? Fijn dat je woensdag weer een echo krijgt! Heb je nu ook wel verdient! Fijne feestdagen voor jou :)

@weegschaaltje; ik heb mijn eisprong ook niet gevoeld dus dat wil niets zeggen. Ik kreeg de bevestiging pas na het bloedonderzoek dus gewoon vragen als je dat gerust stelt!

16. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb vanmorgen weer getest en hij was weer positief vandaag met kruidvat 2v5 en hij was veel donkerder als die test van zwanger en kids..

De foto is niet zo duidelijk maar ik zal straks nog een andere maken als het licht is.. Ik ga nu lekker werken en dan over 2 dagen nog is testen en als hij dan nog steeds positief is maandag de gyn bellen..

17. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sabine; GEFELICITEERD meid! Zo zag mijn test er ook uit :D Als hij meteen zo verkleurde hoef je niet bang te zijn dat het een indrooglijn is, bij boefff kwam de 2e lijn na de 5 min pas. Wat zullen ook jullie een fijne kerst hebben ;) nu duimen dat alles goed blijft gaan, maar ook al lekker gaan genieten!

@zazu; hoe voel je je eigenlijk? Las iets over misselijkheid hihi.. Ik mag zeker niet klagen maar ik lig nog steeds in bed mijn cracker te eten voordat ik op sta, vorig weekend zelfs nog een keer moeten overgeven, ik heb dat vooral als ik iets ruik wat vies is en wanneer ik honger krijg. Maar bij mij trekt dat dan direct weer weg als ik iets eet. Ik vind het echt zo fijn voor jullie! Hebben jullie het al tegen jullie ouders verteld?

@boefff; wat hoop ik dat jij ook met goed nieuws gaat komen zeg! En weegschaaltje ook, dan kunnen we er een zwangerschapsforum van maken ;)

Ik zit nog steeds een beetje met die sauna in mijn maag, niet dat ik echt heel lang in die hete ben geweest maar zou het mezelf nooit vergeven als er dadelijk iets niet goed is. En ik weet ook wel dat de gyn. heeft gezegd dat het mag, maar ik lees weer teveel en trek me teveel van al die reacties aan die ik kreeg.. Ben blij dat we 3 jan. weer bevestiging krijgen.. Ik had verwacht dat je na 12 weken wel rust zou hebben haha, maar als je niks voelt of merkt blijf je toch nog wel een beetje onzeker.. Ik heb vanaf vandaag 2 weken vakantie, heerlijk!! Aangezien dat de tijd dan altijd voorbij vliegt is het ook zo 3 jan. ;) Wij moesten op het werk de zomervakantie al aangeven op een lijst haha, achter mijn naam staan gewoon 18 kruisjes haha, de hele zomer zwangerschapsverlof en nog 1 week ervoor vakantie en daarna wil ik ook nog 1 week of 2 vakantie opnemen maar weet nu nog niet tot wanneer mijn verlof duurt ivm mogelijk overdragen... Al hoop ik dat hij of zij gewoon op tijd komt!!

18. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Bij mij stond het streepje er al na 3 of 4 minuten..Ik vind het zo spannend..

19. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sabine; ja dat geloof ik! Ik weet nog precies hoe ik me voelde na die eerste test... Heb uiteindelijk gewoon een clearblue gekocht en toen die ook duidelijk aan gaf dat ik zwanger was ben ik het gaan geloven. Als je je eventueel aanmeld voor MvM dan doen ze ook nog een test, altijd leuk om die bevestiging te blijven zien! maar je zit nu 1 dag voor je NOD dus je mag er echt wel vanuit gaan dat het klopt, ik had toen 3 dgn voor mijn NOD voor het eerst positief getest en heb iedere ochtend een test gedaan haha.
    Jij had 2 eitjes toch?? Misschien wel een tweeling hihi.. Helemaal spannend!!

20. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sabine GEFELICITEERD!!!!!!! Whaaahhh, wat goed!!!! Zo zag de eerste test er bij mij ook uit, hoor!!!!!!

Deel Deze Pagina