Nijn86 volgens mij mag je gerust nu in de sauna...alleen de eerste paar weken niet, volgens mij. Begrijp je ongerustheid goed, hoor. Ik maak me overal druk over...haha
Ik ben nu 13 dagen na de pregnyl maar je nod is toch altijd 15 of 16 dagen na de pregnyl.. Dus dan zit ik volgens mij 3 dagen voor mijn nod..
@sabine; Als je echt vanaf de dag van de pregnyl telt dan zit je idd verder voor je NOD. Ik had mijn banner geteld vanuit de eisprong, die ongeveer anderhalve dag na de pregnyl kwam. Maar je test is duidelijk en ik had ook 3 dgn voor mijn NOD getest dus dat is dan in principe hetzelfde als jou!! Gewoon lekker genieten en niet teveel zorgen maken en morgen gewoon weer een testje doen
@Sabine na 13 dagen is de Pregnyl uit je lichaam. Dus ik zou me geen zorgen maken! Wat een supermooie kerst voor jou!!!
Hoi meiden vanmorgen weer een test gedaan en weer binnen 2 min super positief.. Ik ga het nu toch beginnen te geloven.. Dinsdag de gyn bellen en dan ben ik benieuwd wanneer ik mag komen.. Wanneer hadden jullie de echo? Ik ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn.. En ik ben zo bang dat het misgaat.. Hadden jullie dat niet?
@sabine; nogmaals gefeliciteerd meid, echt helemaal super!! Tuurlijk blijft het spannend en ben je bang of het wel goed blijft gaan, ik had dat ook heel erg en nu nog ben ik bang dat er nog iets mis gaat omdat ik helemaal nog niks voel is het nog zo onwerkelijk maar ik kijk uit naar iedere echo en die heb ik tot nu toe nog best vaak gehad en dat is gewoon echt super! Ik heb mijn eerste echo met 6 weken gehad, daarna met 8 weken en 3dgn, met 11 weken en met 12 weken de nekplooimeting. Met 15 weken (3jan.) heb ik de volgende weer. Zo gaat stiekem de tijd best snel en voordat je het weet ben je uit die risicovolle weken. Hele fijne kerst meid en lekker van genieten!! Voor alle meiden hier; super fijne kerstdagen gewenst en hopelijk zijn de dames op het wachtbankje de volgende hier met goed nieuws zodat we allen zwanger 2012 in mogen gaan
net voor een fm geweest en heb een eisprong gehad. hoef ook geen bloed meer te laten prikken want was duidelijk genoeg op de echo. iedereen fijne feestdagen!!! liefs
@boefff super jij ook eindelijk! Had je nu wel of geen pregnyl gezet?? Wij zijn nu bij mijn schoonzus en mijn man en ik hadden afgesproken niks te zeggen.. Maar hij kon natuurlijk zijn mond niet houden.. Dus die weten het al en mijn schoonouders ook want die zijn ook hier..
@sabine; haha dan zijn jullie hetzelfde als ons. Wij hebben het ook meteen verteld, maar bij ons waren mijn ouders, schoonouders en broer en schoonzus op de hoogte van mijn traject dus ze wisten ook wanneer ik kon testen. Omdat ik nog voor mijn NOD had getest was het toch nog een beetje een verassing. Ik had toen we daar op bezoek waren de foto doorgestuurd van de positieve test, was echt een leuk moment maar ook wel dubbel omdat het nog zooo pril was. Hoe reageerde ze bij jullie? Hoe gaat het met jullie allen? Fijne feestdagen al gehad? Hier wel, natuurlijk weer veel cadeautjes gekregen voor de beeb Vanmiddag nog cadeautjes bij mijn schoonouders, altijd leuk!
Jeetje ik word echt helemaal gekkk gewoon.... Als het goed is heb ik donderdag mijn eisprong gehad (donderdagochtend zou het moeten zijn). Op donderdagmiddag kreeg ik ineens pijnlijke steken in mijn rechteronderbuik. Oke, ik ging er vanuit dat dit met mijn eisprong te maken had en dat het misschien niet donderdagochtend maar donderdagmiddag plaatsvond. Kan natuurlijk een paar uurtjes verschillen. Verder niks aan de hand.. Op vrijdag ineens weer heel pijnlijke steken, alleen werden deze wel heel erg. Op een bepaald moment zelfs ondraaglijk en voelde de pijn zowel aan buikkant als aan de rugkant, en dan diep van binnen. Alsof ik met een mes werd gestoken en dat dat mes eens flink heen en weer werd gehaald. Heb toen zelfs het ziekenhuis gebeld, want was bang dat het een cyste zou kunnen zijn o.i.d. Van hen mocht ik meteen langskomen. Ik had overigens een paar keer wat licht bloedverlies/afscheiding met rood gehad. Daar aangekomen werd de pijn ineens minder en minder en ging toen zelfs helemaal weg (of course als je naar het ziekenhuis gaat is het ineens weg...). Zij konden op de echo verder ook helemaal niks zien. Geen cystes of wat dan ook. Ze konden trouwens meteen ook zien dat het eitje ook daadwerkelijk gesprongen was, want die was weg uit de rechter eierstok! Ik gaf aan bij de biometriste dat ik wat last gehad had van veel gekleurd slijmverlies met bloed erdoorheen etc. Daarop antwoordde zij dat het niets ergs kon zijn omdat het BMS gewoon nog steeds dik was (het was zelfs 1 mm gegroeid t.o.v. de laatste follikelmeting toen ik aan de pregnyl mocht). Naja, ze gaven aan dat de pijn waarschijnlijk afkomstig was van een gevoelige buikvlies omdat het misschien wel een gevoelige eisprong is geweest en dat je daar inderdaad best pijn van kunt hebben. Oke, prima, ik weer naar huis. De volgende dag had ik na het vrijen ineens weer lichtrood bloedverlies. Maakte me daar niet meteen zorgen over want ik weet van mezelf dat ik een snel bloedende baarmoedermond heb dus als daar wat tegenaan komt gaat het wat sneller bloeden (en vermengd met het mannelijk kwakje lijkt dat al gauw meer dan het is...). En natuurlijk in mijn achterhoofd wat de biometriste zei erover.. MAAR, het bloedverlies is vervolgens NIET opgehouden!! Het is wel steeds een beetje anders. De ene keer lichtrood, de andere keer donkerrood, dan weer bruine afscheiding, dan weer een beetje beige/roze.. En ook de hoeveelheid verschilt. Soms hele klodders dat ik echt denk van dit is gewoon mijn menstruatie. En soms een klein veegje in mijn inlegkruisje of alleen bij toiletbezoek bij het afvegen.. Ik weet nu ECHT niet wat ik hiervan moet denken. Al met al ben ik gewoon echt veel slijm, bloed etc verloren sinds mijn eisprong. Dit kan toch niet goed zijn??? Ik weet eigenlijk wel zeker dat het voor mij gewoon game over is. 2 a 3 dagen na je eisprong al bloedverlies hebben voorspelt niets goeds. Ik ben bang dat dit gewoon mijn menstruatie is en dat mijn luteale fase dit keer extreem kort is geweest. Ik ben ermee gekapt om te denken dat het misschien wel een innestelingsbloeding ofzo is, want dat is het toch niet (niet zo kort na de eisprong). Ik heb gisterochtend trouwens een zw-testje gedaan, gewoon puur om te weten of de pregnyl al uit mijn lichaam is en dat was inderdaad helemaal weg. De test was witter dan wit... Dus de pregnyl is eruit maar zwanger ben ik dan toch ook niet?? Ik bedoel, dan had er wel 'iets' van een vaag streepje te zien moeten zijn... En dan erbij al dat bloedverlies, tja kan niet missen dan dat het gewoon WEER mislukt is... Ik ben zo verdrietig en angstig.. Ik kan de hele tijd alleen maar denken aan het feit dat ik het misschien nooit zal mogen meemaken. Het is namelijk iedere keer wel wat. Of de eisprong is niet krachtig genoeg, of het BMS niet dik genoeg, en nu was alles een keer goed en dan krijg ik 3 dagen na eisprong dit weer! Net of mijn lichaam gewoon echt niet in staat is om ooit een kindje te dragen, net of het het niet wil Pffff
jeetje wat een raar maar ook vervelend verhaal. weet ook echt niet wat ik ervan moet denken. kan eigenlijk gewoon geen menstruatie zijn zou ik zeggen.:S maar een innesteling zo vroeg al en met zoveel bloed lijkt me ook een beetje raar. ik hoop natuurlijk dat het dat is!!! ik heb vrijdag avond mijn eisprong gehad en had vandaag 1 druppeltje roze bij het afvegen maar voor de rest niks. ik zou het gewoon even afwachten want voor een test is het ook nog veel te vroeg. je zit nu op 6dpo? ik ga voor je duimen meid dat het gewoon allemaal goed is en misschien toch een innesteling!! liefs
Weegschaaltje wat vervelend dat maakt de onzekerheid over alles alleen nog maar erger.. Dan ga je jezelf alleen nog maar meer gek maken.. Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Maar ik hoop dat het toch iets moois brengt! Ik heb vanmorgen de gyn gebeld 17 jan de eerste echo.. Ik ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn..
Ja dat denk ik dus ook de hele tijd... Al met al loopt NIKS volgens het boekje en lijk ik gewoon uitzondering op uitzondering te zijn, met allemaal rare verschijnselen en kwaaltjes die niet te plaatsen zijn... En ik ben het ziekenhuis ook een beetje beu. Ze reageren overal zo laconiek op. Op het bloedverlies, op alles, ik moet altijd maar 'afwachten' ... Kijk, bij jou klinkt het gewoon echt als een innesteling meid!! Vrijdag eisprong en dinsdag een drupje lichtroze. Dat klinkt perfect! Ik hoop het zo voor je echt waar! Super bedankt voor je lieve reactie xxx
Ja dat klopt inderdaad.. Het is nu EN de onzekerheid EN een rotgevoel EN de angst bij elkaar... Heb het er echt moeilijk mee eerlijk gezegd. Probeer altijd heel sterk en positief te blijven maar als ik dit soort onverklaarbare dingen meemaak kan ik mezelf helaas niet sterk houden... Ik vind het ook gewoon zo oneerlijk he.... Dat mag eigenlijk niet want iedereen heeft zo zn eigen lot. Maar als ik dan om me heen kijk, vrouwen die ONgewild, ONgepland of OEPS per ongeluk zwanger raken, sommige zelfs door de pil of door het spiraaltje heen! Brrr daar krijg ik gewoon de rilllingen van.. Ik beweeg hemel en aarde, en helemaal niks Ik zag laatst op Shownieuws Sbs 6 dat Barbie (!!!!) van Oh Oh Cherso zwanger is.. Dat tokkie geval en vreselijke zuipschuit die alleen weet wat feesten en zuipen is krijgt gewoon een wondertje... Ik vind het vreeeeeeeselijk van mezelf dat ik zo denk en ik haat die jaloerse gevoelens van mezelf, maar in alle eerlijkheid: ik vind het gewoon echt zo erg Sorry dat ik me even laat gaan hoor....
hallo meiden hier weer even een update lief dat jullie allemaal begrijpen dat ik wat tijd nodig had het is een moeilijke periode geweest maar we hebben heerlijk kunnen genieten van de feestdagen er zijn wel een paar emotionele momenten geweest maar het was vooral super gezellig ook weten mijn schoonouders nu dat kindjes krijgen bij ons niet zo makkelijk gaat dat voelt wel fijn want dan hoef je niet altijd een masker op te zetten verder ben ik op 22 december ongesteld geworden dus eigenlijk best netjes na een miskraam 23december naar de gyn geweest en we gaan na deze cyclus starten met andere hormonen en een hogere dosis ga nu een prikpen gebruiken dus ben heel benieuwd op 2 januari heb ik prik instructie's dan weet ik als ik moet gaan starten hoe het werkt en welke dosis ik moet gaan spuiten dus ben heel benieuwd @ zazu wat super zeg nu lekker genieten he meiss blij dat jullie het hartje hebben gehoord @ sabine gefeliciteerddddddddddddddddddddddddd geniet meiss @ boefff mijn duimen draaien meiss hoop voor jullie allemaal op een wondertje
nou je bent niet de enige uitzondering ik heb het ook al allemaal meegemaakt hoor.. eerst heel blij dat ik eindelijk met clomid mocht beginnen,, kreeg ik de uitslag van mijn uitstrijkje, PAP3. moest daar eerst aan geholpen worden.. een week later bleef ik bloeden, moesten ze het weer aanstippen omdat de wond weer open was gegaan.. toen eindelijk clomid wat 2 rondes niks deed. dan maar spuiten, eerste ronde 3 eitjes, word je netjes na 2 weken ongi zit je met eiblaasjes van 8cm in je eierstokken! toen heb ik een meer als een maand stil gelegen omdat de blaasjes eerst weg moesten zijn. 2e ronde, precies hetzelfde. ook ik voel me echt een uitzondering,, ben benieuwd wat voor raars er dadelijk weer op mijn pad komt ik snap je heel goed, ook wat betrefd die barbie.. vind ik gewoon echt niet kunnen..kijk hoeveel meiden er steeds naar het zh moeten voor allerlei behandeling en zo een word meteen zwanger.. maar ik moet wel zeggen, ik kan heel goed positief blijven. ik weet ook zeker dat het met puregon gaat lukken.. of het nou deze ronde is of over 10.. en dat gaat bij jouw ook lukken!!!! liefs
Lieve boefff, dank voor je lieve en eerlijke reactie! Ik realiseer me heel erg goed dat er veeeeeele vrouwen met mij in hetzelfde schuitje zitten en dat er veel vrouwen ook nog veel ergere dingen hebben meegemaakt en nog veel langer bezig zijn.. Ik ben nu anderhalf jaar bezig en voor mij is het natuurlijk heel lang maar het is peanuts t.o.v. sommige stellen die echt al jaaaaaren bezig zijn voor een wondertje.. Hier klamp ik me ook heel erg aan vast en probeer tegelijkertijd positief te blijven... Maar heel soms heb ik een terugval, een dipje... Vooral als ik dan weer van die rare bloedingen en bruinverlies heb en allerlei andere rare kwaaltjes waardoor ik steeds weer de hoop moet verliezen... En dit was weer even zo'n zwak moment.. Ik schaam me er nu een beetje voor dat ik me zo heb laten gaan... Mede dankzij jouw reactie sta ik weer even met beide benen op de grond! Je hebt namelijk helemaal gelijk, we moeten positief blijven!! En we mogen eigenlijk al blij zijn dat er tegenwoordig allerlei medische mogelijkheden zijn... Ik bedoel, als we een aantal jaren geleden hadden geleefd kon men niks voor ons doen en waren we gewoonweg 'onvruchtbaar' geweest... Poeh, als ik daaraan denk krijg ik de kriebels! Ben blij en dankbaar dat er anno nu zoveel medicatie en behandelingen zijn waardoor we toch een kans maken! 2012 wordt ons jaar! Poeh, ik voel me inmiddels een stukje rustiger en beter, thanks xxx