Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    @weegschaaltje, he is nog positief toch? de bloeding heeft niet doorgezet, dus je bent gewoon hartstikke zwanger.. ga daarmaar vanuit, en probeer te genieten! veel geluk gewenst

2. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Sween, oehh ik krijg helemaal kriebels van je berichtje hihi... Ik durf echt niet te hopen dat het goed afloopt, maar je hebt gelijk: een beetje positivisme kan geen kwaad! Straks gaat het nog mis juist puur omdat ik me zo druk maak en negatief in stel...

Het bloeden is nu trouwens weer opgehouden (dus de dikke klonter rood bloed die ik vanmorgen na de test verloren heb). Ik heb nu enkel weer wat bruine afscheiding bij het afvegen tijdens toiletbezoek. Mn laatste inlegkruisje is verder schoon gebleven tot nu.....

To be continued!

Had ik al gezegd dat ik jullie allemaal echt heel lieve meiden vind?? Nou dat vind ik dus!! Dikke knuffel voor jullie! Tijdens de MMM is er niets beters dan erover kunnen praten met mensen die in hetzelfde schuitje zitten xxxx

Liefs

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nou cd1 is officieel weer begonnen.. zaterdag de uitgangsecho.. deze ronde zonder testjes en zonder tempen. ga mezelf niet meer gek laten maken. ben ook benieuwd of ik zaterdag al mag beginnen, zal wel weer ergens een verrassingsei(blaasje) verstopt zitten waardoor ik weer een week of 2 kan gaan zitten wachten.

ik zat trouwens te denken.. als je eileiders verkleefd zijn, kan je eitje er ook niet door,,, dus word je ook niet ongi?? zou dus betekenen dat mijn eileiders wel doorgankelijk zijn.. weten jullie hier iets meer van toevallig? want als dat zo is, is een hsg natuurlijk ook niet nodig.

liefs

4. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @weegschaatje; thanx voor je mening, we hebben wel een mooie box gezien en die is dus wit.. Verwacht dat als we niks anders meer gaan tegenkomen het toch wel die wordt. Hoe gaat het nu? Probeer je niet te druk te maken meid, hopelijk gaat aankomende week snel voorbij! En hier schrijven met elkaar is idd. super fijn!! Xx

@boefff; verdorie boefff, hoopte zo dat het deze ronde voor jou raak zou zijn! Ik weet niet of dat daar iets mee heeft te maken, je zou zeggen nu je ongesteld bent geworden het eitje dus door je eileider moet kunnen gaan idd. Ik zou het zaterdag gewoon eens vragen en een afspraak plannen voor een gesprek met je arts. Dan kun je al je vragen stellen maar ook duidelijkheid krijgen wanneer ze eventueel andere stappen gaan ondernemen (verder onderzoek). Maar goed je bent zeker niet de eerste die de 4e ronde puregon zwanger is geworden, dus daar gaan we gewoon voor!

5. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    daar gaan we zeker voor:D:D heb trouwens vorige keer nog aan van D. gevraagd hoelang we nou doorgaan met spuiten hij zei dat al duurde het 10 rondes, dat maakte allemaal niet uit.. zover ga ik trouwens niet;) dan ben ik allang overgestapt op iui.. maarja nu maar hopen dat het allemaal niet zover hoeft te komen.. ga iig zaterdag eens vragen hoe dat nou precies zit met die hsg.

liefs

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nou voel ik me weer echt KUT!!! uitgangsecho gehad en ja hoor,, daar lagen de verrassingseieren weer.. 2 cystes van 4 en 6 cm! conclusie, we liggen WEER een maand stil. ik word hier zoooo gek van!!!! heb dinsdag een afspraak met mijn eigen dokter en ga vragen voor een hsg en ga zoeizo iui doen.. ik heb op deze manier maar 6 eisprongen per jaar en wil die dan ook optimaal benutten. ben benieuwd wat ze daar dinsdag op gaan zeggen.

ik heb er iig helemaal geen zin meer in zo.. dat ik ongi ben geworden ok, maar dat wachten steeds. en dan zeggen ze dat je positief moet blijven,, ja HOE???

ik heb liever 12 eisprongen per jaar en 12 negatieve testen, dan 6 eisprongen en steeds dat wachten.. ik moet iets kunnen doen en niet stil liggen.

sorry voor mijn geklaag maar zie het even niet meer zitten zo..

liefs

7. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verdorie Boefff...daar word je toch ook moedeloos van. Toch typisch dat je voorgevoel vaak klopt. En klagen mág, dat is niet meer dan normaal. Sterkte meis. Dikke knuffel

8. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; :x:x:x neeee toch niet weer die stomme cystes, hoe kan dat toch iedere keer weer!! Ik begrijp je frustratie echt heel goed meid, ik had dat ook iedere keer weer na mijn overstimulaties en heb zelf ook een keer een cyste gehad na mijn vakantie toen. Tis gewoon weer een kans die voorbij gaat en zo heb je maar weinig kansen in een jaar ja! Ik zou dinsdag ook eens vragen voor een samenlevingstest, want je wordt wel ongi na je eisprong maar dan weet je ook hoe het zaad van je vriend op jou BMS reageerd en dan is IUI sowieso een betere optie. Hopelijk krijg je dinsdag meer duidelijkheid, in ieder geval goed dat je meteen een afspraak gepland hebt meid, had je van D. zelf dat je meteen een afspraak kon plannen? Probeer deze tijd te gebruiken om wat op te laden, dat hield ik mezelf altijd voor, even niet met spuiten bezig zijn en leuke dingen plannen met mijn man want ook je relatie staat onder druk, teminste bij ons was dat wel want ik was niet te genieten thuis. Succes meid!!

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    had vandaag N. hij maakte meteen en een afspraak voor me. vind hem echt een fijne vent. samenlevingstest is eigenlijk niet nodig want ga gewoon iui doen.. als D. het er niet mee eens is dan heeft ie pech.. ik heb zo maar 6 kansen per jaar en die wil ik optimaal benutten.
    ik snap ook niet hoe dat steeds kan met die cystes.. zal dinsdag ook eens vragen of het misschien beter is fostimon of menopur te gaan spuiten, misschien dat ik daar geen cystes van krijg. tis iig weer afwachten allemaal.

met al dat wachten allemaal gaan we denk ik wel weer een verre reis maken. dat is dan het enige positieve aan al dat wachten:p

liefs

10. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Groot gelijk Boefff....wij hebben tussendoor ook nog verschillende reizen gemaakt. Dat doet je echt goed. En je moet gewoon je eigen gevoel volgen. Ik heb op een gegeven moment ook aangedrongen op IUI. D. en B. waren het er meteen mee eens, van D. wilde liever nog even afwachten. Anders zijn je 'kansen' zo snel verkeken volgens hem. Daar ben ik het niet mee eens. Ik zag IUI als een grotere kans, zeker met die afwijking aan de linkereierstok én een twijfelachtige samenlevingstest. Achteraf ben ik er harstikke blij mee!

En die cystes herken ik niet...dus daar kan ik je niet in adviseren.

11. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; ben benieuwd naar je gesprek dinsdag, hoe laat heb je een afspraak? En idd. een verre reis is altijd leuk en heb je juist in deze stressvolle periode echt nodig! Tijdens mijn vakantie in Portugal afgelopen jaar ben ik ook echt niet met zwanger worden bezig geweest, was echt heerlijk even wat afleiding! Hopelijk kun je de volgende cyclus met IUI starten.

Onderstaande link is een foto van onze babykamer :)

http://www.twfeurope.nl/dynamisch/bibliotheek/cache/720_485_4_364_0_nl_denver_3x2.jpg

12. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Woouw, supermooie kamer Nijn! Gaaf! Ga je ook een hemeltje ophangen?

Ik weet ook nog niet of wij een volledig witte slaapkamer willen, alhoewel we op de bovenverdieping eigenlijk alles friswit hebben. Geeft mij altijd een zomers gevoel..hihi...door de warmkleurige laminaatvloer voelt het niet kil aan...beneden alles zwart/wit/hout, dus waarschijnlijk een witte box. :)

13. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @zazu; dan past wit wel bij jullie inrichting, ik vond hoogglans wit een beetje klinisch maar ik hou juist wel weer van strak en modern dus vandaar deze keuze. We moeten alleen even bekijken wat we met het behang gaan doen en ik wil zeker een hemeltje maar weet nog niet precies welke kleur het gaat worden. Ik had een behang gezien; gewoon licht met zilvere figuurtjes, hadden ze vanalles in en wil misschien 1 muur donkerbruin maken met zilvere spikkels (behang kwam uit hetzelfde boek) om dat juist dadelijk op te kleuren met blauwe of roze canvas schilderijen. Maar iets met kleur is ook leuk maar wil wel dat het voor een jongen en meisje kan. Ik hou zelf niet zo van dat zoete behang met diertjes erop maar het moet wel een babykamer worden dus best lastig haha. Ik zie dat je al 10 weken bent, time flies ;) bijna uit de gevaren zone! Wanneer had jij ook alweer een echo?

14. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    @ Boefff Wat vervelend nou dat er een paar van de vervelende cystes zitten. Ik hoop dat je dinsdag met IUI mag beginnen en dat je daar mee geluk mee hebt!!

@nijn86 Super mooie kamer zeg!! Ik twijfel nu opeens of ik wel echt wit wil.. maar ik weet niet wat mooier staat bij de vloer.. toen mijn zoon die kamer had had hij hele witte meubels maar ik vind dat van jou ook wel heel mooi.. Volgens mij heb ik nog wel een stukje laminaat dat zal ik wel meenemen als we de kamer gaan kopen enzo..

Ik ben de laatste dag aan het geniet om gewoon te gaan plassen.. vanaf morgen ga ik meedoen aan mvm.. En dan eindelijk aftellen naar de echo.. nog 9 dagen.. mijn vakantie is weer afgelopen en als het goed is gaan we volgend weekend naar Duitsland dus dan gaat de tijd lekker snel..

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden hier ben ik ook weer:) is alweer even geleden maar wilde toch even kijken hoe het met jullie ging;) hier gaat het wel goed hoor ben nog in afwachting hoe deze cylcus gaat lopen en dan starten met de puregon ik spoot al fostimon dus de puregon prikken vallen al weer mee want het is een pen dus veel makkelijker in gebruik:D

ga weer wat meer online komen dus als jullie het goed vinden haak ik hier weer in

16. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sabine; je moet gewoon je gevoel volgen, toen wij deze kamer zagen staan in de winkel hadden we beide zoiets van dit word um :)
    Dus jij mag vandaag gaan beginnen met sparen, zo gek, voor mij de laatste 2 daagjes.. Moet zeggen dat het nu wel goed geweest is, ik kan niet zo goed tegen die geur als je die fles voor het eerst open maakt, heb regelmatig kotsneigingen als ik het perongelijk ruik, vanochtend nog. Zal ook door de zwangerschap komen denk ik. Maar die 10 weekjes sparen zijn zo voorbij ;)

@twinklestar; fijn dat je weer terug bent! Hoe voel je je nou? Welke cd zit je? Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat dan alles goed blijft gaan!!

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey twinklestar,, fijn dat je terug bent:D ik ga er vanuit dat je nu op je ongi moet wachten?? en dan beginnen met puregon? waarom ben je overgestapt van fostimon naar puregon? die pen stelt echt niks voor he:D

hoop dat je snel weer mag beginnen en dan ook weer snel zwanger bent:D

@weegschaaltje,, hoe gaat het nog met je?? nog last van bloedverlies? ben heel hard voor je aan het duimen dat je donderdag een mooi ringetje te zien is:)

liefs

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ nijn ik vind het ook fijn om weer terug te zijn ik voel me wel goed hoor maar het blijft wel door je hoofd spoken af en toe van nu was ik al richting de 20 weken gegaan maar het heeft niet zo mogen zijn maar we gaan voor een plakbeeb in 2012;) hoe gaat het met jou zag een foto van jullie kamertje mooi hoor

@ boefff blij dat jullie het fijn vinden dat ik er weer ben:D ja ben nu op mijn ongi aan het wachten zit nu op dag 19 dus het kan nog even duren aangezien mijn cyclus heel onregelmatig is:( de gyn wilde dat ik ging starten met de puregon omdat de fostimon toch niet helemaal de werking heeft gehad die hij wilde dus hoop dat het met de puregon beter zal gaan;) heb prik instructies gehad en dit is zo veel makkelijker als de fostimon dus komt goed hoor:D maa rgenoeg over mij hoe gaat het met jou

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    met mij niet zo goed he, heb net mijn 3e ronde puregon erop zitten. werd gewoon ongi na 13dgn en bij mijn uitgangsecho waren er weer 2 cystes van 6 en 4cm. heb morgen een gesprek met mijn eigen gyn om een hsg te bespreken. want zou het lullig vinden als we er over een jaar pas achter komen dat misschien mijn eileiders verstopt zijn. en wil ook graag overgaan op iui.. omdat ik steeds die cystes heb lig ik ook steeds een maand stil.. heb dus maar max 6 kansen per jaar en die wil ik optimaal benutten.. ben erg benieuwd wat mijn dokter morgen gaat zeggen.

fijn dat het weer beter met je gaat en dat je weer lekker positief bent:D wij gaan voor een mooie beeb in 2012:D

liefss

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff wat vervelend om te horen zeg het geduld word al zo op de proef gesteld en dan heb je ieder keer de cystes die maanden die je iedere keer over moet slaan maakt de kans op een zwangerschap wel kleiner:( goed dat je nu een afspraak hebt met je eigen gyn en dat er zeer waarschijnlijk een hsg gemaakt gaat worden kan me voorstellen dat je verder wil gaan en met iui wil starten wij gaan zeker voor een mooie plakbeeb in 2012 het word een roze jaar

Deel Deze Pagina