@sammie; heb je al getest?? @boefff; bijna dinsdag Hopelijk gaat deze cyclus weer mooi verlopen en hoef je niet zolang door te spuiten!! @twinklestar; al een ongi te bekennen? @zazu; fijn dat alles er goed uit zag, leuk he om de beeb zo bewegelijk te zien Jij bent gewoon je 12 weken bijna voorbij, heerlijk gevoel is dat he!! Ik zal snel eens een buikfoto maken en hier posten, gaat nu best snel en is wel al goed zichtbaar nu, niet dat ik een super dikke buik heb maar zie gewoon een mooi rond bolletje @hadassa; kan best dat het door de kuur komt, zijn immers allemaal hormonen die je slikt en vaak tijdens of voor een menstruatie hebben vrouwen last van hun (.)(.) succes ermee! Fijn dat alles goed gaat met je vader. @weegschaaltje; wat een onzekerheid meid, maar ook wel positief. Ondanks de bloedingen is het wel blijven ontwikkelen ten aanzien van vorige week.. Hoever was je afgelopen echo? Want een kloppend hartje was bij zazu ook pas later te zien geloof ik en kan nog heel goed komen hoor! Hoe gaat het nu met de bloedingen? Ik blijf voor je duimen en hopelijk zien jullie donderdag mooi een hartje kloppen!
Vandaag is mijn NOD, en ben nog niet ongi geworden. Vorige maanden was ik het ook een dag een later, dus ik verwacht ze morgen. Ik durf niet testen omdat ik zo een hekel aan die omo witte testen heb!!!
Spannend sammie. Ik heb gisteren mijn laatste pil genomen nu wachten op ongi en als het goed is deze week beginnen met spuiten spannend.
@sammie; wow wat knap dat je zolang kunt wachten.. Ik had 3dgn voor mijn nod getest toen, werd gek van de onzekerheid en hoe vervelend het ook is, een omo witte test geeft wel duidelijkheid over de situatie.. Jij houd het nog lekker even spannend dus, hoop dat je snel goed nieuws mag komen brengen @sween; hopelijk zet het snel door en kun je gaan starten!!
Nou ik ben ongesteld geworden hoor . Op naar de volgende maand. We gaan dan IUI doen. Hopen dat ik dan wel zwanger word.
@sammie; wat balen meid!! Hopelijk meer succes met IUI aankomende ronde.. Maar is wel weer even een domper zo @boefff; al ongi geworden?
nee nog niet ongi geworden.. kan ook goed zijn dat ik het niet word zei van D. omdat ik met provera begonnen ben terwijl ik nog ongi was.. dus van mij mag het wegblijven als ik dinsdag maar kan beginnen met spuiten.! hoe gaat het nog met jouw?? liefs
Dank je Boefff. Ik heb je al een tijdje gevolgd (ik was een stille lezer) en ik gun het jou ook zo erg!! Je bent zo positief ingesteld. Echt goed van je. Ik moet morgen ook beginnen met spuiten. We lopen dus een beetje gelijk. Dit wordt onze maand!!! En nu echt!!
Ik was een beetje aan het googlen en kwam dit tegen. Wegbranden is de beste behandeling voor het polycysteus-ovariumsyndroom Best interessant
ik ga morgen ook beginnen met spuiten (als het goed is) dus dan lopen we helemaal gelijk idd deze maand is voor ons we gaan ervoor!! liefs
Hi boef, ben je gisteren ongesteld geworden?? Ik heb zaterdag mijn laatste pil genomen, nu wachten, net bij afvegen wel bloed, maar 2e niet meer vreemd, dus ik weet niet of hij nou komt, want als hij vandaag komt dan mag ik ook gaan starten morgen... succes!! voor jou 4e keers spuiten welke eenheid?? bij mij de eerste spannend liefs
@boefff; met mij gaat het goed, tijd schiet momenteel niet zo heel erg op voor mijn gevoel.. Maar tel de dagen af naar de volgende echo en dat is volgende week dinsdag alweer. Moet jij morgenvroeg een echo laten maken op het echospreekuur of heb je een afspraak? Hopelijk kun je dan weer gaan starten en krijg je een mooie cyclus! @sammie; interessant artikel ja maar ik heb ooit aan mijn gyn. gevraagd of dat niet iets voor mij zou zijn omdat het eerst telkens niet lukte om een eisprong op te wekken, had telkens overstimulatie. Maar aan zo een operatie zitten ook weer risico's. Je eileiders kunnen beschadigd raken en hij zegt dat het niet helemaal bewezen is of het wel zo goed werkt als dat ze zeggen... Maarja als je zo een artikel leest klinkt het wel positief. Krijg je morgen nog een uitgangsecho voordat je gaat beginnen met spuiten? Hopelijk krijgen jij en boefff dit keer eens een positieve test!! @sween; spannend he om te gaan beginnen met spuiten.. Maar komt helemaal goed, ik vond het 100% meevallen. Dat ongesteld worden naar zo een kuur brengt soms weleens wat onzekerheid met zich mee, had ik ook altijd maar bij ons in het ziekenhuis zeiden ze altijd dat wanneer het helderrood bloedverlies is je dat als dag 1 mag tellen. Succes en hopelijk zet het snel door! Leuk dat je zo samen op gaat samen met sammie en boefff. Krijg je morgen nog een uitgangsecho? Welke dosis ga je spuiten?
Hi NIjn, nee ik moest op dag 2 van de cyclus beginnen met spuiten en op dag 8 geloof ik komen voor een echo, maar ik geloof dat ie nog niet helemaal doorzet, vorige keren was het na dag 7 en dag 5 dus heb nog ff zit nu op dag 2 pas na stoppen met kuur tnx! welke dosering heb jij gehad? ik begin op 50 eh
@sween; gek hoe alles bij iedereen zo ander reageert, ik hoefde de kuur niet helemaal af te maken, werd vaak al ongi wanneer ik nog 1 of 2 pillen moest slikken.. Ik begon al mijn keren op 75EH maar hier reageerde ik niet op en omdat we de eerste 2 cyclussen te veel hebben opgehoogd (100EH en zelfs 125EH) kreeg ik overstimulatie. De cyclus waarin ik mijn eisprong heb gehad heb ik 10dgn 75EH gespoten en 5 dgn. 75EH + 1 tikje op de puregon pen, toen had ik een ei van 23mm en meteen zwanger. Hopelijk is bij jou ook 1 ei voldoende!!
Hè meid, echt jammer. Sterkte en vol goede moed proberen de volgende ronde in te gaan met inseminatie. Liefs, Hadassa
Dut is niet altijd zo. Ik heb in die tijd meegedaan met de studie van deze dr. Bayram, ik bleek heel geschikt voor de LEO behandeling te wezen, alleen werd ik tijdens mijn narcose uitgeloot. Later alsnog de LEO gekregen, maar doet niks bij mij.
Spannend Sween, je menstruatie komt er iig aan. Eerste keer spuiten, hoef je niet eerst een uitgangsecho?
Afgelopen vrijdag mijn laatste duphaston pil genomen, zondag menstruatie begonnen, vandaag een uitgangsecho gehad, deze was goed en nu net eerste spuit Puregon gezet. Eerste ronde weer voor mij. Ik start met 175 IE. Volgende week dinsdag eerste fm. Dit is dan cd 10 Ben benieuwd... En ik krijg trouwens 10000 IE Pregnyl. Had ik om gevraagd is is geen probleem gelukkig. Dus we starten met vier tegelijk zo'n beetje, spannend hoor! Liefs, Hadassa
ben vandaag ongi geworden, heb morgen de uitgangsecho. ik begin deze ronde met 82.5eh, ben benieuwd hoe het deze ronde weer gaat lopen. @nijn, heb een afspraak bij van D. hij had liever dat ik in zijn spreekuur kwam dan gewoon om kwart voor 9. dinsdag alweer een echo,, hopelijk kom je dan te weten wat het word wat grappig dat we allemaal gelijk gaan zeg!! nu ook allemaal tegelijk zwanger dan! liefs