Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ weegschaaltje heel erg bedankt voor je lieve pb:) ik snap dat je nu nog geen zekerheid hebt maar er was dus wel degelijk een verschil ik duim heel hard voor je meiss dat je dan toch een hele mooie uitzondering mag zijn en je heel mooie nieuws krijgt;) knuff

@ boefff spannend morgen de echo ik duim voor een goede uitslag dat je maar mooi mag starten;) dat onze dromen uit mogen komen in 2012

@ sween spannend de eerste keer prikken het valt echt mee meiss:) hoop dat het snel doorzet en je kunt beginnen

@ hadasa voor jou ook heel veel succes deze ronde;)

hier vrijdag ongi geworden na een cyclus van 29 dagen dus erg netjes deze keer:D zondag mijn eerste puregon spuit gezet ben heel erg benieuwd vrijdag de eerste fm ik lees dat we allemaal een beetje gelijk lopen deze ronde spannend zals ik al tegen boefff zei dat onze dromen maar uit mogen komen en dat we een heel mooie en roze 2012 gaan krijgen knuff

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meid!!

wat fijn dat je ongi bent geworden en weer lekker bent kunnen beginnen:) idd, we liggen allemaal een beetje gelijk! spannend zeg,, ik hoop ook dat onze dromen nu eindelijk eens uit gaan komen:):)

liefs

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    daar ben ik het helemaal mee eens boefff;)

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wooohhhh meiden wat goed allemaal tegelijk! Hopelijk allemaal een mooie cyclus van 30 dagen met een mooi ei en daarna een mooie positieve test!! Ik duim voor jullie!!

@ nijn en zazu wanneer krijg je bij de verloskundige een echo? Als er niks geks op de echo volgende week te zien is mag ik naar de vk. Ik hoop dat ik dan voor 21 februari nog een keer een echo krijg want dan kan mijn schoonmoeder ook een keer mee want die wonen in het buitenland en gaan dan weer terug..

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja, zou erg fijn zijn hè. Ik hoop jet voor ons allemaal! Succes morgen meid

6. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Haha, wel grappig dat we allemaal gelijk opgaan nu. Super succes meid deze ronde!!!

7. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Misschien als je het vriendelijk vraagt en de reden uitleg, dat ze je anders wel een extra echo doen joh, vragen kan je altijd hè.

8. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Ik heb even wat berichtjes teruggelezen allemaal. Wat goed om te lezen dat vele van jullie allemaal tegelijk op gaan qua cyclus! Net of het zo uitgekiend is door jullie, haha :) Wel erg fijn voor jullie want jullie kunnen de cyclus zo lekker samen een beetje doorkomen hier op het forum. Dat maakt het wachten toch altijd wat aangenamer! En op naar heeeeel veel positieve testjes, maar vooral gezonde mooie zwangerschappen de komende maand!! Ik duim heel hard voor iedereen!

Ikzelf ben mezelf echt aan het sleeeeeeeeeeepen naar donderdag. Wat is het wachten toch moeilijk zeg! Ik heb al zovaaaaaak en zoveeeeel moeten wachten en iedere keer komt er weer een weekje bij en blijf ik in onzekerheid, het valt echt niet mee. Er is overigens nog niets in mn situatie veranderd. Afgelopen week was het oud bloed/bruinverlies wel een stukkk minder geworden, alleen nog wat bruinige afscheiding bij het afvegen thats it. Maar gisterenochtend had ik dan toch ineens wat flinke helder rode dikke vloeibare druppels bloed (niet slijmerig maar echt waterig) die uit me kwamen toen ik op het toilet zat. Excuses voor de onsmakelijke details maar ik schrok me echt rot. Ik begon helemaal te huilen op het toilet en ging er van uit dat het nu ECHT einde verhaal aan het worden is. Maar ja, daarna was het dan toch ineens weer over. Nu nog wel bij toiletbezoek af en toe wat veegjes oud bloed. Ik word er gek van! Hoeveel oud bloed heb ik wel niet?????? Ik hoop maar dat het gewoon een gesprongen adertje is of dat het van mijn baarmoedermond afkomstig is (die bloedt erg snel bij mij, dat is al bekend).
    Al met al is er tot nu toe ook nog niets wat mijn onzekerheid laat afnemen. Behalve dan dat de zw-verschijnselen die ik had er gewoon nog zijn (gevoelige en opgezette boobies en heeeeeeeel af en toe een vlaagje van misselijkheid maar dat kan ook gewoon tussen de oren zitten).

Ik wou dat het al donderdag was! Volgens de telling zou ik op donderdag precies 7 weken moeten zijn. Poeh, ik kan niet beschrijven hoe erg ik hoop dat het blijft zitten en dat het doorzet! Het zou zo verschrikkelijk zijn om zover te komen inclusief alle stress erbij die ik gehad heb, en dat het dan uiteindelijk TOCH nog uitdraait op slecht nieuws... Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs

9. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; succes vandaag bij van D. Hopelijk ziet alles er netjes uit en mag je direct gaan starten!!

@sabine; ik weet niet hoeveel echo's je bij een verloskundige krijgt, ik blijf namelijk onder controle bij de gyn. Ik kreeg eerst om de 2 weken een echo en vanaf 11 weken om de 4 weken. Nu nog steeds om de 4 weken en straks worden die controles geloof ik om de 3 weken en op het einde om de 2 weken maar denk niet dat je dan nog altijd een echo krijgt. Anders moet je je verloskundige eens bellen om te vragen of je nog een echo kan plannen zodat je schoonmoeder mee kan.

@weegschaaltje; wat moet dit een slopende tijd voor je zijn meid! Nog 2 daagjes.. Ik hoop echt dat jullie donderdag een mooi hartje zien kloppen en je met goed nieuws terug komt hier!!

Voor alle meiden die net begonnen zijn met spuiten, heel veel succes deze cyclus en we hopen op een maand met veel positieve testen :)

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    net mijn fm gehad en mag weer beginnen:D:D ben wel terug gezet naar 75eh omdat er nog wat restjes zaten van mijn cystes.. hopelijk slaat 75eh nu wel aan en anders weer een hele lange cyclus haha..

@weegschaaltje,, wat een verschikkelijke onzekerheid zeg!! ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik heeeeel hard voor je duim en hoop dat je donderdag een mooi kloppend hartje te zien krijgt:):)

liefs

11. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; fijn dat je weer mag starten!! Lang genoeg weer gewacht! Ik ga voor je duimen dat er snel resultaat te zien is!!

12. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Het wachten en de onzekerheid is slopend. Ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat er donderdag een kloppend hartje te zien is. Je weet dan in ieder geval waar je aan toe bent. Nog 2 daagjes meid. Nog even volhouden.

13. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Boeff en twinklestar, fijn dat jullie mogen beginnen!! We gaan er weer tegen aan. Ik ga vanavond ook weer mijn 1e spuit zetten en volgende week een FM.

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Weegschaaltje, ik heb zo met je te doen meid, deze onzekerheid is echt killing weet ik. Heeeeel veel sterkte meid en ik hoop ook heel erg voor je dat het allemaal goed mag zijn en menstruale stralend gezond zwanger mag wezen. Dikke knuffel voor jou lieverd...!

Ik ben zo vreselijk erg ongesteld, het is niet tegen te houden. Driedubbele bescherming draag ik en nog is dat niet genoeg. Zelfs het kraamvloeien was niet zo erg. Dit is al mijn derde dag, hopelijk verminderd het snel, want dit is niet leuk meer. Vandaag mijn tweede spuit gezet, ben echt benieuwd volgende week dinsdag hoor, of er reactie vanuit eierstokkenland is.

Slaap lekker allemaal!

15. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @weegschaaltje; heel erg veel succes morgen!!

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    weegschaaltje,, heel veel succes morgen en ik duim heel hard voor je dat je morgen mooi nieuws krijgt!!

liefs

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ hadasa dankje wel hopelijk hebben we allemaal goed nieuws strakjes:D

@ boefff wat super zeg eindelijk weer starten:D succes meiss

@ sammie succes meiss we gaan allemaal een beetje gelijk op deze ronde hopelijk veel roze:D

@ zazu hoe gaat het met je groeit je buikje al mooi:)

@ weegschaaltje heel veel succes morgen ik duim voor je ik moet veel aan je denken een hele dikke knuffel ik hoop dat je eindelijk duidelijkheid krijgt:)

18. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    #958 Weegschaaltje84, 26 jan 2012
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
    Lieve schattebouten van me,

Ik kom net van het ziekenhuis vandaan en ik ben nog steeds een beetje in shock. Er was nu duidelijk een embryootje te zien in de vruchtzak EN een kloppend hartje!! Ik schrok me rot, want wat jullie nog niet wisten is dat ik sinds eergisteren helder rood bloed ben gaan verliezen. Niet de hele dag door, maar vooal 's ochtends bij het eerste toiletbezoek. Gewoon echt knalrode dikke druppels die uit me vloeien en bij afvegen nog weer hele klodders, bijna net als een menstruatie eigenlijk. Vannacht ook, ik werd om 3 uur wakkr, zullen de zenuwen wel geweest zijn . Ging naar het toilet en ja hoor weer rood vloed, nu iets meer dan de dag ervoor. Ik ging er maar vanuit dat de miskraam op gang aan het komen is. Ik ben dan ook heeeeeeel chagerijnig naar het ziekenhuis op weg gegaan (afspraak was gelukkig vroeg om 9.10 uur al).
    Ik kan het echt nog niet geloven, een embryo met kloppend hartje...

De biometriste gaf aan dat het bloedverlies van alles kan zijn, ze zag duidelijk een soort 'beschadiging', een holte, naast de vruchtzak die was gevuld met bloed (op de echo te zien als een wat donkerdere langwerpige vlek) wat waarschijnlijk is ontstaan bij de innesteling, en ze zei dat daar het bloeden waarschijnlijk vandaan komt. Verder zag ze namelijk geen bijzonderheden en kan het dus ook niet 100% verklaren.

Het vruchtje was qua grootte overigens 6 weken oud (in plaats van 7 weken waar ik volgens de berekening op zou zitten, gezien mijn eisprong op 22 december). Het zal wel een verlate innesteling geweest zijn, of gewoonweg een embryo dat zich in beginstadium wat trager ontwikkelt.

Maar goed het is nu heel belangrijk dat de embryo verder door groeit (kan uiteraard nog makkelijk misgaan) en ik moet volgende week vrijdag terug om te kijken of dat inderdaad gebeurd is. Mocht de embryo verder groeien zei de biometriste dat ze dan vertrouwen heeft in deze zwangerschap.

Jeetje, zou het dan echt??? Wel balen trouwens dat ik weeeeeer een week moet wachten, het lijkt wel een gewoonte te worden bij mij.. Aan de andere kant prijs ik me alvast erg gelukkig met deze vorderingen, ik ben dankbaar dat ik alvast zover heb mogen komen. Ik bid dat dit goed afloopt... Ik kom misschien niet heeeel enthousiast over maar ik durf dat gewoonweg niet, echt niet. Misschien door de vele teleurstellingen, maar ook door de tegenstrijdigheden in mijn lichaam...

Naah genoeg over mezelf, poeh wat kan ik toch ratelen zeg haha ik hoop niet dat het vermoeiend is voor jullie... xxx!!

Lieve boeff, twinklestar, hadassa en sammie ben zo blij dat jullie weer aan jullie nieuwe ronde gaan beginnen! Super spannend en ik ga hier iedere dag inloggen om te kijken of er al vorderingen zijn bij jullie! Ik heb zowaar het gevoel dat ik jullie allemaal 'ken' en ik overdrijf echt niet als ik zeg dat ik vaak aan jullie denk en de gunfactor is enorm groot! We weten van elkaar precies hoe we ons voelen en wat we meemaken namelijk!!

Lieve nijn, zazu en sabine, het gaat al lekker snel he bij jullie? Wowww als ik naar de banners kijk dan vliegt de tijd gewoon voorbij! Zit natuurlijk tussen de oren, want bij mezelf vind ik de tijd super traag gaan en leef ik van dag tot dag... Ik hoop dat jullie je goed voelen en dat de buikjes lekker aan het groeien zijn.. Knuffel voor jullie!

Ik houd jullie op de hoogte lieverds!

xxx Weegschaal

19. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Weegschaaltje, wat een wonder! Dit wordertje wil blijkbaar gewoon echt blijven plakken!! Als het hartje klopt, dan kun je er inderdaad gewoon van uitgaan dat het bloed ergens anders vandaan komt. Als het vruchtje niet goed was geweest dan had het zich allang afgestoot met het bloed. Ik snap dat je nog bang bent, maar je hebt in ieder geval positief nieuws!!

20. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank voor je lieve reactie Sammie! Ja ongelooflijk he, heel onwerkelijk allemaal.. Ik ga proberen toch, puur uit zelfbescherming, de komende week er niet al te veel van te verwachten. Ik hoop dat ik de zenuwen kan onderdrukken en deze week gewoon rustig afwachtend kan doorkomen... Als er dan toch nog een teleurstelling komt (niet verder gegroeide embryo) komt het hopelijk wat minder hard aan, voor zover dat kan hoor... En mocht het allemaal wel goed zitten, dan kan ik eindelijk echt blij zijn! Ik doe gewoon net alsof dit mijn wachtweken zijn (zit dan al 5 weken in de 'wachtweken' haha)

Liefs!!

Deel Deze Pagina