Hormonen spuiten..

Discussion in 'MMM clubs' started by Roos36, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    wauw weegschaaltje wat een fantastisch nieuws zeg!! ik ga het maar gewoon zeggen, GEFELICITEERD:d:d snap dat je nog heel onzeker bent en niet heel enthousiast durft te zijn en hoop dat je over een week de echte bevestiging hebt!! dit kleintje doet iig zijn uiterste best om te blijven plakken!

ik heb ook echt het gevoel dat ik jullie 'ken'. heb normaal pauze om 12 uur en dan ga ik eerst eten maken en dan pas op zp.. maar vandaag niet, wat te nieuwsgierig hoe het met jouw was gegaan!

liefs

2. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

Nov 4, 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boefffie, oeeeh ik kreeg gewoon kriebeltjes in mijn buik van jouw felicitaties! Stom he? Je hoort vrouwen weleens vaker zeggen dat ze het 'niet kunnen geloven' maar het is inderdaad echt zo! Het is eigenlijk zo ongeloofwaardig dat ik bijna naar signalen aan het ZOEKEN ben die erop wijzen dat het toch misgaat. Ik weet niet of het zelfbescherming is of dat ik gewoon psychotisch bezig ben hoor, maar het gaat vanzelf! I hate it, ik wil blij zijn! Stiekem heb ik een goed gevoel, maar oehh moeilijk moeilijk om daar aan toe te geven!

Aaaah ik vind het super lief dat je niet eens gegeten hebt en hier zo snel kwam kijken!! Echt super super lief gewoon!! Ik heb dat inderdaad ook heel erg, voortdurend inloggen en kijken of er al nieuwe reacties zijn enzo, we leven zo met elkaar mee!

Meissie dat de puregon maar snel zn werk mag gaan doen! Pregnyl spuit erin, klussen en hupsa de wachtweken in, echt iets om weer naar uit te kijken joehoe!

xxx

3. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,100
    0
    0
    @weegschaatje; wauw super, een kloppend hartje!!! Dat is super positief nieuws meid en ook ik feliciteer je gewoon: GEFELICITEERD! Al begrijp ik je onzekerheid heel goed, want ik zou er ook heel onzeker van worden als ik zou bloeden. Heb met 11 weken zwangerschap een beetje roze afscheiding gehad na het toiletbezoek en werd toen al gek maar is nooit doorgezet of echt bloed geweest en had de volgende dag een echo die er goed uit zag. Toch is het wel belangrijk om een beetje te ontspannen want teveel stress is niet goed voor jou en ook niet voor jullie plakbeeb. Je moet maar denken dat het bloeden al steeds geweest is en dit vruchtje heeft zich gewoon ingenesteld en is zich gaan ontwikkelen dat is gewoon een heel positief teken al begrijp ik ook dat je uit zelfbescherming nog niet te optimistisch wilt zijn. Als het fout gaat, gebeurd het toch en dan is dat vreselijk k*t! Maar voor alsnog ziet het er positief uit en mag je daar ook een beetje van genieten. Ik ga heel hard voor je duimen. Had vanochtend je berichtje al gelezen tussen mijn afspraken door op mijn mobiel met internet :) Maar zo een tekst met mijn mobiel schrijven schiet niet op dus vandaar dat ik nu effe reageer vanaf mijn laptop. Maar leef echt gigantisch mee en kijk super vaak even op ZP met mijn mobiel! Beetje een verslaving lijkt het wel haha maar heb er zelf ook zoveel steun aan gehad! Heel veel succes meid, en het is zo vrijdag ;) (zegt iemand die de dagen afteld naar as dinsdag haha)

4. sammie84

sammie84 Actief lid

Jun 1, 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga je ook gewoon feliciteren hoor! Gefeliciteerd!!! En dat de baby maar goed blijft plakken!

5. Weegschaaltje84

Nov 4, 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL

Dank je wel lieve nijn! Wat je zegt klopt helemaal en je weet het altijd zo goed en logisch te verwoorden meid, thanks! Je hebt inderdaad gelijk, het bloedverlies is al sinds voor de eisprong al aan de gang en ondanks alles heeft het zich inderdaad ingenesteld, is het gegroeid en is het tot nu toe blijven zitten! Hmmm dan zou dit beebje op de volgende echo toch ook gewoon gegroeid moeten zijn, het MOET nu gewoon het is al zover gekomen :) Lief dat je alsnog je laptop hebt aangezet om een berichtje voor me achter te laten, doet me heel goed!

Ik ben door jullie reacties eerlijk gezegd wel wat positiever geworden, ik krijg er kriebeltjes van in mijn buik zeg! Dank jullie wel dames voor alles xxxxxx

Sammie: haha dank je wel, ik durf de felicitaties stukje bij beetje aan te nemen :) Knuf!

6. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    #966 Hadassa, Jan 26, 2012
    Last edited: Jan 26, 2012
    Wat een geweldig nieuws Weegschaaltje, zooooo blij voor jou meid, echt superrrrr... Dit is een heel bijzonder kindje.... Dat zijn ze natuurlijk allemaal, dit is een wonder en ik ben er heel dankbaar voor. Ik begrijp dat genieten nog moeilijk is, maar probeer het en ook om je wat te ontspannen lieverd! Echt GEWELDIG! Ik heb echt heel goede hoop dat je over een kleine 8 mnd. Een mooie baby in je armen mag houden. Eerlijk gezegd heb ik dit al vanaf het begin toen ik je verhaal las. Ik heb ook voor je gebeden en ben zoooo blij.

Superrrrrrrr GEFELICITEERD mammie!

Liefs,

Hadassa

7. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,100
    0
    0
    Hadden vandaag niet een aantal meiden hun eerste FM? Of zit ik er helemaal naast..?

8. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ik zondag pas en volgens mij ben ik ook de eerste van het stel.. iig als ik me niet vergis!

liefs

9. Weegschaaltje84

Nov 4, 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hadassa wat een super super lief berichtje zeg! Heeeeel erg bedankt voor je mooie woorden en gebeden, je wilt niet weten wat dat met mij doet, echt geweldig! Ik hoop zooooooooo erg dat jouw gevoel het bij het juiste eind heeft, ik kan niet beschrijven hoe vurig die wens is! Nogmaals thanks lieverd, je berichtje heeft me echt vrolijk gemaakt (gefeliciteerd mammie, hahaha super lief!) xxxx!!!

Ohhhh ik heb het aangedurfd om een banner aan te maken. Of vinden jullie het te vroeg en kan ik m beter weghalen? Naja, mocht het volgende week toch fout zitten heb ik in ieder geval eventjes genoten van mijn banner denk ik maar....

Boefff zondag je eerste fm! Over 3 daagjes, spannend! Ik hoop dat er al een eitje is die aanstalten maakt om te gaan groeien! En misschien wel meer eitjes!

10. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,100
    0
    0
    @boefff; oohw, zondag pas. Nou in ieder geval succes voor zondag :) Heb je al ooit zo vroeg in je cyclus al positief resultaat gehad bij de FM? Bij mij begon het altijd wat later..

@weegschaaltje; goed dat je een banner hebt aangemaakt, je bent immers gewoon zwanger meid! Geen twijfel over mogelijk met een kloppend hartje ;) Lekker van genieten! Hoe is het met het bloeden nou? Hopelijk weer iets minder..

11. Weegschaaltje84

Nov 4, 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    @nijn ik heb sinds gisteren niet meer dat heel heldere rood bloed verloren. Wel bruinverlies, en dan niet in mn inlegkruisje maar bij toiletbezoek tijdens afvegen. Zoals het nu is vind ik het niet zo eng dat bruine en oudachtig bloed ben ik nu gewend. Dat helderrode bloedverlies blijf ik wel reuze eng vinden maar die heb ik sinds gisterennacht niet meer gehad gelukkig. Hoop dat t zo blijft! Maar zelf denk ik dat t nog regelmatig zal terugkomen en dat ik er nog vele keren heel onzeker door zal zijn! Maar ik moet maar zo denken, iedere zwangerschap heeft wel iets. Zolang t goed blijft gaan neem ik alle kwalen met alle liefde op de koop toe :)

Ik heb mijn banner trouwens gezet op de zwangerschapsduur die gisteren dmv de echo geschat is, gezien de grootte van het vruchtje. Als ik puur zou berekenen op grond van mijn eisprong zou ik nu eigenlijk een week verder moeten zijn.

Dikke kus

12. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    nah,, wel eens eitjes van 10/11mm maar die groeide dan niet snel door, dus als er zondag niks te zien is ga ik wel vragen om meteen op te hogen! spannend, hoop snel weer op het wachtbankje te mogen!

@weegschaaltje, goed dat je een banner hebt aangemaakt hoor want je bent gewoon zwanger!

liefs

13. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,100
    0
    0
    @weegschaaltje; jou eitje heeft gewoon net wat langer tijd nodig gehad om te kunnen innestelen... Maar nu kun je aan je banner precies zien hoever je bent want je bevallingsdatum wordt dadelijk ook adhv de echo berekend. Bij mij klopte het toen precies met mijn eigen berekening maar dat kan net bij iedereen weer wat anders zijn. Fijn dat het bloeden weer wat minder is! Fijn weekend meis!

@boefff; ja idd. een tikje ophogen, je kan dan toch ook uitleggen dat je daar eigenlijk ook op zou gaan starten.. Hopelijk duurt het deze keer niet te lang voor jou meid! Succes morgen, ben benieuwd!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ nijn nee hoor je hebt je niet vergist gisteren mijn eerste fm gehad;) hoe voel je je? lekker aan het genieten

@ boefff nee hoor jij was niet eerst ik was eerst hahaha:D succes morgen met de fm dat er maar een mooi eitje maag groeien;)

@ weegschaaltje wat een supoer nieuws zeg ik zeg ook gefeliciteerddddddddddddddddddddddddddddd meiss dit wondertje wil gewoon blijven plakken:) ik snap dat je je zelf toch beschermd meiss heel goed maar na zoveel tegenslag een kloppend hartje zien en groei dan zou ik zeggen probeer langzaam toch echt te gaan genieten meiss een hele dikke knuff voor jou mijn duimen draaien gewoon door dat je maar weer een hele mooie echo mag hebben 2 feb

@ nou meiden gisteren voor mijn eerste fm was heel gespannen hoor het zat al niet mee had me verslapen wat me nooit gebeurt dus had ik de trein die ik moest hebben gemist:( dus wilde de volgende trein pakken weigerde de automaat twee pinpassen dus weer gemist wat een ellende ik het zh gebeld en de situatie uitgelegd gelukkig was het geen probleem en kon ik een uurtje later komen dus kon ik mooi de trein pakken ik een kaartje via internet gekocht maar weer wilde het niet meezitten kon het kaartje niet printen:x manlief net optijd het kaartje geprint en op het nippertje had ik de trein gehaald ik zei nog tegen manlief nou wat een pech zeg dat zal wel weer wat betekenen:( was gelijk aan de beurt in het zh de gyn zei dan zullen we eens kijken en zei links is er nog niks aan het groeien maar aan de rechterkant daar is wel degelijk wat aan het groeien en ja hoor op dag 8 een mooie follikel van 13mm ongelooflijk dat is me nog nooit overkomen ik was zo blij maandag fm 2 dus heel benieuwd

15. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,100
    0
    0
    @twinklestar; dat ziet er super uit meid! En fijn dat er al zo vroeg wat te zien is!! Met mij gaat het wel goed. Krijg afentoe wat krampen in mijn buik sinds 2 dagen, vooral als ik druk moet zetten als ik moet plassen. Ik mag dinsdag weer voor een echo en dan vraag ik of ze mijn urine een keer na willen kijken want heb met 7 weken zwangerschap een blaasontsteking gehad en daarna is het niet meer nagekeken. De pijn is ook niet heel erg hoor, dus maak me daar niet te druk over, er is natuurlijk veel aan het veranderen in mijn buik.. Ik kijk wel echt uit naar dinsdag, iedere echo is toch weer een geruststelling!

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Ik aanstaande dinsdag. Succes morgen meid, hopelijk is er een mooie ontwikkeling te zien...

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83

Wowwww, wat gaaf zeg, zo snel al zo'n mooi resultaat. Deze week ga jij wellicht ook de ww in denk ik. Super spannend hoor, hoop dat dit snel voor iedereen geldt.

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Weegschaaltje, mooie bannen meid, lekker van genieten hoor. Dikke knuffel voor jou!

Nijntje, zo leuk weer hè een echo, ik kon ook altijd niet wachten. Bij elke controle kreeg ik altijd een echo ivm mijn diabetes. Lijkt me vreselijk maar 2 keer in een zwangerschap een echo te krijgen...
    Geniet er lekker van en idd een extra check van je urine op een UWI kan geen kwaad.

Liefs,

Hadasa

19. Weegschaaltje84

Nov 4, 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Twinkle! Wowww! Op cyclusdag 8 al een ei van 13 mm, dat is echt super goed zeg! En je had die dag al zoveel tegenslag gehad met het missen van treinen en dergelijke dus het kwam vast extra heerlijk bij je aan om dat te horen tijdens de fm! Nou meissie als het eitje de komende daagjes lekker braaf doorgroeit mag je denk ik al snel de pregnyl zetten. En dat betekent dat je waarschijnlijk deze week al de wachtweken in gaat, joehoee! Klinkt allemaal erg goed lieverd en ik ben blij dat het allemaal lekker snel gaat, nu op naar een positieve test!

Nijn ahh die buikkrampjes zijn vervelend, maar maak je er inderdaad geen zorgen over lieverd. Misschien is je blaasontsteking weer aan het opspelen, daar zijn gelukkig gewoon antibiotica voor die je ook tijdens zwangerschap mag gebruiken. En anders is het gewoon je baarmoeder die zich steeds verder moet uitrekken om plaats te maken voor de steeds groter wordende baby. Buikje is vast ook flink aan het groeien en het kan ook bijna niet anders dan dat soms even gepaard gaat met wat krampjes.. Ik zou gewoon lekker rustig aan doen en als je kramp hebt even gaan zitten of een lekker kopje thee drinken.. Spannend dinsdag weer een echo! Plaats je dan weer een fotootje hier? Van jouw 'beeb met de super lange benen, doutzen kroes' (haha moet nog steeds erom lachen :))

Boefffie succes morgen lieverd! Hoop dat er al wat te zien is! Bij jou is het volgens ook gangbaar dat er altijd wat later pas iets gaat groeien toch? Dat heb ik namelijk ook, beetje traag reagerende follikels... Maar wie weet morgen toch een potentiele groeier you never know! Good luck!

Hadassa jij bent dinsdag aan de beurt met een eerste fm, ook jij heeeeeeeel veel succes lieverd! Dat alle eitjes snel en mooi gaan groeien deze week!

Kus
    Weegschaal

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Ja hoop ik ook hoor, ik heb ook altijd lange cyclussen, vaak spuit ik al vier weken voordat er een reactie komt. Vandaar dat ik nu start met 175 IE. Hopelijk heb ik ook en snelle cyclus en mag ik deze week de pregnyl zetten. Mijn man vertrekt aanstaand weekend nl. Voor een week naar het buitenland, en tja, als ik dan moet klussen, wordt het hem niet natuurlijk. Dus hopelijk komt het goed deze week.

Share This Page