Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    duurt het bij jouw ook altijd zo lang ja?! bij mij ook, zou nu met 82.5 mogen beginnen maar door de cystes werd dit 75.. denk dus niet dat er morgen al iets te zien zal zijn. hoop voor je dat je dan snel de pregnyl mag zetten want als je man weg is zou het helemaal vervelend uit komen!! het word dus spannend voor ons allemaal!!

@twinklestar,, wist niet dat je voor mij was haha maar wel al goed dat je een eitje hebt van 13mm zeg!!! volgende week dus al waarschijnlijk de pregnyl toch!!?

@weegschaaltje,, bij mij duurt het idd ook wat langer allemaal maar dat komt ook omdat we tot nu toe heel langzaam opgehoogd hebben omdat ik in de eerste ronde tegen de overstimulatie aan zat.. wil wel dat het deze ronde iets sneller gaat want vorige ronde had ik mijn eisprong pas op cd27..

liefs

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    net mijn eerste fm gehad en had 1 eitje van 11mm:) dus ben benieuwd of ie deze keer wel door gaat groeien.. dinsdag mag ik weer terug, hopelijk is 75eh nu weg genoeg!

liefs

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Echt super voor je Boeff... Ik hoop ook met je mee dat hij lekker doorgroeid en je misschien deze week de pregnyl mag zetten.

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    haha ik heb net terug gereageerd bij puregon/pregnyl:p:p

5. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @twinklestar; hoe was je echo vandaag? Hopelijk is het eitje mooi doorgegroeid! Hoe dik is je BMS?

@hadassa; echo's zijn idd. echt heerlijk. Kijk er telkens ook zo naar uit! Ik heb in het ziekenhuis ook nog iedere keer een echo gehad. Succes morgen met je FM!

@weegschaaltje; hoe issie met jou? Hier gaat het goed, de krampjes zijn weer wat minder. Tuurlijk komt er morgen weer een foto van onze doutzen haha.. Moet morgen om 16.10uur pas dus komt wel wat later op de dag ;)

@boefff; wat fijn dat er al een eitje te zien is! Hopelijk zet die meteen mooi door! Was er ook nog iets te zien van je cyste of is die helemaal weg? Jij ook succes morgen!

Hier gaat alles nog steed goed. De zeurende pijn die ik van 't weekend had in mijn rug, zij en buik is nu wel weer wat gezakt maar geef het morgen toch aan bij de gyn. en vraag toch of hij mijn urine een keer wil checken. Volgens mij voel ik onze beeb afentoe.. Kan het gevoel nog niet goed plaatsen maar voel afentoe een kriebel in mijn buik en daarna weer niet meer dus nog een beetje moeilijk in te schatten. Pfff, ik tel echt de uurtjes af naar morgen 16.10uur. 4 Weekjes duren best lang haha al mag ik al niet klagen.

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    was volgens mij niks meer te zien van de cyste.. iig daar heeft ze niks over gezegd en heb zelf ook niets meer gezien.. ga morgen wel voor de zekerheid even vragen of het 'eitje' niet toevallig die cyste is haha, maar denk het niet... de cyste had een hele rare vorm.. het eitje was mooi rond dus ga er ook vanuit dat het dan een eitje is geweest..

jij ook heel veel succes en vooral plezier morgen!! hoop voor je dat je nu eindelijk het geslacht te weten krijgt:D

liefs

7. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    #987 Weegschaaltje84, 30 jan 2012
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
    Heyy boefff wauw man! Op cyclusdag 8 al een ei van 13 mm! Dat is echt super goed!!! Morgen issie gewoon doorgegroeid hoor, dat moet! Hoe dik was je BMS? Heeeeeeel veel succes morgen en ik duim heel hard voor je dat het zodanig goed gegroeid is dat je misschien deze week al aan de pregnyl mag! Dat zou echt geweldig zijn :)

Nijn ah wat fijn dat de krampjes zijn geminderd meissie! Ik ga met smart morgen aan het eind van de middag wachten op je doutzen-foto hahaha :) Echt weer leuk en spannend! Ennnnnn misschien kunnen ze het geslacht al wel zien!!

Hadassa jij hebt morgen je eerste fm toch? Jij ook veel succes meid!! Dat er meteen al wat te zien mag zijn!

Hier is het nog oke... Vandaag helemaal geen bruinverlies gehad (was gisteren al onwijs afgenomen) maar vandaag dus helemaal niks. Mijn afscheiding was helemaal doorzichtig met een klein sliertje gekleurd erdoorheen. Ik voel wel een aantal dagen een soort 'druk' in mijn onderbuik. Zo'n gevoel wat je normaal gesproken hebt als je 1 dezer dagen ongesteld gaat worden (geen pijn maar meer een soort 'druk'). Ik ga dan ook extra vaak naar het toilet om te checken of alles nog goed gaat, maar precies deze dagen is het lekken dus juist afgenomen! Ik hoop maar dat het een goed teken is... Verder voel ik eigenlijk niets, ben niet misselijk ofzo. Wel een beetje vermoeid en volgens mij zijn mijn borsten ook niet zo heel gevoelig meer. Kan ook zijn dat ik er gewoon gewend aan ben geraakt hoor, maar ik zou zelf zeggen dat de gevoeligheid ervan een beetje is afgenomen.. Klinkt misschien gek maar het liefst was ik kotsmisselijk geweest en kon ik mn beha's niet meer aan en dergelijke, misschien dat het me wat geruster zou maken.. Wou dat het al vrijdag was!! Ik ben ook van plan om, als vrijdag alles goed gaat en het vruchtje is gegroeid, het te gaan vertellen aan onze directe familie (ouders, zussen, broers etc)..

Kus

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff geeft niks hoor hahaha we lopen nu allemaal zo dicht bij elkaar:D 11mm ik duim dat hij mooi doorgroeid;) dat we straks allemaal een mooie test in handen mogen hebben

@ hadasa succes morgen met de fm hoop dat er een mooi eitje aan het groeien is;) wat een spannende weken weer

@ nijn fijn dat je je verder prima voelt wat gaat het eigenlijk snel zeg:D succes bij de gyn morgen;)

@ weegschaaltje ik ben heel hard voor je aan het duimen meiss ik hoop dat er weer een hele mooie echo te zien is een knuff

nou meiden vanmorgen fm 2 gehad en 1 eitje van 18mm en 1 van 15mm strakjes pregnyl spuiten en dan aan de klus wat was ik nerveus zeg vanmorgen ik kan het bijna niet geloven op dag 11 morgen beginnen met de lutinus:D

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wauw twinklestar, wat snel al zeg!! en nu goed klussen:D hopelijk mag ik je snel achterna:D en dan samen een mooie test over 2 weekjes:D *droomdroom* eerst maar eens mijn fm morgen:p

@hadassa jij ook succes morgen en hopelijk net als twinklestar snel de pregnyl!!

liefs

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hee meiden, ff snel vanuit de bioscoop hoor. We zijn vandaag 12,5 jaar getrouwd, zijn net lekker uit eten geweest samen en nu late film.
    Nijn, veel gelukzalige momenten morgen als je naar je kleintje gaat kijken. Hopelijk mag alles goed zijn.
    Boeff, jij ook succes morgen.
    Twinklestar, wauw, goed nieuws zeg. Veel klusplezier en hopelijk een super resultaat.
    @me, morgen idd. eerste fm. Ben benieuwd enkelen beetje bang voor niks of een overstimulatie. Brrrrr

Ga film kijken nu.

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Helaas, net fm gehad, nog geen reactie te zien. Vrijdag terug komen. Maarkedal, mijn man vertrekt zondag voor een week naar het buitenland, ben er bang voor nu. Ik mocht evt. Afbreken deze poging, maar doe ik niet. Weet ik nog niet wanneer ik reageer.

Boeff, hopelijk heb jij meer geluk dan ik vandaag!

Liefs,

Hadassa

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    bij mij is het ook een beetje apart gegaan.. er zat 'iets' van 16mm maar het was niet heel mooi rond.. dus het kan de cyste zijn maar het kan ook gewoon een eitje zijn omdat mijn bms volgens haar echt perfect was. omdat de bms zo goed was, gebeurde er iig iets maar ze wist het zelf ook niet echt. moet donderdag terug en hoop dat het dan gewoon een mooi rond ei is:) vrees er wel een beetje voor..(omdat ik nog nooit gereageerd heb op 75eh) hoop iig mocht het een cyste zijn dat ik wel gewoon mag doorgaan met spuiten.

@hadassa,, jammer dat er nog niks te zien is zeg.. hopelijk voor jouw duurt het gewoon nog 2 weken voordat er wat gebeurt;) dan kun je iig klussen.

liefs

13. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; hopelijk is het donderdag een mooi rond ei!! Ik had toen mijn ei aan het groeien is de eerste keer toen hij 18mm was een super mooi rond ei. De volgende dag toen ik de pregnyl mocht zetten was die 23mm maar ook niet mooi rond meer.. Misschien drukt er net een ander eitje achter ofzo. Laten we hopen op goed nieuws!

@weegschaaltje; wat fijn dat het bloeden gestopt is! Hoop zo voor jou dat het nu zo blijft! Voor jou ook nog maar een paar daagjes :)

@twinklestar; wow, goed nieuws meid!! Heel veel klusplezier en dan dat gevreesde wachtbankje op.. Hopelijk gaan aankomende 2 weken snel voorbij ;)

@hadassa; wat balen zeg! Welke cd is het vandaag voor jou? En hoelang is je man weg? Hopelijk breng je ons vrijdag beter nieuws!

Ik ben best zenuwachtig voor de echo voor straks, hoop zo dat alles er goed uit ziet. Het blijft ook echt iedere keer spannend! Maar heb wel het idee dat ik de beeb vaker voel al is het gevoel wel niet heel duidelijk maar dat kan natuurlijk ook niet in 1x. Breng jullie straks weer op de hoogte.

14. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    @ Boeff, hopen dat het een mooi eitje is! Bij mij zijn ze ook niet altijd mooi rond hoor.

@ Hadassa, wat jammer dat er nog niks groeit. Hoe lang gaat je man weg. Het zou dan misschien beter zijn dat er wat groeit als hij weer terug is.

@ weegschaaltje, ik hoop heel erg voor je dat er een mooi groeiend beebje groeit, die heel graag bij je wil blijven!

@ Nijn, succes met de echo!! Willen jullie weten wat het wordt? Want als het goed is kunnen ze dat zien!!

Ik heb strak om 10.50 mijn eerst FM. Hoop dat er een mooi eitje groeit en dat ik deze week de pregnyl mag spuiten en mijn 1e IUI heb!

Succes allemaal met deze spannende weken!

15. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Twinklestar: joepieeeeeeee wat is het heerlijk snel gegaan!! Vanavond de pregnyl erin jassen en dan aan de klus meid, doe je best he!! Na de daad even de beentjes omhoog en een kussen onder je billen. Om de zwemmertjes een handje te helpen de goeie richting op :D:D Successsss en ik DUIM heel hard voor een positieve test over 2 weekjes meid, ik gun het je zo!

@ Boefff hey dat moet gewoon je ei zijn hoor! Want zondag was ie nog 13 mm en toen wisten ze ook vrijwel zeker dat het niet om een cyste ging toch? Dus lijkt me sterk dat e.e.a. nu ineens is getransformeerd in een cyste , toch? Bovendien erg goed teken dat je BMS indd gewoon mooi dik is!! Het kan best dat jouw eitje gewoon wat minder perfect rond is geworden in de tussentijd, dat hoeft niet erg te zijn! Ik hoop dat ie donderdag mooi is doorgegroeid tot een pregnyl-waardig eitje! Dan kan ook jij lekker aan de klus deze week en hupsa het wachtbankje op! Ik duim duim duim!

@ Hadassa: ah jammer dat er niet snel al wat was te zien meissie. Maar wees aub niet getreurd want soms komt het gewoon wat later pas op gang. Ik heb echt NOOIT gehad dat ik snel reageerde op de puregon, bij mij ging meestal pas na cd 18/19 er een eitje aanstalten maken om te gaan groeien. En als ie dan eindelijk zover was om bijna te gaan springen zat ik vaak al op cd 25/26! Moet je trouwens door blijven spuiten met dezelfde eh? Of mag je ophogen? Hoe dik was je BMS? Hopelijk snel schot in de zaak meid!

@ nijn: ik ben benieeeeeeeeeeuwd naar je echo, ik snap dat je gespannen bent hoor lieverd. Ik denk dat iedere echo, tot en met de allerlaatste als je bijna gaat bevallen zo spannend zal zijn. Het is toch iedere keer weer een mijlpaal en iets om naar uit te zien en te weten hoe alles daarbinnen gaat. Spannend! :)

@ Sammie: je hebt vanochtend ook een fm gehad lees ik in je laatste bericht. Hoe is het gegaan? Was er al wat te zien? Let us know!!!

Ikzelf heb vanochtend weer een klein veegje rood slijm afgeveegd tijdens toiletbezoek, grrrrrrr!!! Het was geen bloedverlies ofzo, maar gewoon echt helder doorzichtig slijm met rode slierten erdoorheen (excuse me voor de walgelijke details bah..) Hoop maar dat alles goed gaat. Mijn man en ik durven het woord zwangerschap niet eens uit te spreken he, we hebben het thuis over de Z-schap, of gewoon Z. We kunnen het eigenlijk allebei nog niet geloven en wachten echt op de uitsluitsel van aanstaande vrijdag of het gegroeid is of niet, stom he?

Kus
    Weegschaal

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    snap best dat jullie het nog niet over zwangerschap durven hebben,, zou ik ook echt niet durven totdat ik 100% zekerheid had. maar het komt goed meid!! die beeb van jouw is gewoon lekker actief aan het innestelen en aan het groeien en daar verlies je gewoon af en toe wat slijm enzo. duim voor je dat je vrijdag een mooie echo hebt met een mooi groeiend beebje:D en vooral, dat je dan eindelijk een beetje gerustgesteld bent, want begrijp goed dat je nu alleen maar gespannen bent..

ik weet niet echt wat ik over mijn eitje moet denken.. zondag was ie 11mm en was ie wel mooi rond maar hij zit wel op precies dezelfde plaats als de cyste deed.. ik heb ook nog nooit eerder op 75eh gereageerd dus ben niet heel optimistisch.. maar we wachten het weer af, het kan alle kanten op..

liefs

17. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Mijn grootste eitje was 10,5 mm. Nog niet heel groot dus. Valt me toch tegen want alle vorige cyclussen had ik op dag 10 al een eitje rond de 14/15 mm.
    Vrijdag moet ik weer terug komen. Dus ben benieuwd.....

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Jammer Sammie dat het eitje nog niet groter is. Maar er groeit er wel 1 nu meid, dus dat is een goed teken. Wellicht is hij vrijdag groot genoeg voor de pregnyl.

Nijntje ik ben ook benieuwd!!

Boeff, nog een beetje onzeker allemaal dus. Lijkt mij ook dat het een eitje is, maargoed, we wachten met jou mee af. Hopelijk is vrijdag bekend wat het is.

Twinklestar, fijn nieuws voor jou zeg. Veel klusplezier en hopelijk met een baby alsmresultaat dit keer.

Weegschaaltje, je hebt holtes met bloed gevuld in je bm kan ik me nog herinneren, dus dat sliertje zal daar van Daan komen denk ik. Spannend allemaal hè. Nog paar daagjes wachten en dan weten jullie mee meid.

Bedankt voor al jullie reacties. Ik moet niet ophogen nu, gewoon zo doorgaan en vrijdag terug komen. Ik heb de hele middag geslapen. Kwam uit school, eerder vrij, en om 14.00 uur mijn bed in en net eruit gekomen. Ben zo moe. Ik wacht alles maar af. Zou niet leuk zijn als er vrijdag ineens reactie is. Hoop niet eerder als midden volgende week en dan donderdag of vrijdag de pregnyl. Hoorder trouwens dat men in dit zhs tot dag 20 spuiten en dan afbreken. Lijkt me wat kort moet ik zeggen, gezoen mijn lange cyclussen. En er is een pregnyl tekort momenteel. Ze maken op wat er nog is en gaan dan over op een ander middel. Zou niet weten wat dat is...

Liefs,

Hadassa

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey hadassa,

tegen mij hebben ze toen ook gezegd dat ze maar tot cd20 doen spuiten, maar heb mijn vorige ronde tot cd 27 doorgespoten en er is toen helemaal niks van gezegd. hoop voor je dat je ook gewoon door mag spuiten!

liefs

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jammer zeg sammie dat je eitje nog niet zo groot is,, maar er kan in een paar dagen heel veel veranderen dus hoop voor je dat je eitje vrijdag gewoon mooi groot is:D

liefs

Deel Deze Pagina