Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lieve Weegschaaltje,

Wat een verschrikking allemaal voor jullie. Ik heb zo met jullie te doen meid, echt enorm. Vreselijk deze onzekerheid, dit sloopt je enorm. Ik vind je heel dapper en heb respect voor je hoor. Natuurlijk hoop en bid ik dat het allemaal wel goed mag komen met jullie kindje, niks is onmogelijk weet ik. Heel veel sterkte en heeeel veel knuffels. Huil maar lekker lieverd...

Liefs,

Hadassa

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ff update over mij. Vanochtend een fm gehad, er zit een eitje van 13.5 mm Dat is goed nieus iig. Maar ja, mijn man vertrekt zondag naar Munchen.... Komt pas vrijdag op zaterdagnacht weer terug...

Ik heb het er ff moeilijk mee hoor... misschien komt hij ff op en neer rijden.. nou ja ff.... We zien het wel allemaal

Liefs,

Hadassa

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ hadasa dus goed nieuws eigenijk maar toch ook weer niet ik hoop dat je mannetje terug wil rijden:)

@ sween ik hoop dat de hogere dosis een heel mooi eitje laat groeien heel veel succes meiss:)

@ boefff ik duim heel hard met je mee:)

4. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zeker een mooi gebaar als hij vanuit Munchen komt rijden! succes meis!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    sween mijn mannetje is ook eens thuis gekomen van zijn werk en daarna weer terug gegaan hahaha

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    @ sween,, ga er maar vanuit dat spuiten gaat helpen hoor!! het is alleen altijd even uitzoeken welke eenheid er aanslaat. bij mij zijn er de eerste 2 of 3 fms ook niks te zien, en dan komt het ineens.. wanneer moet je nou weer terug??

@hadassa,, fijn dat er iig iets groeit maar eigenlijk niet echt op het goede moment. zou dan idd wel fijn zijn als je man even op en neer komt gereden.. het is een heel eind maar weet wel waarvoor je het doet;)!

@twinklestar, wanneer is je nod?

ik heb morgen weer een fm dus ben benieuwd of het eitje van 11mm door gegroeid is.

liefs

7. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @weegschaaltje; neee meid.. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor om je op te vrolijken want ik zou me vreselijk klote voelen naar zo een bericht! Moet je vrijdag weer terug komen? Heel veel sterkte voor jou en je man!

@twinklestar; spannend meid. Wanneer zou je kunnen testen?

@sabine; dat moe zijn is zooo herkenbaar. Maar gaat over! Bij mij vanaf een week of 16/17 dat ik duidelijk meer energie heb en niet meer misselijk ben. Hoe reageerde je zoontje op jullie wondertje?

@sween; maak je geen zorgen dat dit niet helpt! Van puregon krijg je altijd een eisprong maar het is even zoeken naar de dosis en dan kan het snel gaan. Ik reageerde niet op 75EH maar op 100EH kreeg ik overstimulatie. Uiteindelijk had ik 75EH + 1 tikje nodig.. Welke CD is het maandag voor jou? Ik had die keer van mijn eisprong ook pas later in de cyclus resultaat. Succes meid!

@hadassa; fijn nieuws dat er iets gebeurd, maar op een vervelend moment... Hoelang is het rijden voor je man? Anders zou ik denk ik vragen of hij op en neer wil komen.. Succes ermee!

@boefff; hoe was je fm?? Hopelijk kun je snel de pregnyl zetten!!

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    net mijn fm gehad en had een eitje van 18mm:D mijn bms was niet heel dik.. zat tussen de 5 en 6mm.. hoeveel was die bij jouw nijn toen je de eisprong had?? ze hebben me net ook meteen de pregnyl gezet dus morgen de eisprong:) snelle ronde deze keer, vandaag is cd14!!
    het word dus een gezellig weekendje voor ons;)

liefs

9. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; wat super meid! Heerlijk een normale cyclus :D Bij mij was mijn BMS in het begin van de cyclus rond de 8mm maar mijn cyclus duurde toen wat langer en uiteindelijk was mijn BMS maar 6mm dus dat wil niks zeggen! En volgens mij groeit je BMS ook nog wat na de pregnyl. Een te dikke BMS is volgens mij ook niet goed dus we gaan gewoon duimen dat dit eindelijk jou ronde wordt!! Moet gewoon!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff wauwwwwwww zeg wat een goed nieuws zeg dat word een mooi weekend:D mijn duimen draaien voor roze;)

@ nijn ik test denk op 14 feb dan zit ik op 15 dagen na eisprong 16 dagen na pregnyl en dan is het ook nog eens onze huwelijksdag dus laat het een hele mooie dag worden;)

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    @ weegschaaltje wat vreselijk! Ik heb er gewoon geen woorden voor! Heel veel sterkte voor jou en je man!

@ boefff super zeg! Laat februari jou maand worden! Dan heb je ook dit jaar nog een beebje!

Onze echo was super de groei klopte precies met de vorige keer! Het hartje klopte goed en het bewoog goed! Mijn zoon was er wel van onder de indruk hij heeft het over niks anders meer zoo leuk! Hij wil al kadootjes enzo gaan kopen.

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    dat stelt me wel een beetje gerust:) nu weer die ellendige wachtweken:p deze keer zonder tempen en testen.. ga er proberen niet zoveel mee bezig te zijn deze ronde. spannend!

liefs

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lijkt me heel goed. Je bereikt er toch niks mee! Hopelijk vliegen deze weken snel voorbij....

Dikke knuffff

Sabine, fijn dat de echo zo goed was en je zoontje er zo mooi bij betrokken is. Heerlijk zijn enthousiasme zien hè!!! Geniet er maar lekker van.

Weegschaaltje, lieve schat, hoe is het met jou? Ik heb zo met je te doen en wil je ff laten weten dat ik aan je denkt en met je meeleeft. Dikke hug voor jou lieverd. Wet niet zoveel te zeggen en hoop en bid om en voor een wonder!

Morgen weer een fm, ben benieuwd. Moet eerst werken en heb om 15.20 uur de afspraak.

Liefs,

Hadassa

14. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @twinklestar; dan hoop ik dat valentijnsdag een mooie dag voor jullie wordt! Knap dat je dan nog zo lang kunt wachten.. Ik had toen 3 dgn voor mijn nod al een een keer getest en was positief... Wel die hele gevoelige testen van kruidvat (2v5).. Maar goed, dat wekt alleen maar onzekerheid op door de pregnyl.. Tis zo 14 feb :)

@sabine; wat fijn dat alles er goed uit zag op de echo! Was dit je eerste uitwendige echo? Nu lekker van genieten!!

@boefff; misschien maar beter om er niet zo mee bezig te zijn. Ik vond die wachtweken echt verschrikkelijk. We gaan gewoon heel hard duimen dat dit jullie ronde wordt!!

@hadassa; succes vandaag met je FM. Heb je al met je man besproken wat hij gaat doen mocht je de pregnyl gaan zetten?

@weegschaaltje; hoe gaat het nou meid? Hopelijk gebeurd er een wonder en is jullie beeb zichzelf nu hard aan het ontwikkelen!!

Hier gaat het wel goed, beetje slapeloze nacht gehad.. Om 10.45uur de 20 weken echo en vind het toch wel heel erg spannend! Wij krijgen deze helemaal in Maastricht ivm hartafwijkingen die in de familie voorkomen maar gelukkig niet direct in ons eigen gezin. Ik hoop zo dat alles goed is want ze kunnen dadelijk al zoveel zien.. Als alles er goed uit ziet gaan we daarna lekker nog even de stad in en mijn man zijn verjaardag vieren! Ik heb 4 dagen Barcelona geboekt voor zijn verjaardag. We vertrekken eind maart zodat we samen nog een keer met zijn tweetjes van elkaar kunnen genieten! Hopelijk kan dat door gaan, je mag nl tot 28 weken gewoon nog vliegen en ben dan 27 weken.. Maar voel me nou nog prima! Hou jullie straks op de hoogte en hopelijk heb ik weer een mooie foto die ik kan posten :)

15. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Echo zag er goed uit :D
    Alle afmetingen kloppen en vele afwijkingen zijn al uitgesloten. De beeb was super bewegelijk dus dat was ook leuk om te zien en het geslacht is bevestigd, we krijgen een dochter :)

Bekijk bijlage 221307

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff mijn duimen draaien meiss wat duren die wachtweken altijd lang:) hopelijk is het het wachten waard;)

@ sabine wat fijn dat alles goed was:D dat is altijd fijn om te horen

@ nijn wat een mooie echo meiss en wat leuk een meisje kun je wat gerichter shoppen:D nu is het echt een roze wolk

@ weegschaaltje hoe gaat het met jou meiss kan je de spanning en onzekerheid nog een beetje aan als je iets kwijt wilt je weet dat je het hier kwijt mag maar je mag ook altijd pben een dikke knuffel voor jou:)

@ hadasa succes met de fm morgen dat er een mooi eitje aan het groeien is

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wat mooi zeg nijn:D en een meisje!! kun je allemaal schattige roze dingetjes gaan kopen:D vooral fijn dat alles verder goed was en vele afwijkingen zijn uitgesloten!

@twinklestar,, ik ben ook hard aan het duimen voor jouw!! hopelijk volgende week samen een postieve test:D

liefs

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ach Nijn, wat heerlijk om te horen! En wat een mooi poppetje zeg... Heerlijk vind ik dat om zwanger te mogen zijn. Hoop snel ook weer dat te mogen beleven.

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hi allemaal,

Ik heb zojuist de pregnyl gezet. Eitje was 17 mm groot en ik mocht de pregnyl spuiten. Henin man hoopt morgenavond rond 22.00 uur thuis te komen vanuit München en vertrekt weer naar München na het klussen. Vind het wel zielig voor hem, is echt een gewoon 2 dagen achter elkaar doorwerken. Hij komt dan s'morgens vroeg aan daar en gaat gelijk weer werken... Heb wel met hem te doen hoor.

Maar wel spannend allemaal weer.

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    @hadassa fijn jij ook vrij snel de pregnyl!

@ nijn fijn dat bij jou ook alles goed was! En nu gericht gaan shopen! Ik had nog een inwendige echo ze zei voor uitwendig moet je een volle blaas hebben.. En ja ik was net naar het toilet geweest weet ik veel.. Als ze dat nu even zeggen..

Maar toen jullie naar de vk overgingen kregen jullie daar nog een echo? Ik krijg helemaal geen echo meer tot 20 wk.. Dat was niet nodig zeiden ze.. Nou ik vind het wel nodig.. Iedereen krijgt toch rond 12 weken een echo?

Deel Deze Pagina