Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sammie dank je wel lieverd. Ik hoop het ook zo! Is het niet deze keer dan hopelijk snel een volgende keer! Ik wilde zo graag voor mn 28ste moeder worden. Als het met deze zwangerschap niet goed zit (ga ik vanuit), gaat dat helaas niet meer lukken... Ach, we kunnen meer aan dan we denken dus dat kom ik wel te boven :)

Heel veel succes met je FM morgen lieverd! Ik hoop echt heel erg dat er groei te zien is en je snel verder kunt ermee!!

Liefs

2. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Dank je weegschaaltje.
    Ik snap echt je verdriet hoor en je mag best klagen hier want daar zijn we toch ook een beetje voor hier. We willen elkaar steuenen en daar hoort klagen ook bij, je hoeft je daarvoor echt niet schuldig te voelen.
    Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt. Mocht het niet goed zijn, dan kun je in ieder geval weer verder met de behandelingen en het achter je laten. Laat het ons morgen weten hoe het is gegaan.
    Wie weet lukt het moeder worden voor je 28e wel. Je bent nu 27 neem ik aan. Je lichaam heeft in ieder geval wel laten zien dat het kan. Maar ik hoop nog meer voor je dat het daar binnen allemaal goed zit en dat het vruchtje een groeispurt heeft gemaakt. Ik hoorde van een vriendin ook pas dat ze vaak bloed verloor tijden haar zwangerschap. Echt klodders bloed vertelde ze. Ze heeft nu een gezond kindje. Maar ja, ik wil je verder niet gek maken, want je word al gek genoeg van de onzekerheid. Succes morgen!!

3. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    weegschaaltjes succes morgen, we zullen hier allemaal voor je duimen! en hopelijk zit alles goed.... 28 is mooie leeftijd toch.. je weet dat het kan lukken, heb er vertrouwen in en beter 28 of 29 of 30, dan helemaal niet het geluk hebben dan je moeder wordt..

Komt helemaal goed weet het zeker!! Heel veel liefs!! Dikke knuffel!!

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    @ Nijn, sorry zie nu pas je reactie, toen ik otrivelle ging spuiten zat er rechts 1 grote van 21 mm en links 2 vn 15 mm geloof ik. Dus denk niet dat het overstimulatie was? Gyn zei dat het kwam omdat me eierstok weer krimpt.. Maar vraag me af of ze wel begrepen heeft dat ik vrijdag al otrivelle had gespoten. Maargoed, ik wacht het wel af en dan zie ik het wel?

@ Sammie, Ja ik weet het ook niet meer. Heb dit ook nog nooit eerder gehad vraag me af wat het is, maar ze zei dat zolang me buikpijn niet blijvend is, ik me geen zorgen hoef te maken.
    Jij heel veel succes morgen bij je FM. Hoop dat je eitjes flink gegroeit zijn!

@Weegschaaltje, Je hoeft echt geen excuses aan te bieden, is juist goed dat je alles zegt wat je op je hart hebt, anders krop je het alleen op en wordt het juist erger en het is ook niet niks allemaal die spanningen en onzekerheid waar je mee zit. Ik hoop echt enorm dat alles nog goed is! En het hartje weer wat sneller klopt.. Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt! Heeel veel sterkte morgen!!

Liefs

5. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    weegschaaltje,, heel veel succes morgen en ik hoop zo dat je morgen goed nieuws krijgt! wou dat ik iets voor je kon doen!:(

@sammie, jij ook succes morgen. hopelijk een mooi groot eitje voor jouw:)

@twinklestar, hoe gaat het met je? voor jouw duurt het niet zo lang meer. spannend!

liefs

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ weegschaaltje ik hoop zo dat je een mooie echo hebt gehad vandaag en dat er een eind komt aan als die onzekerheid:( jij bent ook een heel sterke vrouw

@ boefff wat fijn dat je temp omhoog is gegaan:D ik ben heel hard aan het duimen meiss voor jullie allemaal

hier denk ik echt dat het deze ronde niet gelukt is nog een paar daagjes wachten maar mijn gevoel zegt dat het niet raak is:( 17 feb een afspraak bij de gyn doorspreken hoe deze ronde is gelopen en hoop natuurlijk dat ik hem toch goed nieuws kan brengen al zegt mijn gevoel dat die kans erg klein is ik hou jullie op de hoogte

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    weegschaaltje, hoe is het gegaan vandaag??

heel veel liefs!! x

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja ik ben ook zo benieuwd naar hoe het is met weegschaaltje...

Ik heb ook erg veel pijn gehad gisteren onderin mijn buik, met lopen ook en straalde door naar mijn bovenbeen. Stekende constant aanwezige pijn aan de linkerkant waar mijn eitje zat. Ik begreep er niks van en was bang voor een cyste. Nu las ik hier dat dit kan na een eisprong, dus ben weer wat gerust gesteld. Goed, zo vaak heb ik geen eisprong natuurlijk... Ben zo benieuwd...

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    heb ik ook gehad.. soort van groeipijn in mijn rechterbeen.. verschrikkelijk.. en vanaf vandaag allemaal steekjes in mijn buik..spannend! ik weet van de vorige ronde dat mijn lichaam me heeeeeel goed voor de gek kan houden!

hoop dat de dagen vliegen dat we gauw duidelijkheid hebben en hopelijk met goed nieuws:D

liefs

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ohh spannend joh, hoop ook dat de dagen snel gaan. Ik voel niks en heb nergens last van.

We kunnen niet ands als rustig afwachten hè.

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    helaas wel ja,, wou dat iig IETS konden doen.. dat wachten is echt verschrikkelijk!

liefs

12. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Weegschaaltje, hoe is het gegaan??? Ik hoop dat je goed nieuws hebt en anders hoop ik dat je van de onzekerheid af bent.

Ik heb gisteren een FM gehad en mijn eitje was 1,5 mm gegroeid t.o.v. 4 dagen geleden. Hij is nu 12,7 mm. Ik moet gewoon hetzelfde door blijven spuiten want ze zijn bang voor overstimulatie.

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hmm, dat vind ik wel weinig groei in 4 dagen. Normaal groeit een eitje ongeveer 2 mm per dag heb ik altijd begrepen. Maar beter langzame groei natuurlijk en een goede eisprong dan overstimulatie. Daar ben ik het wel mee eens.

Succes meid! Hopelijk mag je dan aankomende week de pregnyl spuiten.

Liefs,

Hadassa

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Weegschaaltje, ik zit steeds hier te kijken naar een bericht van jou......hopelijk kan je snel iets laten horen.

Sterkte!!

Liefs,

Hadassa

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    erg he,, ik kijk ook om de 5 min..:(

@sammie,, jammer dat ze nog niet heel hard gegroeid zijn, maar idd wat hadassa zegt,, beter een langzame groei van 1 of 2 eitjes dan overstimulatie want dan moet je je cyclus afbreken. hopelijk groeit ie nu wel mooi door:)

liefs

16. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve dames sorry voor mijn veel te late reactie. Ik post dit bericht even vanaf mijn telefoon. De echo van vrijdag bracht voor mij inderdaad definitieve duidelijkheid. Helaas niet het wonder waarop ik stiekem hoopte, maar het slechte nieuws wat ik diep in mij wel verwachtte. De embryo leefde niet meer, het hartje was gestopt met kloppen. Ondanks het feit dat ik me hier al op had 'voorbereid' kwam het uiteindelijk toch als een klap in mn gezicht. Ik ben vrijdag dan ook echt even ingestort. Kon niet stoppen met huilen, het was definitief voorbij.. De wetenschap dat we weer compleet opnieuw moeten beginnen, met alle behandelingen en alles erop en eraan.. Ik ben nu aan het wachten op de miskraam. Ik hoop dat mijn lichaam in staat is om het allemaal zelf te doen, om het zelf af te stoten en op te ruimen. Maar ik vrees dat ik ook hiervoor behandeld zal moeten worden, hetzij door pillen hetzij door curretage. Ik heb namelijk wel af en toe wat bloedverlies, maar dat is meer zoals ik het al die tijd al gehad heb. Verder totaal geen buikkrampen te bekennen dus van een spontane miskraam is voorlopig nog even geen sprake helaas. Het idee dat ik rondloop met een dode embryo in mijn buik is alles behalve plezieri.., Maar ja, kan er op dit moment niets aan veranderen. Aanstaande dinsdag moet ik me sowieso melden op de miskramenpoli in het ziekenhuis. Dan gaan we kijken of mn baarmoeder misschien al wel zelf aanstalten maakt om het zelf te doen. En anders krijg ik pillen of word ik zsm gecurreteerd. Ik wou dat al deze ellende snel voorbij is en dat ik weer snel vooruit kan gaan kijken... Pfff..

Ik hoop dat met jullie wel alles goed gaat lieve dames..

Liefs

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    meid toch:( wat verschrikkelijk!.. ik hoop voor je dat je eigen lichaam het allemaal op kan lossen en je niet ook nog die vervelende pillen/curretage moet ondergaan.

ik wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel voor jouw!!!

liefs xox

18. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Weegschaaltje, wat een ontzettend heftig nieuws, heel veel sterkte ermee. Ik heb het ook eens meegemaakt en toen voor curettage gekozen, direct de volgende dag al. Dan wist ik zeker dat alles in 1 keer weg was. Meis, heel veel sterkte met het maken van de beslissing en met het vervolgtraject!! Veel liefs, Elvi

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lieve Weegschaaltje,

Ik was er al bang voor dat dit je bericht zou zijn. Ik vind het echt heel erg voor jullie en wens jullie heel veel kracht toe in deze verdrietige tijd. Neem er de tijd voor lieverd om dit te verwerken. Logisch dat je ingestort ben vrijdag. Heeeeeel veel sterkte en hopelijk is alles snel voorbij.

Dikke knuffel,

Hadassa

20. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Lieve weegschaaltje,

Ik weet even niet wat ik moet zeggen
    Ik wil je heel veer sterkte toe wensen. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie.

Liefs en een hele dikke knuffel.

Deel Deze Pagina