Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @weegschaaltje; heel erg veel sterkte voor jullie! krijg het maar niet uit mijn hoofd, vind het echt heel erg voor jullie!

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Weegschaaltje Wat verschrikkelijk! Was al bang dat je dat bericht zou posten, heb er geen woorden voor, heel veel sterkte! Hoop dat je lichaam inderdaad het zelf nog probeerd ipv curretage/pillen. Dikke knuffel en kus!

Hadassa, Wanneer mag jij testen? Wachten is verschrikkelijk he. hoop dat de dagen voor jou ook een beetje snel gaan,

Boeff hoe is het met jouw? Voel je nog van alles? Ik gelukkig niet meer, heb zo'n rot weekend gehad, zat vol met hormonen.. voel me nu eindelijk weer een beetje 'normaal'. Nu nog 4 dagen wachten!

Sammie, Gelukkig is het toch wel wat gegroeit en niet gelijk gebleven en beter wat langer wachten tot je pregnyl mag spuiten dan overstimulatie en afbreken. Misschien maken ze zometeen wel ineens een groeispurt.

Liefs.

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sammie dat schiet niet echt op zeg ik hoop dat er snel verandering in zit en je eitje snel gaat groeien;) knuff

@ boefff en hadasa ik duim heel hard van jullie dat jullie maar een hele mooie test in handen mogen hebben;)

@ lieve lieve weegschaaltje ik ben in tranen van jou berichtje ow wat komt dat gevoel wat ik had weer terug zeg ik als geen ander weet wat een verdriet je nu voelt:( ik wil je heel veel sterkte wensen met jullie verlies en als er iets is of je wilt wat kwijt je weet me te vinden ik had zo gehoopt dat jij die uitzondering was die gewoon een mooi kindje zou zien op de echo ik zou je nu zo graag even vast pakken een hele dikke knuffel voor jou

hier helaas precies 15 dagen na pregnyl ongi geworden woensdag weer beginnen met prikken en vrijdag naar de gyn dan horen we hoe het verder gaat ben heel benieuwd of het deze ronde weer zo vlot zal geen helaas voor ons geen mooi kado op onze trouwdag

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

ik voel me eigenlijk prima,, voel niks aparts. ik wacht het gewoon af, en moet helaas nog een weekje.. jij bent er bijna:) spannend zeg! ik ga voor je duimen!!

@twinklestar,, jammer dat je ongi bent geworden zeg, maarja nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we dan maar zeggen! hopelijk gaat het deze ronde net zo snel en is het dan wel raak:)

liefs

5. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve weegschaaltje, heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd en ik hoop idd dat je lichaam sterk genoeg is om het zelf te doen.. en dat je snel het een plekje kunt geven en je lichaam weer kunt vertrouwen en door gaat in deze moeitelijke tijd.. heel veel sterkte!! Liefs

@ Boefff spannend joh, ik blijf voor je duimen!
    @ sammie, beter idd kleine groei dan zoals bij mij geen groei ahah. succes van de week.

Ik ben vandaag weer geweest voor FM, zat aan de linkerkant een mooie rond eitje helemaal alleen maar hij was nog te klein zo;n 8 mm.. Ik moet nu doorgaat met 100 eh spuiten en dan donderdag terugkomen, noju verwacht er niet veel van zit nu op dag 20 donderdag dus op dag 23, als er dan niks te zien is, ga ik ervan uit dat ik weer aan de Duphaston moet en daarna of met 75 mag beginnen of meteen aan de 100, hebben jullier hier ervaring mee? tnx meiden!

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff dankje wel niks aan te doen helaas maar ik duim hard voor jullie meiden;)

@ sween ik heb weleens een cyclus doorgeprikt tot dag 30 dat was echt niet leuk maar die ronde wel zwanger geworden helaas is dit uitgelopen op een miskraam:(

7. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Even een ego berichtje van mijn.
    Net in het ziekenhuis een FM gehad. Nou wat denk je...? Overstimulatie. 5 eitjes die heel groot waren. Ik mocht kiezen tussen IVF of afbreken. Ik heb gekozen om de cyclus af te breken en de volgende maand als alles rustig is weer verder te gaan. IVF, daar ben ik gewoon nog niet klaar voor. Ik ben daar psychisch ook nog niet op voorbereid.

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik mag de 22 ste testen... Dus nog ff geduld opbrengen haha

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Dank je meid, dat hoop ik ook zo....

Wat ja mer dat je poging niet is gelukt deze keer. Altijd weer een teleurstelling en je bent al zo lang bezig zie ik. Heel veel sterkte en hopelijk met hernieuwde moed er tegenaan in deze ronde..

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Hè wat een rot bericht zeg... Erg jammer voor jullie. En nee, ineens IVF zou ik ook niet willen hoor...

11. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Nee inderdaad daar heb ik dus ook geen zin in. Weer een maand voor niks. Ik heb gewoon 3 weken voor niks zitten spuiten.

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    pff wat rot zeg sammie! en zeker omdat je gewoon 3 weken voor niets hebt gespoten. wel goed van je dat je nog een ronde gaat spuiten en nog geen ivf.. zou ik ook niet voor gekozen hebben.. hopelijk gaat het de volgende ronde beter en heb je gewoon weer een mooie eisprong:)

@sween, geef de hoop niet op!!! bij mij sloeg het ook pas bij 100eh aan.. en dan gaat het snel.. had de vorige ronde mijn eisprong pas op cd 28. zou gewoon doorspuiten totdat er iets gebeurt anders weet je dadelijk nog niet welke eenheid er aan slaat en dan kun je de volgende ronde weer helemaal van voor af aan beginnen. als je nu weet dat bv 100eh aan zou slaan, kun je de volgende ronde (hopelijk komt die er geen) meteen met 100 beginnen en dan heb je ook eerder resultaat.. ik ga voor duimen dat er nu wel eindelijk iets gebeurt!

@hadassa,, jij moet nog langer wachten:( ben blij als deze week om is, dan weten we ook al iets meer!

liefs

13. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    @ Weegschaaltje wat verschrikkelijk zeg! Ik weet niet wat ik moet schrijven.. Heel veel sterkte met alles!

@ Boefff en Hadassa veel succes met wachten.. en ik weet het wachten duur zolang als je graag iets wilt..

@ Sween hopelijk voor jou snel een mooi eitje!

@ Twinkelstar wat rot dat je nu weer overstimulatie hebt. Hoeveel eh had je gespoten?

Morgen ben ik alweer 11 weken.. het gaat wel snel zeg..Voor mijn gevoel gaat het sneller als bij de eerste.. maar dat komt volgens mij omdat ik nu veel meer bezig ben met van alles en nog wat..
    Volgende week naar de negenmaandenbeurs..

@zazu en nijn.. Misschien een tip voor jullie ze hebben nu bij kruidvat onwijs leuke voedingsbh's in de aanbieding.. ze kosten maar 14.95 en het zijn tenminste niet van die ouwe vrouwen bh's..

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sammie wat balen zeg ben je zolang een het prikken geweest en dan dit bericht:( ik begrijp dat je de cyclus afbreekt knuffel voor jou

@ boefff mijn duimen draaien meiss wat duurd een week dan lang he:D

@ hadasa dankje wel ja we zijn inmiddels al meer als twee jaar bezig voor een wondertje:( heb een onregelmatige cyclus dus minder kansen al werkte de puregon deze ronde perfect:D

@ sabine je bent abuis ik heb geen overstimulatie ik ben ongi geworden:p ja de tijd gaat snel he

15. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Oooo haha.. Er was zoveel gereageerd.. Ik heb me best gedaan om alles te onthouden.. Naja beter voor jou.. Beter ongesteld dan overstimulatie toch.. Succes met de volgende ronde!

16. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik zat gister even in een dip, maar vandaag gaat het alweer. Het is gewoon onzettend balen dat ik 3 weken voor niks heb geprikt. En nu weer 2 weken stil lig. Ik zat ook gisteren toch weer te twijfelen of ik toch niet beter voor IVF had kunnen kiezen. Maar nee, ik wil dat toch liever als aller laatste optie gebruiken.
    Gisteren heb ik de pregnyl gezet zodat ze allemaal gaan springen en mag dus geen gemeenschap hebben. Op dag 3 van mijn cyclus moet ik voor echo komen om te kijken of alles weer rustig is.

Hoe is het met de rest van de dames? Een aantal zitten er op het wachtbankje. Spannend hoor. Ik hoop dat jullie binnenkort positief testen. Mag ook wel weer hier!!

@ Twinklestar, jammer dat je ongi bent geworden... Op naar een nieuwe maand met nieuwe kansen!!

@ Sabine, je bent bijna over de 12 weken! Is dan toch wel weer een geruststelling. Hoe voel je je verder?

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Twinkelstar, ben je alweer aan het spuiten momenteel? Wanneer heb je je eerste fm?
    Hier nog steeds afwachten, voel wel wat vreemde kwaaltjes, maar aangezien ik bijna nooit uit mezelf menstrueer, weet ik ook niet goed wat ik moet voelen in zo'n wachtperiode... dus wacht maar rustig af.

Sammie, overstimulatie is echt heel vervelend en je dip begrijp ik dan ook echt wel. Ik heb het nl. ook meerdere keren gehad... en ik moet zeggen dat ik het altijd moeilijk vond om dan niet te klussen...
    Hoe ver kan je gaan he in je wens om zwanger te worden... Sterkte met alles en ik hoop dat je over 2 weken helemaal schoon bent en weer opnieuw kan beginnen met spuiten.

Hoe is het verder met iedereen?

Knuf,

Hadassa

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sabine geeft ook helemaal niks hoor af en toe moeten we ook zoveel bij lezen hahaha ook ik haal het weleens door elkaar:D

@ boefff spannend joh aan het aftellen ik duim nog steeds hoor;)

@ sammie knuffel voor jou:) ik snap dat je baalt als je zolang aan het prikken bent en dan kan je nog niks met deze ronde:(

@ hadasa mijn duimen draaien hoor ook voor jou een mooie test;)

@ weegschaaltje hoe gaat het nu met jou meiss gaat het een beetje knuff

19. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    @ twinklestar, balen zeg dat je ongi bent geworden! hopelijk de volgende ronde meer kans.

@ sammie, wat een naar bericht zeg. IVF terwijl je er niet op voorbereid bent dat was zeker wel een schrik? Goed dat je hebt besloten dat als laatste te willen doen. Hopelijk ook voor jou de volgende ronde meer kans.

@sween jij hebt vandaag je fm toch of al gehad? hoop op beter nieuws en dat je eitjes flink gegroeit zijn zodat je deze ronde niet hoeft af te breken.

@ sabine gefeliciteerd met je zwangerschap! al bijna 12 weekjes.

@ Hadassa Vervelend is dat he dat je dan van alles voelt maar niet weet waar het wegkomt en of het uberhoud wel iets is, tenminste dat vind ik wel altijd. Jij moet nog een weekje wachten toch?

Ik kon niet meer wachten, en heb toch vanmorgen een test gedaan, negatief. :( Morgen is mijn NOD. Maar nu weet ik dat ik geen hoop hoef te hebben. :( Balen, weer niet gelukt. Nou hopen dat ik snel ongesteld wordt en doorkan naar de volgende ronde.

Liefs

20. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Dames!

Heb net nog is gekeken, en zit wel een streepje, heel licht en vooral bovenaan maar pfff.. Heb dit nog nooit gehad, durf nu weer beetje te hopen. Al weet ik niet vanaf hoelang dat streepje er al zit en of die nog wel geldig is. Sorry wou het even met jullie delen!

Deel Deze Pagina