Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    mj, heb je met kv5 getest? ik al 3 keer en heb ALTIJD na de 5 min een streepje.. dit is een indrooglijntje.. hoop natuurlijk dat dat voor jouw niet geld maar ik heb nog nooit omo wit getest met kv5..

ik ga duimen voor je dat jouw streepje donkerder word!!

liefs

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ben bang dat je gelijk hebt boeff! Had inderdaad met kruitvat getest. Alleen heb ik dat nog nooit gehad. Naja had een beetje hoop voor even. Jammer maar helaas. Hoe gaat jou 't wachten af? Trek je het nog een beetje?

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik trek het goed ja,, voor mijn gevoel ben ik niet zwanger dus ben gewoon aan het wachten op mijn ongi..

ik snap niet hoe dat kan dat ik ALTIJD indrooglijntjes heb:( als ik dan toch niet zwanger ben geef dan gewoon een omo witte test.. ik hoop toch voor jouw dat het iets anders betekend omdat jij nog nooit indrooglijntjes heb gehad, wilde je er alleen voor waarschuwen.

het kan nog allemaal he!! zolang je niet ongi bent kan er vanalles gebeuren:)

liefs

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Mj, mijn nod is aanstaande dinsdag. Ik wacht het maar rustig ff af. Jammer dat je test niet goed positief was. Ik hoop dat het nog goed komt meid. Zolang je ongie er niet is, blijven we nog ff hopen. Geldt ook voor jou Boeff.

Ben nu op weg maar het zhs. Naar mijn moeder, dus hou het ff kort.

5. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Sorry dat ik zo lang niet meer geweest ben!! Ik heb überhaupt nauwelijks meer achter de laptop gezeten. Sinds afgelopen weekend voel ik me eindelijk wat beter. Wat een ellende, 24 uur ziek, zwak, misselijk en overgeven. Al weet ik natuurlijk heel goed dat velen hier met mij zouden willen ruilen...dikke knuff meiden.

Ik moet ontzettend veel bijlezen, vind het dan ook lastig om op iedereen te reageren...voordat ik dalijk iets belangrijks gemist heb en een of andere domme opmerking maak.

Ik hoop in ieder geval van harte dat iedereen hier héél snel zwanger is!!! Ik moet veel aan jullie denken!!!

En hoe gaat het met de zwangeren? Hopelijk alles goed!! Nijn, weet je al wat het wordt? Ik ben zó benieuwd!

Hier gaat verder in ieder geval alles goed gelukkig. Ben 2 weken geleden voor het eerst bij de verloskundige geweest. Heel gek na al die ziekenhuisbezoeken. Maar wel leuk!

Voor diegene die carnaval vieren, hopelijk kunnen jullie toch een beetje genieten en plezier maken!! Geloof me, dat is echt nodig om het vol te kunnen houden!

Liefs Zazu

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden..

vandaag weer ongesteld geworden dus maandag mijn uitgangsecho.. zal dan wel weer een weekje of 2 stil liggen. ga er namelijk vanuit dat er gewoon een cyste zit..

@mj, hoe gaat het nog met jouw??

liefs

7. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hey boeff..

balen zeg. K ben nog steeds niet ongesteld & ook geen klachten dat het eraan komt.. durf alleen geen test meer te doen. Maar jij had je nod toch later?

Liefs

8. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boefff....nee!! Had je er een goed gevoel bij? Ik dacht ook te hebben gelezen dat je NOD nog even duurde. Zeker ongi?

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    mijn nod is morgen dus werd precies op hetzelfde moment ongi als alle andere rondes.. voelde het deze keer alleen niet aan komen. ik had er ook geen goed gevoel bij, had het wel verwacht dus dat scheelt een beetje.

mj, ik duim voor je dat jij wel goed nieuws komt brengen!!

liefs

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Boefff.. Wat jammer!! Maar als je het verwacht had dan valt het gelukkig niet zo tegen.. maar het blijft rot! Nu maar hopen dat je niet weer een cyste hebt!

Mj89 wanneer is jou NOD dan? Ik hoop op een posi test voor jou!

Woensdag moet ik voor het eerst naar de verloskundige.. ik ben zo benieuwd of we het hartje kunnen horen.. Ik heb het wel gezien op de echo's maar nog niet gehoord.. De misselijkheid wordt gelukkig ook iets minder.. Het is tenminste niet meer de hele dag.. Ik ben alleen nog zoooo moe.. gisteren om 19.00 naar bed gegaan tot vanmorgen 10.30.. en ik kan nog wel slapen..

11. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Sabine.. k had gister mijn nod en had eergister licht positief getest alleen was pas na de 5 min..(kruitvat test.) Wacht nog tot maandag of ik dan ongesteld ben anders doe ik dan nog een test, clear blue ofzo. Erg spannend..

Woensdag ben jij 12 wk? Spannend hoop ook voor je dat je het hartje kunt horen, vast wel. Gelukkig dat je misselijkheid wat afneemt had/heb je er de hele dag door last vn of alleen 's morgens of 's avonds?

Boeff, hoop dat alles rustig is maandag en je geen cystes hebt wn gewoon weer mag beginnen met spuiten.. op welke dag moet je normaal beginnen met spuiten? hoeveel spuit je eigenlijk? Die rondes duren ook wel erg lang voor joi als je tussendoor aldoor cystes hebt.. nou hopen op het beste.

Liefs

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wij beginnen normaal op cd3, en idd mijn rondes duren heel lang omdat ik altijd moet wachten tot de cyste weg is.. verwacht dit deze keer ook weer gewoon. ik begin normaal met 75 en de vorige keer eindigde ik met 100.. als ik 100 ga spuiten gaat het heel snel. had vorige ronde een eitje van 10mm en heb 2 dagen 100 gespoten en toen was ie al 17/18mm..
    zo ga ik het nu ook proberen te doen.. zorgen dat ik een eitje van rond de 10mm heb en dan die 100 spuiten.

ik hoop voor je dat je niet ongi word en maandag een mooie positieve test hebt:)

liefs

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    even een vraagje voor nijn of zazu,,

ik ben vandaag ongi geworden dus maandag is mijn cd3.. zou ik gewoon naar het zh kunnen gaan voor een echo of zou ik echt eerst moeten bellen? weet niet of ik hun in het weekend ook kan bellen?

liefs

14. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Boeff heb je al geprobeerd je zh te bellen? Bij mijn zh moet ik wel eerst bellen voordat ik voor een echo kan, maar meestal hebben ze heel snel plek..

Hoop echt dat je deze ronde geen cyste(s) hebt. Gaan die cystes dan vanzelf weg* heb ook wel eens gehoord dat ze het operatief verwijderen..

Was je gelijk in het begin begonnen net 75? In 2 dagen 7/8 mm groeien is wel erg veel. Heb je daar dan geen last van? Op welke dag spuit je dan ongeveer pregnyl?

Ik begin nu wel wat meer vertrouwen erin te krijgen. weet zeker dat ik me eisprong heb gehad dus daaraan kan het niet liggen dat ik niet ongesteld ben
    Hopen op geen teleurstelling morgen..
    Jij veel succes morgen met je echo!

Liefs

15. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mj89 heb je al een test gedaan? Spannend hoor! De hoeveelste ronde was dit voor jou?

Ik was altijd de hele dag misselijk maar nu bijna niet meer..

Boefff ik zou gewoon maandagmorgen vroeg bellen hier kun je dan altijd wel terecht dezelfde dag nog..

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    bij ons zijn de echos altijd om kwart voor 9, je moet alleen bellen dat ze je dossier klaar kunnen leggen.. rij er morgen vroeg gewoon heen.

de cystes gaan bij mij vanzelf weg, gelukkig!
    ik ben in het begin begonnen met 50eh maar dat sloeg niet aan dus de volgende rondes zijn we toen meteen met 75eh begonnen.

dat ze zo snel groeien heb ik geen last van, voel wel als er een groter eitje zit. de laatste ronde heb ik op cd14 mijn pregnyl gezet, maar de ronde ervoor pas op cd27. is bij mij heel verschillend, maar we weten nu wel ongeveer wat er aanslaat dus denk dat het de volgende rondes nu wel sneller zal gaan.

spannend zeg dat je nog niet ongi bent geworden!! ik ga voor je duimen dat je morgen een mooie positieve test hebt!!

liefs

17. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden

vanmorgen weer voor een Fm geweest en ja hoor!! Eindelijk gaat mijn lichaam reageren!!! er zaten rechts 2 a 3 eitjes van 11.3 ongeveer en links ook een! Er waren nu 3 echt grote boven de 10.. Eindelijk!! ik moet nu dinsdag weer terug komen en blijven spuiten met 125.. En hopen dat ze nu niet allemaal gaan groeien maar 1 a 2 en max 3 is goed anders moet ik stoppen omdat er teveel groeien haha, eerst helemaal nergens op reageren en nu reageert mijn lichaam maar nu weer te veel eitjes hahaha het is ook nooit goed.. morgen ff bellen voor afspraak dinsdag! Succes meiden!!
    Fijne zondag nog Liefs

18. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Sabine mijn eerste ronde spuiten.. had donderdag getest (dag voor mijn nod) toen zag k wel een streepje alleen pas na de 5 min. Ga morgen testen.

Boeff ohh zo.. dus alleen dan kan je een echo laten maken.. bij ons kan het elke dag. Gelukkig maar dat de cystes vanzelf weggaan en hopen dat je er nu geen hebt en gelijk kan beginnen met spuiten.. veel verschil in welke dag je pregnyl spuit zeg, maar als je eisprong maar komt.

Dankjewel, ik zal jullie het morgen laten weten!

Sween eindelijk!! Gelukkig reageerd je lichaam nu eindelijk en nu hopen dat ze inderdaad niet ineens allemaal gaan groeien.maar komt vast goed!

Sorry voor de spelfouten, zit op mn tel (autocorrectie)

Liefs

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    MJ, super spannend bij jou zeg, en wat een geduld heb je zeg. Succes morgen, het klinkt i.i.g. Wel positief.mben benieuwd.

Bij mij een beetje een zelfde verhaal. Aanstaande dinsdag is mijn nod, gisteren vroeg getest, licht streepje net bij de 5 min. Wachten, vandaag weer hetzelfde. Ik wacht nu tot mijn nod of erna.

Boeff, pregnyl op cd. 14 is al super snel hè. Hopelijk nu ook weer zo lekker vlot.

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nou ik heb toch weer wat voor elkaar gekregen vandaag,, schaam me dood:p

normaal hebben wij door de week echos om kwart voor 9 en in het weekend om 10 uur.. ik rij dus naar het ziekenhuis voor een echo, kom ik daar zijn alle polis gesloten ivm CARNAVAL!!!!! wtf! dus maar even aan de balie gevraagd of er vandaag ook echos gedaan werden.. dat was dus gelukkig wel maar omdat het schijnbaar een zondag is vandaag om 10 uur pas:O maargoed, dat vrouwtje zei zo: ga maar naar boven, rond een uur of 9 is de gyn er en dan mag je misschien even tussendoor..gelukkig kon ik dus om kwart over 9 voor mijn echo,, schaamde me echt dood haha.. en natuurlijk weer een gigantische cyste dus ik lig weer een paar weken stil.. moet nou aan provera beginnen maar denk dat ik daar nog een paar dagen mee wacht.. nu is mijn cyste bijna 6 cm dus dat duurt even voordat die krimpt..

mj en hadassa, al nieuws?

liefs

Deel Deze Pagina