Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Geen reden om je te schamen hoor, kon jij ook niet weten toch. Vind het wel een goeie trouwens. Balen dat er weer zo'n grote cyste zit. Je had je er al op ingesteld weet ik, maar is toch altijd jammer hè, liever wil je gelijk door. Ik vind jou altijd zo positief, dat bewonder ik echt in jou hoor. Je bent sterk!

Hier nog geen nieuws, ik heb niet getest vandaag. Wacht morgen even af. Morgen is mijn officiële nod. Vandaag 2 weken geleden de pregnyl gespoten. Heb wel een ongie gevoel, maar niks te zien tot zover gelukkig.

Meiden die ook meerdere keren pregnyl hebben gespoten, wanneer kregen jullie je menstruatie? Precies op nod of ervoor. Ik kreeg hem eerder altijd 2 dagen voor nod. Vind het reuze spannend.

MJ, heb jij al weer getest? Ben benieuwd!

Groetjes,

Hadassa

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    af en toe breek ik wel even hoor, vandaag had ik er ook eventjes geen zin meer in.. ik heb gewoon maar 6 eisprongen per jaar:(

het scheelt dat we nu gaan verhuizen en heel veel dingen gaan verbouwen, dus we zijn lekker bezig.. dat leid me wel af en daardoor gaat de tijd ook weer sneller.

ik ben 1x 11dpo ongesteld geworden en 3x 13dpo. die ene keer had ik ook 3 eitjes dus daarom ben ik toen misschien eerder ongesteld geworden?

ik duim voor je meid, dat je ongi gewoon uitblijft en je morgen een mooie positieve test hebt:D

liefs

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mj hoe gaat het bij jou ik ben zo benieuwd!
    Ik moet straks naar de vk voor de eerste keer ik hoop het hartje nu is te horen..

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hallo meiden,

Ik mag komen vertellen dat ik na mijn eerste behandeling puregon/pregnyl zwanger mag zijn. Gisteren mijn nod en positief getest... Ben echt super blij!

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wauwww hadassa!! Gefeliciteerd!! Super. Dan heb je precies nog in 2012 een kindje! Is het je eerste?

Vandaag naar de vk geweest alles was helemaal goed! We hebben het hartje gehoord! Over 5 weken gaan we een echo laten maken om te kijken of we een dochter of een zoon krijgen..

6. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hadassa gefeliciteerd!!!! helemaal toppie...
    Sabine, gaaf weer je hartje luisteren.....

Als we in maart zwanger raken, halen we het toch ook nog wel dit jaar haha?? ik heb pech deze ronde... zie hieronder.. ff gekopierdf fijne avond meiden!!

Hi Meiden,
    ik ben gebeld hoor, door een andere gyn, ze gaat morgen even met mijn eigen gyn overleggen of het nog zinvol is om vrijdag of zo nog voor een echo langs te gaan en te kijken of ze misschien gekrompen zijn, wat zij zag is dat er twee grote waren en meerdere kleintjes van minimaal 13, dat mogen er max 3 zijn, dat waren er 4 of 5 of nog meer, dat konden ze niet precies zien, dat is dus te gevaarlijk als we door zouden gaan, ze gaat ook bespreken of we gewoon sex mogen hebben want ik heb vanmezelf toch geen eisprong en ze zei als die ene van 18 mm gaat springen dan heb je toch nog een kans, maarja we wachten het wel af, ik zal denk ik dan volgende week weer mogen starten met duphaston, ik hoop dat de tweede ronde korter duurt, vandaag dag 29, en heb dus helaas alle spul voor niks in mijn lichaam gespoten, haha, nou fijne avond meiden, ga ff boek lezen en vroeg naar bed, heb een dubbel gevoel hier.. Liefs

7. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Hadassa Gefeliciteerd!!!!! Wat een super nieuws zeg. Eindelijk nog een zwangere erbij hier. Nu de rest nog!!!!

8. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Sween, Ik heb dat dus ook deze maand. Ik had 5 follikels. Dat was de te veel. Ik spoot 112,5. Geen Puregon maar Fostimon maar dat is volgens mij allemaal hetzelfde. Ik heb toen de Pregnyl geprikt en mocht geen gemeenschap hebben en moet wachten op mijn ongi. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat wij wel gewoon 1 x gemeenschap hebben gehad. We hebben ons er niet aan gehouden. Ik ging daarna wel meteen plassen zodat niet alle zaadcellen zouden gaan zwemmen. Wel onverantwoordelijk allemaal maar ik had het er zo moeilijk mee dat ik gewoon meer dan 3 weken voor niets had geprikt en dat ik juist nu meer kans heb op een zwangerschap. Over een week moet ik ongesteld worden en als alles dan rustig is dan mag ik weer beginnen met spuiten. Ik weet niet of ik zwanger ben. Heb nog niet de symptomen. Mijn buik voelt wel iets anders, maar dat kan komen doordat ik te veel follikels had.
    Jij hebt er dus 3? Bij ons gaan ze met 3 wel gewoon verder. Ik had ook ergens gelezen dat je ook geen pregnyl kunt spuiten als het er meer zijn bij 3. Dan spingen de kleinste follikels niet en de grootste wel want door pregnyl krijgen de follikels ook nog eens een groeispurt. Dan kun je gewoon verder met je cyclus. Zou echt zonde zijn als je zo lang voor niks hebt gespoten.

9. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meis,

ja heb voor niks gespoten morgen nog een echo om te kijkeno f ze misschien gekrompen zijn of zo, maar ik heb er minimaal 4 die groter zijn dan 13 mm, en misschien nog wel meer, dus ja het is gewoon veel te veel max is bij ons echt 3. kan ik me ook wel in vinden hoor, een 4 ling hoeft ook niet hahah is niet goed voor je gezondheid zeiden ze! dan moet ik wachten tot dat ik ongesteld wordt en anders duphaston weer slikken, maar ben benieuwd, morgen nog een kleine kans haha, anders starten volgende ronde met 100 eh ipv 50 eh. Ja ik ga maar niet sexen haha, ben als de dood dat er straks wat gaat groeien of meerdere zelfs, eentje of 2 is leuk maar niet meer haha. tnx Succes!!

10. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Hee ladies,

Ik heb even niet meer gereageerd maar wel alles bijgelezen!
    Wat balen dat niet iedereen zo goed nieuws mag komen brengen als hadassa! Overstimulatie is echt klote, heb ik ook 2x gehad waarvan ik 1x een hele maand uit de running lag dat mijn eierstokken nog te onrustig waren.

@boefff; wat balen weer een cyste, zit je echt niet mee he... Heb je ooit een gesprek gehad hoeveel rondes ze proberen voordat ze overstappen op bijv. IVF? Of zou je dat zelf niet willen? Kan me voorstellen dat je er zo ook goed de balen in krijgt.

Ik had wat meer afstand genomen van het forum omdat ik erachter ben gekomen dat mijn moeder op een ander forum (wat ik zelf ooit gestart heb) al die tijd mijn verhalen heeft gelezen. Toen ik PCO bleek te hebben is zij veel gaan google om te lezen wat dat dan precies is en toen kwam ze bij een forum en herkende mijn verhaal en ook de datums qua onderzoeken kwamen overheen. Ze heeft me dat nooit durven zeggen omdat ze mij deze gesprekken niet wilde onthouden maar ze heeft dus wel meer als een jaar alles lopen volgen met het gevolg dat zij nu dus ook het geslacht weet! Daar baal ik echt enorm van want wilde zo graag iets voor onszelf houden! Ik heb er ook echt veel verdriet van gehad, voelt gewoon alsof iemand je dagboek heeft gelezen ofzo. Dit forum heeft ze nooit gelezen of gezien maar goed op het ander topic staat hetzelfde als wat ik met jullie deel... Ik lees jullie verhalen wel nog allemaal onderhand dagelijks maar had zelf even niet de behoefte om nog te schrijven na de ruzie met mijn moeder.. Verder gaat hier alles goed! Begin echt een rond buikje te krijgen!

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jeetje nijn wa lullig zeg dat je moeder alles mee heeft zitten lezen:S dat zou die van mij ook klaar krijgen:p

leuk dat je een mooi rond buikje begint te krijgen:)

ik moet gewoon doorgaan tot ik zwanger ben zei van D.. ik denk ook wel dat zo gaat lukken hoor, moet alleen wat meer geduld hebben.. ivf denk ik nog niet eens aan want dat zou bij ons helemaal niet nodig hoeven zijn!

ik denk dat ik tm ronde 10 spuit, mocht ik dan nog niet zwanger zijn hebben we altijd eerst nog iui. en een leo is ook nog een optie.. ivf bewaar ik echt voor het aller aller laatste!

even postief: volgende ronde gaat het gewoon lukken:D

liefs

12. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; knap dat je zo positief bent! Heb je ook wel nodig anders wordt je er dadelijk nog overspannen van en dat wil je ook niet. Bij mij had het geen maanden meer moeten duren ik zat echt niet goed meer in mijn vel door alle tegenslagen. Maar zodra het wel lukt, ben je dat ook weer snel vergeten! En we gaan gewoon duimen dat het aankomende ronde jou ronde wordt en jij dadelijk met de feestdagen jullie beeb in je handen mag houden!

13. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hier gisteren naar de negenmaandenbeurs geweest. Pfff....was na 2 uurtjes al bekaf. Maar wel leuk voor een keertje.

Enne...wij hebben een geslachtsecho laten maken...hihi...had hier ergens gelezen dat dit mogelijk was voor 30 euro. En wij waren zó nieuwsgierig. Ik durfde zelf niet goed, maar mijn vriend wilde per sé. Anders hadden we nog 3 weekjes moeten wachten tot de 20-wekenecho. En eigenlijk vind ik het wel fijner dat we dit apart hebben gedaan. Nu ging het alleen maar om geslacht, wat bij de echoscopiste meteen duidelijk was...hihi. En met 20-wekenecho om te kijken of alles hópelijk goed is! En wellicht nog even een bevestiging van het geslacht :)

Maarre...in verband met meelezers...ik zet liever even 'geheim' in het lijstje. Degene die nieuwsgierig zijn, stuur me gerust een PB'tje.

@Boefff....enorm balen. Hoe komt het dat je zo regelmatig cystes hebt. Ik dacht dat dat meer voorkwam bij Clomid?

@Hadassa....gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Geniet ervan!!!!!!!

@Nijn86...jeetje, daar zou ik ook echt niet blij mee zijn. Daarom durf ik het geslacht ook niet op het forum te zetten. Je bent redelijk makkelijk te 'traceren' hier volgens mij. Tenminste, als je echt gaat zoeken. Vreselijk lijkt me dat.

Hier een beetje beduusd. Mijn zusje is donderdag bij dezelfde gyn geweest, en ja hoor...PCOS. Begint dus met dezelfde behandeling, eerst Clomid. Hoop voor haar écht dat het goed aanslaat. Niet die hele rompslomp zoals bij mij. Maar vind het echt enorm sneu. Ze heeft me zó gesteund afgelopen jaar, en nu moet ze zelf die MMM door, terwijl ik zwanger ben. Dat maakt net nog eens extra zwaar. Maar van de andere kant ziet ze hopelijk wel dat het uiteindelijk werkt! Heel stom, ik weet precies wat ze meemaakt, en toch vind ik het moeilijk om haar te steunen. Klinkt dat gek?

Verder druk, druk, druk met de bruiloft over 8 weken. Voel me gelukkig een stuk beter sinds een weekje....het waren zware weken!

Liefs Zazu

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey zazu!

ik heb je gepbt;)
    leuk dat je al een geslachtsecho hebt laten maken.. ik zou ook echt niet die 3 weken nog kunnen wachten als ik zou weten dat ze het al eerder kunnen zien:p

wat vervelend zeg voor je zusje, hopelijk gaat het bij haar idd al goed bij de clomid en hoef ze niet te gaan spuiten!

liefs

15. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    #1155 nijn86, 25 feb 2012
    Laatst bewerkt: 25 feb 2012
    @zazu; echt balen van je zusje! Hopelijk is het bij haar dadelijk gewoon in 1x raak. Ik begrijp je gevoel wel hoor, jij weet precies hoe het is en je kent ook alle tegenslagen die misschien wel komen gaan. Ik hoop echt dat zij meer geluk heeft met clomid, ze is toch ooit zo zwanger geworden? Bijna de bruiloft... Spannend!! Zoo leuk meid, je moet echt al van deze tijd genieten want de dag zelf vliegt echt om!

Ik ben vandaag bij de negenmaandenbeurs geweest. Wat een drukte, ik ben echt kapot nu. Maar had wel een quiz gewonnen waardoor ik een buikschildering mocht laten maken. Dus hier komt eindelijk de foto al zie je niet echt goed hoe rond die al is omdat die van voren is genomen... Maar is wel heel leuk gedaan..

Bekijk bijlage 226329

16. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    @zazu ik heb je een pb gestuurd voor het geslacht.. ik ben erg benieuwd! En ik hoop dat je zusje net zoveel gelukt heeft met clomid als ik de eerste keer. Toen was ik binnen 2 maanden zwanger dus het kan ook heel snel gaan..

@nijn wat leuk zeg z'n buikschildering! Ook leuk voor later. En een mooie buik al zeg!

Wij zijn afgelopen woensdag naar de vk geweest. Alles was helemaal prima. We hebben het hartje gehoord.
    Ik ben donderdagavond onwijs geschrokken ik dacht even dat de zwangerschap voorbij was.. Ik ging naar het toilet en toen had ik opeens een bruinverlies.. Ik schok me dood.. vk gebeld en toen mochten we de volgende dag nog een keer naar het hartje komen luisteren wat een opluchting was dat dat hij nog steeds super goed klopte! Ze zei dat het waarschijnlijk een adertje was wat gesprongen was..
    Ik ben vrijdagavond ook naar de negenmaandenbeurs geweest en naar een klein stukje van de huishoudbeurs.. Wat een drukte maar wel superleuk!
    Ik ben mijn kinderwagen daar besteld. We wilden hem toch al kopen bij baby-dump omdat je daar de maxicosi en een luiertas er gratis bij kreeg. En op de negenmaandenbeurs hadden ze nog extra de voetenzak van 70euro erbij.. dus ja waarom niet dan.. We hebben de maxicosi mura besteld, met 3 wielen, want die vond ik net wat makkelijker sturen dan die met 4 wielen..

Ik ga morgen bellen naar de vk voor een extra echo om het geslacht te bepalen over 4 weken.. We zijn zo benieuwd.. ik denk dat het een jongen wordt.

17. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha meiden, klus weekend, is 1 x rond het tijdstip dat de gyn heeft gezegt genoeg haha?? ik heb net gebeld en ze zeggen dat het prima is, ervoor niet handig en erna mogen we zelf weten maar is niet verplicht, dus ja, het moet ook leuk blijven, het was al beetje niet goed voorbereid dus ja, maarja het is gelukt en voel elke keer rare dingen in mijn buikje, dus wie weet, zijn die eitjes wat aant produceren is te hopen, nu twee weken wachten en dan op naar een roze test haha...

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden hier ben ik even het is even geleden sorry daarvoor maar ik een zware week achter de rug:( het spijt me dat ik niet eerder iets heb gepost maar was verdrietig maar ook teleurgesteld in mijn lichaam ik begin steeds meer aan een goede afloop te twijfelen dan zal ik jullie even vertellen hoe dat komt ik ben op 13 feb ongi geworden niet wetende dat dit mijn gewone ongi was op dag 5 van de ongi dus 17 feb afspraak met de gyn kreeg een echo en daar was was ineens toch wat op de echo te zien er heeft waarschijnlijk toch een bevruchting plaats gevonden alleen is het nu met nestellen niet goed gegaan en is het een vmk geworden moest een paar dagen afwachten en woensdag 22 feb terug komen om te kijken of de baarmoeder leeg was anders moest ik weer gecurriteerd worden gelukkig was dat niet het geval dat had ik niet aan gekunnen:( ik wist niet beter ik dacht ben gewoon ongi geworden het voelt wel anders dan de vorige keer maar toch ben ik heel verdrietig geweest nu gaat het wel weer beter mijn lichaam pakt de vmk nu wel goed op vandaag weer op controle weer geweest en er zijn wel twee follikels maar dat neemt niet weg wat ik al schreef de angst zit er nu wel in

@ hadasa gefeliciteerdddddddddddddddddddddddddd:D super zeg ik hoop dat we snel allemaal mogen volgen

@ boefff ongi geworden ook wij denken nog niet aan ivf wij willen als het niet gaat lukken eerst ook voor iui gaan maar dan moet me lichaam me niet zo in de steek laten:(

@ nijn mooie buik zeg echt mooi beschilderd:D

@ sabine dat zal even schrikken geweest zijn gelukkig was alles goed;)

@ sween mijn duimen draaien;)

19. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    tnx Twinkel!
    heel veel sterkte, dus het was toch een bevruchting maar heeft het maar heel kort gehouden? ben je toen je ongesteld was weer meteen begonnen? zit je nou aan de Puregon? hoeveel eh? ik duim voor je dat je snel weer verder kunt, Liefs

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sween ik wist niet dat er een bevruchting had plaats gevonden ik dacht dat ik gewoon ongi was geworden dus was gewoon begonnen met spuiten op dag 3 toen ik op dag 5 bij de gyn kwam toen zag hij het op de echo;) ik spuit 100 eenheden per dag

Deel Deze Pagina