Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    @ weegschaaltje, je hoort het vaak genoeg dat ze met weinig klussen zwanger zijn, vooral als het zaad van topkwaliteit is. Bovendien duurt het nog even voordat het zaad op plaats van bestemming is en daar zijn plekje vindt. Dus hopelijk overleeft ie het 30 uurtjes. En anders op naar de volgende ronde!!

@ Boefff, Hopen dat je moeders verjaardag een mooie dag is die je nooit zult vergeten! Wij zitten nu tegelijk op het wachtbankje, nou ja bij mij dan "soort van". Ik ga er eigenlijk van uit dat het een cyste is. Ik voel ook eigenlijk geen symptomen van aankomende eisprong. Normaal heb ik wel vruchtbaar slijm rond de eisprong maar dat heb ik nu ook niet echt. Gevoelige borsten heb ik ook niet. Ach ja, we zien het wel en anders gaan we weer vol moed verder de volgende ronde. We zijn nu toch al zo lang bezig, dus die 2 weken kunnen er ook wel bij.

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    @ weegschaaltje, dat zou zeker een mooi cadeau zijn voor mijn moeder maar probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. de kans dat de test positief is, is kleiner als dat ie negatief is.
    ik tel altijd de dag van de eisprong en dan 2 weken later.

@sammie, we zitten idd tegelijk op het bankje:) ik hoop echt voor je dat het geen cyste is! had je nog gevraagd voor bloed te laten prikken? of misschien een echo?
    ik moet morgen voor een controle echo om te kijken of mijn ei ook echt gesprongen is.. ben benieuwd want heb wel veel vruchtbaarslijm.
    doe je trouwens ook temperaturen? want daaraan zou je eventueel over een paar dagen ook kunnen zien of je een eisprong hebt gehad..
    ik ga voor je duimen meid!! en ook voor jouw weehschaaltje;)

liefs

3. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sammie; ben je nog teruggebeld over die echo en het bloedprikken? Krijg je morgen nou je IUI? Heel erg veel succes en gewoon op aandringen om bloed te laten prikken, dan heb je over 1 week al duidelijkheid! Succes meid!

@weegschaaltje; hopelijk is je eitje op tijd gesprongen en gebeurd er toch een mooi wonder. Het is jullie in ieder geval gegund naar een moeilijke periode!!

@boefff; wat spannend weer voor jou!! Voelt het nu anders omdat de eisprong links gaat plaatsvinden? Ik ga heel hard voor je duimen en veel klusplezier zo ;)

Ik ben vandaag erg lang in het ziekenhuis geweest. Waar is zo voor vreesde is toch gebeurd, mijn bloeddruk is verhoogd :(
    Morgenvroeg krijg ik een suikertest, moet nuchter binnen komen en dan doen ze bloedprikken, daarna moet ik een zoet drankje drinken en moet ik 2 uur daar blijven en wordt ik weer geprikt. Dit omdat mijn baarmoeder zo hard gegroeid is.
    Wat betreft de bloeddruk: ik heb na de afspraak bij de gyn. ongeveer een uur op de verloskamer gelegen aan een bloeddrukmeter, hieruit kwam een onderdruk gemiddeld boven de 90, dus te hoog. De gyn. is na een uur nog even na me toe gekomen en heeft me bloeddrukverlagende medicijnen voorgeschreven, hier ben ik meteen mee begonnen. Ook is mijn urine nagekeken op eiwitten en mijn nierfunctie + leverfunctie is ook meteen nagekeken in mijn bloed, dit was gelukkig goed, dus nog geen zwangerschapsvergiftiging. Nu moet ik rustig aan doen en hopelijk doen de pilletjes zijn werk goed. As zondagochtend om 10uur moet ik weer naar de verloskamer om weer een tijdje mijn bloeddruk te laten monitoren en dinsdagmiddag weer, dinsdagmiddag zie ik ook mijn gyn. weer en dan bespreken we alle uitslagen en hoe nu verder.. Ook krijg ik dan te horen of ik volgende week wel of niet naar Barcelona mag want we zouden 29 maart voor 4 daagjes nog samen weggaan.. Even spannend dus, hopelijk komt alles goed! De gyn. zei wel dat hij vond dat ik er al erg vroeg in de zwangerschap last van heb. De bloeddruk schiet wel vaker omhoog bij zwangere vrouwen maar meestal pas later. De risico's zijn dan iets minder omdat ze bij een risico het kindje direct halen. Maar voor alsnog ben ik er op tijd bij en probeer ik me nog maar niet teveel zorgen te maken.

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jeetje nijn, hopelijk komt alles goed!! gelukkig waren je nier en leverfunctie wel goed!! ik duim voor je!!

ik heb net een fm gehad om te kijken of mijn ei gesprongen is.. dat is gebeurt en zelfs het blaasje was weg!!!! dat betekend dat het geen cyste gaat worden:O:D:D:D:D mijn bms was gelukkig ook wat dikker geworden want die was woensdag maar 4,8mm, nu 6mm.. er was ook een follikel meegegroeid:p die was nu 18mm maar verwacht dat die niks meer gaat doen.. als ik over 2 weken ongi word mag ik gewoon beginnen aan de volgende ronde maar moet dan ook komen voor een evalutatie gesprek.. volgens mij wou van D. toch eens gaan denken over iui. hopelijk is dit allemaal niet meer nodig en heb ik over 2 weekjes een mooie positieve test:) nu lekker rustig op het wachtbankje:)

liefs

5. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    @ Nijn, waat vreemd dat je bloeddruk ineens zo stijgt. Hopelijk is het niks ergs en daalt het door de medicijnen. Dat het geen zwangerschapsvergiftiging is, is al positief.

@ Boefff, wat fijn om toch de zekerheid te hebben dat je eitjes zijn gesprongen!! Nu hopen op een positieve test over 2 weken!!

Ik heb net de IUI gehad. Ik vond het wel erg spannend. Maar het viel allemaal wel mee. manlief z'n zaad was heel goed. Ze zeiden dat het zonde zou zijn als het geen eitje is. Voor de bewerking waren het 150 miljoen waarvan 75% goed beweeglijk, na de bewerking waren het er 100 miljoen waarvan 99% goed!!
    Maar heel eerlijk gezegd denk ik dat het een cyste is. Ik heb niet echt een eisprong gevoeld. En vind het allemaal ineens heel toevallig dat er iets uit zichzelf is gaan groeien.
    Ik had de gyn nog gesproken en die zei dat ik bloed kon gaan prikken een week na de eisprong. Dat zou dan volgende week vrijdag zijn, de uitslag zou ik dan ook pas een week later krijgen dan ben ik alsnog 2 weken verder. Een echo na de eisprong zou ik ook niet meer duidelijkheid geven want de of het nou het cyste of een follikel is, ze kunnen allebei gaan springen. Een cyste is een leeg eitje, die springt dan misschien ook door de pregnyl en zou ook vocht achter laten net als bij een echte eisprong. Ik ga wel gewoon bloed prikken en al is het maar een 1 dag eerder dan nod, dan weet ik dat ik er niet op hoef te wachten en begin ik meteen met de primolut.

6. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; ohw wat fijn dat je zeker weet dat die goed gesprongen is!! Die follikel zat die links of rechts? Hopelijk springt die niet en anders heb je gewoon een extra kans hihi. Succes aankomende 2 weken!

@sammie; nou maar duimen dat het wel een eitje is. Wel balen dat je zolang op de uitslag moet wachten, ik kon daar bij ons in het ziekenhuis de dag erna al voor bellen.. Even lekker op adem komen en wie weet krijgt het dadelijk toch nog een positieve wending!!

Ik heb de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten. Ben om 8.45uur geprikt in mijn vinger en ze hebben ook een buisje bloed afgenomen, daarna een heel vies zoet drankje moeten drinken en 2 uur moeten wachten om daarna weer te prikken. Ik mocht niet naar huis toe want mocht niet teveel bewegen.. As dinsdag zal ik de uitslag wel krijgen van de gyn. Dus weer eventjes afwachten. Ben ook erg benieuwd naar mijn bloeddrukmeting as zondag. Die pillen die ik gekregen heb zijn geen pretje, zit ook een gele sticker op. Ik voel me super moe en lam en ben er niet helemaal bij. Hopelijk moet mijn lichaam alleen even wennen..

Fijn weekend voor jullie!

7. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Even niet meer geweest, superdruk gehad en voel me nog altijd ziek, misselijk, af en toe overgeven, heel moe en af en toe harde buiken. Ben vanaf deze week 4 uurtjes minder gaan werken. Hopelijk geeft dat iets meer rust. 32 uur i.p.v. 36 uur.

Afgelopen maandag 20-wekenecho gehad, gelukkig was alles goed!

Hoe gaat het hier? Ben bijna niet meer op het forum...sorry hiervoor dames. Probeer af en toe even bij te lezen, maar reageren lukt gewoon meestal niet. Zit bijna nooit meer achter de laptop.

Alle meiden die nog bezig zijn met de behandelingen...ik denk aan jullie! Het komt goed, maar helaas moeten we allemaal heel veel geduld hebben. Hoe oneerlijk dit ook is.

Ik hoop zodat ik binnenkort alleen maar positieve verhalen lees!! Dames op het wachtbankje....duimen, duimen, duimen.

Nijn, wat lees ik. Hoge bloeddruk, ai....hier was je al bang voor toch? En nu?

Dikke knuffel Zazu

8. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @zazu; wat leuk nog iets van je te horen! Maar wat balen dat je nog ziek bent.. Te hopen dat je er dadelijk geen last van hebt op jullie trouwdag. Je zou zeggen dat het nu toch onderhand minder moet worden he.
    Tja, mijn hoge bloeddruk, dat voorgevoel heb ik altijd wel een beetje gehad idd. omdat bij mij alles op het randje al aan de hoge kant is. Ik heb nu bloeddrukverlagers gekregen maar voel me daar super suf door, zit ook een gele sticker op het doosje en de gyn. zei al dat ik er in het begin duizelig van zou kunnen worden. Morgenvroeg om 10.00uur moet ik naar de verloskamers om weer een paar metingen te laten doen, ik ben erg benieuwd. Ik heb vandaag thuis gemeten en hier is mijn onderdruk nog steeds 90. Ik weet ook niet hoelang die pillen nodig hebben voordat ze aanslaan. We zien het morgen wel en dinsdagmiddag krijg ik ook nog een paar metingen en dan heb ik een afspraak met van D. Ik verwacht dat het morgenvroeg wel goed is, thuis issie in de ochtend ook lager na de nacht. Wanneer ik dingen gedaan heb, zoals vandaag even naar de stad geweest issie meteen wat hoger. Daarom wel fijn dat ik dinsdag om 15.15uur moet want dan heb ik van te voren gewoon gewerkt. Hopelijk voel je je snel wat beter meid zodat je dadelijk kunt genieten van een super mooie dag!

Hoe is het met de rest?

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    @zazu wat vervelend dat je je nog zo rot voelt! Hopelijk gaat dat snel over nu met het mooie weer!
    @nijn waren de metingen van het weekend wel goed?

Dames op het wachtbankje merken jullie al wat? Wanneer mag de eerste testen? Ik duim voor jullie!

Morgen om 14.00 de geslachtsbepaling.. Zo spannend ik denk nog steeds een jongen..

10. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

@ Nijn: Oef balen dat je bloeddruk zo gestegen is lieverd. Gelukkig hebben ze er wel van alles voor, alleen is het wel vervelend dat je zo suf ervan wordt, maar dat heb je er natuurlijk voor over. Wel heel fijn dat verder wel alles gezond is, dat is heel mooi! Succes morgen nog met de laatste metingen lieverd en de uitslag van de eerder gedane onderzoeken. Het zal vast goed zijn, heel veel succes!!!

@ Boeff: joepie eitje gesprongen en het blaasje ook nog eens weg! Dubbel goed nieuws voor jou zeg want dan kun je ook geen cyste krijgen, heerlijk. Hopelijk over minder dan 2 weekjes HEEL goed nieuws voor jou. BMS van 6 mm is dik genoeg om er een eitje in te laten nestelen dus we hebben goede hoop voor jou, spannendddd!

@ zazu: wat leuk dat je weer bent komen schrijven! Balen dat je je nog ziekjes voelt zeg, in de loop der tijd zou je toch hopen dat de kwaaltjes gaan afnemen. Aan de andere kant snap ik heel goed dat je zoiets hebt van 'ik ben zwanger' en de kwaaltjes neem ik dan maar voor lief, vooral omdat zwanger worden niet vanzelfsprekend was. Hou het nog even vol meis, als je over een tijdje je wondertje in je armen hebt ben je alle kwaaltjes vergeten denk daar maar aan :)

@ sabine: wat leuk zeg morgen de geslachtsbepaling! Is het gewoon een gevoel dat je denkt dat het een jongetje wordt? Ben benieuwd of het ook uit komt morgen! Hoe dan ook, dat wordt een leuke echo voor jou morgen, weer naar je beebje kijken, heerlijk geniet ervan!

@ sammie: laten we er gewoon van uit gaan dat het een eitje was hoor! Je BMS was ook mooi dik dus positief blijven.. In ieder geval wel heel fijn dat de IUI goed verlopen is en dat het zaad van manlief zo goed was. Dan heb je in ieder geval alles gedaan wat je kon doen en nu gewoon lekker afwachten. Was het toch een cyste, dan is dat natuurlijk jammer maar, zoals je zelf ook zei, dan kun je wel ook meteen weer door dus dat scheelt ook! Komt goed meis, hopelijk over 2 weekjes gewoon een mooie dikke tweede roze streep op je test :)

@ Allemaal: Ik zit nog 'rustig' op het wachtbankje. Eergisteren en gisteren na gemeenschap voor het eerst sinds de miskraam weer heeeeeeeel lichtjes wat bloed gezien. Ik weet nu niet wat ik ervan moet denken. Of het door het vrijen kwam (wat we de afgelopen tijd echt wel vaker hebben gedaan zonder roze slijm later) of dat het toch weer een teken is dat het van voren af aan begint allemaal met het onverklaarbare vroegtijdige bloeden. Vanochtend bij toiletbezoek namelijk ook roze/lichtbruine afscheiding afgeveegd. Ik blijf het gewoon afwachten, het is zoals het is en kan er toch niets aan veranderen. xxxxx

Liefs

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jongejonge weegschaaltje wat een onzekerheid weer zeg.. hopelijk is dit een goede innesteling en blijft het bij deze afscheiding!! ik duim voor je meid!!

ik zit wel redelijk rustig op het wachtbankje,, voel wel weer iets van druk.. verwacht dat de follikel die mee is gegroeid dan toch misschien een cyste is geworden.. hopelijk een kleine deze keer;) voor de rest eigenlijk helemaal nergens last van, lang leve de ovitrelle!! ik hoef die pregnyl niet meer:D mijn temp is trouwens nog niet gestegen:( maarja dat zal nog wel gebeuren.. vorige ronde duurde het ook 5 dagen voordat ie eindelijk steeg.

liefs

12. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sabine; wat spannend morgen! Ik ben erg benieuwd dus als je ergens een plekje vind om ons ook up te date :) Heel veel plezier, een echo is altijd leuk he!

@weegschaaltje; wanneer heb je je eisprong gehad? Het kan anders ook een innestelingsbloeding zijn.. Dat is meestal roze heb ik gelezen en komt toch voor bij 1 op de 3 vrouwen.. Hopelijk is het dit keer een positief teken en begint de ellende niet weer van voor of aan. Wanneer kun je testen?

Mijn metingen gisterochtend in het ziekenhuis waren goed. Maar als ik thuis meet, zijn de metingen in de ochtend ook goed en loopt de bloeddruk gedurende de dag omhoog. Ik ben daarom wel erg benieuwd naar morgenmiddag maar hopelijk is ie dan ook gewoon goed en mag ik donderdag lekker met manlief een paar daagjes naar Barcelona.. De bijwerkingen van die pillen zijn wel erg vervelend, ben erg moe/suf en duizelig maarja alles voor de gezondheid van de beeb!

13. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; kan die druk ook niet betekenen dat je eitje gaat springen? Als het echt nog een eitje was kun je je eisprong ook voelen.. Hopelijk laat je temp. snel een stijging zien, dat is dan toch weer een fijne bevestiging he! Succes nog met wachten.. Ik duim voor jou!

14. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    @ Boeff, ik had ook telkens last van een drukken gevoel na de eisprong, volgens de gyn komt dat door het vocht wat achter is gebleven. Bij mij ging dat wel na een paar dagen weer weg.

@ Nijn, doe maar lekker rustig aan. Als je bloeddruk er lager van wordt dan zou ik dat zeker doen. Hopen dat de medicijnen ook een beetje helpen. Misschien helpt minder werken ook....

@ Zazu, wat jammer dat je je nog steeds niet goed voelt. Ik hoop dat je in ieder geval wel kunt genieten.

@ Sabine, wat leuk! Morgen de echo. Mogen wij ook weten wat het wordt? Maar het allerbelangrijkst is natuurlijk dat het gezond is.

@ Weegschaaltje, ik heb dat ook een paar keer gehad. Paar dagen na de eisprong heel licht bloed na gemeenschap. Ik weet niet wat het precies was. Maar ik hoop dat het bij jou een innestelling is!!

Ik voel hier niet zo veel. Heb mijn eisprong ook niet gevoeld. Het is nog altijd de vraag of ik wel een eisprong heb gehad. Mocht het niet zo zijn, nou jammer dan, dan gaan we de volgende keer gewoon weer heel hard ons best doen. We weten in ieder geval dat mijn man's zaad heel goed is. Want bij het onderzoek was het iets minder. Maar dat kwam misschien doordat hij koorts had gehad en het niet zo zag zitten om dat onderzoek te doen. Dus die onzekerheid hebben we in ieder geval niet meer.
    Dames ik hoop zo erg dat we snel hier allemaal snel zwanger mogen worden en we gauw een klein wondertje in ons armen hebben! Op dit moment is het gewoon mijn grootste wens, en niet alleen voor mezelf maar ook voor de rest!!!

15. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boeff die druk kan inderdaad ook van je eisprong komen. Ik heb dat ook gehad, dan is de eisprong best krachtig geweest waardoor het buikvlies dan een beetje geirriteerd raakt. Dat is dan de druk die je voelt. Mocht het toch die nieuwe follikel zijn die eventueel een cyste is geworden dan gaan we gewoon hard voor je duimen dat het een kleintje blijft! Maar wat we natuurlijk het meeste hopen is dat het niet meer uitmaakt of je cystes hebt en dat je gewoon zwanger bent!

@ Nijn gelukkig waren de metingen in het ziekenhuis goed. Doe aub lekker rustig aan meissie. Heb je het trouwens op je werk ook aangegeven? Van je gestegen bloeddruk? Wellicht is het een optie om het daar ook al wat rustiger aan te doen. Alle beetjes helpen om je bloeddruk laag te houden :) Succes !

Oja, antwoord op je vraag: ik heb vorige week maandag de Ovitrelle gezet en dus waarschijnlijk op dinsdagavond of woensdagochtend mijn eisprong gehad. Ik mag volgende week testen. Ik denk dat ik op maandag (02-apr) al een gokje waag en dan natuurlijk nog een keer op mijn officiele NOD 04-april. Mocht ik natuurlijk niet eerder al ongesteld geworden zijn he, want dat is heeeeeeeeeeeeeeeeel plausibel denk ik..

@ Sammie, het blijft gewoon spannend tot het laatste moment dat je de test mag doen he... Een flink portie geduld wordt er van ons gevraagd! Maar als het ooit gaat lukken, dan zijn we daarna al onze moeite vergeten hopelijk :)

Liefs

16. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik ben net geweest! Mijn gevoel klopte! We krijgen een jongen! Ze heeft ook gemeten alles was prima!

17. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk Sabine een jongen!! Gefeliciteerd. Geniet maar lekker op de blauwe wolk!!

18. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sammie; wat spannend nog voor jou.. Heb je geen temp. bijgehouden? Daaraan kun je ook vaak zien of je wel of geen eisprong gehad hebt. Je laat wel bloed prikken toch? In ieder geval een geruststelling dat het zaad van je man oke is, ook heel belangrijk!

@weegschaaltje; wat spannend voor jou meid, is het bloedverlies weer gestopt? Ik heb gister een gesprek gehad met mijn leidinggevende en gelukkig gaan ze er op mijn werk heel goed mee om. Alle ziekenhuisbezoeken mogen onder werktijd als dat zo uitkomt en als ik wat later wil beginnen of als ik merk dat ik moe ben en eerder naar huis wil mag dat zonder overleg. Wanneer ik echt niet meer kan werken moet ik het natuurlijk aangeven want dan moeten ze me ziekmelden. Echt fijn dat ze er zo op reageerde want dan hoef ik me daar helemaal geen zorgen over te maken en rustig mijn laatste weekjes volmaken. Na vandaag nog maar 7 weekjes werken..

@sabine; wat een geweldig nieuws!! Echt heel leuk! Kun je eindelijk weer gericht gaan shoppen hihi. Konden ze het al goed en duidelijk zien?

@boefff; hoe issie met jou meid? Is je temp. al gestegen?

Hier gaat het wel oke, mijn bloeddruk is wat gezakt van de medicijnen dus we vertrekken morgen voor 4 daagjes naar Barcelona :D
    De uitslag van de suikertest was helaas niet helemaal oke, de grenswaarde ligt op 7 en mijn waarde was 8 dus heb zwangerschapssuiker, maar nog in een lichte mate. Ik moet zodadelijk naar een dieetiste in het ziekenhuis om wat tips te krijgen mbt voeding en dan over een paar weekjes testen ze me opnieuw. De gyn. moest wel lachen dat hij mij naar een dieetiste moet sturen gezien ik van mezelf geen overgewicht heb.. Maarja is echt een zwangerschapskwaaltje.. In Barcelona hoefde ik in ieder geval niets te laten zei die en mocht maandag rustig beginnen met de tips die ik ga krijgen van de dieetiste. De gyn. wil me wel wekelijks op controle laten komen en voorafgaand een CTG laten maken om de bloeddruk en de baby goed te monitoren. As dinsdag krijgen we de 4D echo en dan mag ik vrijdag weer naar de gyn.

19. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Sabine wat leuk zeg een jongen! Je gevoel is dus helemaal bevestigd! Echt grappig dat je het zo sterk gedacht hebt en dat het ook echt zo is... Je kunt nu lekker gericht gaan shoppen enzo, geniet ervan meis!

@ Nijn: dat is heel fijn dat ze op je werk zo goed meewerken en zoveel begrip hebben voor je situatie. Dat maakt het voor jou toch een stuk makkelijker allemaal en het geeft ook rust dat je je daar in ieder geval niet extra druk om hoeft te maken. Doe lekker rustig aan, ik ben blij dat de medicijnen goed helpen. En heerlijk dat je nu ook gewoon naar Barcelona mag, geniet ervan!

Bij mij is het 'bloeden' alweer opgehouden. Ik denk eerlijk gezegd dat het toch iets te maken had met het vrijen, ik heb een heel gevoelige baarmoedermond die snel bloedt dus ik gooi het daar maar op. Ik had bloeden ook tussen haakjes staan omdat het niet echt rood bloed was, het was heeeeeeeeeel lichtjes en zat door het slijm heen, daarna nog heel licht wat roze en wat beige en sinds gisteren helemaal niks meer. Ik ga de wachtweken nog rustig afwachten, volgende week maandag en woensdag een testje wagen :)

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    mijn temp klopt echt helemaal niks meer van:S gister was ie dan eindelijk 36.8 en vanmorgen net zo hard weer naar beneden. 36.4. ik ga dit wel overleggen met van D. hoe dat zo ineens kan. de eerste 3 rondes werkte het tempen namelijk perfect. heb sinds vandaag ook heel veel last van mijn linkereierstok, zal wel weer een flinke cyste zijn.

fijn dat je bloeddruk gezakt is en je lekker naar barcalona kan gaan:D nog eventjes genieten met zn 2tjes!! wel minder van de suiker maar ze houden je goed in de gaten lees is al!!
    heel veel plezier in barcalona!!

@weegschaaltje, fijn dat het bloeden weer opgehouden is. hopelijk hebben we volgende week samen een positieve test!!

liefs

Deel Deze Pagina