@boefff; neeeee meid, niet alweer!! Ik leef echt zo met je mee. Mijn man die vraagt echt wekelijks aan mij, hoe ist met boef. Hij weet nog van die cyclus dat wij samen aan het spuiten waren en samen dezelfde cyclus hadden en dan beseffen we ons dat we echt heel erg veel geluk hebben gehad die keer. Ik vind het echt zo balen voor je. Zou ivf geen optie zijn? Of zie je dat nu nog niet zitten? Ik kan me voorstellen dat je er zo wel een beetje moedeloos van wordt. Succes ermee en fijn dat je wat afleiding hebt in je huisje! @sammie; balen dat er geen eisprong geweest is! Nu maar weer vol goede moed naar een nieuwe ronde met hopelijk wel een mooi ei!! Gewoon niet te snel ophogen hoor, anders heb je dadelijk weer overstimulatie. Wanneer verwacht je je ongi? @weegschaaltje; ik heb ook pco (de gyn. zei ooit tegen me een broertje van pco) mijn bloedwaardes waren afwijkend maar niet zoals bij een echte pco'er maar mijn eierstok is wel duidelijk een pco eierstok (wel 20 follikels). Ik heb daarnaast geen kenmerken van pco. Ik heb nu alleen heel veel pukkels door de zwangerschap. De ene krijgt een mooie huid door de zwangerschap en ik krijg er juist pukkels van. Je vraag over de tijdstippen, ik probeerde zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip te doen. De cyclus dat ik zwanger werd was het kermis bij ons en toen kwam ik op de kermis aan en was ik het helemaal vergeten.. Toen ben ik even terug gegaan maar die injectie was dus ook later en heeft ook niets uitgemaakt. Fijn om weer bezig te zijn he! Hopelijk krijg je deze cyclus een super ei!! Wat gaat de tijd toch snel he.. Ik weet nog dat ik vorig jaar met pasen flinke overstimulatie had, dit was voor mij de eerste keer dat ik ergens op reageerde maar echt veel te veel! Ik hoop dat jullie volgend jaar pasen net als mij hierop terug kunnen kijken en allemaal zwanger zijn of nog mooier, al mama mogen zijn! Ik gun het jullie echt heel erg! Ik wil hier ook helemaal niet zeuren als ik me eens niet goed voel maar vind het echt fijn om nog met jullie mee te schrijven!
hey! wat grappig dat je man dat nog steeds vraagt, mijn moeder vraagt ook nog vaker hoe het met jouw en zazu gaat. ivf is voor mij nog lang geen optie. dat zie ik echt als laatste red middel.. ik heb echt nog steeds een heel goed gevoel bij puregon/pregnyl alleen nu dan toch misschien maar eens iui gaan proberen.. misschien kunnen de zaadjes wel gewoon niet samen met mijn bms. maar omdat ze steeds geen samenlevingstest doen weten we dat niet he! en mocht het dan uiteindelijk ook niet met iui lukken is er ook nog de leo. dat zie ik niet zo heel erg zitten maar ivf nog minder.. het komt wel goed, daar ben ik niet zo bang voor, ik moet gewoon wat meer geduld hebben en dan hoop ik idd wat je zegt, dat we volgende pasen net zo terug mogen kijken op de tijd als jij nu doet!! oh, en gewoon zeuren hoor ik wil wel weten wat me te wachten staat mocht ik ooit zwanger worden fijne paasdagen allemaal!! liefs
@boefff; wat knap dat je nog zo positief bent! Dat werkt uiteindelijk alleen maar in je voordeel! Ik denk dat je wel sterker bent als ik want ik heb heel wat afgejankt tijdens de clomid en het spuiten en voelde me echt niet meer goed hoe langer het ging duren.. Maar met jou gaat het ook gewoon goed goedkomen en anders misschien toch nog eens aandringen op een samenlevingstest! Ik ben benieuwd wat van D. ervan zegt de 25e. Bij deze 2 foto's van de 4D echo. Bekijk bijlage 236399 Bekijk bijlage 236398
@ Nijn, wat een mooie echo foto's!!! Hoe gaat het nu met je bloeddruk en de bijwerkingen van de medicijnen?? @ Weegschaaltje, ben je al geweest voor FM? Hopelijk groeit er weer een mooi eitje die binnenkort gaat springen! @ Boeff, trek je het nog een beetje? Volgens mij ben jij echt een bikkel met heel veel positieve energie! Hoe waren jullie paasdagen allemaal? Volgend jaar pasen hoop ik dat we of een kindje hebben of zwanger zijn! Vandaag neem ik mijn laatste pilletjes primolut in en dan verwacht ik deze week mijn ongi. Ik heb alleen ontzettend last van buikkrampen door de primolut. Vanochtend kon ik gewoon niet meer staan van de krampen. Komt dit jullie bekend voor? Ik heb dat de vorige keren namelijk niet gehad? Ik heb trouwens ook PCOS. Ik wist het al voordat ik een kinderwens had. Toen ik ging trouwen wilden we ook wel meteen kinderen, ik had toen ook al de afspraak staan bij de gyn. Ze had me al clomid voorgeschreven, maar wilde toch nog wel even een echo maken. Ze zei toen, oh kijk eens aan! Ik zie een vruchtje! Ik was toen gewoon al zwanger. Ik heb dus wel uit mezelf een eisprong alleen eens in de zoveel tijd. Ik menstrueer ook wel uit mezelf soms ineens om de 6 weken en soms ineens 6 maanden niet. De enige symptoom die ik heb is overbeharing. Ik heb geen pukkels of overgewicht. Maar ik vind de overbeharing al erg genoeg. Ik heb dan ook nog eens donker haar, dus dan zie je het nog meer.
@sammie; wat fijn dat het bij jullie eerste kindje zo gelukt is en toch wel een geluk geweest aangezien je maar heel afentoe een eisprong krijgt! De buikpijn is wat minder, ik heb daar zelf nooit last van gehad, alleen die keer dat ik een cyste had, kon ik nog geen ob indoen zo gevoelig was het toen. Hopelijk komt snel je ongi en ben je misschien ook van de buikpijn af en kun je eindelijk weer gaan starten!! Met mij gaat het een beetje op en af. Ik heb gister mijn werk gebeld dat ik deze week nog thuis blijf. Het paasweekend was leuk maar merk als het druk om me heen is ik gewoon nog steeds afwezig ben. Gisteravond was mijn onderdruk weer boven de 90, vanochtend na de nachtrust was die perfect, 75 maar nu zit die weer voor aan in de 90.. Dus maak me wel weer een beetje zorgen. Vanmiddag om 16uur krijg ik een ctg + bloeddrukmeting in het ziekenhuis, dus ben erg benieuwd wat hij daar doet! Hoe is het met de rest??
hey! ik trek het wel goed ja, heb veel afleiding dat scheelt al heel veel. ik begin vrijdag aan mijn provera dus hoop ongeveer de 25e ongi te zijn dat de gyn tijdens het evaluatiegesprek ook meteen mijn uitgangsecho kan doen. ik heb eigenlijk helemaal geen last van de provera. misschien is je ongi al aan het komen dat je daarom die krampen hebt? @nijn, wat een mooie fotos zeg ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze er dadelijk is succes vanmiddag en ik hoop dat alles gewoon goed is! je hebt je al zorgen genoeg moeten maken. liefs
Hoi hoi, Bedankt voor jullie lieve reacties lady's. Echt allemaal PCO-ers hier dus.. Het is wel interessant om te lezen dat iedereen zo z'n eigen kwaaltjes erbij heeft. De ene PCO-er is de andere niet. Sammie ik kan me voorstellen dat overbeharing erg vervelend is. Heb je weleens gedacht aan laseren? Het is wel prijzig maar je bent wel echt van je beharing af en dan hoef je er nooit meer mee te zitten. Die pukkels zijn zo vreselijk he boefff.. Soms maak ik het juist zichtbaarder/lelijker door het te 'verbergen' onder een laagje make up. Zo lelijk is dat. Soms voel ik me net een puber van 16.. Het is gelukkig vaak ook rustig in mn gezicht maar dan duurt het niet lang of er verschijnen weer horrorpukkeltjes, bah! Nijn wat heerlijk dat jij er verder geen enkel symptoom bij hebt, dan zie je ook niets aan de buitenkant dat scheelt weer.. Goed dat je trouwens even niet werkt nu nijn, je moet goed aan je gezondheid denken. Je bloeddruk schommelt een beetje lees ik. Ik vind het wel heel goed dat ze je zo goed in de gaten houden in het ziekenhuis, dat geeft toch wel een gerust gevoel. Doe lekker rustig aan en probeer je te ontspannen. Nog een aantal weken te gaan en dan mag je lekker bevallen, dus nog even volhouden meid. Wat een prachtige echo foto's trouwens! Wauw die 4D foto's zijn echt gaaf he, wist niet dat ze het ZO levensecht op beeld konden brengen! Je kijkt eigenlijk gewoon dwars door je baarmoeder heen hihihi.. Mooi meisje is het nu al! Ik ben vanochtend voor de eerste FM geweest in t ziekenhuis. Het is vandaag CD 11 voor mij. Een heel dun BMS nog, 4 mm, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik heeeeeeel lang ongesteld ben gebleven deze keer, gewoon 10 dagen lang vloeien! Tot eergisteren heb ik nog gebloed, eigenlijk gisteren en vandaag voor het eerst dat het alleen nog wat lichtelijk bruine afscheiding was. Dus dat zou wel verklaren waarom het BMS nog dun is en er tegelijkertijd wel iets van actie is. Er zat in mijn linkereierstok namelijk een follikel van 14 mm! Ik was erg verbaasd, aangezien ik nooit zo snel, bij een eerste FM al actie heb. Ik moet nu vrijdag weer terugkomen, hopelijk is ie dan groot genoeg voor de Pregnyl (of Ovitrelle als Pregnyl weer eens op is). Ik ben reuze benieuwd weer.... Liefs
@ Weegschaaltje, wat goed dat er weer een eitje is van 14 mm. Die gaat vast verder groeien en je BMS ook en kun je weer lekker aan de klus. Hopen dat deze ronde echt raak is. @ Boeff, ik zie dat wij nu allebei 5 rondes hebben gehad. Zou de 6e dan eindelijk raak zijn voor ons.. @ Nijn, doe maar lekker rustig aan hoor. Werk je fulltime? En anders zou je kunnen afspreken om halve dagen te gaan werken. Dan stijgt je bloeddruk misschien ook wat minder snel. Ik hoop dat mijn ongi snel komt dan kan ik weer verder. Heb weer zin in een nieuwe ronde met nieuwe kansen! Januari was mijn laatste eisprong. Ik ben gewoon alweer 3 maanden verder. En ben alweer een jaar in behandeling.
die pukkels zijn idd vreselijk.. ik hoef er ook echt geen make-up op te smeren want dan word het alleen maar erger. toen ik 19 was heb ik een andere pil gekregen. en toen was het ook eigenlijk zo goed als weg, maar toen ik stopte met de pil om zwanger te worden was het ook meteen weer terug en nog erger.. ik heb het nu ook met vlagen, een paar weken heel weinig en dan een week ofzo weer juist heel erg. maar ik heb het er voor over wat goed dat je al een eitje van 14mm hebt!! dan word het misschien een snelle ronde deze keer! ik ga weer voor je duimen! @sammie, ik hoop dat de 6e ronde eindelijk raak mag zijn voor ons! ik ben ook alweer langer dan een jaar bezig. vorig jaar mei ben ik begonnen met spuiten. en pas 5 eisprongen gehad liefs
@weegschaaltje; wow, goed nieuws meid! Ben erg benieuwd morgenvroeg, hopelijk mag je pregnyl spuiten! Welke dosis spuit je nu? Spannend weer! @sammie; ben je al ongi geworden? Hoe is het met de buikpijn? Ik werk wel fulltime maar ik werk wel heel flexibel omdat ik mijn eigen planning kan maken en ook vanuit thuis kan werken. Maar aangezien ik met psychiatrische patienten werk en ik daar toch allert moet zijn tijdens gesprekken werkt het niet zo goed om nu te gaan werken. Ben te snel geirriteerd en te afwezig om mijn werk goed te kunnen doen. Ik zit deze week ook nog thuis en bekijk in het weekend even wat ik volgende week ga doen.. Zouden nog 5 weekjes werken zijn voor me.. Maar ben nog in twijfel of ik nog wel kan/ga werken. @boefff; vervelend die pukkels en wanneer je hormonen gaat spuiten dan wordt het natuurlijk weer even erger, ik had dat wel en ook tijdens mijn menstruatie, maar ik heb het niet zo erg gehad dat ik geen make-up kon dragen. Nu draag ik het liefste wel make-up want zonder make-up zie ik er helemaal niet meer uit haha. Heb niet echt dikke bulten, maar gewoon veel oneffigheden, veel rode vlekjes ook. Hoever ben je met de provera? Ben benieuwd aankomende cyclus, het wordt tijd dat hier nog meer dames zwanger gaan worden!!
hey!! ik begin morgen pas met de provera, vorige ronde ben ik 5 dagen na mijn uitgangecho begonnen met de provera. toen ik toen weer ongi werd was de cyste nog 17mm en daar liep D. toen al over te zeiken dat het eigenlijk te groot was. ik begin nu een week na mijn uitgangecho en heb de 25e mijn evaluatiegesprek.. als het goed is word ik die dag ook ongi dus misschien dat van D. dan meteen de uitgangsecho wil doen. het word idd tijd dat hier weer eens iemand zwanger gaat worden,, en het liefste meteen allemaal meteen natuurlijk! @sammie, ben je al ongi geworden? liefs
Hoi hoi, Nijn ik spuit 75 eh. Morgen de tweede fm, ik hoop zo dat het eitje is doorgegroeid en dat ik indd de pregnyl meteen mag zetten. Want mocht hij nog niet groot genoeg zijn wordt het echt natte vinger werk, in dit ziekenhuis doen ze namelijk geen echo's in het weekend... Hmmm gewoon hopen dat ie morgen groot genoeg is dus! Thanks lieffie! Ik zou, als ik je verhaal zo hoor, gewoon thuis blijven en niet meer werken tot je bevalling meid. Steeds de onrust in je hoofd over wel/niet werken en de twijfel daarover is natuurlijk ook niet echt ontspannend. Maak gewoon lekker de keuze voor jezelf en gun het jezelf, je verdient het echt, en je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen, ziek is ziek. Dan kun je je vanaf nu gewoon puur richten op ontspanning en het laag houden van je bloeddruk zodat je strakjes in alle rust en gezondheid kunt bevallen Boefffie morgen dus aan de provera! Nou maar hopen dat uit de uitgangsecho straks zal blijken dat de cyste goed genoeg is gekrompen of beter gezegd zelfs weg zal zijn! Zodat je gewoon lekker snel weer aan de slag kunt met de puregon. Aan positiviteit ontbreekt het bij jou niet meid, en daar bewonder ik je echt om! Er komt een dag dat je ervoor beloond gaat worden let maar op ! Hoe is het met jou Sammie?? Al ongie?? Dikke kus
Hallo meiden, Ik ben nog niet ongi geworden. Ik vind het zo raar. Ik heb echt een paar dagen last gehad van ongi krampen tijdens het nemen van de primolut. Pijn in mijn onderrug, pijn in benen en in mijn onderbuik precies de pijn zoals ik ongesteld ben. Gisteren had ik steken in mijn lies. Heel de dag door. Ik maakte me zo een zorgen. Ik dacht morgen bel ik het ziekenhuis en ga ik een om echo eisen. Ik was namelijk bang dat het een cyste zou zijn. Vandaag voel ik weer niks en er is geen ongi te bekennen. Ik heb in mijn leven heel vaak aan de primolut gezeten,maar nog nooit zulke erge krampen gehad. Ik hoop gewoon dat ik snel ongi word en ik snel weer verder kan. Ik sta al 3 maanden stil. Nijn, ik zou ook gewoon heel rustig aan doen. Ziek is ziek zoals weegschaaltje al zei. Je bloeddruk is heel belangrijk tijdens de zwangerschap. Weegschaaltje, vervelend dat ze bij jou in het ziekenhuis in het weekend geen echo's doen. Ik denk dat een follikel van 14 mm wel doorgroeit. Meestal boven 12mm zijn ze dominant genoeg om door te groeien. Dit wordt dat een druk weekend voor jou hihi Boefff, Ik vind ook dat er snel weer iemand zwanger mag zijn hier. Ik denk dat het wel goed komt met ons allemaal hoor.
Sammie ik hoop echt voor je dat je snel ongesteld wordt meid, dan kun je vol goede moed weer door! Buikkrampen zijn altijd vervelend en pijnlijk, maar misschien is het wel een teken dat je ongie er wel binnenkort aan zit te komen? Lets hope so! Hier toch geen goed nieuws, ik ben net terug van de echo en wat bleek: wat vorige keer gezien is was geen actieve follikel helaas. Ze zei dat de vorm erg onregelmatig was (beetje hoekig) en het leek op een soort slappe zak en op iets wat nog van de vorige cyclus is. Ik ben door de teleurstelling vergeten erop door te vragen maar volgens mij is dat dan gewoon een cyste toch? Naja, i.i.g. is er dus eigenlijk helemaal nog geen echte activiteit geweest Ik moest de dosering ook ophogen. Ipv 75 eh, nu twee tikjes na 75 eh (dat is 1 tikje voor de 100 eh). Ik moet dan maandag weer terugkomen, ze vond dat waarwchijnlijk nog iets te vroeg maar dinsdag en woensdag ben ik voor mn werk weer op het hoofdkantoor en dus ver van mn woonplaats. De echo op donderdag pas inplannen vond ze dan weer te ver en dat durfde ze niet aan ivm de ophoging. Pfff ben echt wel teleurgesteld zeg en voel me ook weer even helemaal klote, bah... Ging er al helemaal vanuit dat dit een klusweekend zou worden, maar ben blij gemaakt met een dooie mus helaas Liefs, weegschaal
balen zeg weegschaaltje! het is dan idd een kleine cyste. was hij nu helemaal weg? hopelijk gaat het ophogen meer resultaat geven en mag je alsnog snel gaan klussen! liefs
Nee hij was niet weg, hij was er nog wel en zelfs iets gegroeid tov vorige keer, maar niet heel groot, ik geloof gemiddelde grootte van 19 mm. Hij was een beetje lastig op te meten want hij had een hele onregelmatige vorm met gekke hoeken en uitstulpingen.. Het is indd wel fijn dat ik mag ophogen en nu maar hopen dat het snel resultaat gaat opleveren.. Hoe is het met jou meis??
Ohh weegschaaltje ook al een cyste. Ze dachten bij mij dus ook dat het een follikel was terwijl het gewoon een cyste was. Balen zeg!! Je bent inderdaad blij gemaakt met een dooie mus. Hopen dat het tikje hoger wel iets laat groeien. En ik hoop voor je dat de cyste dan snel verdwijnt. Hier nog geen ongi te bekennen. Vreemd hoor. Meestal ben ik het 2 dagen na de laatste pil. Denk ik eindelijk verder te kunnen gaan, komt mijn ongi niet opdagen. Nou ik hoop maar dat tie alsnog snel komt.
@sammie; ben je al ongi geworden? Ik heb het ook 1 keer meegemaakt. Normaal werd ik van provera al ongi als ik nog met de kuur bezig was op dag 8 of 9, ik hoefde zelfs de kuur dan niet volledig af te maken omdat het meteen goed doorzette. Maar 1 keer werd ik maar niet ongesteld en had ook ontzettende pijn, vooral bij het zitten gaan, of als ik een ob in wilde doen (voor de zekerheid omdat we gingen zwemmen). Ik heb toen het ziekenhuis gebeld en mocht komen voor een echo. Ik had die keer wel een cyste wat dus mijn hormoonhuishouding wat ontregelt had, ik werd overigens wel naar anderhalve week ongesteld. Hopelijk heb jij geen cyste maar omdat je ook beschrijft zo buikpijn te hebben en ik herken het verhaal wel een beetje. Heb je voor de zekerheid wel een test gedaan? Succes meid en als je het niet vertrouwd morgen gewoon het ziekenhuis bellen. @weegschaaltje; wat balen dat het nog geen klusweekend is voor jou! Maar niet gevreesd, het is nog vroeg. De cyclus dat ik zwanger werd spoot ik tot cd 15 75eh en er gebeurde niets. Omdat ik alleen nog maar overstimulatie had gehad, mocht ik maar 1 tikje ophogen, dus 1 streepje na 75eh en moest om de dag naar het ziekenhuis. 2 Dagen later meende de gyn. iets te zien van 11 a 12mm maar was eigenlijk nog te klein om er iets van te kunnen zeggen. Ik mocht toen nog niet ophogen en moest op cd19 dus weer terug komen, en toen had ik 1 ei van 18mm Ik kon het toen echt niet geloven. Ik heb zelf toen voorgesteld om nog 1 dagje door te spuiten omdat ik zeker wilde dat het ei groot genoeg zou zijn, want bij ons hanteren ze 18mm als minimum. Op cd 20 was het ei 23mm en heb ik de pregnyl mogen spuiten en zie mijn banner! Ben daarom maar blij dat je maandag al terug mag komen, mijn ervaring is dat wanneer je gaat reageren en het echt ineens super snel kan gaan en overstimulatie wil je ook niet. Ik reageerde wel altijd pas iets later in de cyclus, misschien jij ook wel en mag je volgend weekend gewoon aan de klus! Ik snap dat het even een klap is, ik heb ook zoveel gehuild naar iedere klap weer toen wij nog bezig waren. Het is gewoon die onzekerheid en die spanning elke keer. Maar het gaan helemaal goed komen, deze cyclus krijg je gewoon een mooi ei! @boefff; hoe issie met jou? Hoe staat het met je huisje? Hopelijk heb je wat goede afleiding zodat het snel 25 april is en dan eens hopen op zo een mooie cyclus die wij toen samen hadden! Misschien kun je eens bloed laten prikken een week na je eisprong, omdat je temp. telkens zo schommelt, dan weet je toch weer iets meer. Succes meid! Hier gaat het rustig aan, ben bezig met de afwerking van de babykamer. We hadden een muursticker besteld om een donkere muur wat op te kleuren maar dat was een heel karwei om die op te hangen maar het is gelukt. Als dadelijk alles af is zal ik een keertje een foto posten, maar de klamboe verwachten we pas in mei dus dat duurt nog eventjes. Ik ga morgen met mijn werk bellen dat ik zo niet meer kan werken. Het gaat echt heel erg op en af. Als ik een slechte nacht heb gehad en ik ben moe dan is het nog erger. En de gedachte dat ik nu met mijn clienten weer in gesprek moet ga ik al niet trekken laat staan om het dan ook echt te doen.. Ben wel benieuwd wat ze ervan gaat zeggen, maar verwacht wel veel begrip en dat is wel fijn. Nog een fijne zondag allemaal!
hey!! we hebben niet veel meer gedaan, we zijn eigenlijk klaar met slopen van de grote slaapkamer. nu moeten de 2 andere slaapkamers nog maar die moeten nog helemaal leeggeruimd en uitgezocht worden door schoonmoeder.. dus weet nog niet wanneer ze daarmee klaar is.. daarna kunnen we die 2 kamers ook strippen en dan gaan we ook meteen weer opbouwen.. dit weekend hebben we wel gezinsuitbreiding gehad kon de berner sennen pup niet weerstaan haha dus ga over 3 weken ook iedere week op cursus. nog een week en 3 daagjes en dan is het alweer de 25e! leuk dat je al bijna klaar bent met je kamertje! ben er benieuwd naar het resultaat. hebben jullie ook al een naam? goed dat je gaat stoppen met werken want kan goed begrijpen dat je er helemaal niet met je hoofd bij bent. wanneer moet je weer naar het zh? liefs
@ Nijn, goed om te weten dat jij ook zoiets hebt gehad want ik werd gek van de onduidelijkheden. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik denk dus inderdaad dat ik ook een cyste heb en dat mijn hormonen door de war zijn. Ik ga straks naar het ziekenhuis bellen om te vragen of ik mag komen voor een echo. Ik heb nu alleen geen pijn meer. Maar de vorige keer voelde ik de cyste na een paar dagen ook niet meer maar zat tie er wel. Maar wanneer mocht je na die ene keer dan weer verder met spuiten? Verstandig van je dat je niet meer gaat werken. Het zijn ook toch nog maar een paar weken en je mag bovendien al je energie opsparen voor de laatste weekjes, de bevallen en voor na de bevalling. Ik weet nog dat toen ik zwanger was dat ik de laatste werken echt niet meer trok. Elke dag sleeptje ik mezelf met moeite naar mijn werk. @ Boeff, Als jij een cyste hebt dan word je toch wel gewoon netjes ongi na de ongi opwekkers? Ik ben nog steeds niet ongi en denk dat ik nog een cyste heb. Ik ga straks het ziekenhuis bellen en ben benieuwd wat ze gaan zeggen want ik wil zo graag weer verder!!!! Jij nog even en dan mag je hopelijk ook weer verder! @ weegschaaltje, vandaag de FM toch?? Ik ben erg benieuwd of er al wat te zien is!