Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

ik word idd altijd netjes ongi na de provera. ik denk misschien ook dat je een cyste hebt.. je had al een cyste en dan nog eens pregnyl spuiten kan ie ook nog van groeien helaas:( zou even bellen voor een echo, dat je wat zekerheid hebt!

liefs

2. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ben net terug gebeld door het ziekenhuis en ik mag morgen komen voor een echo. Ik hoop dat ik morgen wat meer duidelijkheid heb. Hoop dat het snel morgen is....

3. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve schatten,

Nijn bedankt voor je lieve reactie meid, je weet me altijd weer op te beuren en positieve energie te geven. Ik hoop heel erg dat het gaat zoals jij beschrijft! Ik vind het heel goed van je dat je je werk gaat inlichten over dat je het voor gezien houdt tot aan de bevalling. Neem je rust, je hebt het nodig en ook zeer zeker verdiend! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie babykamer over een paar weekjes. Wat voor muursticker is het trouwens? Met een afbeelding erop of met een tekst?? Ik vind dat ook altijd erg sjiek staan op een donkere muur :)

Sammie je gaat vast nog ongie worden hoor meid. Ik weet zeker dat het te maken heeft met een eventuele cyste die daar waarschijnlijk nu zit. Die houdt dan de hormonen in stand die ervoor zorgen dat je ongie maar niet doorbreekt. Het lichaam zit echt raar in elkaar en bij ons met PCOS zit ons lichaam al helemaal raar in elkaar. Geen enkele cyclus is hetzelfde, althans bij mij totaal niet. Hou nog even vol, het is i.i.g erg fijn dat je morgen mag komen voor een echo, dan kunnen ze weer even van binnen kijken hoe en wat! Hou ons op de hoogte he, succes!

Ikzelf vandaag fm gehad en het was inderdaad nog te vroeg eigenlijk nadat ik vrijdag de ophoging heb gehad. Er was nog niets te zien zoals verwacht. Wat wel te zien was is dat het BMS mooi doorgegroeid naar 7 mm, dus er is wel 'iets' gaande. De cyste was ietsje geslonken naar 12 mm dus die wordt gelukkig kleiner. Ik hoef pas aanstaande vrijdag terug te komen want qua eitjes was alles echt nog heel klein helaas. Tja, op naar vrijdag dus weer.... Ga me er weer naartoe slepen pffff....

En jij Boeffie trek jij het nog een beetje allemaal? Al dat wachten en wachten en alsmaar wachten... Ik word er soms echt een beetje moedeloos van daar ben ik heel eerlijk in. Ik bewonder jou positiviteit echt enorm, dat is zo'n goede eigenschap. Ik probeer naar buiten toe altijd te lachen en te doen alsof er niets aan de hand is, maar ondertussen ga ik kapot van binnen. Vooral als ik zwangere buiken en kinderwagens zie, en op de een of andere manier zie ik die aan de lopende band de laatste tijd!

xxx Weegschaal

4. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Weegschaaltje, wat fijn dat er in ieder geval iets gebeurd. BMS 7 mm dat belooft iets goeds! Ik hoop voor je dat je vrijdag wel een mooi groeiend eitje hebt.

Ik kan mezelf heel erg terug vinden in je verhaal hoe moeilijk je het hebt en dat het lijkt alsof iedereen zwanger wordt behalve wij. Ik heb van die momenten dan ik positief kan zijn maar ook momenten dat ik het gewoon echt niet meer zie zitten. Het is meer de onzekerheid dat slopend is. Gelukkig heb ik een lieve man die me steunt. Ik heb gelukkig ook een lief mooi dochtertje die mij weer opvrolijkt. Maar als je me vraagt of het minder pijnlijk is omdat ik al een dochter heb dan weet ik niet wat ik niet wat ik moet zeggen. Ik voel me soms zo schuldig om de gedachte dat ik een kindje heb maar toch loop te klagen, en dat ik blij moet zijn dat ik al moeder ben. Ik denk dat de verlangens even groot zijn of je nou wel of geen kindje hebt. Wat mij ook erg bezig houdt is het leeftijdsverschil van mijn dochter met haar hopelijk toekomstig broertje of zusje. Ze vraagt er nu zelf ook telkens naar omdat ze op de peuterspelzaal ziet dat iedereen een broertje of zusje heeft of pas heeft gekregen. Paar dagen terug zei ze ik wil ook een broertje of zusje krijgen, toen zei ik omdat we gelovig zijn dat ze het god moest vragen. Dat raakt met toch wel heel erg. Zo het is een heel verhaal geworden haha. Veel sterkte meis!

5. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; ohw wat leuk een pup! Dat geeft natuurlijk ook meteen een boost goeie energie :) en afleiding!!
    Ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest, die bloeddrukmeters daar kloppen ook niet echt zeg, ik schrok me rot, de bloeddruk was veel te hoog. Na een half uur aan die kast hebben ze hem toch maar zo gemeten en toen was die goed.. Beetje raar dat ik dus nog 2x in de week een half uur aan die monitor moet blijven hangen.. Maarja ik hou hem gelukkig thuis in de gaten en hier is die ook goed dus maak me nog geen zorgen.
    Daarna gesprek met de gyn. en hij adviseerde mij om niet meer te gaan werken als ik me dat meer rust kan geven. Mijn leidinggevende reageerde ook heel begripvol en het is eindelijk duidelijk, ik hoef niet meer te werken! Het geeft ook echt per direct al rust, net alsof er een grote last van mijn schouders valt. Nu hoef ik me alleen nog maar op de leuke dingen te gaan richten!! En dan blijft hopelijk alles nog een aantal weekjes goed gaan met mij en de kleine!!

@sammie; fijn dat je morgen mag komen!! De pijn werd bij mij na een paar dagen ook minder, toen werd ik dus ook ineens ongesteld.. Hopelijk geeft de echo morgen wat meer rust. Ik moest toen gewoon wachten tot mijn cyste weg was, hij was toen 8cm. Ik heb toen ong. 3 weken moeten wachten en moest daarna eerst weer een kuur provera. Hopelijk valt het bij jou allemaal mee. Ben benieuwd morgen, succes!!

@weegschaaltje; wat balen dat er nog niets te zien was vandaag aan eitjes. Maar het goeie nieuws is dat je BMS netjes reageerd en nogmaals, het kan ineens snel gaan!! Je hebt nog de tijd deze cyclus. Duimen op goed nieuws voor vrijdag! Dat gevoel dat iedereen om je heen zwanger is en jij niet, herken ik ook super goed. Ik zag ook overal dikke buiken om me heen en mijn schoonzus heb ik 9 maanden zwanger gezien wat ook moeilijk was op veel momenten! Als jij dadelijk zwanger bent ben je dat gevoel snel kwijt, en kun je zelf met je buikje gaan pronken.
    De sticker is een boom met 2 uiltjes en een vogelhuisje waar ook 2 uiltjes in zitten. Als we de klamboe en de lamp hebben dan zal ik foto's maken en hier posten.

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

@nijn,, de pup is idd super leuk alleen vannacht ben ik gaan beseffen waarom ik die heb gekocht.. ben helemaal ingestort.. heb heel de nacht liggen janken. zooo raar want ik huil eigenlijk nooit. heb gelijk de hele week vrij genomen want moet mezelf echt weer even bij elkaar gaan rapen.. pff:(

fijn dat je bloeddruk helemaal goed was en je nu ook niet meer hoeft te gaan werken! je hebt al genoeg zorgen!

@sammie, goed dat je gebeld hebt, hopelijk is er niks aan de hand en word je gewoon snel nog ongi!

@weegschaaltje, balen dat de eitjes nog niet gegroeid zijn maar een bms van 7mm betekend wel dat er iets aan het gebeuren is! misschien heb je vrijdag al gewoon een mooi groot ei:)

liefs

7. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lady's,

Ik hoop ook dat het dikkere BMS inderdaad betekent dat er wel iets staat te gebeuren en dat het nog gaat komen. Hebben jullie ooit weleens meegemaakt dat bijvoorbeeld het BMS wel dikker werd maar dat er verder geen eitje meegroeide omdat er een cyste zit? Ik ben daar een beetje bang voor namelijk... Maar ja, kan alleen afwachten dus ik zie het aanstaande vrijdag wel weer...

Sammie ik begrijp je wel goed hoor. Ik kan me voorstellen dat er gedacht wordt van joh je hebt al een dochter dat is in ieder geval iets en je bent daar alvast al mee gezegend.. Ik moet heeeeeeel eerlijk bekennen dat ik dat ook soms een beetje heb hoor, als ik iemand hoor die graag een tweede wil maar bij wie het nog niet lukt. Niet dat ik het dan voor diegene als 'makkelijker' bestempel hoor, absoluut niet. De wens is even groot denk ik, vooral als je altijd al hebt gedroomd van een groot gezin.. Maar ik kan er niets aan doen dat op zo'n moment weleens het gevoel komt van naja je hebt in ieder geval al 1 kindje, het zijn van moeder heb je tenminste al meegemaakt, het gevoel van ooit een baby in je buik te hebben gedragen,ervan bevallen en opvoeden, een mensje dat 'mama' tegen je zegt.. Maar als ik jou dan zo hoor, dan kan ik me goed in je verhaal inleven en me voorstellen dat je graag een groter gezin had gewild en dus broertjes/zusjes had gewenst voor je dochter. Vooral nu ze er ook naar vraagt, dat komt dan extra pijnlijk aan :( Ik moest bijna een traantje wegpinken toen ik las dat je tegen je dochter zei dat ze om een broertje of zusje kon vragen bij God. Dat is echt zo lief... Ik hoop echt dat we snel gezegend zullen worden, dan kunnen we alle pijnlijke momenten uit ons hoofd wissen.. Ik ben zelf ook gelovig en ik put daar heel veel kracht uit. Als ik dat niet had gehad dan was het allemaal nog een stuk moeilijk geweest voor me denk ik. In mijn cultuur is het namelijk ook nogal gebruikelijk dat er echt niet wordt geschroomd om naar je kinderwens te vragen.. Zo van, En? Nog geen kindjes op komst? Wil je nog niet? Slik je de pil? Net of ik het voor het zeggen heb, pffff ze moesten eens weten...

Naja genoeg geklaagd :) Het is overigens wel fijn om het hier even te kunnen spuwen want jullie maken allemaal hetzelfde mee... Boeffie voel je je alweer wat beter? Heeft het geholpen om even flink te huilen en jezelf te laten gaan? Geniet maar lekker van de nieuwe pup. Dieren kunnen zoveel liefde geven he, en hopelijk is de eerstvolgende gezinsuitbreiding van een beebje!! Ik hoop echt dat je je nu beter voelt... Soms is het gewoon even nodig, het is ook niet niks wat we allemaal meemaken.. Ookal staan we op de automatische piloot en ondergaan we alles, de behandelingen, de ziekenhuisbezoeken, de teleurstellingen en het verdriet gewoon alsof het erbij hoort, het is echt niet niks :(

Nijn dat klinkt leuk zeg die muursticker! Super fijn dat je leidinggevende zo begripvol heeft gereageerd! Wat moet dat nu heerlijk ontspannen voor je aanvoelen dat je geen verplichtingen meer hebt en geen twijfels en schuldgevoel over wel/niet werken. Geniet van de leuke dingen en neem je rust meid.. Nog 10 weekjesssss wat is het toch snel bij je gegaan :)

Kus

8. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Weegschaaltje, ik snap je volkomen. Het gevoel dat je hebt dat iemand met 1 kind al is gezegend. Dat is zeker weten zo. En als ik geen kind zou hebben dan zou ik precies hetzelfde als jij denken. Ik heb inderdaad alles al meegemaakt en weet hoe het voelt. Ik kreeg ook gewoon tranen toen ik je tekst las. Ik hoop zo erg voor jullie dat jullie het ook mogen meemaken. En juist omdat ik weet hoe mooi het is, wil ik dat zo graag nog eens meemaken en is de wens zooooo groot naar nog een kind. Iedereen die na mij bevallen is die hebben of al een kind, of ze zijn zwanger van een 2e of zelfs al een 3e kind. Ik gun het ze van harte maar als ik ze zie dan doet me dat vreselijk pijn als ze zeggen jij nog geen 2e want we waren tegelijk zwanger. Maar ik besef heel goed dat ik al gezegend ben met een kind en dat jullie het nog zwaarder hebben. Maar het feit dat je heel de MMM moet meemaken is ook heel zwaar. Elke maand hopen op een eisprong en daarna nog meer hopen op een zwangerschap in die oh zo zware wachtweken en dan de teleurstelling. Ik vind dit de zwaarste tijd van mijn leven die ik ooit heb meegemaakt. Ze zeggen dat als je het allemaal voorbij is en je eindelijk een kindje hebt dat je het dan bent vergeten, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik dit ooit vergeet, zo zwaar vind ik het.

9. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat is echt helemaal waar wat je zegt.. Het zijn inderdaad ook vooral de mensen om je heen die het allemaal nog een tikkeltje erger maken. Met hun vragen en met hun nieuwsgierigheid en hun aannames.. Net alsof wij het allemaal zelf voor het zeggen hebben en alsof je een zwangerschap gewoon in de winkel kunt kopen.. Dat doet dan extra pijn en dan voel je echt die steken in je hart omdat je zo onzeker bent of het ooit wel gaat lukken... Die angst is zo groot, dat ik me inderdaad ook niet kan voorstellen dat ik dit ooit zal vergeten wat jij ook zegt.. Ik zal me dit altijd blijven herinneren en hoe langer deze MMM duurt hoe dieper het zal gaan zitten..

En dan kijk je om je heen, en dan lijkt het alsof het anderen gewoon maar even komt aanwaaien.. Ik heb een stagiaire die ik begeleid op mijn werk, ze is jonger dan ik en had al 2 kindjes, een jongen en een meisje. Dat was genoeg voor haar en ze wilde totaal geen kinderen meer want haar gezinnetje was compleet. De jongste ging inmiddels ook naar school dus zij wilde nu ook wat voor zichzelf gaan doen en is weer de schoolbanken in gegaan (vandaar haar stage bij ons). Ze had na haar laatste kindje een spiraaltje laten plaatsen want ze wilde echttttttttt niet nog meer kinderen. Ineens werd ze steeds zieker en zieker en belandde zelfs in het ziekenhuis doordat ze was uitgedroogd. Daar bleek dat ze al 12 weken zwanger was, door het spiraaltje heen. En wat bleek nog meer: ze was niet zwanger van 1 kindje, maar van een tweeling! Haar hele zwangerschap heeft ze gehuild en is ze depressief geweest omdat het ongewenst was... Tja, en ik heb haar al die tijd moeten begeleiden en erover moeten praten met haar. Stiekem heb ik toen echt vaak gedacht van jeetje kijk, de 1 krijgt het ongepland en totaal ongewenst, en dan ook nog meteen een prachtige tweeling. En voor de ander is het de vurigste wens en die krijgt niks...

10. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; wat goed dat je deze week thuis blijft!! Het is ook niet niks allemaal wat je moet doorstaan en het moet er toch een keertje uitkomen! Ik ben zelf best wel een jankert dus heb tijdens het spuiten al heel veel moeten huilen maar ik heb zelf het idee dat het er nu nog aan het uitkomen is dat ik me een beetje depressief voel. Het is zo een heftige periode geweest wat echt veel impact heeft gehad, gewoon die onzekerheid waar je mee moet leven is zo slopend. Ik hoop dat je deze week een beetje opkrabbeld en dat je toch lekker kan genieten van jullie lieve pup.

@weegschaaltje; dat je BMS groeit is een goed teken! De gyn. zei altijd tegen mij dat dat een teken is dat je lichaam aan het werk is. Volgens mij kan die cyste daar niks meer in tegenhouden. Heel veel succes voor vrijdag, hopelijk kom je dan met blij nieuws!!

@sammie; vergeten doe je het zeker niet, het is net als wat ik naar boefff schrijf, ik heb het idee dat het er nu nog steeds aan het uitkomen is, want lijkt me sterk dat ik me alleen maar zo voel van die pillen, die versterken het misschien alleen wat meer. Maar zodra je dadelijk een positieve test in handen hebt, is het gelukkigste moment wat je nu maar wensen kan. Het is daarna nog steeds onzeker maar de eerste stap is dan gezet. En het klopt dat je dan eventjes deze periode vergeet maar het komt ook wel weer terug want het is een onderdeel van leven geworden wat je altijd mee zult dragen. Wij willen heel graag 2 kindjes maar ik zie er als een berg tegenop om weer de MMM in te moeten daarvoor. Ik wil daar nu ook nog niet aan denken en me richten op de leuke dingen die komen gaan! Ik hoop zo dat jullie mij snel mogen volgen!!

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden!

hier gaat het wel weer beter! het moest er idd toch een keertje uit gaan komen.. nu heb ik niet eens tijd meer om eraan te denken met de pup haha.

weegschaaltje, ik heb nog nooit dik bms gehad met een cyste.. en idd wat nijn zegt, als je bms dikker word dan staat er wat te gebeuren met je follikels. ik duim voor je dat er vrijdag een mooi eitje te zien is:)

@sammie, heel veel succes vandaag en ik hoop dat er niks aan de hand is en je gewoon mag beginnen!

liefs

12. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel lieve boefff en nijn, ik ben blij om dat te horen. Nu gewoon rustig even afwachten en iedere dag braaf de spuitjes zetten. Ik spuit nu 91,5 eh... Hebben jullie trouwens weleens meerdere eitjes gehad zonder dat het overstimulatie was? Dus 2 of 3 mooie follikels die allemaal meedoen voor de eisprong? Ik hoor dat zo vaak bij vrouwen en die maken dan natuurlijk ook veel meer kans op een zwangerschap.. Ik heb dat echt nog nooit gehad, mag al blij zijn als er 1tje doorzet :) Naja, ik hou jullie op de hoogte!!

Boefff ben echt blij om te lezen dat je alles eruit hebt gegooid en je je nu een stuk opgeluchter voelt. Goed zo!! Heeeeeel veel plezier toegewenst met je pup meis, heb je m al een naam gegeven?

Sammie hoe was je echo lieverd? Ben je al geweest??

Kus

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    de pup heet joey:D ga over 3 weken beginnen met de puppycursus, heb er nu al zin in:)

ik heb de eerste ronde 3 eitjes gehad, 1 van 16mm en 2 van 18mm maar alle andere waren ook al rond de 12mm dus mocht toen net op het nippertje de pregnyl zetten.. als ik had geweten wat ik nu allemaal weet had ik dat nooit gedaan want 2 weken daarna had ik super veel en grote cystes.. de laatste ronde had ik 2 eitjes, 1 van 19mm en 1 van 14mm.. die van 14mm is ook meegesprongen want de dag na de eisprong was hij nergens meer te bekennen:D

liefs

14. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuke naam Joey! Ik moet meteen denken aan Joey van Friends haha.. Ik hoop dat hij je veel plezier zal geven meis :) Wat goed dat je een puppycursus gaat doen zeg. Wat moet ik me daarbij precies voorstellen? Dat je hem allerlei dingen qua gedrag en regels gaat aanleren?? Ik vind het super cool van je! Want de meeste mensen nemen een huisdier zonder dat ze eigenlijk capabel zijn om er voor te zorgen..

Hey dat klinkt goed dat je steeds meerdere eitjes hebt! Het MOET één van de volgende keren dan toch wel raak zijn hoor! Het komt goed meis, er komt een dag dat de kansen benut gaan worden dat kan niet anders ;)

Liefs

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    puppycursus is eigenlijk meer voor de sociale ontwikkeling.. daar leren ze met andere honden omgaan. in de puppycursus moeten ze zit, af, blijf en volgen leren.. is super leuk. ik heb nog 2 andere honden daar heb ik dat ook mee gedaan:)

ik weet niet of het goed is dat ik meerdere eitjes heb,, want heb dat dus 2x gehad en allebeide keren bijna overstimulatie.. de laatste keer was trouwens ook echt overstimulatie toen heb ik 2 dagen moeten stoppen met de puregon.. laat mij maar 1 eitje hebben en de rest allemaal mooi klein, scheelt me ook weer in cystes:)

liefs

16. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Nou ik ben net geweest en er was niet echt veel bijzonders. Alles zag er rustig uit. Baarmoederslijmvlies was dik. Ze zag wel een slap zakje, waarschijnlijk is dat een cyste die gesprongen is. Omdat mijn baarmoederslijmvlies dik is moet eerst ongi worden om verder te kunnen met spuiten. Ik heb weer een kuurtje primolut meegekregen, nu eentje van 10 dagen en als ik ongi word mag ik meteen weer verder. Oh ja ze zag een inie minie follikel maar die was echt heel klein en stelde niks voor zei ze.

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    huh, wat raar zeg,, hoeveel dagen had je eerst primolut moeten slikken dan? jouw geduld word ook flink op de proef gesteld zeg. nou hopelijk word je alsnog snel ongi en hoef je je kuurtje niet eens af te maken!!

liefs

18. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Boef, wat leuk dat je er nog een puppy bij hebt. En je hebt al 2 puppy's, je heb hebt denk ik druk genoeg met het uitlaten van de hondjes.In ieder geval wel wat leuks om je op te richten! Ik las ook dat jij een huilbui hebt gehad. Gooi alles er maar uit hoor. Soms moet dat gewoon om je weer goed te kunnen voelen. Gelukkig voel je je nu al beter

Weegschaaltje, Je BMS groeit niet voor niks. Mijn baarmoeder was ook dik de vorige keer, ik had toen een cyste. Maar ik denk soms dat de gyn gewoon verkeerd heeft gemeten. Want wat ik altijd heb begrepen is dat je BMS groeit als er iets aan de gang is. Je spuit hormonen dus de follikel gaat vast wel groeien hoor.
    Wat een verhaal trouwens van de stagaire op je werk. Zo zie je maar, de een krijgt kinderen ongepland en de anders moet er heel veel moeite voor doen.
    Het gaat echt goed komen met ons hoor. We zijn nog jong en tegenwoordig zijn er genoeg behandlingen.

Nijn, Goed dat je bent gestopt met werken. En nu lekker genieten en heeeel rustig aan doen. Denk nu alleen nog maar aan de zwangerschap en aan de kleine die gaat komen. Ik ben ook erg benieuwd naar je kamertje.

19. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik had eerst een kuurtje van 7 dagen. 3 x maal daags 1 tablet. Ze denkt dus ook dat er een cyste was, maar die is wel gesprongen zei ze want ze zag er geen meer. Wel een slap zakje. En voor de rest zag alles er rustig uit. Als mijn baarmoederslijmvlies dun was geweest dan mocht ik gewoon beginnen met spuiten maar dat was niet zo dus ik moet echt ongi worden. Ik hoop daarom dat ik het snel word.

20. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boefff ja ik snap het helemaal lieverd. Al die eitjes klinkt hartstikke mooi maar als het steeds cystes worden dan zit je daar ook niet op te wachten.. Volgende keer dus gewoon 1 eitje voor jou en dan hopsa ook gewoon meteen zwanger! Het wordt weer eens tijd dat er hier wat HCG gestrooid gaat worden :D

Sammie: nouuuu weeeeeer aan de primolut dus sjonge jonge, balen! Maar meid, je weet nu in ieder geval hoe het er van binnen precies aan toe is en je kunt je weer richten op de volgende stappen. Ik hoop dat je met deze kuur primolut wel snel ongie gaat worden en dan kun jij ook weer verder.. Veel succes liefie!

xxx

Deel Deze Pagina