Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL

Boefff wat goed!!! Helemaal super zeg, nu kun je inderdaad je kansen optimaal benutten! Jouw omstandigheden zijn steeds heel goed, vaak meer dan 1 eitje, goed BMS... Alleen die stomme cystes die achteraf steeds achterblijven.. Dus als je die ideale omstandigheden door IUI nou NOG idealer kan maken is dat alleen maar mooi meegenomen! Ben blij dat er weer lekker schot in de zaak zit meid. Je kunt weer vooruit en verder :) En je kunt lekker meteen al aan de slag. Morgen is CD 3 dan voor jou toch? Dus morgen het eerste spuitje? Hoeveel eh puregon spuitte jij ook alweer? I.i.g. heeeeeel veel succes deze ronde en moge het dit keer raak zijn :D

xxx
    weegschaal

2. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Boefff, wat goed!! Weer wat nieuws met wat nieuwe hoop. Gelukkig zijn de cystes nu ook weg. Het is er dus helemaal clean. Hopen dat het met IUI snel raak mag zijn. Ik hoor best wel veel positieve verhalen erover. Ik ken 2 meiden in mijn omgeving die 2 jaar zwanger probeerden te worden. Bij allebei was er niks aan de hand alleen op één of ander manier werden ze niet zwanger. Beiden waren ze door IUI zwanger geworden. Hopen dat het bij ons ook zo mag zijn!

3. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @weegschaaltje; ik ben benieuwd naar je bloeduitslag, krijg je die snel? Doe je ook je temp. bijhouden? Erg spannend hoe deze cyclus gaat verlopen, maar ik hoop dat je goed nieuws mag brengen hier over een kleine 2 weekjes. Ik denk dat die bijwerkingen toch echt van de pregnyl zijn, kan rare dingen met je doen!

@boefff; goed nieuws meid! Fijn dat je iets nieuws hebt om naar uit te kijken! Moet je nu ook meer pregnyl gaan spuiten, 10000EH? De gyn. zei toen tegen mij dat die gebruikt worden voor iui en ivf etc. Wanneer ben je begonnen met de puregon en welke dosis spuit je nu? Fijn om weer bezig te kunnen zijn! Hopelijk ook voor jou de laatste keer zodat we nog eventjes samen zwanger mogen zijn!!

@sammie; hoever ben je met je kuurtje? Hopelijk kan ook jij weer snel gaan starten zodat hier wat zwangere dames bijkomen!!

4. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nijntje ik ga volgende week donderdag (is dan 9 dagen na eisprong) bloed prikken. Ik hoop dat ik de uitslag dan nog krijg voor het weekend, anders heeft het niet zo heel erg veel zin meer. Als ik de uitslag namelijk pas krijg na het weekend dan kan ik al bijna gaan testen... Ik ben ook heeeeeeel erg benieuwd, hopen op goed nieuws inderdaad, dank je wel lieverd!

Ja de bijwerkingen zijn 100% van de Pregnyl, want is precies begonnen de ochtend na de pregnylspuit en ik ben verder niet ziek ofzo. Vandaag voel ik me overigens niet misselijk meer, wel moe en beetje gevoelige boobies, thats it...

Oja dames ik heb nog een ander vraagje. Sinds een paar dagen heb ik ook last van vies ruikende afscheiding. Sorry voor de details maar ik heb dit echt nooit gehad. Wel heel veel afscheiding altijd al gehad maar nooit dat het ruikt, laat staan dat het vies ruikt. Ik vind het zo vreselijk :( Ik was me zovaak met water, iedere keer verschonen en andere onderbroek aan, meerdere malen op een dag ik word er gek van :( Heeft iemand van jullie dit weleens gehad? Het is maandag zo'n beetje begonnen. Zou het gewoon met de eisprong te maken kunne hebben? Ik heb ZO geen zin in de huisarts namelijk, pfff stom he...

xxx

5. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    weegschaaltje, dat vieze afscheiding heb ik dus na de eisprong. Vreselijk vind ik dat. Echt slierten komen eruit (sorry for the details)
    Dat gaat zo weer weg. Ik voelde me voor een paar dagen ook echt zwanger door de pregnyl. Gevoelige borsten, misselijk en zo. Ik dacht telkens hopelijk blijft het zo en ben ik zwanger, maar helaas.....

Ik neem vandaag de laatste pilletjes primolut in en dan is het wachten op mijn menstruatie. Ik maak me zo een zorgen, ik denk dan wat als ik dit keer weer niet ongi word. Ik kan dan namelijk ook niet verder.

6. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey sammieee, ja dan zal het misschien met de eisprong te maken hebben. Afscheiding heb ik altijd hoor, echt iedere dag en ik sta daar niet van te kijken, ik moet ook standaard inlegkruisjes dragen.. MAAR het stinkt nu gewoon bah, en dat is echt nieuw! Hoop echt dat het snel weg is want ik vind het echt ieuw..

Ja ik weet wat je bedoelt ja, je hoopt zo erg dat de symptomen gaan blijven... Je weet namelijk dat ze eerst door de Pregnyl komen maar je hoopt dat het richting je NOD-dag dan echt overgegaan is in je eigen symptomen van je eigen HCG... We gaan het echt nog meemaken meid, we moeten gewoon positief blijven, dat moet! :)

Je gaat deze keer vast ongie worden door de Primolut. Kan ook bijna niet anders, het is de tweede kuur nu dus die gaan strakjes zeker wel doorbreken let maar op! Dan kun je indd weer verder meid, ik hoop het zo voor je!

xxx

Weegschaal

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

ik ben stiekem gister al begonnen met spuiten:D moest gewoon weer beginnen op 75eh omdat ik de vorige keer na 3x 100eh overstimulatie had. ik mag weer ovitrelle gaan spuiten, deze staat gelijk aan pregnyl 10000.

@sammie, ik lees ook wel goede dingen over iui, hopelijk is het snel raak voor ons allebei!

@weegschaaltje, ik heb na de eisprong ook altijd ruikende afscheiding. ik vind dat ook echt verschrikkelijk. voel me dan toch niet heel lekker, maar goed, het hoort erbij..

liefs

8. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @weegschaaltje; waarom laat je 9 dagen na de eisprong bloed prikken? Mijn gyn. zei toen dat het vrij precies kwam en dat het echt een week na de eisprong moest. Als je het een week erna kan laten prikken heb je ook weer eerder de uitslag.. Maar goed, ieder ziekenhuis doet het misschien weer anders en wil je ook niet onzeker maken.
    Ik snap dat je heel onzeker wordt als je afscheiding vies ruikt, ik weet eigenlijk niet of ik dat gehad heb. Ik heb ook altijd wel wat meer afscheiding, maar weet niet of het na de eisprong anders rook, kan je hier niet mee helpen maar hou het even in de gaten, want als het niet over gaat zou ik het wel aankaarten bij de gyn. Mijn gyn. zei ooit dat ik meer afscheiding heb omdat ik zoveel follikels heb, dus is ook wel een pco kwaaltje.. Als je dadelijk zwanger bent gaat dat gewoon door, is ook weer een zwangerschapskwaaltje, maar zolang het niet vies ruikt hoef je je geen zorgen te maken dus hou het even in de gaten want je bent vatbaarder voor infecties door de hormonen en ook tijdens een zwangerschap.

@sammie; spannend, dan zou je binnen nu en een paar daagjes je ongi verwachten. Hopelijk zet het snel door en kun je eindelijk weer gaan beginnen, je hebt nu wel lang genoeg gewacht!

@boefff; goed dat je al begonnen bent, er zijn genoeg ziekenhuizen die CD2 hanteren als startdag en bij jou is het ook altijd wat later in de cyclus dat je reactie krijgt, toch? Laten we hopen op een mooie cyclus dit keer. In ieder geval erg fijn dat er geen sporen meer zijn van een cyste!! Ik hoop zo dat er in de maand mei weer wat goed nieuws komt hier!! Kan ik jullie straks in juni of juli mooi voorbereiden op een bevalling ;)... Ik zie er best tegenop, ben ook zo kleinzerig haha.

9. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Hoe is het hier?

weegschaaltje, hoe is het op het wachtbankje? Je wacht zeker vol spanning af. De laatste week vind ik meestal het zwaarst.

Nijn, hoe is het met jou? En met je bloeddruk? Voel je je al wat meer uitgerust?

Boefff, hoe is het met spuiten? Wanneer moet je voor FM?

Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Ik zit nu 3 dagen na mijn laatste pil primolut. Ik hoop zo erg dat ik ongesteld word. Ik zou dan niet weten hoe ik anders verder moet. Ik droom er zelfs over. Eergister zei ik in mijn slaap tegen mijn man, o mijn god ik ben ongesteld. Ik liep naar de wc en ging kijken, ik schrok ineens wakker op de wc. Ik was gewoon aan het dromen. Mijn man blij dacht dat het echt zo was. Ik zei nee, ik weet niet wat het was maar was gewoon aan het dromen.
    Ik begin me echt zorgen te maken. Ik word gek van de onzekerheid. Wat als ik weer niet ongesteld word.....? Hoe moet ik dan verder??

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

bij mij is alles goed, moet morgen voor mijn eerste fm:) zal nog wel weinig te zien zijn.

wat een onzekerheid zeg, ik hoop dat je snel ongi word! mocht je nou niet ongi worden zou je ook eens provera kunnen proberen. of anders een maandje aan de pil? hoe snel word je normaal ongi na de primolut?

liefs

11. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sammie; ben je al ongi geworden? Heb je ooit eerder primolut gebruikt? Bij ons in het ziekenhuis krijgen we provera, weet niet of dat misschien wel kan helpen voor je en anders idd. zoals boef zegt, even aan de pil. Wel balen want dan ben je weer een aantal weekjes verder. Hopelijk zet je ongi toch nog gewoon door meid!

@boefff; hoe was je FM gister?

@weegschaaltje; hoe issie meid, hou je het wachten nog een beetje vol?

Hier gaat het wel oke, heb vanmiddag weer controle. De bloeddruk is nog stabiel maar als ik teveel doe, zoals gister even de stad in geweest zit de onderdruk 's avonds toch weer boven de 90... Zo gek, rust doet echt zoveel.. Ben benieuwd vanmiddag, ook hoe de beeb nu ligt, weet niet in welke week ze niet meer gaan draaien, moet ik ook eens vragen.

12. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Nou ik ben gelukkig zondag ongesteld geworden!! Heb ook heel erg last van krampen gehad de 1e en 2e dag. Nu gaat het gelukkig weer. En ik kan in ieder geval weer verder met een nieuwe ronde!! Nu dus voor IUI.

Boeff, vandaag voor een FM toch? Veel succes! We gaan samen voor de IUI.

Nijn, dat door even iets doen meteen je bloeddruk kan stijgen. Dat gaat dan wel erg snel bij jou. Lijkt me best moeilijk om heel weinig te moeten doen. Ik ben iemand die niet stil kan zitten.
    Hoe is het verder met de babykamer? Is het al helemaal af?
    Volgens mij draait de baby vanaf 34/35 weken niet meer. Maar ik weet het niet zeker.

Weegschaaltje, hoe is het op het wachtbankje? Hou je nog een beetje vol?

13. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoiiiii lieve meiden,

Ik ging eerst even op de vorige pagina alle gemiste posts doorlezen en ik begon me al zorgen te maken sammie dat je maar niet ongesteld leek te worden. Maar ben blij om daarna alsnog te lezen dat je het dus zondag uiteindelijke wel geworden bent! Joepieeee!!! Gek he, hoe blij wij kunnen zijn met een menstruatie?! Iedereen gruwelt ervan maar voor ons is het weer een mijlpaal waardoor we weer verder kunnen met de volgende ronde.. Ik wens je echt onwijssss veel succes deze ronde meid! Lekker aan de IUI nu, ik hoop echt dat de eerste (echte) keer meteen raak mag zijn!

Boefff voor jou ook meid, als het goed is heb jij je eerste FM vandaag. Meestal is er op een eerste FM nog niets te zien maar het geeft wel altijd een geruststellend beeld of alles er normaal en rustig uit ziet en dan is het gewoon een kwestie van door blijven spuiten.. Jij gaat ook lekker aan de IUI deze keer dus dat is heel fijn! Je weet dan zeker dat je je kans optimaal aan het benutten bent, spannend joh! Ik hoop dat het een beetje snel gaat voor je en dat jij en sammie hier gauw met goed nieuws komen!

Nijn ik lees dat het rust nemen bij jou echt heel nauw luistert. Zodra je maar een beetje inspant stijgt je onderdruk dus, dat is wel vervelend zeg.. Maar aan de andere kant ben ik blij voor je dat je goed in de gaten gehouden wordt en dat je dit dus allemaal weet. Dan kun je erop inspelen en jezelf verplichten om rust te houden. Want stel dat je het niet door zou hebben, dan zou je gewoon doorgaan en doorgaan met alle gevolgen van dien.. Wat dat betreft is het echt heel goed dat het zoveel gecontroleerd wordt. Ik hoop dat je het een beetje volhoudt om je zo rustig mogelijk te houden meissie! Nog eventjes lieverd, het duurt nu niet lang meer... Over een paar weekjes ben je echt alles vergeten ;)

Hier gaat alles nog goed met mij. Er is op dit moment nog geen vroegtijdig bloedverlies te bekennen dus tot nu toe ben ik tevreden en is het fijn dat ik nog hoop kan hebben. Maar pffffff dat wachten duurt zo lang.. Ik hoef jullie natuurlijk niet uit te leggen hoe moeilijk het wachten is, jullie weten er alles van hier.. Over ruim een week is mijn NOD, op woensdag 9 mei. Maar ik denk dat ik maandag of dinsdag al een testje waag, zo ongeduldig als ik ben. Maar dan moet ik in de tussentijd natuurlijk niet al zijn begonnen met 'lekken' want dat weet je nooit bij mij..

Ik ga trouwens vandaag bloed prikken en niet donderdag pas. Ik ben inderdaad bang dat ik donderdag dan eventueel te laat ben. Vorige week woensdag was mijn eisprong ongeveer (naja, de pregnyl was maandag dus ik denk dat de eisprong woensdag moet zijn geweest, kan ook dinsdag natuurlijk). Een week later zou eigenlijk betekenen dat ik weer op woensdag (morgen dus) moet bloedprikken maar morgen kan ik helaas niet. Dan zit ik voor mijn werk op het hoofdkantoor 150 km verderop. Als ik vandaag, een dagje eerder, bloed prik is dat ook prima toch? Want misschien was de eisprong ook wel iets eerder, dan zit ik helemaal goed. Heb alleen een probleem als de eisprong iets later was, maar ja dat kan ik allemaal niet weten natuurlijk.. I.i.g ga ik strakjes in de middag naar t ziekenhuis en hoop dat ik dan snel de uitslag krijg. Ik hou jullie op de hoogte!

Kus
    Weegschaal

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

@sammie, hehe eindelijk ongesteld!! fijn dat je weer kunt beginnen! nu gaan we redelijk gelijk op:) we gaan ervoor deze ronde:D

@nijn, ben je gister op de koninginnemarkt geweest? ik kwam er na mijn fm langs rond 10 uur en toen was het al super druk. succes vanmiddag!

@weegschaaltje, goed dat je vandaag al bloed laat prikken, ben benieuwd naar de uitslag! fijn dat je nu iig geen bloed verliest dat scheelt al een hoop onzekerheid.. hopelijk heb je over een weekje een mooie positieve test:)

ik heb gister mijn fm gehad, was nog niets te zien dus moet nu 3 dagen door spuiten met 75eh en dan donderdag weer terug. is er dan niets te zien zullen we wel op gaan hogen. hopelijk snel de iui!!

liefs

15. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boefff hopelijk donderdag een of meer mooie eitjes te zien, en wat helemaal mooi zou zijn is als je nog dit weekend aan de klus zou kunnen! Ik duim voor je ! xxx

Gisteren heb ik bloed laten prikken en tot mijn verrassing kon ik vandaag al bellen voor de uitslag. Nou ik heb net dus gebeld (en dacht nog van het is natuurlijk veel te vroeg nu, kwart over 8 sochtends haha) maar nee hoor, hij was al binnen! Progesteronwaarde was 70. Is dat goed? Ik wist het namelijk niet zeker, had natuurlijk wel 2 eitjes deze keer, dus weet niet zo goed of dit voor 2 eitjes wel een goede waarde is. Ik had de secretaresse aan de lijn en zij wist het al helemaal niet dus ze zou de waarde even laten beoordelen door de gyn. En dan mag ik over een half uurtje terugbellen... Ben benieuwd!

xxx

16. Weegschaaltje84

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou heb dus even teruggebeld en de gyn had gezegd dat een waarde van 70 heel mooi en goed is. Gewoon rustig dit laatste weekje afwachten dus.... Nou ja rustig zal ik wel niet zijn :) Ik hoop zoooooo dat het bloedverlies en het gedoe weg blijft, kssssst blijf weg aub!

17. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sammie; wat fijn dat je ongi heeft doorgezet! En dit keer goed waken voor overstimulatie he, anders is het weer een verloren ronde en dat zou zonde zijn, je hebt zolang moeten wachten. Hoeveel puregon spuit je nu? Wanneer heb je FM? Met de bloeddruk kan het idd. snel gaan, daarom moet ik ook 2x per week op controle komen. Het kamertje is zo goed als af, mijn man moet het wandrekje nog ophangen, dan zal ik wat foto's maken en hier posten.

@boefff; ik ben eventjes naar de stad gegaan in de middag, maar lang lopen voelt ongemakkelijk, heb veel last van mijn bekken/banden, dus zijn gewoon lekker even op het terras gaan zitten en daarna gaan uiteten. Jij nog wat leuks gedaan met koninginnendag? Ik ben benieuwd morgen! Hopelijk is er al iets te zien.

@weegschaaltje; dan zijn er zeker 2 eitjes bij jou gesprongen meid! Mijn waarde was toen maar 32.6 en had gelezen dat hij boven de 32 moest zijn voor een goeie eisprong dus ik was toen kei bang dat ik geen goeie eisprong gehad had maar de gyn. zei later dat de waarde niet zo heel belangrijk is, als er maar progesteron is want die keer dat ik geen eisprong had was die 0. Maar volgens mij hanteren ze wel boven de 30 voor een goeie eisprong. Nog een weekje!! Spannend he! Wanneer begon toen jou bloedverlies? In ieder geval een goed teken dat er nog niets te zien is!

18. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

@weegschaaltje,, 70 is goed hoor!! nog een weekje en dan is je nod!! ik duim voor je!! en dat het gedoe maar weg blijft idd!!

@nijn, wij zijn met de honden eruit geweest op koninginnendag. ik verwacht dat er morgen ook nog niks te zien is maar je weet het maar nooit.
    ben benieuwd naar je fotos van het kamertje!!

liefs

19. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @boefff; hoe gaat het eigenlijk met de pup? Veel succes zo met de FM, ben benieuwd! Welke CD is het vandaag?

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

met de pup gaat het super:D het is echt een bandiet maar past zich heel goed aan.. goed ook super met de andere 2 honden.

hoe is je controle trouwens dinsdag gegaan??

ik heb net mijn fm gehad en je gaat dit echt niet geloven,, heb op cd10 met 75eh spuiten een eitje van 14mm en een van 12mm!! en mijn bms was gewoon 8mm!!!! ik stond echt met mijn mond vol tanden.. moet wel op gaan letten want er waren ook een paar eitjes rond de 10mm.. moet morgen meteen terug komen omdat hij overtimulatie wil voorkomen dus ben heel benieuwd, hopelijk dit weekend of begin volgende week de iui!! zou ook goed uitkomen want dan heeft mijn vriend de nacht anders moet ie een hele dag vrij vragen.

@sammie, ben je al aan het spuiten?
    @weeschaaltje, hou je het nog een beetje vol??

liefs

Deel Deze Pagina