Hormonen spuiten..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos36, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Twinklestar Ik lees dat je een (bijna) positieve ovutest hebt, wat spannend! Maar wel vreemd toch, als gisteren je eitjes nog maar 11 en 10,5 mm waren? Gaat het zo snel? Ik zou voor de zekerheid maar klussen ;)

Vanmorgen FM gehad...pfff...het was echt superdruk en was pas als 4e aan de beurt...duurde het ook nog bij iedereen ontzettend lang....ik hield het niet meer van de spanning.
    Omdat ik zelf mijn FM vervroegd heb naar vandaag (had eigenlijk morgen pas gepland staan, maar ik wil het nu beter opgevolgd hebben, is al vaker misgegaan), had de gyn volgens mij zoiets van...snel, snel, snel...je bent gisteren toch al hier geweest. Ze heeft niet eens mijn BMS gemeten, rechts snel gekeken, maar niets gemeten??? "Ja, we gaan maar meteen naar links, want daar moet iets gebeuren"...duhh, wat als rechts ook al 13mm of zo is? Maar goed...
    Links dus nu een follikel van 15mm, dus is gegroeid!!!!! Yeahhh!!!

Heb aangegeven dat ik deze ronde IUI wil, omdat links mijn eierstok veel te hoog ligt. Ik hoop met IUI een gedeelte van 'de reis' (hihi) te omzeilen en daardoor de weg voor de zaadjes wat korter te maken. Gyn vond het gelukkig een prima plan.

Nu wachten tot eitje links groot genoeg is (als alles volgens plan verloopt, want dat weet je ook maar nooit...)...en dan onze 1e IUI!!!!!!!!!

Duimen jullie mee :)

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    lange cyclussen zijn idd niet leuk nee, ik weet er alles van. ik ben allang blij dat ik nu enigszins weer een beetje een cyclus heb dmv provera.

liefs

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jaa goedzo zazu:D:D:D wat spannend,, wanneer moet je nu terug? en wat als er rechts dadelijk ook een groot ei zit? mag je dan ook nogsteeds iui? zie je wel,, dit word onze ronde:D

af en toe is het echt druk he met die fms, ik heb ook wel eens een stuk of 6 voor me:p maar soms zit je er maar met zn 2en.

liefs

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ zazu wat goed zeg 15mm:D nog even doorgroeien en dan iui1:D wat spannend en tuurlijk duimen we voor je;) ja snap er zelf ook niks meer van:( maar de vorige cyclus ging het ineens ook heel snel dus het zal wel goed zijn dan maar eerst morgen afwachten ik juich nog niet te vroeg:)

@ boefff nee leuk is het echt niet:( gelukkig heb je nu een beetje een cyclus die overstimulatie maakt het niet makkelijker

5. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had mevrouw B. vandaag...lief vrouwtje, maar zo'n warhoofd! Zij wordt volgens mij helemaal zenuwachtig als de wachtkamer vol zit...rent wat op en neer naar de balie, roept als de deur nog niet open is al 'volgende, volgende!'...haha...
    Heb nooit zo'n goed gevoel als zij de echo's doet, heeft ook helemaal geen verstand van echo-apparaten (zeker omdat links bij mij uitwendig gemeten moet worden) en computers....haha

6. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Boefff Ik hoop het, want ik heb het gevoel dat dit onze kansen toch iets vergroot...heb jij tijdens je laatste afspraak nog geinformeerd naar die samenlevingstest?

Liefs

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ zazu het zou natuurlijk wel kunnen hij is nog niet positief dus als hij morgen posi zal zijn dan springt hij binnen 48 uur dus dan zou hij eigenlijk groot genoeg moeten zijn toch;)

8. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Twinklestar En ze zeggen dat de Pregnyl nog een extra boost geeft!! Komt goed :)

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    mevrouw B. ik vind haar ook wel aardig maar idd ze komt behoorlijk zenuwachtig over als het druk is ja. zij heeft steeds echos bij mij gedaan toen er niks te zien was.

natuurlijk ben ik weer vergeten te vragen naar die samenlevingstest:S pff heb ik weer, heb wel mijn uitstrijkje gehad dus ik zit nu in spanning op de uitslag te wachten. als ik dadelijk op cd3 moet komen voor een echo dan ga ik het vragen:D hoop ik haha

liefs

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ zazu ben heel benieuwd zou mijn eerste pregnyl spuit worden want de vorige cyclus was mijn ei al weg:D

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff samenlevingtest heb ik ook nog niet gehad ga ik ook nog even om vragen

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    zetten jullie die spuit zelf? toen ik hem zag ben ik naar de huisarts gegaan om hem te laten zetten haha, vond hem toch behoorlijk groot:p

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff ik spuit de hormonen ook zelf dus ga de pregnyl ook zelf zetten ik weet nog heel goed dat ik zei spuiten ga ik zelf niet doen hoor dat mag de ha doen maar vind het ook zo,n gedoe om die elke da lastig te vallen ben normaal juist heel erg bang voor naalden dus heb mezelf na de eerste keer prikken wel even op de borst geklopt:p:D

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff is die spuit dan groter:( ik weet het namelijk niet is voor mij de eerste keer pregnyl

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    de hormonen spuit ik ook zelf, dat vind ik persoonlijk niks voorstellen maar de pregnyl,, hmmm had ik toch weinig zin in:p en mijn vriend die durft dat al helemaal niet anders had hij dat kunnen doen.

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jij spuit fostimon,, moet dat ook met zoon pen? of heb je gewoon spuitjes. ik spuit puregon met een pen en een heel dun kort naaldje maar pregnyl is gewoon echt een spuit met een dikkere langere naald.

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff dan heb ik het verkeerd begrepen:)

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    o dan moet het voor mij geen probleem zijn:D ik spuit gewoon echt met spuiten met injectie naalden dus dat moet goed komen;)

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja had het even op youtube opgezocht hoe jij moet spuiten maar dat is idd met een spuit. dan moet de pregnyl ook wel lukken ja;)

pff ik ga nu eindelijk maar eens beginnen met poetsen anders heb ik voor niks vrij genomen vandaag:p

liefs

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ boefff poetse;)

Deel Deze Pagina