Weegschaaltje, het streepje is duidelijk te zien hoor. En morgen is pas je NOD. Dus morgen is hij denk ik donkerder. Ik zou vanavond nog een keer testen. Misschien zit er dan meer HCG in je urine. En een digitale zou ik morgen of overmorgen doen.
Hey sammie ja ik hoop het echt! Ze zeggen dat een streep een streep is toch... Ik hoop dat de testjes de komende dagen donkerder worden, dan heb ik waarschijnlijk wat meer een gerust gevoel erover... Ik denk dat ik het beste morgenochtend weer kan testen, want ochtendurine is beter dan avondurine toch? Vooral bij mij want in de avond drink ik altijd best veel dus ben bang dat dat dan een vertekend beeld kan gaan geven. Ik zal indd een CB digital test kopen en die dan overmorgen uitvoeren, kijken wat die aangeeft Ps. Je vroeg me eerder naar symptomen. Eigenlijk niet heel veel, behalve dan de gevoelige borsten die zijn duidelijk aanwezig. Het is niet dat ik crepeer als ik ze aanraak, maar ik ben eenmaal niet heel kleinzerig. Verder heb ik me vanochtend ietwat misselijk gevoeld. Niet zodanig dat ik een overgeef-gevoel had ofzo, maar gewoon lichtelijk een vlaagje... Maar ja, kon ook gewoon komen doordat ik nog niet ontbeten had haha Hoe is het verder met jou lieffie? Morgen je eerste FM op cd 11. Is het bij jou weleens voorgekomen dat je op cd 11 al activiteit had in je eierstokken? Of is het tot nu toe altijd zo geweest dat er pas bij de 2e of 3e echo wat te zien was? Naja, als er uiteindelijk maar wat gebeurt toch.. Ik heb liever voor jou dat het wat langzamer groeit maar dat het wel gebeurt, dan dat het in 1 keer snel gaat en je ineens weer met overstimulatie zit, en de bijbehorende cystes etc... Het komt zeker goed meis!
Joepie! Dank je wel lieverd. Ik ga morgen zeker een digitale kopen, jullie hebben me overtuigd hihi.. Ik kan m, i.v.m. mn werk pas in de middagpauze kopen dus ik kan er dan pas overmorgen-ochtend mee testen. Misschien ook wel beter, dan ben ik 1 dag na de NOD en dan is de uitslag ook wat betrouwbaarder.. Hoe voel jij je nu? Zo na de IUI? Geen bijzonderheden op dit moment? Meis, wat hoop ik op een positieve test over 2 weken zeg!! Even rekenen hoor, als het goed is is 22 mei je NOD he?? Knuffel
ik voel me echt raar beetje een vervelend gevoel in mijn baarmoeder en eierstokken,, maar heb vanavond ergens mijn eisprong dus dat zal daar wel van komen ofzo.. 22 mei is mijn nod ja maar eigenlijk een dagje eerder al want normaal word ik altijd 13 dgn na mijn eisprong ongi. maar hou gewoon de 22e aan. liefs
Bij mij is meestal op dag 11 of 12 al een groot eitje en heb dan meestal op dag 14 de eisprong, de vorige ronde alleen niet, toen reageerde ik maar niet 75 eh, daarna moest 112,5 spuiten en dat was iets te veel en kreeg toen na een paar dagen al overstimulatie. Deze ronde ga ik dat goed in de gaten houden. Ik wil niet weer overstimulatie. Ik wil deze ronde goed benutten!! Ik heb al 3 maanden geen kans meer gehad.
Ahhh meissie, er is natuurlijk een flinke hoeveelheid topzaad heel diep in je baarmoeder ingebracht, dus alles is meteen op plaats van bestemming en dat voel je nu waarschijnlijk allemaal... En met de aankomende eisprong in zicht krijg je ook vaak krampjes van.. Even erdoorheen bijten en we gaan er gewoon van uit dat je deze keer niet 13 dagen dpo al ongi wordt he, je wordt het gewoon helemaal niet! Punt uit! xxx
Ons lichaam is maar een raar iets he, het kan ons zo voor de gek houden. De ene keer is het zo en de volgende keer weer heel anders! Maar indd meid, je kunt beter rustig aan doen en waken voor overstimulatie, want anders lig je weeeer stil en je hebt nu wel lang genoeg moeten wachten hoor.. Time voor action! Komt goed lieverd!
@weegschaaltje; gefeliciteerd meid, je bent gewoon hartstikke zwanger!! Nu even stoppen met die onzekerheid of het streepje niet te licht is want als je binnen de afleestijd een streepje krijgt maakt de kleur niet uit en hij is duidelijk positief, die van mij waren in het begin ook niet donkerder . Ik begrijp natuurlijk je onzekerheid heel goed, je wilt het zo graag en de angst dat het misgaat kun je ook niet onderdrukken, dat hoort er helaas bij.. Ik denk dat het heel goed is dat je lekker op vakantie gaat, lekker wat afleiding en als je dan terug komt mooi een echo laten plannen zodat jullie naar een hartje kunnen gaan kijken! Het komt nou gewoon helemaal goed meid. Heb je geen bloedverlies meer gehad? Waar gaat de reis naar toe? @sammie; ik ben benieuwd morgen, ik hoop voor jou dat er al iets te zien is, maar idd. CD11 is nog best vroeg, ik reageerde ook altijd pas later in de cyclus. Maar elke FM is weer even spannend toch.. Succes morgen! @boefff; wat fijn dat de IUI goed is gegaan!! En laat je mannetje maar lekker trots zijn, voor hun is het ook niet altijd makkelijk. Mijn mannetje was toen ook heel zenuwachtig voor de uitslag en was ook super blij dat deze goed was. Ik mag morgenmiddag weer terug naar het ziekenhuis, om half 2 weer even alles laten monitoren, hartje baby en mijn bloeddruk. Ik ben benieuwd, maar verwacht dat de medicatie opgehoogd gaat worden, thuis is die regelmatig ook wat hoger.. Mag je trouwens vanavond voor de zekerheid ook nog een keer gewoon klussen??
sammie & nijn succes vandaag! @nijn, volgens mij mogen we gewoon klussen hoor, alleen gaat dat dus niet. mijn vriend heeft avond/nachtdienst. als ik thuis kom van het werk is hij alweer weg dus ik moet vertrouwen op de iui deze keer. succes straks, hopelijk is alles goed!! liefs
@ Nijn: dank je wel lieverd! Je hebt echt helemaal gelijk, ik moet daar indd ook mee ophouden met die onzekerheid, want die onzekerheid is er natuurlijk altijd en die blijft ook, dus daar moet ik het niet zo van laten afhangen. Je hebt me weer even met de benen op de grond gezet thanks, haha soms heb ik dat nodig hoor!! Ik ga er gewoon van uit dat het deze keer wel gewoon goed gaat! Ik heb helemaal geen bloedverlies meer. Heb het dus enkel die ene avond en ochtend erna gehad, daarna helemaal clean en dat is tot nu toe nog steeds het geval. Vandaag is trouwens mijn officiele NOD en ik heb dus vanochtend uiteraard weer getest met de kruidvat 2v5. Die was gelukkig meteen goed positief. Positiever dan die van gisteren dus dat geeft me een heel goed gevoel Zou het dan echt gaan gebeuren? Ik kan het zowat niet geloven zeg!! Ik wens je heeeeeeeel veel succes vandaag in het ziekenhuis nijn! Ik hoop dat je bloeddruk gewoon in orde zal zijn! Maar als ze de medicatie moeten ophogen dan moet dat maar en dat is het voor een goed doel. De medicatie kan neem ik aan verder geen kwaad voor de kleine toch? Hou je lekker rustig en alles komt goed meis! Sammie jij ook onwijs veel succes met je FM vandaag! Ik denk aan je! Knuffel
@boefff; dan duimen dat de IUI goed zijn werk heeft gedaan!! Deed het geen zeer? Ik hoop zo dat jij next bent over 2 weekjes! Heb je getemp.? @weegschaaltje; Ik heb na een paar weken zwangerschap, volgens mij 8 weken ook een keer wat roze slijm gehad. Ik was ook gelijk bang, is helemaal niet gek en sommige vrouwen verliezen echt helder bloed omdat je baarmoeder zo goed doorbloed wordt kan er snel een adertje scheuren. Maar je kan er vanuit gaan dat dit niet zo een onzekere cyclus wordt dan de vorige keer want toen was het elke dag en zelfs daarin heeft jullie kleintje heel hard gevochten want toen hebben jullie al hartactiviteit gezien. Dit keer gaat het gewoon helemaal goed komen! Je bent gewoon zwanger meid! Wanneer ben je uitgeteld? Ik ben benieuwd vanmiddag. Deze medicatie kan geen kwaad voor de baby ik word er alleen zelf een beetje wazig/afwezig van en toen ik ermee begon voelde ik me echt een beetje depri.. Ik neem ze niet van harte maar ik weet waarvoor ik ze neem dus dat maakt alles goed. Misschien heb ik van ophogen wel helemaal geen last en is mijn lichaam er nu wel aan gewend. We zullen vanmiddag zien, hopelijk is de bloeddruk weer gewoon goed!
Klopt nijn, een vriendin van mij had zelfs een keer meegemaakt dat ze ineens nattigheid voelde en toen ze keek stroomde (ja letterlijk stroomde!) het bloed langs haar benen helemaal tot op haar enkels.. Ze had zoveel bloed verloren dat ze echt dacht aan een miskraan. Meteen naar het ziekenhuis en daar bleek het uiteindelijk na veel onderzoeken gewoon een onschuldige bloeding geweest te zijn. Babytje zat er gewoon en had een mooie hartactie en daar was niets mee aan de hand.. Naah, dus zo zie je maar weer indd! Ik hoop dat je bloeddruk gewoon goed blijft meid! Heeeeeeeeel veel succes vanmiddag met de metingen! Stel dat je toch opgehoogd wordt qua medicatie dan zal het waarschijnlijk niet het effect hebben als toen je er voor het eerst mee ging beginnen. Ik duim ervoor in ieder geval! Ps. Ik heb op internet mijn uitgerekende datum berekend en die komt uit op 16 januari Hahaha, maar direct toen ik die berekening zag dacht ik meteen van ohhh volgens mij loop ik nu iets te hard van stapel hahaha, om dat al te gaan berekenen terwijl mijn NOD-dag (vandaag) nog niet eens normaal voorbij is Kus
hey!! nee deed helemaal geen zeer, het heeft denk ik een half minuutje geduurd. ze doen gewoon de eendebek in en dan een dun slangetje in de baarmoeder en dan word de spuit leeggespoten. voelde een beetje als ongi krampjes. heb vanmorgen toevallig getemp en hij was 36,6 iets hoger als normaal dus ga het eens in de gaten houden wat er gaat gebeuren. @sammie hoe was je fm vandaag?? liefs
haha dat berekenen doe ik ook altijd, en dan ben ik nog niet eens zwanger je loopt niet hard van stapel hoor want je bent gewoon lekker zwanger liefs
Net voor een FM geweest en er was een follikel van 11 mm. De rest was allemaal kleiner dan 10. Ik moet 3 dagen hetzelfde spuiten en dan gaan we zaterdag weer kijken. Hopelijk is de follikel dan wel groot genoeg voor de IUI. Nijn, hopelijk is je bloeddruk weer gedaald. Veel succes in het ziekenhuis en laat ons weten hoe het is gegaan. Weegschaaltje, ik snap je onzekerheid heel goed hoor meid. Het liefst wil je heel zeker zijn en ervan genieten maar helaas zitten we niet zo in elkaar. Al die tegenslagen hebben toch invloed gehad. Maar probeer aub te genieten, je hebt nu geen bloed gelukkig en de testen worden steeds meer positief. Dus je bent gewoon goed zwanger!! Geniet ervan meid. En wees blij dat je op vakantie gaat, je hebt dan in ieder geval afleiding en als je terug komt dan zul je hopelijk een mooi hartslagje te zien krijgen. Boefff, je zit nu in die oh zo zware wachtweken. Ik hoop dat jij straks mag volgen en daarna ik!!! Zou toch zo mooi zijn!!
Hahaha ik bereken ook elke maand weer hoor wanneer ik uitgerekend zal zijn en dan heb ik nog niet eens mijn eisprong gehad. Jeetje wat willen we het al te graag he.
Hahahaha okeee dan ben ik dus niet de enige hihihi En weet je wat ik al helemaal triest vond van mezelf net? Haha niet lachen hoor, maar ik zat dus helemaal te bedenken van oja januari is hartje winter en dan ligt er waarschijnlijk weer allemaal sneeuw enzo. Stel dak moet bevallen en dat ik niet in het ziekenhuis kan komen door de gladheid ofzo, super erg!... Haha moet je eens kijken hoe ver ik al ben gegaan in mn fantasie!! Zo er zijn al 2 dagen van je wachtweken af meis, nog 11/12 dagen te gaan!!!! Ik tel gewoon lekker samen met je af... @ Sammie ik ben echt onwijs benieuwd hoe je FM gegaan is vandaag, ik hoop goed! Laat het hier gauw weten aub, knuffel! Liefs
Nou weegschaaltje ik ben niet eens zwanger en ik weet al hoe ik de babykamer ga inrichten. Namen hebben we ook al. Heb alles al in mijn hoofd ingepland. We hebben een eengezinswoning gekocht, dus genoeg plek voor een gezinsuitbreiding hier. Hopelijk komt het snel..... Het is ook niet leuk als er teveel leeftijdsverschil is. Gisteren gingen we op kraamvisite en wat vond mijn dochter de kleine leuk. Ze keek er helemaal verliefd naar. Gaf de baby heel de tijd kusjes en wilde hem op schoot. Ik kreeg toen wel weer pijn in mijn hart. Ik wil haar zo graag een broertje of zusje geven.
Heyyy meis!! Hoe was je FM gegaan? Of ben je nog niet geweest?? Ja ik herken heeeel goed wat je zegt hoor, ik heb ook al van alles bedacht nog voooooor ik uberhaupt met de puregon behandelingen ging beginnen. Welke kinderwagen ik wil, waar de box in de woonkamer wordt gezet, van welke kamer we de babykamer gaan maken, namen heb ik ook al druk over zitten denken etc etc... Ik denk eigenlijk ook dat het heel menselijk en normaal is hoor.. Wij dromen nu eenmaal graag Maar meissie, het broertje of zusje voor jouw dochter gaat echt nog komen! Daar moet je echt vertrouwen op hebben, het is je al een keer eerder gelukt dus de volgende keer zal gewoon een kwestie van geduld en een lange adem zijn. Het gaat voor je gevoel natuurlijk veel te langzaam maar heb vertrouwen en sta er positief in, voor je het weet is het dan ineens zover! Kus