Het meiden, even vanaf mijn telefoon. Tempo wAs vanmorgen weer gestegen maar heb niet getest. Dat doe ik morgen als de temp nog hoog is. ik kan helemaal niet tegen die onzekerheid en al helemaal niet tegen die vage lijntjes. Vind het wel knap dat ik niet getest heb Haha. @nijn, heftig zeg dat je zo reageert op die ophoging, hopelijk heb je dit bij het andere medicijn niet!
vervelend het die stomme vage lijntjes. kan het niet van de pregnyl nog zijn geweest? of had je al van te voren een paar keer getest om te kijken of het uit je lichaam was? ik heb nog nooi een vaag lijntje gehad. maar zal voor mij deze ronde mischien ook wel anders zijn met de pregnyl. nou meid ik hoop dat je gewoon lekker zwanger bent en die vage lijntje omzet in een dikke streep wel moet ik zeggen dat ik heel vaak een mooie temp heb gehad maar het nooit raaak was, maar dit verschilt denk ik ook per persoon. bij mij zakte de temp pas toen ik al 2 dagen ongie was. op de dag van mijn ongie ging hij zelfs nog omhoog.. dus ik gebruik de temp alleen eigenlijk om te zien of mijn eisprong is geweest van mijn gyn mag ik eigenlijk niet tempen, omdat zij vind dat het niet betrouwbaar is. maar ik heb tot nu toe goed kunnen zien wanneer ei. ( heb er maar 2 gehad maar toch ) het klopte wel. ik ga hard voor je duimen op een mooie test!
@ennasil; nu het gevreesde wachtbankje op, altijd weer spannend he! Ik heb het niet vaak meegemaakt aangezien bij mij het probleem echt bij de eisprong lag die niet op te wekken was maar die keer dat ik er dan eindelijk op mocht werd ik er helemaal gek van! Volgens mij moet pregnyl na ong. 10 dagen zeker uit je lichaam zijn dus als je 2 dagen voor je nod zou testen kan dat geen pregnyl meer zijn. Ik zou persoonlijk geen testen gaan verspillen om te kijken of de pregnyl al uit je lichaam is.. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten, ik zou de testen liever bewaren om er ook goed nieuws mee te krijgen hihi. We gaan voor je duimen! @boefff; wat knap dat je niet hebt getest, zeker na de onzekerheid van gister! Je houd het wel spannend, ik kijk echt 's ochtends meteen of er al bericht van jou is haha. Hopelijk morgen eindelijk eens goed nieuws, het heeft nou wel lang genoeg geduurd!! Hier gaat het weer wat beter al is dit medicijn ook niet zonder bijwerkingen maar voel me niet meer zo neerslachtig als gister. De droge mond is weg, voel me wel wat licht in mijn hoofd maar niet meer zo afwezig als dat ik van die andere had. Enige waar ik nu gek van wordt is dat ik constant kippenvel op mijn hoofd krijg, echt van die hele rare rillingen over mijn hoofdhuid. Het schijnt een normale bijwerking te zijn dus die nemen we maar voor lief. Liever dit gevoel dan wat ik gister had!! Mijn bloeddruk was vanochtend echt heel laag, maar net weer te hoog. Mijn lichaam zal wel even tijd nodig hebben om aan de omslag te wennen en anders deze medicijnen maar ophogen morgen.
ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. kan ook een beetje het weer zijn wat je ook een beetje beroerd maakt. volgende week geven ze 27 graden en mist op dan zal het wel heel erg benauwd worden. dat kippenvel hoor ik vaker dat medicijnen dat veroorzaken. beetje griep gevoel. p.s heb gelukkig dipsticks van zwanger enkids gekocht, 10 voor 6,95 dus valt gelukkig mee. ik gebruik er denk ik maar 3 van. maar ik kan natuurlijk ook geduldig afwachten. ik kijk volgende week gewoon even wat mijn gevoel zegt ga nu lekker soepje eten en buiten zitten.
hey meiden, helaas mag ik weer geen goed nieuws komen brengen. ik voelde gisteravond al ongikrampjes en vanmorgen was mijn temp al flink gedaald. eenmaal op het toilet aangekomen was ik al ongi geworden.. wel weer precies mooi op 13dpo had het wel aan zien komen. had gister wel flink pijn van mijn cystes dus vrees dat er weer een paar joekels tussen zitten. woensdag de uitgangsecho en dan weer een weekje of 3 niks helaas liefs
Neeee, meid toch! Wat een stom kutnieuws, had echt zo gehoopt dat dit jou ronde zou zijn. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, baal echt met je mee!!
Boefff wat jammer nou!!!!! Ik hoopte zo erg voor je het deze ronde raak zou zijn. Hopelijk heb je nu geen cyste en kun je meteen weer verder. Nijn, wat vervelend van de bijwerkingen van de medicijnen. Door de zwangerschap heb je al last van je hormonen en dan wordt het ook nog eens versterkt door de pillen. Nog een paar weekjes, je bent er bijna. Probeer in ieder geval al je rust te nemen. Je zult straks al je energie nodig hebben. Ennasil, we zitten nu samen op het wachtbankje spannend hoor! Ik heb gisteren de IUI gehad. Ze hebben 177 miljoen zaadcellen erin gespoten. Aardig wat dus. Heb daarna heel de dag een vreemd gevoel in mijn onderbuik gehad. Ik heb ook duidelijk mijn eisprong gevoeld. Nu is mijn buik weer rustig en beginnen de lange wachtweken. Nijn je vroeg nog of 16,5 mm wel groot genoeg was om pregnyl te spuiten. Nou ik had dus ook in het ziekenhuis gezegd dat ik nog een dagje door wilde spuiten omdat ik ook zoiets had van hij mag nog wel doorgroeien en rijper voordat ik de pregnyl spuit. Maar de gyn zei dat vanaf 16 mm de pregnyl gespoten kan worden, dat dit hun beleid is en dat hij nog wel doorgroeit door de pregnyl. Dit heb ik maar van haar aangenomen en de pregnyl gespoten. Hopen dat het gewoon gelukt is deze maand.
@ boeff wat jammer hopelijk volgende ronde meer geluk! hier mijn temp vandaag weer 36,7 vrijdag en zaterdag was hij 36,5 en zondag en vandaag 36,7. zou dan toch de ei geweest zijn? dan is hij wel te vroeg gesprongen. maakt opzich niks uit hoor want we hebben geklust. gisteren de hele dag een rare buik gehad. beetje borrelend en veel plassen. zou dat van de pregnyl komen? en vanochtend toen ik wakker werd had ik pijn bij mijn baarmoeder. het leek net of ik ongie moest worden werd er even misselijk bij en kreeg het in mijn rug. en dat heb ik altijd als ik ongie word die hevige kramp. ben even naar de wc geweest en nu is het zo goed als over. over cystes betreft. mijn gyn zegt dat als je puregon gebruikt de kans op cystes heel minimaal is. ik had de vorige ronde ook een cyste maar die was gekomen door de clomid. ze doen bij mij volgens mij geen uitgangsecho. heb ik ze niet over gehoord. wat dat betreft is mijn ziekenhuis te makkelijk hoor. maarja ik heb het helaas niet voor het zeggen. ik hoop gewoon dat ik lekker zwanger ben deze ronde en dan zeg ik het zh vaarwel
Ennasil, wat jij beschrijft over het gevoel in je buik, dat ik heb ik ook gehad. Volgens mij is dat je eisprong, want de dag erna is het weg. Misselijk was ik ook. Vooral 's ochtends. Ik leek wel zwanger. Nu hopen dat ik dat straks ook echt ben!!!
ik weet het nog steeds niet helemaal wanneer ei gehad. als ik mijn temp moet geloven is dat vrijdag of zaterdag geweest. zit weleens een dag tussen voordat de temp omhoog gaat. het kan dus zijn dat mijn ei bijvoorbeel alv oor de injectie is gesprongen. of het kan zijn dat mijn lichaam al heel veel lh had aangemaakt dat het eitje al op springen stond en de pregnyl dus buiten boort viel. of het is wel netjes bij de 36 uur geprongen. dat zou dan dus gisterenavond rond de klok van 11 zijn geweest. die kramp van vanmorge dan zou het 47 uur later zijn geweest. grr.. vind het zo irri dat ik het niet weet haha. ik ben bang dat ik maar gewoon moet afwachten en vanavond nog 1 keer gemeeschap en het dan voor gezien hou tot de ongie.
sjonge sammie, 177 miljoen!!! dacht ik dat 38 miljoen al veel was haha,, je zou toch denken dat er daar toch echt wel iig 1 bij zit die het lukt je eitje te bevruchten! ik ga weer voor je duimen! ik heb zoiezo weer een cyste, en denk deze keer meerdere, voel ze duidelijk zitten dus ik kan me er al op vorbereiden dat ik woensdag te horen krijg dat ik weer een cyclus over moet slaan. liefs
hmnn dan vraag ik me af hoe het bij mij gaat als ik ooit nog iui moet. mijn man heeft zon 100 a 200 miljoen zaadcellen waarvan de hleft na 24 uur nog leeft. en volgens mij daarvan de helft goed genoeg is. snap er allemaal niks van. maar ik hoop dat het deze ronde gewoon raak is.
@sammie; spannend weer! Hopelijk is je eitje door de pregnyl nog wat gegroeid idd. en dan zijn er zwemmertjes genoeg want je hebt er toch echt maar 1tje nodig Ik ga voor je duimen meid! @ennasil; tja helaas kun je niet in je lichaam kijken he haha. Nu is het verschrikkelijke wachten begonnen! Probeer wat afleiding te zoeken en dan hopen dat aankomende 2 weken snel voorbij zijn!! Dan ben ik ook weer een mijlpaal verder. Met 37 weken mag de beeb officieel geboren worden @boefff; wat balen van die cystes! Hopelijk gebeurd er een wonder en mag je woensdag gewoon verder maar helaas ben jij onderhand ervaringsdeskundige in het krijgen van cystes. Ik baal echt ontzettend voor je! Hier gaat het wel weer oke. Ik voel me heel anders door de andere medicijnen, weer het andere uiterste eigenlijk, voel me nogal hyper en zoals je aan de tijd van mijn bericht kan zien was ik al vroeg wakker. Ik heb afgelopen nacht maar 4 uurtjes kunnen slapen, om 5 uur was ik klaar wakker. Hopelijk is dat deze nacht anders want verveel me anders dood in bed haha. Maar liever hyper dan zo neerslachtig! Vandaag heb ik controle gehad in het ziekenhuis en mijn bloeddruk was prima Donderdag mag ik weer terug komen.
dit gaan jullie niet geloven (ik geloof het zelf ook nog niet) IK HEB GEEN CYSTES ik mag gewoon weer beginnen met spuiten!! ik snap er echt niks van, maar ben wel echt super super blij!!! heeft dat duimen toch geholpen nijn ik had vandaag van D. hij maakte de echo en ik zag niks:S dus ik zeg tegen hem: wat is dit nou??? kijkt ie me zo raar aan en vraagt hoezo? ik zeg: WAAR ZIJN DE CYSTES haha ja die zijn er deze keer niet hahaha ik wist niet meer wat ik moest zeggen.. maandag heb ik dus alweer mijn eerste fm, spannend!! @sammie, hoe is het op het wachtbankje? liefs
hier een testje gedaan. de pregnyl zit er dus nog in. had lichtposi testje maar wel duidelijk zichtbaar 2 de streepje. zaterdag ochtend de pregnyl gehad. dus dag 5 vandaag. hoelang duurde het bij jullie voordat het uit je lichaam was?
He boeff.. wat een goed nieuws zeg.. Ben blij voor je Hier nu op 't verschrikkelijke wachtbankje.. Maar gauw de zon weer in, afleiding
Boeff, wat goed!!!! Geen cystes!!! Super!!!! Gelukkig weer meteen een nieuwe ronde voor jou dus. Ben je toch weer een beetje bezig. Wanneer moet je voor een fm??? Nijn, hoe is het met je nu? Trek je het nog een beetje met dit weer. Voor ons is het leuk dit voor maar volgens mij voor jou minder. Hoe is het met de medicijnen en de bijwerkingen ervan? Ik zit nog vrij rustig op het wachtbankje. De eerste week gaat het wel maar de 2e week van de wachtweken dan word ik ongeduldig. Ik voel nu niks bijzonders maar volgens mij voel je pas wat paar dagen voor nod of niet?? Wanneer kun je eigenlijk iets voelen??
hihi ik voel dus ook niks zoals ik heb gelezen kun je de innesteling voelen maar de meeste voelen dat niet. na de innesteling zo rond dag 8 of 9 ga je pas het hormoon aanmaken . en dan kan je pas wat voelen ik moet zeggen dat ik nu al aardig ongeduldig ben hoor. kom dat ik niks om handen heb .. maar stiekum weet ik al dat het niet raak is gek he dat is gewoon een gevoel. ik hoop dat ik ongelijk heb maar ik probeer mezelf toch een beetje te beschermen.
@boefff; ooohw wat een super nieuws!! Ik ben echt super blij voor je! Toch nog een kans om samen zwanger te mogen zijn, ik hoop het zo! Ik ga nogmaals heel hard voor je duimen @ennasil; ik heb nooit getest na de pregnyl, snap eigenlijk de meerwaarde daar niet zo van.. Er is tegen mij gezegd en dat staat volgens mij ook in de bijsluiter dat het na 10 dagen zeker uit je lichaam is dus ik zou voor die 10 dagen niet testen want als die positief is, is het dus pregnyl.. @sammie; met mij gaat het een stuk beter nu met deze medicijnen, ik mag morgen weer op controle komen dus hopelijk blijft mijn bloeddruk nu een tijdje stabiel! Ik heb liever dit weer dan regen, al merk ik wel dat alles wat zwaarder wordt als het zo heet is. Ik heb het geluk dat ik nog niet echt vocht vasthou anders is heet weer helemaal een ramp, ik kan er tot nu toe wel van genieten eigenlijk, ben een echt zonmens (als ik niet teveel hoef te doen dan haha) Ik voelde voor mijn nod eigenlijk niks alleen maar zenuwen haha. Eerste signaal waar ik last van kreeg was diarree en ik had het gevoel alsof ik gewoon ongi werd. De echte zwangerschapskwaaltjes kwamen echt pas na 7 weken. Wanneer kun je testen? Ik ben benieuwd of onze meid al aan het indalen is, heb steeds vaker pijnlijke steken helemaal onder in mijn buik en vooral dan de blaas.. Mijn gyn. zei de vorige controle dat het kan vanaf 34 weken en dat ze graag willen zien dat het kindje met 38 weken volledig is ingedaald. Dinsdag zie ik hem weer dus dan zal hij er wel weer na kijken want hij maakt echt iedere controle even snel een echo..