Nijn, jeetje in het ziekenhuis al. Hopelijk gaat de vergiftiging zich niet verder ontwikkelen. Maar in het ziekenhuis kunnen ze dat allemaal goed bijhouden. Dus komt helemaal goed. Hopelijk heb je een goede bevalling en houd ons op de hoogte. Boeff, voor jou alweer bijna de iui!! 16 mm, gaat weer lekker snel!! Nu hopen dat je over iets dan meer dan 2 weken een mooie test heb!! Ennasil, weet je zeker dat je ongi eraan begint te komen? Is er echt geen hoop meer? Wanneer ga je op vakantie? En anders gewoon lekker na je vakantie weer verder met een nieuwe ronde. Hoeveel rondes heb je nu gehad? Ik mocht na de 5e ronde iui doen omdat het op de natuurlijke manier maar niet wilde lukken. Het zaad was overigens wel gewoon goed.
Lien, dank je!!! Hopen dat het blijft plakken!! Hoe is het met jou? Hoe ver ben je met de pil? Ik hoop dat je gauw verder mag.
Lieve meiden, I am back! Ik zie dat er veel is gekletst dus ik ga zo eerst even een paar paginas terug lezen om alles in te halen haha. Met mij gaat het goed dames, ik voel me eigenlijk prima en heb vrijwel geen last van symptomen. Ik hoop dus maar dat allee goed zit daarbinnen! De echo komt steeds dichterbij, aanstaande dinsdag om half 11, the moment of truth! Maandag komt MvM langs dus daarmee ben ik de maandag dan in ieder geval ook weer even zoet.. Thailand was heerlijk! Kan niet anders zeggen, het land is mooi, de mensen zijn uber vriendelijk, heerlijk gegeten en genoten van het mooie weer.. Ben wel helemaal kapot terug gekomen. Stiekem toch veel kilometers gelopen en het vele reizen was ook super vermoeiend. Maar de herinneringen zijn geweldig! Dat bloedverlies wat ik had na het vrijen, en waar ik hier in paniek over vertelde, was gelukkig eenmalig. Helemaal schoon daarna en sindsdien ook gebleven. Ondanks dat ik me verder prima voel hou ik me vast aan dat er deze keer geen bloedverlies is en dat is hetgeen me goede hoop geeft.. Nou ladys ik ga even teruglezen nu!!! Kus
@Sammie: had je al ergens last van qua symptomen? Ja duimen voor een plakbeeb! Ik heb afgelopen donderdag mijn laatste pil geslikt. Heb maandag uitgangsecho en uitslag van bloedonderzoeken. Maar ongi komt nog niet echt op gang, had al spotting, en is wel wat erger geworden maar nog niet als een normale ongi zeg maar. Ik snap er niet veel van eigenlijk, dus ik ga maar eens tempen. Maar hopelijk maandag meer duidelijkheid. Ik wil in elk geval voorlopig geen hormonen meer, ik ben het een beetje zat, ben te bang voor overstimulatie. En ik wil mijn lijf wat rust geven qua hormonen. Dus hopelijk gewoon IUI zonder hormonen. @Nijn: spannend! Goed dat ze je zo in de gaten houden, sterkte!
Oh my goddddd Sammiieeeeeeeeeeee ZWANGER!!! Van harte wijffie, ik heb echt voor je gebeden en geloof het of niet: maar had deze keer sowieso echt een voorgevoel bij jou dat het nu raak zou zijn! Joepie ik ben zo enorm blij voor je! Een donkerder wordende test betekent gewoon echt dat het van je eigen hcg is, want pregnyl wordt alleen minder en nooit meer! Het is dus echt gewoon gelukt! Hopelijk een plakbeebje voor ons beiden, dat zou wel erg leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn. En dan boefff er ook binnenkort bij, dat zou super zijn! Want boeff ik zie namelijk dat jij ook op de goede weg bent zeg! Wauw al snel weer een goede kans in zicht! Mooi dominant wordend eitje en een mooi BMS, super! Waarschijnlijk binnen enkele daagjes de IUI meissie, zet m op en hopelijk snel positief nieuws! Het is je ZO gegund meid echt waar, ook voor jou heb ik gebeden en ik hoop dat het verhoord gaat worden.. Ohhhh nijn ik schrok van jouw berichtje!!!! Had even niet verwacht om te lezen dat het ineens boem zo super snel zou gaan! Lieverd hou je rustig en probeer te ontspannen, je bent in het ziekenhuis en dus in hele goede handen. Ze houden je voortdurend in de gaten dus als de kleine meid gehaald moet worden dan zijn ze daar als de kippen bij.. Maak je geen zorgen, alles komt goed!!! Heeeeeeel spannend dus, je kunt al heel snel mama zijn meis! Veel sterkte en succes en hou ons op de hoogte aub! Liefs Weegschaal
hey!! wat fijn dat je toch lekker van je vakantie hebt kunnen geniet en dat het bloedverlies maar eenmalig was! heb je ook een voorgevoel wanneer het bij mij gaat lukken? morgen weet ik hopelijk wanneer ik de iui heb en dan snel jouw sammie en nijn volgen! gezellig dat je weer terug bent! liefs
ik weet zeker dat de ongie eraan komt hoor. ik heb dit elke keer zo lang van te voren bruin. wat me overigens wel aan het twijfelen maakt of dit wel mag. omdat ik ook al gelijk wat kleine stolsetjes verlies. dus mischien ook wel te vroeg mijn bmsv afstoot. en beng bang dat een eventuele innesteling in de weg ligt dus dit ga ik in het niuewe zh toch nog een navragen. heb het al vanaf maandag. bijna een week dus. pfff ik heb in het zh uhm 8 rondes gehad? maar ze spreken hie rnog niet over iui vinden ze nog onzin. en ze willen de taak van de man niet wegnemen . ( wat ik overigens wel zou willen ivm mijn vaginisme ) inderdaad lekker op vakantie . dan is het verplicht pauze en dan na de vak naar rotterdam. een nieuwe frisse start . en hopelijk veel duidelijke antwoorden op mijn vragen ik maag gewoon een heel lijstje hihi. @ nijn ohjee ik las hier iets over zwangerschapsvergiftiging. fijn dat ze het opgemerkt hebben. en dat ze je gaan inleiden. wat zal jij nu even spanning hebben zeg !! succes en sterkte meid. @ sammie word het nu voor je gevoel al een beetje werkelijkheid? je hebt gewoon een positest!! probeer er lekker van te genieten hoor
Boefff dank je wel lieverd! Ik vind het ook weer fijn om thuis te zijn, vannacht heerlijk in eigen bedje geslapen en daar kan toch echt geen hotelbed tegenop haha.. Ik hoop dat je snel je iui hebt meid en misschien heb ik dan na jouw iui ook een sterk voorgevoel bij je.. Ik heb dat trouwens wel vaker he, bij anderen dan want heb het nooit bij mezelf.. Maar bij anderen kan ik soms een niet uit te leggen feeling hebben van hoe en wat... Naja, hoop dat je snel aan de pregnyl mag en met een ei van gisteren 16 mm zal dat waarschijnlijk morgen zijn denk ik Vanochtend trouwens grote schrik gehad weer.. Nu wat verontrustender helaas Ging naar het toilet en veegde ineens bloed af Had het totaaaaaaaaal niet verwacht en schrok letterlijk heel erg. We hebben vannacht niet gevreeen dus daar kan t deze keer niet van zijn! Het was lichtrood, vermengd met heel veel slijm (geen oud bloed dus) Ik heb vervolgens met honderd wc papiertjes geveegd steeds maar er kwam niets meer.. Nu ook niets meer gespot, en weet nu even niet wat ik hier weer mee aan moet Was het eenmalig onschuldig? Of het begin van het einde? Alles gaat door me heen... Heb ook heel lichtelijk wat krampjes in buik, maar heb meer het gevoel dat t van mn darmen want heb hele tijd de aandrang om te ontlasten (sorry) maar er komt niets uit... Pfffff, nu duren die 2 dagen tot de echo wel heel erg lang... Nijn hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat alles goed is lieverd en dat de zw-vergiftiging niet verder is doorgezet. Hou je taai en hopelijk horen we snel van je.. Kus.. Sammie heb je al getest vandaag? Vast wel hihihihi, het is vandaag je officiele NOD toch? Ben super benieuwd of het testje weer een stukje donkerder is geworden dan die van gisteren.. Ik hoop het zo, vast wel, het voelt heel goed in ieder geval Laat het ons weten he, en een fotootje van je test zou heel leuk zijn hihihi, altijd leuk die testfotootjes @ Ennasil: hallo meid, wij hebben elkaar geloof ik nog niet echt gesproken. Hoe gaat het met je? Ik les dat je je een beetje zorgen maakt om het vroege doorkomen van bruinverlies wat uiteindelijk uitmondt in een menstruatie. Ik had dat ook! Soms al een paar dagen na de eisprong al bruin en dat werd dan meer en meer en uiteindelijk werd ik dan ongie. Ziekenhuis rekende altijd pas de datum dat ik echt rood bloed had, maar ja dat bruine daarvoor kon ik bij mij altijd gif erop innemen dan t dan niet gelukt was. Dus toch weer aan de bel getrokken en deze cyclus zou dan mn bloed onderzocht worden op progesteron. En uitgerekend deze cyclus zwanger geraakt dus er viel niet veel meer te onderzoeken uiteindelijk. Maar ik wil dus zeggen dat je altijd aan de bel moet trekken als je je ergens ongerust over maakt. Het is jouw lichaam en je voelt heel goed of iets klopt of niet. Gewoon aankaarten meissie! Ik hoop dat het snel raak is voor je! Liefs weegschaal
Weegschaaltje, Wat leuk dat je weer terug bent!!! En gelukkig was het bloedverlies maar eenmalig. Dinsdag heb je de echo. Spannend!! Ik hoop voor je een mooi hartactiviteit gaat zien. En dan ga je echt genieten hoor! Gewoon vertrouwen in hebben. Boefff, hoe was je FM vandaag? Ben erg benieuwd. Nijn, hoe is het? Hou je ons op de hoogte. Ik hoop dat je geen zwangerschapsvergifting gaat krijgen. Gelukkig houden ze je goed in de gaten, dan kunnen ze meteen ingrijpen. Ennasil, Ik hoop voor je dat ze in Rotterdam goed gaan helpen. IUI doen ze niet zo moeilijk over. Misschien kunnen ze daar iets geven voor je korte Luteale Fase. Na de vakantie lekker een nieuw begin in je nieuwe ziekenhuis! Lien, Ga je niet meteen verder met spuiten als je je menstruatie hebt. Ik snap dat je er even klaar mee bent met al die hormonen. De laatste keer dat ik overstimulatie had, vond ik het ook niet zo heel erg dat ik niet verder kon. Ik had zoiets van laat me lichaam maar even rusten. Ik heb in totaal 2 maanden geen hormonen gespoten. Ik hoop ook voor jou dat je dochter snel en broertje of zusje krijgt!
Dit zijn de testen van de afgelopen 3 dagen. Ik durf het nu pas echt te geloven. Eindelijk zeg!! Hopelijk blijft dit plakken, want nu heb ik die zorgen weer....
Weegschaaltje, zie nu pas je berichtje. Ik snap dat je bent geschrokken. Het was toch geen helder rood bloed? En daarna kwam er niks uit. Dus hopelijk is het gewoon niks. je hoort vaak genoeg dat mensen bloeden tijdens de zwangerschap. Mijn vriendin ook. Die verloor echt veel bloed maar het hartje bleef gewoon kloppen en nu heeft ze een mooi kindje van 10 maanden. Dus ik hoop echt dat het gewoon niks is. Nog 2 dagen voor jou en dan heb je gewoon een mooie echo.
hey meiden! mijn fm ging goed eitje was al 20mm en bms was 8 jeeeeej dinsdag morgen heb ik de iui! is weer lekker snel gegaan deze ronde zeg, zit nu op cd 14 en dat met 75eh spuiten @sammie, nou dat is duidelijk meid, lekker gaan genieten en voor je het weet heb je de eerste echo! hoop dat ik je snel mag volgen. @weegschaaltje, wat een onzekerheid weer. ik snap dat je nu heel onzeker bent en zeker door je vorige ervaring. zolang het geen helder rood en stolsels zijn is het misschien gewoon de innesteling! @nijn, hoe gaat het nu met je? liefs
Hee lieverds, hier weer een korte update vanuit het ziekenhuis. Ik heb sinds mijn opname gistermiddag urine moeten sparen en rust moeten houden, kan ook niet anders hier haha. De arts is net hier geweest en mijn opgespaarde urine tot nu wordt nu naar het lab gebracht en er is ook net weer bloed geprikt. Aan de hand van die uitslag wordt er vanmiddag bepaald of eerder inleiden noodzakelijk is. Als vandaag de uitslagen goed zijn wordt het wachten op de 37 weken en word ik dinsdag rond 8 uur ingeleid. Daar hoop ik wel op want als ze haar vandaag of morgen moeten halen moet ze zeker nog de couveuse in en wil haar toch wel lekker bij me hebben na de bevalling. Ik moet sowieso 24 of misschien wel 48 uur blijven ter observatie ivm bloeddruk. Dus als alles goed gaat mogen we woensdag of donderdag naar huis, mits ik ook dinsdag beval want het kan 24 uur duren na het breken van de vliezen.. Ik vind het best eng allemaal, voel me echt heel raar haha. Ik hou jullie straks als het kan weer op de hoogte. @boefff; hoe was je fm bij dokter N hihi. Als het deze ronde raak is zijn we toch samen zwanger geweest want er wordt geteld vanaf je eerste menstruatie dag @sammie; wat een super test die laatste. Nu echt een dikke proficiat!!!! Die onzekerheid die je nu hebt hoort er ook weer bij, en dadelijk krijg je weer andere zorgen, het houd nooit op. Nu lekker genieten, ben benieuwd wanneer je je eerste echo krijgt. @weegschaaltje; bloedverlies is echt gek makend hè. Maar het komt echt zoveel voor en meestal is het onschuldig, zeker als het daarna gewoon weer stopt. Over 2 dagen breng jij ons gewoon goed nieuws, ik voel het!! @ennasil; goed dat je al je vragen duidelijk hebt voor jezelf dan kun je daar ook starten met duidelijkheid en een goed nieuw begin. Eerst heerlijk tot jezelf komen tijdens de vakantie. @lien; heel begrijpelijk dat je wat terughoudend bent met spuiten maar zou het gewoon eens goed bespreken met je arts waarom hij jou dit adviseerd. Succes ermee!
dokter N. is echt verreweg mijn favoriet, wat hebben we weer gelachen net haha! al ben ik volgens mij echt de enige in het zh die hem leuk vind liefs
@boefff; ik heb hem heel weinig gehad tijdens de echo's dus ken hem niet zo heel goed maar je moet hem een beetje kennen. Hij heeft wat droge humor maar ik vind hem niet verkeerd. Hij heeft wel de dikste vingers haha, moet net hij het inwendig onderzoek doen gister.. Maar het viel nog wel mee gelukkig. Hij moet vandaag nog even langs komen maar volgens verpleging was een gedeelte van de uitslag binnen en is de situatie hoe ze nu kan zien in ieder geval niet verslechterd dus dat is mooi. Mag ik nog even doorbroeden tot dinsdag. Voor jou, weegschaaltje en mij een spannende dag!
Dank jullie wel lieve schatten, jullie woorden en steun doen me altijd ontzettend goed en ben altijd weer een beetje gerust gesteld als ik jullie reacties lees. Het bloeden was blijkbaar weer eenmalig want ben al een paar keer naar het toilet geweest en helemaal niks.. Voel wel een wat ongie achtig gevoel regelmatig, maar dat heb ik eerder ook vaker gehad.. Ik denk dat ik morgenvroeg even het ziekenhuis bel om te vragen of ik niet ergens dezelfde dag ertussen gepropt kan worden (met een heel lief en smekend stemmetje).. Want pffff wat een zorgen zeg... Het zou fijn zijn als er wellicht iemand een afspraak heeft afgezegd of er iets tussenuit is gevallen en dat ik dan morgen al terecht kan. Zou helemaal mooi zijn als ze zeggen dat ik meteen even mag komen want dan heb ik de echo gehad nog voordat de dame van MVM langskomt en dat is toch fijner qua duidelijkheid en hoe het ervoor staat.. Naja we zullen weer zien! HU @ sammie dat is een geweldig MOOIE test zeg!!!! Gewoon een knaller hoor, wauw! Van harte gefeliciteerd lieverd! Ga het maar geloven meissie want je kunt hier echt niet omheen hoor hihihi.. Geniet ervan! En de zorgen die je hebt zijn compleet normaal, je bent nooit klaar met zorgen maken. Iedere keer is er weer een andere mijlpaal waar je naartoe leeft en waar je je dan weer zorgen over maakt. Ik maak me ook, zoals je vast wel merkt, ook bij ieder dingetje meteen super zorgen.. Ach, het loopt uiteindelijk zoals het loopt dus gewoon uitgaan van het goede en dan komt alles goed! Ik ben echt heel blij voor jou ej je man en je dochter, proficiat xxxx @ boefff yesssssssss yeeeeeeeeeey dinsdagochtend al de iui, wat een super goed nieuws zeg! En wat is het onwijs snel gegaan he, gewoon een voorbeeldige cyclus heb je deze keer gehad. Nou als die positiviteit zich tijdens de iui en erna nog lekker blijft doorzetten dan mag je over 2 weekjew hopelijk mooi nieuws komen brengen. Het is je zo enorm gegund!!!! En nijn, ons lieve lieve nijntje, ik ben heel blij om te horen dat de uitslagen die tot nu toe binnen zijn in ieder geval alvast geen verslechtering laten zien, dus dat is heel goed nieuws! Nu kun je hopelijk tot dinsdag op je kleine meid blijven broeden hahaha en wordt je wondertje op dinsdag geboren.. Wauw hopelijk wordt dinsdag 5 juni voor ons allemaal een geluksdag! Doe maar lekker relaxed meissie, knuffel! Xxx weegschaal
Meiden heb even jullie advies nodig. Zou het kwaad kunnen voor het zaad als we vanavond nog doen klussen?? Heb altijd schrik dat mijn ei eerder springt. Liefs
Boeff, wij hadden de dag van pregnyl geklust en de dag van de iui zelf ook. We wilden voor de zekerheid zelf ook proberen. Ook om het idee dat we het toch zelf hebben gedaan.
@boefff; als jullie het vandaag nog doen is er wel genoeg tijd om zaadjes aan te maken, ik zou ook geen risico willen lopen en zou net zoals sammie zegt de dag van de iui savonds nog een keer doen. Wij hebben de ronde dat ik zwanger was ook een paar keer achter elkaar gedaan. Heel veel succes! @weegschaaltje; ik ben benieuwd of je morgen al terecht kan en anders nog even geduld.. En ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is want ik heb echt geen geduld haha. Ik zou proberen me niet zoveel zorgen te maken. Morgen krijg je van mvm ook een test en die is vast weer mooi positief, ook weer een heerlijke bevestiging!! Jij moet nu lekker genieten, het bloedverlies wat je gehad hebt wijst niet op een miskraam en die ongi krampjes had ik ook, ik had ook diarree de eerste weken. Succes meid!!
Hey boeff ik denk inderdaad ook dat het een goed idee is om te klussen vandaag, dan heb je ook de zekerheid dat je alle vruchtbare dagen gedekt hebt, voor het geval het eitje al snel zal springen. Dan liggen die zaadjes alvast al klaar om aan te vallen En wat sammie aangaf vind ik eigenlijk ook een heel speciale gedachte, dat je ondanks de iui toch gewoon het gevoel hebt dat je het qua daad ook zelf hebt gedaan met je mannetje.. Make it special girl, ik hoop zo op een posi test over 2 weekjes! Nijn dank je lieffie, ik ga het indd proberen om me te ontspannen, wat is dat is en daar verander ik niets aan door te gaan stressen... Diarree heb ik ook een paar keer gehad, ook in Thailand, maar had bij mij meer het idee dat het door de watermeloen shakes kwam haha... Ik laat het uiteraard meteen even weten als ik morgen toch mag komen van ze! Ben benieuwd! Liefs