ik laat het snel weten!! de vorige keer waren het er 38 miljoen dus hopelijk is nu ook alles goed! goed dat je mee doet aan mvm, vind eigelijk dat iedereen die pregnyl eeft gebruikt dit gewoon verplicht moet doen. leuk dat je er cadeautjes bij kreeg @nijn, heeeeel veel succes meid! liefs
Nijn, Zet hem op vandaag he! Je kan het!!!! Boef, Veel succes vandaag!! Weegschaaltje, goed dat je meedoet met moeders voor moeders. Ik heb me ook al aangemeld. Ik word 1 deze dagen gebeld. Ik heb de test van moeders voor moeders van mijn vorige zwangerschap nog steeds. Pas geleden zat mijn dochter in mijn nachkastlade een beetje rommelen en toen kwam ze met de test in haar handen en vroeg, mama wat is dat???? Haha wist niet wat ik moest zeggen. Ik zei toen maar dat is van toen jij in mama's buik zat. Ik kreeg toen ook een cadeau van ze, ik kreeg een dvd over hoe de bevruchting en de hele zwangerschap gaat. Zo interessant. Ik heb de clearblue test gedaan: Nou duidelijker kan het niet. Hopen dat het blijft plakken. Ik moet wel zeggen dat ik op mijn NOD volop symptomen heb en dat wordt nu minder. Hopelijk krijg ik binnenkort ook een mooi hartje te horen. Ik denk dat deze weken nog langzamer gaan dan de wachtweken.
jeeeeej 39 miljoen zwemmertjes nu weer 2 hele lange weken wachten en hopelijk mag ik me dan eindelijk eens aan het zwangere clubje toevoegen @sammie, nou duidelijker kan niet he heb je het al verteld aan je dochtertje? liefs
Boeffff, Top hoeveelheid toch! Is verder alles goed gegaan. Heb je ook een zeurderig gevoel in je onderbuik? Ik had dat wel na de IUI. Mijn man vertelde het aan mijn dochter. Ze zei een baby?? Waar dan?? Mijn man zei in mama's buik. Ze besteft het nog niet helemaal. Ik heb het daarna niet meer gezegd want ben bang dat ze het aan anderen gaat vertellen. En wil toch eerst een echo zien voordat ik haar blij ga maken. Hoe zou het nu met Nijn gaan hè... Ik denk dat ze hard aan het puffen is. Ik ben zo benieuwd naar haar bevalling en haar meisje.
Hey dames! Wauw boefff dat is heel mooi toch! Dat zijn er zelfs een miljoen meer dan de vorige keer! Nou nu de duimen erop los draaien dat er in ieder geval eentje flink zn best gaat doen om jouw eitje te vinden Ik hoop dat t raak is meid, dat zou echt geweldig zijn! Sammie super! Zwanger 2-3! De beste uitslag die je kunt hebben voor 2 daagjes na je NOD. Nu heb je vast wel wat meer vertrouwen erin toch meissie? Met zo'n test hoef je echt niet meer te twijfelen hihihi Lekker van gaan genieten dus! Ik ben ook zooo benieuwd naar onze Nijn.. Hoop dat alles voorspoedig verloopt voor dr en dat ze snel haar bevallingsverhaal kan komen delen met ons!
He meiden, @Nijn: zet m op!!! @Sammie: duidelijk hoor die Clearblue! @Boeff: hoveel eitjes had je? Ik wou jullie nog even laten weten hoe t was in het ziekenhuis. De follikels zijn gelukkig weg! Ik mag weer beginnen met IUI zonder hormonen en daarna IUI met clomid, omdat ik daar beter op reageer. Wel 2-3 eitjes, bij gonal sla ik dus snel door. Verder is er een afwijking in mn bloed gevonden dat miskramen kan veroorzaken. Daar krijg ik extra vitamines voor en bij een eventuele zwangerschap kinderaspirines. Ik ben heel erg blij dat er iets is gevonden!
hey! verder is alles goed gegaan ja heb vanmiddag wel echt veel buikpijn gehad, werd er gewoon van wakker. (had ik de vorige iui ook). het is nu gelukkig zo goed als over. begrijp het wel dat je eerst de echo af wil wachten, en idd zoon kleintje kan meestal moeilijk haar mond houden @lien, wat fijn dat je weer mag beginnen en ook dat ze iig iets hebben gevonden wat de mk veroorzaakte. nu kun je er tenminste iets tegen doen! heel veel succes en hopelijk mag je snel goed nieuws komen brengen! liefs
He meiden, even een kort berichtje vanuit het ziekenhuis. De bevalling is goed verlopen en zijn super trotse ouders van onze dochter Rowi! Ik ga jullie gauw mijn verhaal doen en zal ook snel foto's met jullie delen maar dat werkt niet zo met de iPad en ik laat even alles eerst bezinken. Maar met ons gaat alles goed! Xx
Gefeliciteerd meid. Wat een super mooie naam zeg en fijn dat alles goed is gegaan!! Geniet er maar lekker van!! Liefs
Gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Mooi naam ook! Geniet van deze mooie tijd! Ik hoop dat jullie het allebei goed maken.
Heyyy nijn wat een heerlijk nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid! En wat een super leuke naam! Knap nu maar lekker op en geniet van je kraamtijd. Je hebt het achter de rug en je bent MAMA, realiseer je het je al? Hihihihi.. Hopelijk mogen jullie gauw naar huis, hele dikke knuffel xxxx
Gefeliciteerd Nijn! Prachtige naam. Fijn dat alles goed is gegaan, laat je maar lekker in de watten leggen. Je hebt een TOPprestatie geleverd!
@ nijn gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @ de rest sorry heb niet alles bij kunnen lezen het internet is hier erg slecht in duisland, ( ook het weer helaas ) maar voor de rest genieten we wel hoor ik merk nu dat ik geen hormomen slik mijn lichaam wel een beetje van slag is. ik denk dat mijn lichaam zelf weer even een hormoonbalans moet zoeken. ook merk ik dat ik wat prikkelbaar ben. de ongie is al een eind over. die was zondag in alle hevigheid begonnen en maandag en daarna zwakte het af. gelukkig volgende week een weekje werken ( ik maar 1 dag en manlief volle week ) en dan 10 daagjes spanje naar de zond tot de 27e en dan 5 juli nieuwe start rotterdam @ sammie fijn om te horen dat ze niet zo moeilijk doen over iui. bij mij in het zh willen ze het niet doen omdat ze vinden dat het de taak van de man overneemt. nou om eerlijk te zijn wil ik dat juist. gemeenschap en vaginisme is geen pretje. dus ik heb liever inseminatie dan al dat gestress en pijn. en zorgen of alle soldaatjes wel goed binnen komen. met iui is er iig meer zekerheid dat alles op zijn plek is. en ook geen last heb van eventuele zuurgraad. ik ga weer even verder hier allemaal een fijne week en tot volgende week
Ennasil, Lekker hoor naar de Spanje! Als je dan terug bent kun je weer lekker opnieuw beginnen in een nieuw ziekenhuis. Ik hoop voor je dat ze je daar beter helpen. Geniet nog van je vakantie in Duitsland Boefff, hoe is het met je op het wachtbankje? Weegschaaltje, hoe is het met jou? Hoe voel jij je? Last van symptomen? Bij mij valt het tot nu toe wel mee. Beetje gevoelige borsten, maar niet heel erg, alleen als ik er op druk en een opgezette buik 's avonds. Ik heb nu zoiets van laat de symptomen maar komen! Ik belde gister het ziekenhuis en ze deden dit keer leuker dan de vorige keer. Ik mag komen voor een echo als ik 7 weken zwanger ben. Dat is 25 juni. De volgende dag ga ik dan op vakantie. Ik hoop zooo erg dat het goed zit!! Dan kan ik met een gerust hart op vakantie.
EnHey dames, hoop dat hier nog alles goed gaat met iedereen! @ennasil: dat klinkt lekker, het vooruitzicht om lekker te gaan ontspannen in Espana! Geniet ervan, zo'n vakantie gaat je goed doen hoor! En als je weer terug bent nieuwe ronde nieuwe kansen! @ Sammie: het gaat goed hier hoor. Heb niet echt last van kwalen eigenlijk. Indd ietwat gevoelige borstjes maar ook merendeels als ik ze aanraak. Verder niet misselijk. Wel regelmatig vermoeid maar dat zou ook nog steeds van de vakantie en reis kunnen zijn.. Qua symptomen ben ik dus eigenlijkN geen hormonenbom ofzo.. Soms zou ik net als jij ook wel willen dat het anders was hoor! Hoe raar dat ook klinkt! Hey wat goer dat ze nu eindelijk anders reageerden in t ziekenhuis! Dat werd tijd voor ze haha.. Top dat je met 7 weken mag langskomen meid en het komt helemaal mooi uit dat het precies 1 dag voor je vakantie is! Zodra je de garnaal gezien hebt op de echo en het hartje hebt zien kloppen ga jij de volgende dag heerlijk met een lekker gevoel op reis.. Waar gaan jullie naartoe? @ boeff: hou je de wachtbank nog vol meis? @ nijn: hoop gauw wat van jou te horen meis, we zijn reuze benieuwd naar je! Kus
Hee lieverds, Hier eindelijk een berichtje van mij. Een paar heftige dagen achter de rug maar gister eindelijk thuis gekomen met ons meisje. De bevalling is goed verlopen. Ik werd om 8 uur naar de verloskamers gebracht waar rond half 9 mijn vliezen werden gebroken,ik had toen uit mezelf al 3cm ontsluiting, ongeveer een drie kwartier later werdt het infuus met weeenopwekkers langzaam opgebouwd. Ik kreeg vrij snel daarna krampen. In eerste instantie net ongesteldheidskrampen en prima op te vangen. Deze werden steeds heftiger en kwamen al vrij snel na het telkens ophogen van het infuus achter elkaar. Op een begeven moment werden ze zo heftig dat ik ze echt niet meer weggepuft kreeg, dit was om 12.15. Er is toen gevoeld en zat toen bijna op 5cm ontsluiting. Aangezien ze een uur a anderhalf uur per cm tellen heb ik gevraagd om pijnstilling en kreeg direct de ruggenprik aangeboden. Om 12.40uur werd deze gezet wat ik vreselijk eng vond. Ze raakte telkens een zenuw waar mijn rechterbeen op reageerde, heel gek was dat. Daarna werd de pijn een stuk minder maar de ruggenprik was niet perfect gezet waardoor ik de weeen er wel nog doorheen kon voelen maar ik kon ze gelukkig wel weer handelen. Om 15uur werdt het toch weer allemaal heel hevig door de ruggenprik heen. Er was inmiddels een andere verloskundige in dienst die mijn bevalling zou gaan doen. Deze kwam kijken en kon mij vertellen dat ik in 2 uur tijd naar 10cm was gegaan. Omdat de baby nog een deel moest indalen gaf ze me direct een flinke shot dosis ruggenprik bij. Deze werkte gelukkig wel! Ik voelde niks meer, ik kon zelfs mijn been niet meer verplaatsen en werd helemaal high van de verdoving wat overigens niet echt onprettig voelde haha, ik had de grootste praatjes weer haha. Om half 5 kwam de verloskundige voelen en toen kon ze het hoofdje al voelen dus ze ging alles klaarleggen. Ik voelde nog steeds niks alleen afentoe een gevoel van druk dat ik naar de wc zou kunnen, dit was dus een zeer heftige perswee die ik door de ruggenprik heel lichtjes kon voelen. Om 17.00uur mocht ik gaan persen. Wanneer ik dat gevoel kreeg, voelde de verloskundige op mijn buik of het wel echt een wee was die ik voelde en mocht dan 3x heel hard persen. Om 17.17uur is onze meid geboren, gezond en wel en zonder pijn want ik was echt goed verdoofd. Ze hebben me moeten inknippen maar ook dat voelde ik niet en de hechtingen zetten achteraf voelde ik ook niet. Dus al met al mag ik zeker niet klagen! De nacht en de hele dag na de bevalling was wel zwaar. Ik kon me amper draaien of keren in bed, ik had het gevoel of alles gekneusd was van onder. Woensdagavond begon ik te merken dat het iets beter ging en ik word nu met de dag mobieler al heb ik wel wat last van de hechtingen. Gister mochten we naar huis. Een hele emotionele zware dag. Kraamtranen zijn niet overdreven, ik heb bijna non stop gehuild van het ziekenhuis naar huis en na de kennismaking met onze kraamverzorgster, een jonge meid van 20 die nogal verlegen overkwam in het begin en eigenlijk niet echt iets gedaan heeft hier thuis want ik stond gister met mijn man alle spullen van het ziekenhuis nog op te ruimen. Ik had aangegeven dat ik graag een kraamverzorgende wilde met wat ervaring en liever een ouder iemand. We hebben daarom gisteravond gebeld en vanochtend hebben we meteen iemand anders gekregen en wat een wereld van verschil. Zij legt me echt alles heel rustig uit en is ook super in de omgang met Rowi. Enige nadeel is dat mijn bloeddruk nog te hoog is dus moet nog veel in bed gaan liggen. De verloskundige die hier de nazorg doet heeft met mijn gyn. overleg gehad en wanneer morgenvroeg de bloeddruk nog steeds te hoog is moet ik waarschijnlijk even terug naar het ziekenhuis voor een bloeddruk meting daar en dan zal ik weer aan de medicijnen moeten, dus hou me nu maar echt even kalm. Er komt ook zoveel op je af en ik word op het moment echt een beetje geleefd. De kleine meid heeft nog erg veel moeite om haar flesje binnen te houden maar doet het voor de rest echt super. Ik zal zo even in een nieuw bericht een foto uploaden. Mijn borsten doen vanaf vandaag echt heel erg veel pijn, ik dacht dat ze niet meer konden groeien, maar voel me vandaag echt net Pamela Anderson haha, ze staan helemaal opgeblazen en voelen super hard. Heb er nu zakjes met ijs op liggen en hoop dat het snel wat minder wordt. Maar het is het allemaal waard! Ik hoop echt dat iedereen hier snel zwanger mag zijn en dat alles goed blijft gaan met jullie!!
hey nijn, wat een lief klein meisje zeg! fijn dat alles zo goed is gegaan en je niet zo veel pijn hebt gehad. wel balen dat je een onervaren kraamverzorgster kreeg maar gelukkig is het nou opgelost. ga maar lekker van je kleine meid genieten want voor je het weet komt ze al thuis met haar eerste vriendje haha liefs
Ohhh nijn!!!!! Wauwie, wat heb je toch een schitterend poppetje op de wereld gezet zeg! Die oogjes! Volgens mij raakt iedereen hier spontaan verliefd op, super mooi meisje En heeft ze in t echt ook lange beentjes? Haha moest daar meteen aan denken Geniet van je prinsesje lieverd, je hebt t verdiend om nu lekker achterover te leunen na zo een top prestatie. Ben trouwens super blij voor je dat van de laatste loodjes vrijwel niets gevoeld hebt door die laatste ruggeprik. Dat scheelt natuurlijk een hele hoop, want vaak hoor je dat vrouwen voor die allerlaatste fase gewoonweg geen energie meer hebben.. Het is zo te lezen heel goed gegaan allemaal bij je dus jij gaat strakkies met een gerust hart gewoon weer voor kindje nummer 2 hihihi Wat je vertelt over die kraamverzorgster herken ik van mn zus. Die had bij haar dochtertje toen ook de eerste dag een piepjong meisje die nog maar net begonnen was en helemaal geen ervaring had en ook totaal niets extras deed ofzo. Toen heeft mn zus ook om een andere gevraagd en die kreeg toen ook meteen een wat oudere dame. Super ervaren en super lief, wist alles en deed ook alles, echt iemand waar mn zus wat aan had. Heeel goed dus dat jij er ook meteen korte metten mee gemaakt hebt! Nu hopen dat jouw bloeddruk een beetje braaf gaat zijn en niet verder gaat verhogen. Zou jammer zijn als je weer aan de medicatie moet. Maar goed, als t moet dan moet het natuurlijk.. Ga je Rowi borstvoeding geven? Leuk dat je de tijd hebt genomen voor je uitgebreide verhaal en de fotos, echt heel erg lief!! Hopelijk tot gauw mop! Verder is het rustig in de topic merk ik.. Volgens mij niet veel te vertellen haha.. Sammie hoe voel jij je? Inmiddels last ergens van gekregen? En boefff hou je het nog vol op het wachtbankie? Wanneer was je NOD precies? Liefs Weegschaaltje
@weegschaaltje; ik geef geen borstvoeding. Heb er wel lang over getwijfeld maar heel bewust gekozen om het niet te doen. Het zou mij meer stress geven dan ontspanning en achteraf maar goed want ons meisje drinkt niet echt optimaal, geeft nog regelmatig terug. Dit komt ook omdat ze te vroeg geboren is en ze was misselijk van het vruchtwater wat ze ingeslikt heeft in mijn buik. Sinds vandaag gaat het voeden gelukkig wat beter. De beentjes zijn volgens mij gewoon in verhouding haha, niet echt opvallend lange benen. Ze was bij de geboorte 49cm. Hoe issie met jou? Al klachten? Wanneer krijg je je tweede echo? @boefff; en op het wachtbankje? Volgende week dinsdag testdag? Ik hoop zo dat jij nu ook zwanger mag zijn!! Hoe is het met de rest? Het is idd. even rustig hier. Moet ook zeggen dat ik ook wel door de hormonen er niet echt meer aan toe kom om meteen te reageren maar dat komt wel weer. Er komt nu zoveel op me af en ik rust nog veel. Heb veel ongemakken van mijn borsten en hechtingen en de hormonen die nog in balans moeten komen.. En dan natuurlijk de slapeloze nachten, om de 3 uur meld de kleine zich voor een voeding...