hey meiden! temp is al 2 dagen flink laag dus verwacht vandaag mijn ongi helaas nieuwe ronde nieuwe kansen maar weer he!! liefs
Neeeeee boefff Wat vind ik dit klote zeg Ik had het zo gehoopt joh! Maar wat jij ook al zegt lieverd, nieuwe ronde nieuwe kansen... Ik bewonder je echt om je wilskracht en je positiviteit, dit gaat je op een dag echt belonen hoor! Zeker weten, het is alleen een kwestie van geduld op dit moment, meer kun je niet doen lieverd.. Knuffel voor jou!!!! Liefs
Hallo dames, Boeff, wat balen!!!! Je temp alweer omlaag. Ik hoop voor je dat je geen cyste hebt en meteen weer verder kunt. Ik had het echt zo voor je gehoopt. Kun je nog een beetje positief blijven?? Nijn, hoe is het nu met je? En hoe is het met Rowi. Kan ze al wat meer drinken? Je wordt echt geleefd he de eerste weken. Ik snap wat je bedoelt. Zodra Rowi haar ritme heeft gevonden en je zelf een beetje hersteld bent dan kun je echt gaan genieten. Af en toe naar buiten is ook goed. En ik zou rustig doen met kraamvisite. Weegschaaltje, alweer 10 weken jij he. Nog even en je passeert de 12 weken. Hoe voel je je verder? dat opgeblazen buik wat je hebt dat heb ik ook in de avond. Lijk wel een paar maanden zwanger. De misselijkheid is bij mij trouwens wel begonnen. Soms wel heel de dag door. Maar hoef niet over te geven. Ik ben ook erg moe. Kan wel heel de dag slapen. heb af en toe ook pijn dat uitstraalt naar mijn bovenbeen. Beetje net als ongipijn. Maar nog ben ik onzeker hoor. Volgende week de echo en dan hoop ik dat alles goed is. Wat gaan de dagen nu langzaam zeg. Jij woensdag, ik hoop ook dat jij hierna opgelucht adem kunt halen en lekker kunt gaan genieten van je buik die dan gaat groeien. Laat je ons woensdag meteen weten hoe het is gegaan?
@weegschaaltje; dat darmenbuikje herken ik nog wel. Ik had ook vooral last van mijn darmen de eeste weken en ik was ontzettend moe. Ben blij dat je verder niet echt ziek bent! Spannend woensdag. Geloof me elke echo blijft spannend totdat je dadelijk rond de 20 weken je beebje iedere dag voelt bewegen dan wordt je wat zekerder! @boefff; pfff... :x:x:x ik heb er geen woorden voor, baal echt zo voor je! Enige wat we nu kunnen doen is duimen dat je geen cyste hebt en je gewoon direct weer door kunt! @sammie; de eerste kwaaltjes dus al aanwezig. Hopelijk wordt je niet al te ziek! Ga je mee doen met MvM? Hopen dat de tijd gauw voorbij gaat en ook jij een mooie echo gaat krijgen maar dat komt vast goed. Hier gaat het wel oke. Rowi doet het goed maar spookt snachts nog regelmatig. Dan is ze ineens super wakker na haar laatste fles en gaat ze huilen en wil ze 2 uur later alweer eten. Best vermoeiend want we zijn vanacht van 12uur tot bijna 3 uur met haar bezig geweest en mijn man moet om 6 uur op staan om te gaan werken dus vooral hij wordt zo echt opgebroken. Maarja, hopelijk komt er snel een positieve omslag en gaat ze snachts net zo goed slapen als overdag!
hey meiden! vanmorgen ook meteen ongi geworden.. weer precies netjes op 13dpo, vind het wel apart dat ik altijd op 13 dpo ongi word ik kan er gewoon de klok opzetten! das wel fijn.. als ik woensdag weer geen cystes heb vind ik het niet zo erg dat ik ongi ben geworden (ik ben natuurlijk liever zwanger) dan kan ik tenminste weer meteen door. zolang ik bezig kan zijn ben ik positief maar als ik dadelijk 3 weken stil moet liggen vind ik het minder leuk! we gaan gewoon voor 3 maal is scheepsrecht weegschaaltje, alvast succes voor woensdag en hopelijk kun je dan voor de volle 100% gaan genieten! liefs
Boeff, je temp klopt dus echt. Balen zeg!! Hopelijk kun je meteen verder. Nijn, Rowi heeft dus de dag en nacht omgedraaid. Hopen dat ze snel door slaapt. Die gebroken nachten zijn het zwaarst. Ik doe sinds vrijdag mee met MvM. Vrijdag is een mevrouw geweest. Had toen een test gedaan en was best zenuwachtig. Gelukkig was het een hele donkere test die meteen tevoorschijn kwam. Mocht dus ook meteen meedoen. Ik sla alleen wel 4 weken over omdat ik 3,5 week op vakantie ga.
Heyy! @ boefff: jouw temp klopt gewoon echt helemaal he ? Ergens is dat natuurlijk heel fijn want je hoeft niet te morren met testjes en dergelijke en weet gewoon waar je aan toe bent... Balen voor nu, maar op naar de volgende ronde meid! Ik hoop ook heel erg dat er geen cystes zullen zitten en dat je gewoon weer meteen door mag zoals de vorige keer! Dat zou echt mooi zijn, want wat je zelf ook zei, zolang je bezig bent kun je positief zijn en ook het geduld opbrengen om gewoon door te gaan en de moed erin te houden! Jij mag altijd op cd3 voor een uitgangsecho toch? Dat is dan a.s. woensdag denk ik? Laat er please geen cystes zitten, onwijs veel succes! Ik heb woensdag ook een echo, oef wat hoop ik toch dat alles maar goed zal zijn zeg! Word er wel heel zenuwachtig van... Mijn "kwaaltjes", voor zover ik ze zo mag noemen lijken wel ietsje toe te nemen. Borsten voel ik aanzienlijk meer qua gevoeligheid/spanning en af en toe voel ik me misselijk. Gaat dan wel heel gauw over, het zijn echt momenten en dan ben ik gewoon even niet lekker. Maar niet dat ik moet spugen ofzo, dat absoluut niet. Darmenbuikje heb ik trouwens altijd al wel een beetje gehad hoor hahaha, volgens mij is dat ook een typerend PCOS-symptoom. Heb dus altijd al wel gehad dat ik na het eten een opgezette buik heb, net of ik flink zwanger was... Nu is het naar mijn idee wel iets meer dan normaal nog.. Verder vind ik mijn urine (sorry) erg sterk ruiken en ondanks dat ik voor mijn doen best veel drink is het echt altijd donker. Ik let er nu natuurlijk meer op sinds ik in die kannetjes plas voor MvM. Maar ja, zal wel @ nijn: zo leuk om weer wat van je te lezen! Vaak moeten babietjes 's nachts nog hun ritme zien te vinden he? Ze moeten natuurlijk nog leren dat ze overdag de hele dag wakker mogen zijn (bij wijze van) en snachts het liefst de gehele nacht snaveltje dicht en oogjes toe, haha... Dat komt wel hoor, het is alleen soms moeilijk met die gebroken nachten enzo! Kan me ook voorstellen dat het voor jouw man lastig is omdat hij natuurlijk gewoon moet werken de volgende dag... Hoop dat Rowi snel haar ritme vindt en jullie lekker kunnen slapen snachts! Hoe voel je je verder? @ Sammie: ah meissie de kwaaltjes beginnen dus al goed op te spelen! Ergens ben je daar vast erg blij mee want het is toch een stukje bevestiging van de zwangerschap.. Meer bevestiging dan wanneer je helemaal niks voelt, daar word je alleen onzeker van. Het is natuurlijk vervelend om je ziek te voelen en hoop ook voor je dat het niet veel erger zal worden! Slik je iets van vitaminepillen met foliumzuur trouwens? Vast wel... Ik slikte eerst de Kruidvat Vitaal Zwanger pillen, maar die zijn echt zo goor dat ik op een gegeven moment dacht pfff ga iets anders aanschaffen! Heb nu de Davitamon Mama Compleet plus Visolie. Dat laatste schijnt goed te zijn voor de ontwikkeling van de hersentjes (nou wil wel graag een slim kindje natuurlijk haha).. Superfijn trouwens dat je meteen een knaltest had van MvM! Je lichaam maakt dus flink wat HCG aan en dat is heel mooi! Liefs
Weegschaaltje, veel succes morgen. Hopelijk, met de wil van god zal alles goed zijn! Dat we over paar maanden een mooi en een vooral gezond kindje in ons armen hebben. En de rest hier ook!!
Boeff, wat goed!!!! Geen cyste!!!!! Nu weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen!! Succes deze ronde!! Dat er mooi bevrucht eitje mag zijn!
@boefff; jeeeeh, toch ook nog goed nieuws! Wat fijn dat er geen cyste zit en je meteen door kunt gaan. Hopelijk krijg je weer een mooie cyclus die niet te lang duurt. Te hopen dat er eens 2 eitjes komen, dubbel kans Succes weer met spuiten meid! @weegschaaltje; hoe was je echo vandaag? Ben erg benieuwd en hoop echt dat alles goed is gezien we nog niets gehoord hebben. Die donkere urine komt omdat je veel meer afvalstoffen afvoert, ik had dat ook. Ik heb met 7 weken zwangerschap een blaasontsteking gehad, moest toen antibiotica, baalde daar echt flink van. Ik ben cranberry sap gaan drinken, dat schijnt de bacterien te doden. Ik heb er daarna gelukkig geen last meer van gehad. Hopelijk heb je vandaag een goede echo gehad! @sammie; jij zult de dagen wel aftellen tot aan de echo. Fijn dat je zo een duidelijke test had bij MvM, had ik toen ook en was ook weer een extra bevestiging, toch altijd fijn he! Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Gebroken nachten maar ik zie wel een stijgende lijn in het aantal cc voeding wat ze drinkt. Hopelijk krijgt ze snel genoeg dat we een voeding kunnen gaan schrappen, want we zitten nu op 8 voedingen en 7 zou zeer wenselijk zijn, 1 nachtvoeding minder.. Maarja alles op z'n tijd. Ze ziet er verder gezond uit en is echt een lieverd!
Hey lieve schatten! Sorry dat ik zo laat pas een berichtje plaats maar ik ben echt de hele dag niet thuis geweest. Na de echo gingen we een dagje shoppen, daarna uiteten en we zijn uiteindelijk nu pas thuis. Mn man had toch vrij genomencho voor de echo dus we dachten we plakken er meteen een leuk dagje aan vast haha.. De echo is heel goed gegaan! Wat een opluchting en wat een last van onze schouders.. Kindje was heel goed gegroeid en alles zag eruit zoals het hoort. Hij/zij bewoog ook heel veel en dat was zo schattig om te zien! 1 armpje naast het hoofdje, alsof ie er heel relaxed bij lag :d en toen zagen we ineens een koprol haha.. Het was echt heel indrukwekkend en mijn man stond echt met open mond en brede glimlach te staren naar het echoscherm :d Die 2 dagen dat ik eerder vooruit was gezet zijn nu trouwens wel weer eraf gesnoept haha.. De zwangerschapsduur klopt nu gewoon op de dag af precies met mijn eisprong. Vandaag dus precies 10 weken. Uitgerekende datum is 16 januari! @ boefff: joepieeeee geen cystes!!! Dat is echt goed nieuws man! Je kunt lekker meteen door nu met de volgende ronde. Dat het maar weer een snelle ronde mag zijn deze keer en hopelijk is 3 keer scheepsrecht voor jou!! @ sammie: jij ook nog een paar daagjes tot jouw echo! Hou je het wachten nog een beetje vol? Spannend he, meissie ook jij hebt strakjes een prachtige echo en dan ga je daarna helemaal blij op je welverdiende vakantie (met zn viertjes nu, hihi). @ nijn: heel blij om te horen dat het goed gaat met jullie lieverd! Zodra je er naartoe hebt gewerkt dat ze 1 nachtvoeding minder krijgt en dat ze die ook niet meer mist, dan zul je ook zien dat ze beter gaat slapen. Dat gaat jullie natuurlijk ook eeer extra rust geven! Geniet van je lieve kleine meid! Hoe is het op dit moment eigenlijk met je bloeddruk enzo?? Kus Weegschaal
wat fijn weegschaaltje!! ik kreeg al een beetje schrik omdat je nog niet gereageerd had maar gelukkig is alles goed hopelijk kun je nu weer iets meer gaan genieten!!! heb je het al aan iemand verteld? wanneer is je volgende echo? liefs
Weegschaaltje, gelukkig is alles goed gegaan!! Zat al heel dag op mijn mobieltje te kijken of je al iets had geplaatst. Maar godzijdank was alles goed! En nu lekker genieten en zwangerschapskleding shoppen!! Nijn, fijn dat Rowi al wat meer drinkt. Het kost even tijd voordat ze de nachten overslaat. Maar over een paar weken zal het steeds minder worden. Mijn dochter sliep bij 5 weken al de nachten door. Dus nog even en dan krijgen jullie hopelijk je nachtrust weer terug. Hoeveel woog ze eigenlijk bij de geboorte? Boeff, succes met spuiten weer! Jij bent de volgende nu hoor!! Misschien kun je proberen om wat vitamines als aanvulling te slikken. Dat had een homeopaat mij ook voorgeschreven. Vitamine d, vitamine b en arginine. Volgens hem zou het de innesteling bevorderen. Ik weet niet of het heeft geholpen maar ik had zoiets van ik probeer het gewoon.
Hallo allemaal, Hoe is het hier? Boeff, wanneer heb je een fm? Hopelijk word dit weer een snelle ronde voor jou. Nijn, hoe is het met Rowi? Drinkt ze al wat beter? En ben je al een beetje hersteld? Weegschaaltje, ben je nu wat minder bezorgd? Ik hoop voor je dat je nu eindelijk kunt gaan genieten. Hier nog wel bezorgd hoor. Nog 3 dagen en dan eindelijk de echo. Moet wel zeggen dat de symptomen ineens afnemen. Paar dagen terug nog erg last van misselijkheid en vermoeidheid en dat is nu al een stuk minder. Dus begin me weer zorgen te maken. Mijn borsten zijn ook minder pijnlijk wel zijn ze groter dan normaal. Maar ja, het enige wat ik kan doen is afwachten en bidden dat alles goed is.
Sammieeeee maak je aub aub aub aub geen zorgen om wel/ geen symptomen, of symptomen die af lijken te nemen etc.. Echt, ik heb me ook onnodig zoveel zorgen gemaakt en mij is toen ook zovaaak verteld wat ik nu tegen jou zeg.. Dat kon mijn bezorgdheid toen ook niet van me wegnemen maar nu achteraf moet ik iedereen gelijk geven. Ik had precies wat jij ook hebt: niet zo heel veel klachten in het begin en toen gingen ze ook nog eens afnemen en soms zelfs helemaal weg... Nou, zoals je weet heb ik nu 2 echos achter de rug en op beide echos is een prachtig levendig kindje te zien geweest... En daar gaat het om!! Het hebben van symptomen is gewoon geheel afhankelijk van de schommelingen in je HCG, soms veel soms minder soms niets. Ik wil je dit echt even op het hart drukken meis, alles komt goed en jij hebt over 3 dagen gewoon een hele mooie echo! De gyn zei tijdens de echo zelfs tegen mij: joh geniet er juist van dat je je zo goed voelt dat is toch heerlijk! En ik voel me inderdaad prima, tuurlijk merk ik wel dat er 'iets' anders is. Ben wat sneller vermoeid en gevoelige borstjes af en toe nog bij het opstaan of draaien in bed. Verder af en toe een drukkend/trekkend gevoel in mijn baarmoeder. Onderbuikje begint ook best een beetje uit te zetten en oja ik heb echt heeeeel veel afscheiding. Moet echt standaard een inlegkruisje in mn onderbroek dragen.. Maar goed, omdat ik dus totaal niet misselijk of ziek ben kan ik niet anders zeggen dan dat het prima verloopt! Deze tweede echo heeft er nu wel voor gezorgd dat ik eindelijk een beetje kan gaan genieten. Ik ben niet meer zo de dagen aan het aftellen en heb een soort innerlijke rust in mijn hart gekregen. Tuurlijk denk ik nog wel eens van het kan nos steeds misgaan, maar dan bedenk ik me gauw dat dat altijd het geval is. Misgaan kan het ook tijdens de bevalling, dus dat probeer ik gewoon los te laten... Had ik trouwens verteld dat de gyn had aangegeven dat ik in principe niet meer naar het ziekenhuis hoef voor de controles en echos. Er is voor mij geen medische noodzaak om in het ziekenhuis te blijven. Ik mag wel als ik wil, maar omdat er geen medische noodzaak is zullen de echos/controles die ik niet ook zou hebben bij een gewone verloskundige, ook gewoon voor eigen rekening komen. Tsja, wat is dan nog het nut voor mij? Bovendien is het tot nu toe in het ziekenhuis heel persoonlijk geweest, maar zal dat ook gaan veranderen. Als zwangere ben je gewoon een nummertje die te maken krijgt met heel veel verschillende gyns, nooit dezelfde en dat maakt het voor straks juist weer onpersoonlijker. Nou de keuze was eigenlijk snel gemaakt. Er zit bij mij in de buurt een hele leuke en goede verloskundigepraktijk. Ik ga daar een afspraak maken. Qua bevalling wil ik wel gewoon in het ziekenhuis bevallen (met mijn eigen verloskundige erbij). Ik ben heel goed verzekerd dus ook zonder medische indicatie wordt een ziekenhuisbevalling voor mij volledig vergoed. Tsja, dan maak ik het liever daar mee natuurlijk, stel dat er terplekke wat gebeurt of iets aan de hand is, dan ben ik tenminste al op de juiste plaats. Naah, dit is wel erg ver vooruit denken natuurkijk maar ik moest hier van de gyn allemaal alvast al over na gaan denken. Ik laat trouwens geen combinatietest uitvoeren. Daar waren mijn man en ik snel over uit. Het is en blijft een kansberekening dus ja... Bovendien zouden we met de uitslag toch niets doen wat het ook zou worden... Ik hoop dat ik trouwens bij de verloskundige ook nog een echo zal krijgen, want in het ziekenhuis zou de eerstvolgende echo pas de 20weken echo zijn. Das nog zo verrrrr! Ze zagen deze echo met 10 weken namelijk al als mijn termijnecho. Balen, want zou over 2/3 weekjes best nog eens willen spieken voor de zekerheid. Hopelijk krijg ik die alsnog bij de verloskundige als ik daarheen overstap! Naja, genoeg gekletst, wat praat ik toch veel haha.. Boeff heb je je uitgangsecho al gehad? Nijn zijn jullie al aan het proberen om 1 nachtvoeding eraf te krijgen? Lukt dat een beetje? Knuffel
Hoi weegschaaltje, bedankt voor je lieve reactie. Ik ben nog steeds erg bang. Ging vanmiddag naar de wc om te plassen en bij het afvegen zag ik heeeel licht roze afscheiding. Ik ben me kapot geschrokken. Stond echt te trillen. Daarna voelde ik wat afscheiding in mijn onderbroek en ging toen ook weer meteen kijken. Het was toen donker geel. Nou ik was al bezorgd maar ben dat nu dus nog meer. Ik ben gewoon zoooo bang. Maandag zullen we meer weten. Hopelijk is alles dan gewoon goed. Ik ben blij voor je dat je nu eindelijk kunt genieten want de onzekerheid is echt verschrikkelijk. Dit gun je echt niemand. Ik hoop voor je dat ze bij je verloskundigepraktijk een echoapparaat hebben zodat je je kleine snel weer kunt bewonderen. En anders kun je een keer een pretecho laten doen. Ik had dat toen bij mijn dochter bij 16 weken gedaan en toen konden ze het geslacht al zien. Dat wad toen op de 9 maanden beurs. Ik was daar toen met mijn man en we dachten laten we het gewoon proberen en ze zagen het toen al heel duidelijk. Nou meid, gewoon lekker genieten nu! Hopelijk kan ik dat ook gauw! Ik houd jullie hier op de hoogte.
@sammie ik heb dinsdag mijn eerste fm, dan is het cd9 hopelijk gaat het net zo goed als vorige rondes want dan heb ik over ongeveer een week mijn iui alweer. @weegschaaltje, ik heb mijn uitgangsecho al gehad, ben je nu al vergeetachtig aan het worden door de zwangerschap liefs