oh gelukkig dan ga ik daar ook over informeren, als ik het niet vergeet deze keer ik vind het ook niet echt slim geregeld, ze kunnen beter gewoon iedereen inplannen en dan gewoon 10 min per patient ofzo.. het is natuurlijk zo wel handig voor hun maar zo moet je wel vaak en lang wachten. gaat v. D de iui bij jouw doen of gewoon iemand die dienst heeft? liefs
Iemand die de dienst heeft, ben gewoon om 10.15 uur ingepland bij spreekuur...ben benieuwd!! Krijg net flinke steken aan linkerkant...niet dat m'n eitje vandaag zelf al springt...WHAAAHHHH
aah niet aan denken!! ik heb ook heel vaak uit het niets flinke steken en dan is er ook niks aan de hand.
ik ga afsluiten ga lekker nog even voor de tv hangen straks komt manlief thuis van zijn werk dan kan hij weer aan het werk want dat word klussen
haha goed idee. wat zal jouw man blij zijn geweest toen ie thuiskwam @ zazu,, alles goed gegaan gister? liefs
Hey Boeff, hoef jij niet te werken Gisteren goed gegaan, spuit is gezet in mijn bil (hihi) door een van de assistentes op de afdeling Verloskunde. Best vreemd, dan zit je op een verloskamer. De assistente zei: "Ik hoop je hier snel terug te zien met een andere reden"
@ boefff dat vond hij helemaal niet erg @ zazu fijn dat de prik erin zit heel veel succes deze ronde nou meiden vanmorgen fm5 gehad en zatedag weer terug voor fm6 ga morgn even bellen voor een afspraak bij de gyn want ik vind het gewoon te lang duren wel was er groei hoor dus daar ben ik wel blij mee gisteren was links 11mm en nu hij 14mm de rechter was gisteren 13,5 en vandaag ook 13,5 het lijkt er nu op dat links gaat domineren maar dat is even afwachten klus in de tussentijd gewoon verder voor het geval we hem zaterdag weer gemist hebben zaterdag is het al dag 27 dus vind het gewoon echt niet leuk meer zo ik weet je moet geduld hebben maar hoeveel geduld heb ik nodig
haha uhh jawel ik heb van 12 tot 1 pauze en woon 2 min van het werk dus ga altijd naar huis.. werk van 6 smorgens tot 5 savonds dus werk best wel veel het zou idd wel leuk zijn als ze jouw snel weer terug zou zien voor een andere reden hopelijk liggen we daar dan samen zou wel echt lachen zijn haha @twinkelstar,, goed dat je eitjes iig nog groeien maar duurt idd wel erg lang .miss volgende ronde iets hogere dosis? liefs
@Boefff So, dan maak jij lange dagen!! Wat doe je dan voor werk? @Twinklestar Kan me voorstellen dat je een gesprek wilt, duurt wel erg lang zo. Misschien iets ophogen de volgende ronde, die er HOPELIJK niet komt!!!!!!!!!!! Hier beginnen de zenuwen een beetje te komen voor morgen...toch wel spannend, terwijl het helemaal niet zoveel voorstelt. Wij liggen in juni 2012 samen op de verloskamers Boeff...ik weet het zeker
haha dan gaan we daarvoor ik werk in een pluimveebedrijf. mijn vader is daar mede-eigenaar, zo ben ik daar terecht gekomen.. werk er al vanaf mijn 14e eerst begonnen met vakantie werk en op mijn 19e vast. ik wil nu nog veel uren maken dan kan ik in juni 2012 meer vrij nemen heel veel succes morgen en ook voor je vriend/man en ik duim me suf!! liefs
@ zazu heel veel succes morgen ben heel hard aan het duimen dat jullie samen de verloskamer op mogen @ boefff ja ik weet je moet geduld hebben maar dit duurd wel heel erg lang de dosis was halve wege de cyclus al opgehoogd maar dat heeft ook niet echt geholpen we wachten het maar af meer kan ik nu toch niet doen en mijn duimen draaien
Hallo dames, Vanmorgen 1e IUI-behandeling gehad...ik was best nerveus. Maar stelt helemaal nix voor gelukkig!! Alleen een beetje raar om vervolgens nog 15 minuten te blijven liggen...hihi... Verder maak ik me een beetje zorgen, omdat ik mijn eisprong tot nu toe niet gevoeld heb. Ik heb het afgelopen jaar 1 x een eisprong gehad en die heb ik héél goed gevoeld... Had gevraagd om over 7 dagen bloed te prikken voor progesteronwaarde, maar dit was niet nodig??? Zou het eigenlijk toch graag willen weten, omdat ik de Pregnyl woensdagavond gezet heb, terwijl het eitje links pas 17mm was. Dit maakt me dan weer zo onzeker Hoe ist met jullie? Liefs
M'n vriend (uhm verloofde..hihi) had trouwens superkwaliteit: 54 miljoen...ben best een beetje trots op hem
zazu kan me voorstellen dat je heel onzeker bent ik hoop dat je eitje is gesprongen mijn duimen draaien op volle toeren en wat goed zeg super kwaliteit dat is altijd fijn om te horen voor een man
volgens mij heb je met pregnyl altijd wel een eisprong. heb je geen ovu test gedaan? 17mm is genoeg hoor, bij mij werd de pregnyl gezet en toen waren de eitjes 18.. ze moeten tussen de 16mm en 26mm zei mevrouw de J. tegen mij. ik zou me niet teveel zorgen maken ik moet nog 2 pilletjes provera ga een beetje sjoemelen.. neem er morgen heel vroeg 1 en morgen avond laat.. dan win ik miss weer een dag heb wel al 2 dagen van die steekjes bij mn baarmoeder,, zelfde steekjes als wanneer ik ongi moet worden. dus miss word ik het nog uit mezelf @twinklestar, heel veel succes morgen en mijn duimen draaien door liefs
@Boefff...haha...ik heb precies hetzelfde. Ik ben zó ongeduldig!! Wil gewoon vooruit! Heb jij afgelopen keer bloed laten prikken om progesteron te meten?