Hoi, Afgelopen donderdag ben ik gestart met eerste ronde clomid. Met de laagste dosering, omdat ik wrs vaak wel een (goede) eisprong heb, maar mijn menstruatie zo onregelmatig is. Ik ben erg benieuwd of er iemand in hetzelfde schuitje zit of dat er misschien mensen zijn die ervaring hebben met clomid mbt bijwerkingen en successen??? Groetjes MAma7
Hallo mama7, Ik zal me even voorstellen. Ik ben avda, 24 jaar. Afgelopen oktober is pco bij mij gediagnostiseerd. Ik heb van mezelf helemaal geen cycles. In november kunnen starten met Clomid 50. Eerste ronde heeft geen eitjes laten groeien. Weer terug bij gyn. en moet nu eerst 10 dagen provera slikken om een ongi op te wekken. Op de derde dag mag ik dan starten met Clomid 100. Hoop dat dat nu wel vruchten (eitjes ) afwerpt!! Van de eerste ronde Clomid heb ik wel flink last gehad van de bijwerkingen. Opvliegers, humeurig en flink wat koppijn! Hoop dat dat nu wat meevalt. Hoe gaat het met jou met de bijwerkingen? Al op controle bij de gync. geweest?
hee meid, ik heb ervaring met clomid. Ikzelf had helemaal geen eisprong. Na 1 ronde clomid 50 mg had ik twee eitjes en dus een dubbele eisprong en ben nu 29 weken zwanger van een tweeling ikzelf had nooit durven dromen dat het zo snel lukte. Ik heb ook een weblog bijgehouden destijds.