Weet niet hoelang de hormonen van je vorige zwangerschap blijven. Vind het wel duidelijke streepjes. Zou kijken of hij op gaat lopen.
Ik ben er ook "bang" voor. Het is totaal niet "gepland", ben ook aan de pil maar voel me anders dan anders en de hond is zooo aanhankelijk dat was ze alleen elke keer als ik zwanger was.
Ooh ik kan me je onzekerheid voorstellen, mijn jongste is nu 6 maanden en ben ondertussen 4 maanden zwanger van de volgende. Toen ik teste gooide ik het ook op hormonen van de vorige zwangerschap, gelijk gyn gebeld en die heeft me heel duidelijk uitgelegd dat dit als ik al een menstruatie had gehad niet mogelijk was omdat het hcg dan zover uit je lichaam is dat een eisprong mogelijk is. Dus als ik deze test zie zou ik zeggen gefeliciteerd!! Het is een shock en zelfs nu met 4 maanden moet ik nog wel eens slikken, maar als ik dan een echo heb wordt ik automatisch weer net zo verliefd op deze dame als dat ik ben op de rest van mn kinderen.
Dankje voor je berichtje!! Als het daadwerkelijk zo is dan is het zo en dan komt hij/zij ook bij ons in de familie maar jeetje ik wilde eigenlijk helemaal geen derde kindje (om verschillende redenen) en al helemaal niet zo snel! maar goed blijkbaar heeft het zo moeten zijn.
Wat apart, vond de 1ste zo duidelijk en nu dus wit.... Maar goed, beter zo denk ik he?! Geniet van je kleine spruit!
Jeetje dat is bizar! Die etos test was heel erg duidelijk positief, en op de kv zag ik ook een (tuur)streepje!
Misschien toch nog een LH piek kunnen waarnemen, dan neemt je streepje ook super snel weer af. Weet absoluut niet of 't wel kan, een LH-piek en de pil. Maar wie weet. Geniet van je kleintje!