Testen na miskraam, wanneer negatief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Frummels, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd hoe lang de zwangerschapstest bij jullie positief bleef na de miskraam en hoe vaak jullie dat hebben getest.

Ik kwam er precies twee weken geleden tijdens een echo met 8 weken achter dat het hartje was gestopt. Had twee weken daarvoor al een bloeding en krampen gehad en bij de echo zagen ze toen een tussenschot, waardoor ze dachten dat ik zwanger was van een tweeling maar de eerste het niet gered had.
    12 dagen geleden (dag 1 van nieuwe cyclus) is de miskraam opgewekt met cytotec en ik verloor die dag het vruchtje en de dag erna nog een 'bonk'. Op dag 6 verloor ik nog een klein restje weefsel en daarna stopte het bloeden. Eergisteren (dag 10) weer een bloeding met stolsels gehad.

Op dag 8 heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was echt knalpositief. Ik wil nu een week later (dag 15) weer gaan testen om te vergelijken. Ben benieuwd wat ik kan verwachten en hoor graag ervaringen (ondanks dat ik best weet dat elk lichaam anders is en de uitslag niet te voorspellen is).

Dus als getest heb na je miskraam om je hcg te controleren,wanneer deed je dat dan en wat was de uitslag?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Bij mij duurde t na curretage 6 weken tot t streepje weg was, dus je kan nog een goed positief resultaat verwachten. Na 4 weken werd t lichter. Ik was 10 weken

3. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Mijn test was vandaag knalwit, op 1 juli had ik een curettage. Ik was bijna 9 weken. Omdat de testen steeds een vaag streepje aangaven dat een beetje leek op te lopen had ik een beetje hoop om weer zwanger te zijn. Maar helaas. Ben ook niet ongesteld nog, ik ben benieuwd wanneer dat weer op gang komt. Sterkte, ik hoop dat je cyclus snel weer in orde is.

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Bij mij na de currutage ook na een maand nog steeds positief... Dachten eerst dat er misschien rest zat was gelukkig niet zo.... Die ronde maar even gewacht op menstruatie en na die tijd was het netjes allemaal negatief ... Heeft dus al met al ook zon 5 a6 weken geduurd

5. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ik ben ook gecurateerd en na 4 weken een negatieve test( was de 1ste keer dat ik teste na de curettage) na 6 weken had ik weer een menstruatie. Toen hebben we ook meteen weer geprobeerd.

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Vandaag, een week later, op dag 15 na miskraam opnieuw getest. Nog steeds do korte streep maar niet meer knalpositief dus gaat de goede kant op.

Nog meer ervaringen van anderen?

7. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

17 mrt 2014
    199
    0
    0
    Hier ook pas na ruim 4 weken geen positieve test meer. Is heel normaal hoor, je lichaam heeft even de tijd nodig. Best kans dat je over een week nog positief test.. Sterkte!

8. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Ik heb 20 juli een miskraam gehad. 8 dagen later was de test negatief.

9. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij was de test na 3 weken wit. Ik had ook een curretage bij 8 weken.

Na zes weken (na curretage) voor het eerst weer (heel hevig) ongesteld.

10. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Ik heb in april een MA gehad, na 11 weken zwangerschap. Het duurde zeker wel een week of 4 voordat m'n testjes omo-wit waren.

11. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Na mijn miskraam vorig jaar met 6.2 wkn had ik na 1 week getest en positief maar niet knal positief en na 1,5 week was de test negatief.

12. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.469
    323
    83
    Ik heb een ma gehad bij ong 8 a 9 weken. Na 9 dagen had ik alweer een omo witte test.. Erg snel dus.. Sterkte

13. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Bij mij liep het ook snel terug. Na 4 dagen was hcg al 17 en een week later was het hcg uit mijn lichaam.
    Nu 14 dagen later heb ik bijna een positieve ovulatietest!
    Denk morgen de knaller te hebben.

Deel Deze Pagina