Met welke pil geen humeurigheid etc????

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door mamakaatje, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo meiden,

Ik heb altijd microginon 30 geslikt, na mijn bevalling heb ik gekozen voor een mirena spiraal.
    Had na mijn zwangerschap last van postn. depr., maar nu ik al die verhalen lees kan het ook voor een deel door de Mirena komen.
    Mijn humeur is nog steeds erg wisselend. Ben snel boos/geirriteerd en mijn libido is ook 0,0%.
    Kortom ik wil de Mirena eruit laten halen, maar nu is mijn vraag welke pil gebruiken jullie en waarom?
    Ik wil een pil waardoor ik hopelijk geen last meer heb van die humeurige buien.......

Alvast bedankt!

Liefs mamakaatje

2. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Wil je geen koperspiraaltje?

Volgens mij gewoon een kwestie van uitproberen... Je kan voor een lichtere pil kiezen, de microgynon 20 of de Qlaire (maar 2 stopdagen, placebo pillen). De microgynon 30 is overigens de goedkoopste pil, andere pillen zijn doorgfaans fors duurder.

Je moet een nieuwe pil wel aan aantal maanden (3) de tijd geven, je lichaam moet er ook aan wennen.

Suuces met kiezen!
    Gr Maanvrouwtje

3. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Waarom ga je dan niet weer de microgynon 30 slikken wat je toen had gedaan of had je daar ook "problemen" mee

Ik laat mijn spiraal er ook uithalen hij zit er nu sinds afgelopen maart maar heb alleen maar klachten die ik kan linken naar me spiraal. ik ga terug naar de microgynon 30 die ik altijd geslikt had ook al vind ik dat geen fijn idee, maar toch

4. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ik gebruikte altijd Stederil 30, dit heb ik altijd als een prettige pil ervaren, geen klachten.

Maar elk lichaam is anders en reageert verschillend op hormonen.

Je zou je HA kunnen vragen of 'ie je eens iets anders kan voorschrijven, misschien dat je daar baat bij hebt.

Ik ben zoiezo geen voorstander van de prikpil of een spiraaltje, dit omdat deze een hoge concentratie hormonen bevatten en je er zelf geen controle over hebt, dat heb je met de gewone pil wel..

Het is maar wat je zelf het prettigst vindt! Succes.

Deel Deze Pagina