t is natuurlijk weekend en zo geen gyn te bereiken sinds bevalling is mn cyclus raar aan t doen, na 3 mnd netjes ongi beetje jammer ondanks de bv maar ach en toen begon t feest om de 2 weken vloeide ik ik ben gestart met de cerazette uiteindelijk (moest hiermee wachten ivm trombose) en de HA hoopte dat dat mn lijf weer in balans bracht ... niet dus.... nog een aantal keer om de 2 wk gaan vloeien gevolgt door bijna 80 dg niets... daar keek ik niet zo van op in eertste instantie (pco) uiteindelijk toch ongi, paar dagen nadat t over was weer vloeien maar nu vervolgens om niet meer te stoppen na 1,5 mnd ben ik met spoed bij de gyn terecht gekomen en deze heeft me aan een flinke kuur cyclokapron gezet, ben hier beroerd van geweest en t hielp niets, week later terug voor controle echos gemaakt, gewone inwendige echo lukte niet eens alles zat vol BMslijmvlies uiteindelijk verdoofd en met vliestof erbij echo weten te maken en hij zag iets in de bm wat er niet thuis hoorde, maar hij kon alles slecht zien enfin een hysteroscopie werd geplanned deze is 19 jan uitgevoerd er was niets engs te vinden er was poliepachtig weefsel dat heeft ie verwijderd en verder woekerend bmslijmvlies, en heeft ie gecurreteerd smiddags nog bij hm op de poli komen hoe en wat verder kreeg recepten mee voor primolut en orgametril, ben meteen met de primolut moeten starten 10dg en dan 1 tot 3 dg erna ongi worden en dan de orgametril starten op dag 3 van vloeien voor 120 dg om de boel even stil te leggen en mn lijf tot rust te laten komen na de hysteroscopie stopte het vloeien heel snel gelukkig nu ben ik vanacht dus alweer ongesteld geworden en heb vanmorgen pas tablet 9 van de primolut ingenomen kan dit kwaad? want t zou betekenen dat ik maandag de ogametril aansluitend moet starten beetje lang verhaal, maar aan halve info word t moeilijk advies te geven
Volgens mij kan dat geen kwaad, en moet je op dag 3 van vloeien gewoon met de orgametril starten. Misschien voor de zekerheid maandag ff bellen met de poli, dan wee je het zeker!
Dat kan geen kwaad. Ik had onlangs ongeveer hetzelfde.. Gebruikte maar 5dgn Primolut.. werd pas dag 8 ongesteld en was toen alweer begonnen met oestradil (eveneens om bm slijmvlies rustig te houden) Heb ervoor gebeld, en moest gewoon doorgaan volgens medicatie schema. Vond de ongi na primolut trouwens wel hevig! Succes!
dank jullie! ik heb uiteindelijk toch hp gebeld en werd terug gebelt door een arts en kon direct stoppen met de primolut en dan dag 3 gewoon de orgametril starten @leonieke... toen we in de mm zaten voor ons dochtertje sloeg primolut totaal niet aan maar nu wat een krampen
Dat is natuurlijk ergens wel logisch dat je de primolut mag staken, want het doel (ongi) is immers bereikt.. Ja echt, ik vond het menstruatie2.0!! Succes, hoop dat je snel weer op regel zit!