hormonen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Samba25, Oct 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Allemaal,

Nog even een vraagje over ontpillen, wordt er niet echt vrolijker van. Moet overal om huilen, heel erg emotioneel, herkent iemand dit?

Groetjes Denise

2. lizzie123

lizzie123 Actief lid

Sep 23, 2008
    223
    0
    0
    Hai Jojo

Dat zou heel goed kunnen! Iki ben er erg ziek van geweest zelfs!(van t stoppen met de pil) Allemaal opstart problemen gehad. Ben eind aug gestopt.. het gaat nu gelukkig weer beter. het houd allemaal wat in die hormonen!

Su6!

Groetjes

3. cari75

cari75 Lid

Oct 25, 2008
    14
    0
    0
    Hai,

Ik ben 1 aug gestopt en heb echt moeten ontpillen, van buikpijn en zere borsten naar huilbuien enz...
    Pas na 2 maanden voelde het weer ok, sterkte er mee en het wordt echt beter hoor!

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Yep herken dit zeker.......Wat is die pil een troep.....Ben nu bezig met ronde 2......Vorige maand was dus de eerste maand zonder pil......Voelde me erg raar......Had het idee dag ik mega-dik werd (zo'n opgeblazen gevoel), emotioneel en wist zeker dat ik zwanger was (wat kan je jezelf toch voor de gek houden). Moet zeggen dat ik deze maand nergens last van heb......Wacht met spanning op mijn eisprong (al vermoed ik dat ik deze vandaag heb gehad, nog ff extra klussen dus)........het is irritant, zeker omdat je cyclus gewoon in de war is en dus onregelmatig.....

Succes met alles, hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn......

Over je banner: als je op 19 oktober gestopt bent met de pil.........hoe kan je dan nu op dag 14 van je cyclus zitten? ben je halverwege gestopt of heb je de strip wel afgemaakt? Snap het ff nie.......

Share This Page