Hallo Allen. Vorige maand kreeg ik na ongeveer 14 dagen na mijn laatste ongesteldheid enorme last van hoofdpijn.....Van die enorme felle steken.....Ik was niet te genieten en had echt pijn.....Na 2 dagen was dit over....verder nergens meer last van gehad. Na 38 dagen kwam de ongesteldheid om de hoek kijken (helaas).......Afgelopen week (weer na 14 dagen na mijn ongesteldheid) had ik weer 2 dagen van die enorme hoofdpijn, precies hetzelfde als vorige maand...... Kan dit iets te maken hebben met eisprong of is het gewoon toeval? Iemand hier ervaring mee? HELP!
ik heb rond me eisprong ook altijd last van een bonkende hoofdpijn dus denk dat het best met de eisprong te maken kan hebben.heb het trouwens ook altijd tijdens menstruatie dan gaan er heel wat paracetamolletjes doorheen. groetjes
Hoop eigenlijk dat het niet teveel met de eisprong te maken heeft. Ik was echt niet in staat om te klussen......whaaaaa daar gaat dan onze kans...... Afwachten maar........
ik heb dat ook, maar naarmate ik langer gestopt ben met de pil werd dat steeds minder! (ben nun een jaar gestopt en nu bijna geen last meer van) dus komt waarschijnlijk wel goed!
Had het mijn vorige cyclus (en tevens 1e) ook heel erg. De week na mijn ei de hele week! Normaal heb ik zelden hoofdpijn. Ben benieuwd hoe het deze maand gaat. Het verloopt tot nu toe i.i.g hetzelfde *zucht*
Heb jij je ei de eerste maand duidelijk gevoeld? Ik dus niet, en denk dat ik het nu voel......maar ja, cyclus nog niet duidelijk dus weet echt niet waar ik aan toe ben......
Voordat ik met de pil stopte had ik nooit last van hoofdpijn, alleen bij een caffeine tekort in het weekend. Na het stoppen met de pil is het steeds raak rondom de eisprong. Erg gemakkelijk om te herkennen, maar de natuur laat hier toch wel een steekje vallen (sorry schat, ik heb hoofdpijn, over een paar dagen maar weer ) Gelukkig is het de laatste paar keer weer wat minder erg. Dat geeft de burger moed!