Ik heb nog steeds nog geen idee voor een meisje..we komen er ook echt niet uit ...mijn man is weg van alice..maar dat vind ik persoonlijk niets..nu hebben we nog Hailey, Aimee, Quinty en Yara waarvan we beide denken nou zou kunnen..maar nog niet overtuigend...wat vinden jullie van deze namen?...of mogelijk nog een ander...ik kan geen babynamen.nl meer zien...heb echt overal gezocht volgens mij...Vast bedankt meiden voor jullie hulp!
Hmmm de namen die je noemt zijn niet echt mijn smaak, dus ik weet niet of je wat aan mijn antwoord hebt, maar hier een paar suggesties (zoveel mogelijk richting jouw stijl?): - Mila - Tara - Lara - Mara - Tess - July Yara vind ik trouwens wel leuk, maar dan geschreven als Jara
Tara en Tess vond ik ook leuk, maar tara heet het dochtertje van mijn man's neef en er zit een Tess en een Mara bij mijn zoontje in de klas...daarom maakt het het ook zo moeilijk...ik heb met zoveel namen een link...mischien moet ik dat ook loslaten, maar ja, ik wil wel graag en naam die niet in mijn directe omgeving zit..zoals bij mijn zoontje in de klas...
ja ik heb ook wel een bepaalde voorkeur voor Yara en Hailey... en dan twijfel ik weer...en denk ik is het echt leuk...ohh zo moeilijk..had ik bij mijn zoontje helemaal niet toen wisten we het heel snel al zeker...maar nu... :
Tja als je namen zo gaat bekijken hoef je je kind bijv. ook geen Amber te noemen, aangezien dat uitwerpselen van een potvis zijn.
ik had dat ook bij een meisjesnaam hadden we wel iets maar steeds twijfel gelukkig werd het een jongen. nu hebben we wel een meisjesnaam maar geen jongensnaam Wat wil je liever aan je meid geven een lieve of aparte naam? je kunt ook deze 2 namen blijven houden en dan kiezen zodra ze geboren is want dan weet je meteen wat bij haar past (komt je gevoel naar voren) Succes ermee.
Amber is ook een kleur.. En niet iedereen weet dat het walvispoep is Maar goed, die associatie roept Quinty gewoon meteen bij me op.
We moeten toch maar eens keuze gaan maken..mijn man zei ook al..ach anders wachten we tot na de bevalling..en volgens mij eindigt het ook zo...hihi
Haha, misschien als je het kindje dan ziet, je meteen de juiste naam hebt! Quinty en Yara vind ik mooi. Tara en Tess trouwens ook!
Je kan ook voor twee namen gaan en bij de geboorte kiezen welke de roepnaam is, zo hebben wij het ook gedaan
Hailey en Aimee vind ik leuke namen, maar ik zou het schrijven als Hayley. Misschien vindt jij het wel niks, maar zo kán het ook. Yara is ook leuk, maar wel heel populair tegenwoordig. Quinty vind ik niks, sorry. Andere ideeën: Julie Miley Marly Desray Jaimy Daimy Nancy Chelsea