hallo allemaal, ik vroeg me af vanaf de hoeveel weken ga je de kleine minder voelen. Ik voelde ze namelijk elke dag goed en vrij veel. Nu sinds gisteren is ze onwijs rustig, alleen in de ochtend voelen schoppen en toen pas in de avond klein beetje voor ik naar bed ging. En vandaag vanmorgen eventjes klein beetje gevoeld en verder de hele ochtend nog niet, en normaal was het meer. Dus dames die ongeveer 31 weken zwanger zijn hoeveel voelen jullie je baby? en moet ik me zorgen maken?
niemand heb ze verder na dit bericht nog niet gevoeld, heb net even afleiding gezocht en gestofzuigd, gestoft enz en nu weer even rustig zitten op de hoop dat ik ze straks gaat voelen..
Het is op zich wel normaal dat je je kindje rond deze periode minder gaat voelen (het krijgt tenslotte ook minder plek), maar het moet niet voorkomen dat je je kindje de hele dag niet voelt. Gemiddeld zou je je kindje toch wel 10x per dag moeten voelen. Maar bij twijfel altijd je VK of gyn bellen!
ik ben 29 week zwanger en hier nog heel veel beweging! Maar in twee weken kan het kindje natuurlijk net zoveel groeien dat het een stuk krapper komt te zitten... Weet dus niet of je wat aan mijn antwoord hebt. Als je je erg ongerust maakt zou ik gewoon even de vk bellen.
Als je het niet vertrouwd gewoon bellen.. ik heb zelf zaterdag nog gebeld omdat ik de kleine niet meer voelde.. nu is hij weer net zo druk.. ik voel hem de hele dag door bewegen.. gewoon de vk of gyn bellen! heb je zelf ook rust..
nou net even op me zij gaan liggen normaal voel ik haar wel dan, duurde even toen heb ik zachtje sbeetje geduwf op me buikje en heb ik ze gevoelt, niet veel maar toch genoeg neem ik aan. Denk dat het inderdaad komt door minder ruimte wat ze heeft. en ik kijk het gewoon even aan dan nog. bedankt in ieder geval
Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen. Van mijn vk kreeg ik te horen dat je de beeb minimaal 5 x per dag moet voelen. Weet niet of je de hele dag druk ben? kan er ook mee te maken hebben dan zijn ze over het algemeen wat rustiger. Ik voel mijn kleine de hele dag door nog. Lekker aan het duwen enzo hihi. Maar dit kan bij mij natuurlijk ook minder worden. moet wel zeggen dat duwen word wel pijnlijker want de beeb kan behoorlijk hard duwen hier.
Ze zeggen idd dat je de kleine rond deze tijd van de zwangerschap wel minstens 10 keer per dag moet voelen! Hoeven alleen niet schopjes te zijn maar mogen ook van die bewegingen zijn van het verplaatsen... ze krijgen immers minder de ruimte nu! Zou als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen die zijn er om je gerust te stellen!
Ik voel haar best veel vooral als ik 's avonds in mijn bed lig. Maar kan niet niet echt omschrijven hoe vaak dat is omdat ik het verder niet echt bijhou. Maar ik denk als je je beebje af en toe voelt dat dat ook goed is hooor zolang ze maar af en toe beweegt
op zich wel logisch dat het in deze periode wat minder wordt. Maar als het zo plotseling is, van de ene op de andere dag, zou ik het wel even goed in de gaten houden. Beter een keer te veel naar de VK dan te weinig...
Ik zou het ook wel even in de gaten houden. ik heb het een paar weken geleden ook gehad en toen moest ik voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor een ctg en een echo. Er was helemaal niks aan de hand, maar soms is een beetje geruststelling ook fijn. Dus als je het niet vertrouwd zou ik even bellen en beter nu dan onrustig de nacht ingaan.
Ik wil je ook niet ongerust maken (iedereen is natuurlijk anders) maar ik voel ons meisje ook heel veel bewegen. 's morgens als ik wakker wordt dan is zij al heel actief en voel ik overal beweging. Ook overdag voel ik haar (ietsje minder omdat ik dan zelf druk aan het werk ben), maar 's avonds/'s nachts als mijn vriend en ik naar bed gaan dan is ze op haar actiefst. Ik ben morgen 32 weken... Als je het niet vertrouwd, niet onnodig lang mee blijven lopen en je ongerust maken, maar gewoon je verloskundige bellen hoor! Sterkte!
Je voelt rond deze tijd ook meer geschuif dan getrap toch? Omdat de baby minder ruimte heeft. Ik zou de vk even bellen als je het niet vertrouwd. Zometeen is het weekend en het is niet de bedoeling dat je in het weekend in spanning zit.