Hallo dames, sinds ik zwanger ben heb ik alleen met vlagen last gehad van misselijkheid en ik hoefde ook niet te spugen gelukkig. Morgen ben ik 12 weken zwanger en ik had gehoopt rond deze tijd van alle klachten af te zijn. Het tegendeel is waar, want sinds een paar dagen is de misselijkheid alleen maar erger geworden en ik ben nu ook echt een paar keer per dag aan het spugen Ik dacht dat de HCG piek rond de 10 weken was, of is het toch rond de 12 weken en heb ik daarom nu meer klachten? Liefs, Fleur
Dat verschilt per persoon en ook per zwangerschap. Bij mij is het tot de 17e/18e week heel erg geweest en daarna nam het wat af. Maar nog steeds heb ik dagen dat de misselijkheid weer terug is en dan hoef ik maar een hoestbui te hebben en ik kan gelijk boven de pot gaan hangen.
Ik heb van week 10 tot week 13 overgegeven, daarna pilletjes gevraagd omdat ik helemaal slap was. Deze tot week 20 geslikt omdat tussendoor stoppen niet wilde, begon gelijk weer over te geven. Nu af en toe een dag dat ik beroerd ben!
Hier tot week 24 giga misselijk geweest. Had vanaf week 10 pilletjes, maar als ik die een keer niet nam, dan was het niet te houden. Nu af en toe weer misselijk. Zal met de laatste loodjes bij mij te maken hebben denk ik.
zegt idd helemaal niks, en is per persoon verschillend.. ik was er eerst met 3 maand zw-schap af, en dacht yesss, nu genieten, maar dat gaat helaas niet altijd meer op, t kwam vrij snel weer, en nu met bijna 35 week zw-schap hang ik nog steeds enkele dagen per week boven de pot... :S zal nu in ieder geval max. 8 week nog duren haha (tenminste...;D)