Alweer 30 weken zwanger! We groeien goed en voelen ons goed! Tenminste, vandaag wel, enne...gister ook! Maar morgen??? Geen idee! Soms is het er, niet zichtbaar, maar o zo gemeen, tenminste niet altijd, soms ook juist fijn. Ik heb er wel eens last van, maar niet elke dag, soms ook juist helemaal niet. Ze schijnen ergens goed voor te zijn, maar ik snap niet altijd waarvoor, maar eigenlijk ook weer wel. Ook moet ik er wel eens van huilen, maar ook af en toe wel heel erg van lachen. Klingt een beetje vaag he? Beetje vreemd, maar toch weten alle vrouwen wel heel goed wat het is, dus eigenlijk weer niet vreemd, of toch wel... Voor een man is het net chinees, die weten van het bestaan, ze proberen het te begrijpen, maar snappen doen ze het niet. (op een enkeling na!) Je krijgt namelijk niet alleen een klein mensje kado, nee ook nog iets anders, HORMONEN noemen ze dat, mmmmm...ik zeg eerder: ONVOORSPELBAAR GOEDJE, ja dat is het goede woord! Tenminste, dat denk ik... kus miek
HIhih ja precies, HEEEEEL herkenbaar! En we zullen het ermee moeten doen haha. En onze mannen/kids ook............
Zo moeilijk te bedwingen,....en merk wel dat ze meer opspelen wanneer er vermoeid in het spel is. Succes met jullie zwangerschap!
Hier één die er géén last van heeft ! Voel me goed, qua hormonen, nog nooit zo relaxed door 't leven gegaan: héérlijk !
komt me erg bekend voor, gisteren tot 2 keer toe een lach bui, niet meer kunnen stoppen, en ineens slaat dat om in huilen, kon ook niet meer stoppen, heel vreemd allemaal, en soms verwarrend mijn vriend moet er om lachen, en probeert me dan op te vrolijken, en dan is het het lachen en huilen tegelijk pffff vreemd hoor hihi.....
Bij mijn eerste had ik ook last van losgeslagen hormonsters, bij mijn 2e en nu 3e zwangerschap waren ze er wel, maar ik kon ze best wel onderdrukken! Misschien omdat ik het gevoel herkende en wist hoe belachelijk ik me gedragen heb tijdens mijn eerste zwangerschap