Goedemorgen meiden, Niet zo'n heel vrolijk topic zo vroeg op de dag. Maar ik voel me al dagen zo rot. Sinds woensdag ongeveer. Er komt me helemaal niets uit handen, alles is me te veel. Ik heb niets in het huishouden gedaan. Uit bed komen en aankleden is al te veel moeite. Ik kan de hele dag wel huilen. Nog twee dagen vakantie en dan weer aan het werk, nu ik me zo voel zie ik er echt als een berg tegenop. Ik voel me eenzaam en ellendig. Zou dit echt allemaal van de hormonen kunnen komen?? Liefs
het is net of ik m'n eigen verhaal lees... bij mij begon het na week 14 ongeveer. Ben toen bij de huisarts geweest en moest bloed laten prikken, maar dat was allemaal goed gelukkig. Hij adviseerde me om zeker 3 weken niet te werken en echt even goed aan m'n rust te denken. Ik ben nogal het type dat steeds maar door en door gaat. Ken m'n eigen grenzen niet zo goed. En de hormonen spelen echt wel een hele grote rol. Ik voelde me na 4 á 5 weken weer een heel stuk beter gelukkig. Hopelijk voel je je snel wat beter en kun je weer genieten van je zwangerschap. Pas goed op je zelf en neem je rust. Succes!
Ik kan ook flink last hebben van mijn hormonen, maar dat is af en toe een dagje en dan is het daarna weer klaar. Ik zou het als ik jou was even in de gaten houden, en anders naar de HA want misschien heb je wel een depressie?
ik was al ruim 3 weken niet te genieten (door de hormonen) hier in huis, arme glimvriend moest het ontgelden maar sinds een paar dagen is mijn piephumeur behoorlijk gezakt gelukkig, ik hoop dat het ook lekker wegblijft ik zit er niet alleen hem mee in de weg, maar vooral mezelf ik kan er slecht tegen als ik merk dat ik mezelf als een ongelofelijke draak gedraag