Tja, nu er een topic is met meisjesbuiken, ben ik eigenlijk ook hartstikke nieuwsgierig naar de jongensbuiken Ik kan zelf niet meedoen, want we weten niet wat het wordt Laat de buiken maar zien dames!
View attachment 91243 Mijn buik met 28 weken en 6 dagen, moet weer ff nieuwe maken. En er is al meerdere malen gezien dat het een jochie is dus kan niet missen. Een echte jongensmama buik
buikje?!?! Maaaaaaaarrrrrr hij is PRACHTIG! dames allemaal mooi.. ennuh.. kan aan mij liggen.. maar jongensbuiken zouden minder rond of zo moeten zijn.. ik zie geen verschil.. ze zijn gewoon allemaal even bijzonder!
Ja geen idee haha. Mijne was zoals je ziet erg rond. Grote verschil met me schoonzus die nu een meisje verwacht is dat ik echt alleen rond ben geworden bij me buik. Zoals je ziet van achteren zie je niks. Was ook maar 10 KG aangekomen bij de eerste
Ze zeggen toch dat als je buik uitziet alsof je een basketbal hebt ingeslikt, je een jongen krijgt? Nou zo zag mijn buik inderdaad uit.
Ik heb geen idee hoe het nu zit. lijkt wel of t ene deel van t land dit zegt en het andere dat. Ik heb ook jongens.. kwam voornamelijk van voren aan.. maar van achter zag je ook wel wat.. (wil liever niet spammen ) Had trouwens wel 2 totaaaaaaal verschillende buiken dus8)
Deze volkswijsheid heb je tijdens jouw zwangerschap al vaak gehoord... Heb je een puntige buik? Dan wordt het beslist een jongetje! Heb je eerder een ronde buik? Dan wordt het volgens je over-overgrootmoeder een meisje! Een tweede, hardnekkige mythe heeft te maken met de ligging van je baby tijdens de zwangerschap. Jongens worden laag gedragen en meisjes hoog, heet het dan. Klop dit? Helaas: nul komma nul. De vorm van je buik heeft te maken met je eigen lichaam (zoals je spieren) en met de positie van je baby. hier zeggen ze dus weer wat anders.. ach lekker boeiend.. ze zijn allemaal prachtig
Dit klopt in mijn geval wel. Ik heb een behoorlijk lage buik vind ik zelf ( zie 1e pagina ) Maar wat een mooie buiken komen er voorbij zeg. Mijne is dan toch nog behoorlijk bescheiden heb ik het idee al issie wel weer flink gegroeid. Liefs