tijd tussen ei en nod altijd zelfde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hairdresser, 7 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    vorige keer zat er 14 a 15 dagen tussen ei en echte ongi(rood)
    zal dat nu weer zijn of kan het ook korter zijn.zit vandaag op dag 12 dpo

2. het kan per keer verschillen...
    de laatste keer was het 7 dagen bij mij, ben daar nu gelukkig al overheen...
    14 dagen is geloof ik standaard...
    hopelijk komen die :evil: :evil: gewoon niet!
    rens

3. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    bij mij verschilt het ook steeds, telkens op dag 11 mijn ei, maar soms 14 dgn DPO en soms 15 dgn DPO.

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    en als je heeel onregelmatig ongesteld bent zoals ik. Stel ik heb me eisprong hoe lang duurt het dan voordat ik ongesteld word? is dat ook ongeveer 14 dagen? hopelijk weet iemand dit! groetjes!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Denise, het is in principe altijd tussen de 10 en 16 dagen. Maar bij zulke lange cyclussen heb je waarschijnlijk helemaal geen eisprong. Mocht je ongesteld worden, dan is de kans groot dat het alleen maar baarmoederslijmvlies is wat zich in de loop van tijd heeft opgebouwd. Maar blijven klussen hoor, je weet maar nooit!

groetjes,
    Snoopy

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb ook hele lange cyclussen gehad na het stoppn met de pil.
    mijn langste was 186 dagen.
    mij werd verteld dat je dan WEL gewoon een eisprong heb en ook ongeveer 14 dagen na je ei ongesteld word. alleen wat er voor je ei gebeurd, duurt gewoon allemaal een stuk langer. en het blijkt wel dat je dan wel een eisprong heb, want ik ben ook zwanger dus....

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Ik dacht namelijk dat ik in december misschien me eisprong had omdat ik rekbaar eiwitachtig slijm had en pijn/steekjes links in mijn onderbuik maar had zelf ook al bedacht dat ik dan al wel ongesteld had moeten worden als het zo was geweest, ja of zwanger maar dat ben ik niet. Maar ja we blijven optimistisch wat de eisprong betreft gewoon om de dag klussen mocht ie komen! haha!

@meliske: super fijn om te lezen dat het inderdaad allemaal goed kan komen! Ik verlies af en toe de moed maar ja moet gewoon door blijven gaan!

Krijg vanmiddag een kuurtje om me menstruatie op te wekken dus hopelijk kan ik dan gewoon weer bij het begin beginnen!

Groetjes

8. Niet meer actief

ik heb ook een cyclus van 60 dagen (mij veel te lang) en de dokter zei dat je mss wel een eisprong kon hebben maar je baarmoederslijmvlies niet dik geneog is om te vloeien.. en bij mij dus maar 1x in de twee maanden.
    Maar volgens de ha heb ik wel gewoon een eisprong. (denkt ze) Zeker weet ik het in feb dan moet ik naar de gyn namelijk. Dan begint het gedonder.

Kus Swiggy

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Meliske, ik schreef ook dat je met een lange cyclus wel een eisprong kan hebben, maar vaak heb je die niet. Veel mensen gaan ervan uit dat als ze ongesteld worden, ze ook een eisprong hebben gehad, maar zeker bij lange cyclussen hoeft dat dus niet zo te zijn. Jij had blijkbaar wel een eisprong (gefeliciteerd trouwens!), maar dat betekent niet dat iedereen met lange cyclussen dat heeft.
    Swiggy, lijkt me vreemd als je wel een eisprong hebt en niet ongesteld wordt. Want een onbevrucht eitje zorgt ervoor dat er hormonen afgestoten worden zodat je ongesteld wordt. Als je ongesteld wordt zonder eisprong, is dat omdat je slijmvlies in de loop der tijd is opgebouwd.

groetjes,
    Snoopy

Deel Deze Pagina