en dan is de accu leeg (totaal kapot)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amfy, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

#1 Amfy, 15 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2011
    even een klaag tpoic voor degene niet het niet willen lezen kijk dan maar weg;)

het is over ik ben 37 weken zwanger en ik kan niet meer.
    ik heb een gruwelijke kut zwangerschap. waarbij ik eerst in het ziekehuis heb gelegen vanwege hg en uitdroging. tot 20 weken ben ik ziek geweest. daarna een 20 weken echt die niet goed bleek wat mij dus iedere dag bij blijft en ik iedere dag de meest gekke senarios bij loop te bedenken waardoor ik constand sjagie ben en aan het janken.
    ik slaap al vanaf week 32 niet meer fatsoenlijk omdat ik echt een mega buik heb.ik heb super veel pijn waardoor ik dus op 8 paracetamol per dag zit en het helpt nog niets

ik heb al ik het ziekenhuis geslapen en heb slaappillen voor thuis maar het werk allemaal geen zak! ze hebben me getracht plat te spuiten in het ziekenhuis in de hoop dat ik even een nachtje konbij tanken ook dat is mislukt ik heb over de hee nacht 3 uurtjes geslapen en thats it.

ik ben constand bezig met de afwijking van ons kindje en hoewel het niet is verband staat met elkaar ook met down en de schrik slaat mijn constand op het hart. ik kan alleen nog maar zitten lopen staan liggen doet mijn echt teveel pijn. leuk met een peutertje dat ook aandacht nodig heeft.
    ik raak van alles compleet over de zijk en dus huil ik alleen nog maar.

dinsdag hebben we te horen gekregen dat ons meisje niet meer in haar lijn groeit en de paniek slaat weer toe wat als ze niet gezond is?wat als wat als wat als!!

ik word hier zo verdrietig van tuurlijk weet ik dat een zwangerschap zwaar is maar zo? nee daar kan ik niet bij.
    dinsdag mag ik weer naar de gyn en dan hoor ik wat ze gaan doen stiekum heb ik wel de hoop dat ik nog voor het weekend word in geleid maar hou ik dat nog vol?

einde klaagzang.

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Weet even niet wat te zeggen.

Alleen een hele dikke virtuele knuffel!!

3. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    prima, dat je je hart even lucht.. ik wil je de komende weken nog sterkte wensen en kom op!! Je kunt het.....
    (ondanks je problemen met je zwangerschap en je kleintje, dat is heel normaal dat het een gegeven moment even op tilt slaat..)

4. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Sterkte met alles en hoop dat het niet te lang meer duurt voor je.....

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik heb je verhaal een beetje gevolgd, meid tuurlijk mag je er doorheen zitten!!!

vanaf hier een hele dikke digitale knuffel!! kom op meid je doet het super!!

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh blehh het zit ook allemaal niet mee he?!

Nog eventjes, dan heb je je meisje in je armen.

7. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Veel sterkte met de laatste loodjes, ik duim voor je dat je snel een gezond kindje in je armen mag houden :).
    En klagen mag hoor, zeker als het je helpt.

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Lieve meis,

Tuurlijk mag je klagen. Ik kan me zo goed voorstellen dat je erdoorheen zit. Een zwangerschap is lang niet altijd fijn, je kan je zo ziek beroerd en k** voelen. Laat het je gyn/vk goed weten hoe je erdoorheen zit. Lijkt me wel dat ze dit al wel weten als je zelfs al in het zkh opgenomen bent geweest om te kunnen slapen.

Ik duim voor je mee dat ze je (snel) willen inleiden. Hopelijk kun je daarna snel bijkomen en weer een beetje genieten als je iets meer zekerheid hebt over je meisje. Je houdt het tot die tijd echt wel vol, maar het zal niet makkelijk zijn. Je bent al heel ver gekomen!

Heel veel sterkte, ik duim voor je dat de bevalling zich snel aandient.

Knuffel!

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

dank jullie voor de reactie's. je voelt je zo machteloos ik kan gewoon niets meer ik moet gewoon keuzes maken. ga ik boodschappen doen of ga ik even spelen met fynn allebij kan niet want dan ga ik kapot van de pijn.
    en aangezien ik al 8 paracetamol slik mag ik er niets meer bij hebben(en omdat ik dat al weken doe werkt het dus voor geen meter meer)

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Inderdaad, lekker van je af praten meid! Klagen vind ik wat anders, jij hebt alle reden om het gevoel te hebben dat je het even niet meer aan kunt!

Maar....dat kun je natuurlijk wel! Je bent al zo ver gekomen! Die hele k*t zwangerschap zit er zo goed als op, het einde is in zicht! En natuurlijk maak je je zorgen om wat er dan gaan komen, maar ook dat komt vast en zeker goed.
    Nog even volhouden meid, je bent sterker dan je op dit moment denkt.

*knuffel*

11. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    Heel veel sterkte en hoop dat je bevalling snel begint en je je meisje in je armen kan gaan sluiten .

liefs

12. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wat heftig al die onzekerheid, en zo'n nare zwangerschap...
    Heel veel sterkte... nog even....
    Wel goed dat je het van je afschrijft, ik hoop dat dat al een stukje oplucht en je je daardoor iets beter voelt.

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan het me helemaal voorstellen in jouw situatie meis!
    Bespreek ook DAT met de gyn he? Jouw situatie wordt heus meegenomen in de overweging over wat verstandig is om te doen en KAN reden zijn om eerder in te leiden of tot een keizersnee over te gaan...
    Sterkte, hopelijk hoef je niet lang meer!

14. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Sterkte, ik zal aan jullie denken.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik krijg straks telefoon wat we gaan doen qua slapen.of ik nog een nacht moet komen maar daar had hij eigenlijk een hard hoofd in.
    dinsdag moet ik er sowieso weer naar toe en kaart ik gelijk alles aan.

trouwens gefeliciteerd!!!ik zie nu net je banner

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ahhh jee zeg wat ontzettend kl*te allemaal. Heel erg veel sterkte de komende tijd en gewoon hier lekker van je aftypen hoor! Kunnen we wel hebben.

17. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Heel begrijpelijk allemaal, dus je mag echt wel ff klagen hoor!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk gaat het snel beter allemaal.

Liefs mamavanmuisje.

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Och meid, ik duim voor je dat ze je gaan inleiden.

Een dikke virtuele knuffel.

19. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    jeetje tis allemaal wat pffff
    het lijkt me erg zwaar,vermoeiend maar ook spannend
    ik hoop dat ze je nu kunnen helpen met een oplossing die ook echt helpt en dat je kleine gauw komt

sterkte nog en succes

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ik reageer net op je andere topic maar ook nog even hier. Klote dat je er zo doorheen zit, heb toen bij mij ook gesmeekt om me in te leiden met 39 weken maar bij wilden ze het helaas niet.
    Ik hoop voor je dat het snel voorbij en dat je uit de onzekerheid raakt over je dochterje en dat alles hopelijk goed is.

Deel Deze Pagina