Vraagje: Ik heb een mooie dvd gekregen en een lijstje voor de echo! Helemaal geweldig natuurlijk! Maar ik dacht dat ze ook had gezegd dat er een serviesje bij zou zitten, misschien heb ik het mis hoor, maar wat hebben jullie gekregen? Gr
Die krijg je aan het eind van de rit, als de chauffeur voor het laatst de flessen komt halen. Ik heb hem wel al gelijk gekregen, omdat hier geen chauffeur rijd en ik zelf de flessen naar een depot moet brengen.. Maar het fotolijstje krijg ik thuisgestuurd aan het eind van de rit.. Heb je de DVD al gekeken eigenlijk? Mooi is ie he ?
Ow sorry ik zie aan je banner dat je al 18 wk bent, bedoel je dat je net pas alles gekregen hebt? Want dan zou het serviesje er zeker bij moeten zitten. Ff bellen anders?
Het servies krijg je inderdaad bij de laatste aflevering. (Week 16 als het goed is) Het fotolijstje is alleen als je je vroeg aanmeld.... Die krijgt dus niet iedereen. Maar inderdaad week 18 zou inhouden dat je de laatste levering hebt gedaan, ff naar je contactpersoon bellen. (Is niet brutaal hoor!)
hallo, Hoe heet de film op die DVD ook alweer? Zondag is er namelijk ook iets op de tv dat de binnenkant van de buik laat zien bij zwangere vrouwen. Het is geloof ik om 19.00 uur op discovery. Lotte
Precies, had ik het toch goed gehoord in het eerste gesprek! Waarschijnlijk heb ik het niet gehad omdat ik moest werken op de dag dat de flessen werden gehaald! Maar ik ga zeker even bellen....want ik heb me met 5 weken al aangemeld! De film heet: Het wonder van een nieuw leven Thx dames