Hormonen

Discussion in 'Zwanger worden' started by KimHv, Nov 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KimHv

KimHv Actief lid

Nov 12, 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Hallo dames,
    Ik ben nieuw hier en heb al veel op internet gekeken maar kan nergens iets vinden. Wij zijn al ruim twee jaar bezig voor een tweede. Bij onze eerste was ik binnen twee maanden zwanger. Pas na het doen van de test, op de dag dat ik ongesteld moest worden in de avond, kwam ik erachter. Heb dus geen last gehad van de zogenoemde "zwangerschapssymptonen".
    Vorig jaar moest ik nadat ik was flauwgevallen door steken in mijn buik naar de gynaecoloog voor een uitstrijkje en daar kwam de waarde pap3 naar voren. Iets met baarmoederhalskanker, maar dat doet er verder niet toe. Dat heb ik niet, maar loop nu wel om de drie maanden bij de gynaecoloog voor onderzoek. Nu zegt de gyneacoloog dat het losstaat van zwanger kunnen worden, dus dat geloof ik maar. SInds ik dus gestopt ben met de pil heb ik onwijze last van mijn hormonen. Elke keer een week voordat ik ongesteld moet worden en de week van mijn ongesteldheid ben ik enorm depri! Niks is goed, het kan me allemaal niks meer schelen en ik heb er geen zin meer in. MAAR... nu voor het eerst heb ik dat niet. Ik voel me vrolijk, goed en kan de hele wereld aan. Mijn nod is 17-11 en hoop toch een beetje zwanger te zijn, maar ik kan mijn lijf nu niet vatten.

Herkent iemand dit?

Groetjes,
    Kim

Share This Page